praat Nls gapquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:01 schreef Drug het volgende:
[..]
Vond ie fijn met dat prikkeldraad?
Adapter gelukt nigh? Nti 3rabiya oula?
Hij carede niet, hij zag me en werd verliefd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:01 schreef Drug het volgende:
[..]
Vond ie fijn met dat prikkeldraad?
Adapter gelukt nigh? Nti 3rabiya oula?
lief hèquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hij kwam gwn door het prikkeldraad voor mij
En kan ik 'm in huis nemenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat moet je niet doen want dan vervreemd hij van zijn moeder
Niks mis met een vreemde taal. Wist toevallig zelfs waar je het over had.quote:
Er wordt hier ook Engels gesproken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met een vreemde taal. Wist toevallig zelfs waar je het over had.
Maar het is gewoon weer dat even Arabisch spreken op een Nederlands forum terwijl je in Nederland woont en gewoon vloeiend Nederlands spreekt puur en alleen om te laten weten dat je geen Nederlander bent maar Marokkaans
wel de baten niet de lastenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar het is gewoon weer dat even Arabisch spreken op een Nederlands forum terwijl je in Nederland woont en gewoon vloeiend Nederlands spreekt puur en alleen om te laten weten dat je geen Nederlander bent maar Marokkaans
doet ze ook altijd met extreme extase, word daar echt gestoord vanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |