evetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Zijn mensen weer aan het janken dat hier wel eens sporadisch een niet-Westerse taal wordt gesproken?
De essentie missenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
spreek fries dan idc. ik spreek arabisch als ik daar zin in heb
Misschien ben ik wel super lelijk. Sws moet ik eigk nu goed sjansen, ben nu 33, lijk nog 28, heb nog 2 jaar dat ik bekeken wordt, daarna is het klaar.quote:
de hele essentie boeit mij niet, je overleeft het wel als je ergens arabisch of een andere taal tegenkomt.quote:
Stuur maar een DM, ik keur je welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel super lelijk. Sws moet ik eigk nu goed sjansen, ben nu 33, lijk nog 28, heb nog 2 jaar dat ik bekeken wordt, daarna is het klaar.
Ik zit met een t-shirt op mijn hoofd mijn haar te drogen. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur maar een DM, ik keur je wel
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit met een t-shirt op mijn hoofd mijn haar te drogen. Doe maar niet.
Nog niet aan de man? Waar was je dan al die tijd mee bezig?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel super lelijk. Sws moet ik eigk nu goed sjansen, ben nu 33, lijk nog 28, heb nog 2 jaar dat ik bekeken wordt, daarna is het klaar.
Nu weet je eens hoe ik mij voelquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb vreetbuien van onmenselijke proporties.
Ja, moest even een examen voorbereiden.quote:
Waarom heb je een shirt op je hoofdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit met een t-shirt op mijn hoofd mijn haar te drogen. Doe maar niet.
Ik zal er niet dood aan gaan nee, maar het is wel weer toonaangevend voor de islamisering van Nederland en het gebrek aan integratiequote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
de hele essentie boeit mij niet, je overleeft het wel als je ergens arabisch of een andere taal tegenkomt.
Jawel, nog steeds een vriend.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nog niet aan de man? Waar was je dan al die tijd mee bezig?
Ah topquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu weet je eens hoe ik mij voel
[..]
Ja, moest even een examen voorbereiden.
Ja. Problemen mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Zijn mensen weer aan het janken dat hier wel eens sporadisch een niet-Westerse taal wordt gesproken?
Om mijn krullen te drogen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom heb je een shirt op je hoofd
nou poe poe, sir tnegez dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal er niet dood aan gaan nee, maar het is wel weer toonaangevend voor de islamisering van Nederland en het gebrek aan integratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |