Jammer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al maand niet meer gesignaleerd
Deze kneus zit zich echt te verheugen op een racewarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat een groeiende Europese menigte niet zit te wachten op een parallelle islamitische maatschappij in hun vaderland.
Was het leuk met je dochter met picknick?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, nou... nu ben ik er gloeiend bij.
Uhm, je aanpassen en niet at random Arabische zinsnede rondstrooien of juichen wanneer er een aanslag in Europa wordt gepleegd?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima, maar moet dit constant overal verteld worden? Wtf kunnen wij daaraan doen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Was het leuk met je dochter met picknick?
annie: Ik heb vanochtend een moslima intimiderend aangekeken omdat een ze hoofddoek heeft! Dat zal haar eens leren!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Deze kneus zit zich echt te verheugen op een racewar
Arabisch spreken en "juichen wanneer er een aanslag in Europa wordt gepleegd" soort van in één categorie gooienquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm, je aanpassen en niet at random Arabische zinsnede rondstrooien of juichen wanneer er een aanslag in Europa wordt gepleegd?
Weet wel zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet.
Gelukkig maar
Ik juich pas als jij geraakt wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm, je aanpassen en niet at random Arabische zinsnede rondstrooien of juichen wanneer er een aanslag in Europa wordt gepleegd?
what the actual fuck gwnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zullen we negeren en het erover hebben hoe moe ik ben. En dat ik richting ovulatie ga en de boel weer nasty as fuck is?quote:
Linkje naar de desbetreffende post?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
of juichen wanneer er een aanslag in Europa wordt gepleegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |