SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!
Met Tom in het roze:![]()
Jij kan er echt niks van.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Tom niet opgesteld, en ook niet als kopman.
Ik maak er een eind aan.
Hij is mijn geheime wapen bij scorito.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kudus niet gespot overigens, voor degene die dat in het vorige topic vroeg.
Motoren ontnemen ons een eentweetjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
HALLO MEDAILLESPIEGEL
Ik ga denk ik gewoon kappen met die domme pouls, al mijn koersgenot gaat eraan verloren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik had verdomme de hele top 9 behalve Busato op kunnen stellen.
Ik heb dan wel weer Busato (voor vandaag bij Cyclingmaster dan).quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik had verdomme de hele top 9 behalve Busato op kunnen stellen.
Verstandig van jequote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon kappen met die domme pouls, al mijn koersgenot gaat eraan verloren.
Hele topic alleen maar over poultjesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon geen enkel pouletje ingevuld en heerlijk ontspannen koers kijken, niks meer aan doen.
Heuveltje op 10km voor einde, dat zijn beste rittenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel een lekker ritje dit he, jongons.
ASO, are you watching?
Ja, die finale, dat klimmetje, dit was gewoon genotskoers. Terwijl het op het profiel er niet eens zo super spectaculair uit zag...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ASO, are you watching?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon geen enkel pouletje ingevuld en heerlijk ontspannen koers kijken, niks meer aan doen.
4e week begint vroeg deze giroquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:14 schreef noodgang het volgende:
Kruiswijk nu al 4e, die gaat dus duidelijk deze Giro winnen
Mensen die mad worden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is de belangrijkste reden om mee te doen aan die poultjes
Tour doet dat tegenwoordig ook wel beter vind ik. Alleen nog meer controle aldaar, en minder motoren die een vluchter naar de finish brengenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ASO, are you watching?
Dacht ik net ook al aan, Kruijswijk wil gewoon in het roze rijden en nu lekker wat secondjes sprokkelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien Kruijswijk donderdag al in het roze als Dumoulin inderdaad niet voor het klassement gaat.
Nee, nu is ie te vroeg in vorm.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat Kruiswijk, als hij nu al zo sterk is, de Giro winnen?
Kruiswijk gaat de giro winnen inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
Natuurlijk, hij wordt alleen maar beterquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
Dat hij altijd zo goed in laat in de ronde heeft meer te maken met zijn goede herstelvermogen, niet dat hij aan het einde van de Giro pas zijn vormpiek had ofzo.quote:
Wat danquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijgt Max23 toch gelijk met zijn lollerteam
Bovendien was hij vorig jaar ook gewoon goed in het begin, slechte positionering deed hem de das om.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat hij altijd zo goed in laat in de ronde heeft meer te maken met zijn goede herstelvermogen, niet dat hij aan het einde van de Giro pas zijn vormpiek had ofzo.
Deze post is me uit het hart gegrepenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:18 schreef wimderon het volgende:
Waarom moet er nu weer over de Tour geroepen worden? Net zoiets als al die PSV'ers die alleen maar over Amsterdam bezig zijn.
Profielen zitten de laatste jaren in de Tour ook gewoon prima in elkaar overigens.
twitter:giroditalia twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 17:20:41For the first time since the Sappada-Canazei 1987 two Dutch riders finished on a stage podium at the #Giro (Dumoulin 2nd, Kruijswik 3rd) reageer retweet
En in een paar grote rondes reed hij in de derde week z'n slechtste week. Maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bovendien was hij vorig jaar ook gewoon goed in het begin, slechte positionering deed hem de das om.
Inderdaad totaal terzijde.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
En in een paar grote rondes reed hij in de derde week z'n slechtste week. Maar dat geheel terzijde.
quote:30 CRC AMADOR Andrey MOVISTAR TEAM 4:47:34 0:43
34 ITA VISCONTI Giovanni MOVISTAR TEAM 4:47:34 0:43
42 CAN HESJEDAL Ryder TREK - SEGAFREDO 4:47:34 0:43
43 COL HENAO Sebastian TEAM SKY 4:47:34 0:43
46 EST KANGERT Tanel ASTANA PRO TEAM 4:47:34 0:43
52 BEL MONFORT Maxime LOTTO SOUDAL 4:48:02 01:11
60 ERI KUDUS GHEBREMEDHIN Merhawi TEAM DIMENSION DATA 4:48:02 01:11
63 COL BETANCUR Carlos A. MOVISTAR TEAM 4:48:02 01:11
89 ESP NIEVE Mikel TEAM SKY 4:51:03 04:12
Roep dat niet te hard, straks rijdt Kruiswijk in de derde week Nibs en Piti op minuten en sta je weer met je mond vol tandenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
En in een paar grote rondes reed hij in de derde week z'n slechtste week. Maar dat geheel terzijde.
Amadors afvalrace onderschattenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een mooi lijstje van renners die ik niet heb opgenomen in mijn pouletjes.
Een monsterlijke derde week verandert die feiten uit het verleden verder niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, straks rijdt Kruiswijk in de derde week Nibs en Piti op minuten en sta je weer met je mond vol tanden
Stevie is sinds die laatste liesslagader operatie pas echt los.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nouja, je draagt wel een bepaald gedachtegoed uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een monsterlijke derde week verandert die feiten uit het verleden verder niet.
Firsanov daarentegen lijkt tiptop in orde.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Foliforiv en Rybalkin zijn de meldoniumpjes vergeten, matig, matig, matig.
Dat zagen we al in Trentino ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Firsanov daarentegen lijkt tiptop in orde.
Hij heeft ongeveer twee keer een goede derde week gehad na een matig begin. Voor de rest was hij óf vanaf het begin al op niveau óf werd hij in de laatste week steeds slechter.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, je draagt wel een bepaald gedachtegoed uit.
Benieuwd hoe lang Jungels hem kan houden, was vorig jaar wel erg sterk in de laatste week van de TDF.quote:
Vorig jaar was vooral z'n tweede week erg goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft ongeveer twee keer een goede derde week gehad na een matig begin. Voor de rest was hij óf vanaf het begin al op niveau óf werd hij in de laatste week steeds slechter.
3 keer. En precies die keren dat hij ook in vorm was. Die tussenjaren reed hij mee voor spek en bonen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft ongeveer twee keer een goede derde week gehad na een matig begin. Voor de rest was hij óf vanaf het begin al op niveau óf werd hij in de laatste week steeds slechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Nee, dat was ene Byzantixschii die 1 van de 100 koersen in het topic post.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:35 schreef Szura het volgende:
Er was toch ooit zo'n modgezeur over een apart topic voor pooltjes?
Ja, ik ben ook erg benieuwd. Hij wil echt voor het klassement gaan en kijken hoe ver hij kan komen, maar hij lijkt mij toch te groot en te zwaar om echt mee te doen? Teveel tijdrijder?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang Jungels hem kan houden, was vorig jaar wel erg sterk in de laatste week van de TDF.
Nu lach je nog, maar het lachen zal je snel vergaan.quote:
Tja, maar zijn beste prestaties in zijn carričre heeft hij over het algemeen later in, of zelfs na een grote ronde behaald. Dan kunnen we het wel een specialiteit noemen, ondanks dat het ook wel eens minder is. We gaan klassiekerrenners ook niet afrekenen op de keren dat ze niet in vorm waren bij een klassieker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens Serry wilde hij proberen hoe ver hij kon komen in het klassement, maar hij is wel erg veel werk aan het doen voor Kittel en vandaag zelfs voor Brambilla, terwijl hij ook al meegesprongen was in de aanval. Na de tijdrit zal hij er wel goed voorstaan (vooral voor wit), maar hij zal wel een keer op een half uur eindigen in een zware bergetappe.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang Jungels hem kan houden, was vorig jaar wel erg sterk in de laatste week van de TDF.
Formolo gaat die trui gewoon winnen als Cannondale geen doldrieste acties verzint.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:38 schreef Sked het volgende:
Kudus poeft die 2.13 op Djoengels gewoon dicht donderdag, ja toch R_R?
Zonde, want je start was Groots. Nog beter dan Ben Affleck.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:33 schreef Bugno het volgende:
Godver, Ulissi na lang twijfelen uit mijn Sportpools gelaten
Het kan best wel een lutje minder. Het leest niet erg leuk mee voor degenen die hier het nieuws rond de Giro ook wat willen volgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat was ene Byzantixschii die 1 van de 100 koersen in het topic post.
Dat snap ik zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het kan best wel een lutje minder. Het leest niet erg leuk mee voor degenen die hier het nieuws rond de Giro ook wat willen volgen.
Met speels gemak.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:38 schreef Sked het volgende:
Kudus poeft die 2.13 op Djoengels gewoon dicht donderdag, ja toch R_R?
Ik heb nog geen een keer gelachen tijdens deze Giro.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu lach je nog, maar het lachen zal je snel vergaan.
Dat roep ik bij elke koers waar hij opstapt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Dani Martinez een knappe 119e plek op ruim zeven minuten. Snap echt niet wat die jongen hier te zoeken heeft.
Je niveau van trollen en satire is net zo slecht als je cycling manager ranking. Wegwezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat roep ik bij elke koers waar hij opstapt.
Toch reageer je weer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je niveau van trollen en satire is net zo slecht als je cycling manager ranking. Wegwezen.
Af en toe moet ik je gewoon even op je plek zetten, anders ga je er teveel in geloven.quote:
Mijn zelfvertrouwen is de laatste week tot een nulpunt gedaald dus wees gerust.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Af en toe moet ik je gewoon even op je plek zetten, anders ga je er teveel in geloven.
Dat heeft vooral te maken met het feit dat hij op z'n best is in ritten met meerdere zware cols en die komen bijna altijd pas aan het einde van een grote ronde (en uberhaupt bijna nooit in rondjes als Parijs-Nice, Zwitserland etc.)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, maar zijn beste prestaties in zijn carričre heeft hij over het algemeen later in, of zelfs na een grote ronde behaald. Dan kunnen we het wel een specialiteit noemen, ondanks dat het ook wel eens minder is. We gaan klassiekerrenners ook niet afrekenen op de keren dat ze niet in vorm waren bij een klassieker.
Ook nog een Gerrans UI binnenkort, jeetje. Als je er een eind aan zou willen maken, snap ik dat gerust en houd ik je niet tegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen is de laatste week tot een nulpunt gedaald dus wees gerust.
Ik heb de datum al geprikt. Komt goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook nog een Gerrans UI binnenkort, jeetje. Als je er een eind aan zou willen maken, snap ik dat gerust.
Wat moet er voor Henao gebeuren met die Gerrans UI? Vrijspraak?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook nog een Gerrans UI binnenkort, jeetje. Als je er een eind aan zou willen maken, snap ik dat gerust en houd ik je niet tegen.
Ik ga er vanuit dat een koers rijden voldoende is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat moet er voor Henao gebeuren met die Gerrans UI? Vrijspraak?
Hij heeft het in El Tiempo zelf over Dauphiné en Tour, wat natuurlijk nooit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat een koers rijden voldoende is.
Zijn stokpaardjes zijn hem erg dierbaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wimderon moet alleen nog even vermelden dat Kruijswijk tijdens zijn eerste Giro werd verslagen door Hondo, dan heb ik bingo.
Denk dat er wel wat ploegen zijn die dit zien zitten. Trek voor Nizzolo, Lampre voor Modolo bijvoorbeeld. Misschien Lotto Jumbo wel voor Hofland, die hier echt wel een sprint vindt die perfect voor hem is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:59 schreef Columbiafan het volgende:
Die rit van morgen vluchters toch? Of gaat Etixx met Giant 233 kilometer controleren?
Orica gaat ook nog wel een dag vol voor Ewan met een dergelijke aankomst.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat er wel wat ploegen zijn die dit zien zitten. Trek voor Nizzolo, Lampre voor Modolo bijvoorbeeld. Misschien Lotto Jumbo wel voor Hofland, die hier echt wel een sprint vindt die perfect voor hem is.
Het gaat weer een prachtige derde week worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn stokpaardjes zijn hem erg dierbaar.
Ewan kan er niks van.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Orica gaat ook nog wel een dag vol voor Ewan met een dergelijke aankomst.
Heeft Ewan ooit al iets gewonnen boven de 200km?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Orica gaat ook nog wel een dag vol voor Ewan met een dergelijke aankomst.
Alleen staan ze volgens mij tegen de zon in te filmen..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:37 schreef noodgang het volgende:
Eurosport doet t goed met interviews en analyse na afloop
Kittel zou het ook moeten kunnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat er wel wat ploegen zijn die dit zien zitten. Trek voor Nizzolo, Lampre voor Modolo bijvoorbeeld. Misschien Lotto Jumbo wel voor Hofland, die hier echt wel een sprint vindt die perfect voor hem is.
Echte kenners wisten allang dat Gaviria vier klassen beter is.quote:
Gaat hij nou nog Californië rijden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Echte kenners wisten allang dat Gaviria vier klassen beter is.
Dauphiné pas weer dacht ik gisteren voorbij zien komen op d'n Twitter. Ik zal het even opzoeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat hij nou nog Californië rijden?
Suisse (velon)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dauphiné pas weer dacht ik gisteren voorbij zien komen op d'n Twitter. Ik zal het even opzoeken.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wimderon moet alleen nog even vermelden dat Kruijswijk tijdens zijn eerste Giro werd verslagen door Hondo, dan heb ik bingo.
Lijkt er niet op.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Ewan ooit al iets gewonnen boven de 200km?
Het parcours van Suisse is toch niet zo weggelegd voor sprinters?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dauphiné pas weer dacht ik gisteren voorbij zien komen op d'n Twitter. Ik zal het even opzoeken.
Edit: Zwitserland.
Helaas heeft niet iedereen zoveel verstand van wielrennen als wij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Echte kenners wisten allang dat Gaviria vier klassen beter is.
Heb je anders nog wat klassiekers voor ons?quote:
Heb je nog bewijs van het uitlachenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben we Max23 uit staan lachen maar die is praktisch winner van de dag. Walgelijk
Ik ben nog voor je in de bres gesprongen.quote:
Niemand?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:06 schreef Doevelaer het volgende:
Waar kan ik uitslagen van berg- en tussensprints vinden?
Stel je niet aan. Wielrennen zou een saaie sport zijn zonder onze prachttopics.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit hele topic bij elkaar is net een oud stel dat te lang bij elkaar is gebleven.
http://www.procyclingstats.com/race.php?id=129855twitter:giroditalia twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 17:20:41For the first time since the Sappada-Canazei 1987 two Dutch riders finished on a stage podium at the #Giro (Dumoulin 2nd, Kruijswik 3rd) reageer retweet
Hans.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:giroditalia twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 17:20:41For the first time since the Sappada-Canazei 1987 two Dutch riders finished on a stage podium at the #Giro (Dumoulin 2nd, Kruijswik 3rd) reageer retweet
Ben je er al uit?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet opzoeken.
Ik heb een geheim moreel kompas.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is erger, teams die F-A post of het vergeten van één renner?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit hele topic bij elkaar is net een oud stel dat te lang bij elkaar is gebleven.
Ik demarreer de verkeerde kant op en ik ben door niemand meer in te halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik jou maar voorblijf, vind ik het best.
Feitelijke onjuistheden doen het niet zo goed bij mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn stokpaardjes zijn hem erg dierbaar.
Dat betekent dus dat hij in de 3de week nog veel beter is. Ik verheug mij daar op.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Feitelijke onjuistheden doen het niet zo goed bij mij.
Als iemand gaat elke keer weer gaat lopen beweren dat Sylvana een fantastische, innemende en niet-racistische vrouw is (of als Sylvana alleen al op tv verschijnt) kun jij je ook niet inhouden.
Kruijswijk lijkt nu alvast weer prima in orde in de eerste week en dat op een parcours dat hem niet ligt.
Als wimderon nu net als vorig jaar iedere dag gaat zeggen dat de derde week van Kruijswijk een fabel is worden we wereldkampioen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat hij in de 3de week nog veel beter is. Ik verheug mij daar op.
Lekker voor je, vanaf nu ga ik elke dag zoveel mogelijk de boel saboteren. De "veeg het bord van tafel" scenario is in werking getreden.quote:
Wacht maar tot ik tijdens de Vuelta weer 9 Colombianen per dag kan opstellen, voel mijn wraak.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker voor je, vanaf nu ga ik elke dag zoveel mogelijk de boel saboteren. De "veeg het bord van tafel" scenario is in werking getreden.
Ik ga er vanuit dat wanneer opnieuw iets dergelijks gebeurt, jij je contacten of jezelf inzet om enige rede in de SPT-mods te praten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat was ene Byzantixschii die 1 van de 100 koersen in het topic post.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben nog voor je in de bres gesprongen.
Denk dat Kittel de aankomst van morgen wel aankan (maar hij is wel te kloppen door types als Hofland en Ewan, die zo'n aankomst meer liggen), maar probleem voor hem kan ook onderweg liggen. Als daar een ploeg vol wil koersen, denk ik dat ze Kittel (en een heleboel andere sprinters) kunnen lossen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:06 schreef Columbiafan het volgende:
Ideale aankomst voor Kittel morgen lijkt me, sprint licht bergop, op de macht.
Op procyclingstats staat geen gedetailleerde kaart van middenstuk, daar ligt inderdaad het gevaar. Als er stukken tussen zitten van 5> procent kan het leuk worden. Alhoewel het na laatste pukkel nog wel 50km naar finish isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Kittel de aankomst van morgen wel aankan (maar hij is wel te kloppen door types Hofland en Ewan, die zo'n aankomst meer liggen), maar probleem voor hem kan ook onderweg liggen. Als daar een ploeg vol wil koersen, denk ik dat ze Kittel (en een heleboel andere sprinters) kunnen lossen.
Maar ook heel doorzichtig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef TLC het volgende:
Door te zeggen dat ie zich niet heeft voorbereidt op het hooggebergte plaatst Dumoulin zichzelf erg mooi als underdog neer en zo kan ie zonder druk de hoge bergen in, erg slim !
Underdog, topfavoriet, maakt geen reet uit. Hij wordt daar op een uur gereden, hoe dan ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef TLC het volgende:
Door te zeggen dat ie zich niet heeft voorbereidt op het hooggebergte plaatst Dumoulin zichzelf erg mooi als underdog neer en zo kan ie zonder druk de hoge bergen in, erg slim !
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:58 schreef Blik het volgende:
Kan al dat pooltjes gezwets in een ander topic, ranzige topic-vervuiling van de bovenste plank
Helaas wel, en dan vertrekt ie met de staart tussen de benen en een pluim voor Preidlerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Underdog, topfavoriet, maakt geen reet uit. Hij wordt daar op een uur gereden, hoe dan ook.
Tv-beelden vanaf daarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Helaas wel, en dan vertrekt ie met de staart tussen de benen en een pluim voor Preidler
Iets anders, wat betekenen die TV icoontjes op het etappeoverzicht van de Giro?
Tussensprint.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Helaas wel, en dan vertrekt ie met de staart tussen de benen en een pluim voor Preidler
Ahquote:
Traguardo volante.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah
Italiaanse vertaling, weet iemand die?
twitter:s_kruijswijk twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 20:02:48Stages in @giroditalia always seem to be harder than in the book! But I like😉 Strong @LottoJumbo_road team💪🏻! And Dutch moto @tom_dumoulin!😄 reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:58 schreef Blik het volgende:
Kan al dat pooltjes gezwets in een ander topic, ranzige topic-vervuiling van de bovenste plank
Ach, met ritwinst, zondag zo goed als zeker een 2de ritwinst, misschien wel meer dan een week de roze trui.. Denk niet dat je Dumoulin hoort klagen als hij straks ergens 103de wordt hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, hier ligt (ongeveer) de finish, volgens mij. Ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen steentjes in de finale, benieuwd of het daadwerkelijk wat verschil zal maken.
Yep, maar het ziet er niet uit als het Carrefour de l'Arbre.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, hier ligt (ongeveer) de finish, volgens mij. Ziet er wel leuk uit
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656
Hij is ook pas 25 he. Die jongen wordt de komende vier jaar elk jaar sterker. Ik ben benieuwd hoe ver hij gaat komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dumoulin heeft me vandaag al verbaasd. Het is eigenlijk bizar dat hij nooit een klein rondje van formaat heeft gewonnen, die moet hij aaneen gaan rijgen.
Zit ook echt een goede kop op.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is ook pas 25 he. Die jongen wordt de komende vier jaar elk jaar sterker. Ik ben benieuwd hoe ver hij gaat komen.
Zo werkt dat niet bij Nederlandse renners.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is ook pas 25 he. Die jongen wordt de komende vier jaar elk jaar sterker. Ik ben benieuwd hoe ver hij gaat komen.
Ach hij heeft al meer bereikt dan de meeste van die eeuwige talenten van een generatie voor hem. Dit is toch een stuk aantrekkelijker dan die aanklampers die met hangen en wurgen de top 10 weer eens halen van een grote ronde.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij Nederlandse renners.
Dat is absoluut waar. Maar het lijkt me niet dat hij nog veel beter gaat worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach hij heeft al meer bereikt dan de meeste van die eeuwige talenten van een generatie voor hem. Dit is toch een stuk aantrekkelijker dan die aanklampers die met hangen en wurgen de top 10 weer eens halen van een grote ronde.
En mocht ie er doorheen zakken, dan heeft ie een goeie indekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef TLC het volgende:
Heel veel kansen heeft hij daarop ook niet gehad toch? Misschien was Zwitserland vorig jaar z'n enige echte kans, had het idee dat hij daar op de Rettenbachferner iets te vroeg voor eigen tempo koos en hij daardoor op het einde net die seconden tekort kwam. In andere WT-rittenkoersen zijn de tijdritten voor hem vaak toch niet lang genoeg om het verlies te compenseren en lijkt ook de concurrentie steeds groter te worden (alle klassementstoppers rijden een behoorlijk vol programma tegenwoordig)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dumoulin heeft me vandaag al verbaasd. Het is eigenlijk bizar dat hij nooit een klein rondje van formaat heeft gewonnen, die moet hij aaneen gaan rijgen.
Had hij met een fatsoenlijke ploeg ook al gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij is niet goed in het hooggebergte. Zegt ook daar niet op te hebben getraind. Aru fietste hem in de bergen eruit in de Vuelta. Zal Nibali en co ook wel doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, met ritwinst, zondag zo goed als zeker een 2de ritwinst, misschien wel meer dan een week de roze trui.. Denk niet dat je Dumoulin hoort klagen als hij straks ergens 103de wordt hoor.
Ben wel serieus benieuwd hoever hij kan komen trouwens. Hij zal er vast vol voor blijven gaan als hij dat roze nog heeft (en ik ga er vanuit dat hij na zondag een flinke voorsprong heeft op veel van z'n concurrenten). En als hij dan volledig laat lopen als hij die trui kwijt is, tja..
Het is niet zo dat focussen op de Spelen hem naar alle waarschijnlijkheid tig tijdritzeges kost hequote:Op woensdag 11 mei 2016 07:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij is niet goed in het hooggebergte. Zegt ook daar niet op te hebben getraind. Aru fietste hem in de bergen eruit in de Vuelta. Zal Nibali en co ook wel doen.
Ik begrijp eigenlijk niet goed, waarom hij alles richt op de Spelen. Het is wel een circus dat slechts om de 4 jaar voorbij komt, maar als hij niet wint, heeft hij slechts een paar tijdrit overwinningen in een grote ronde.
Maarja, je zegt het eigenlijk zelf al. De komende drie jaar kan hij voor een klassement rijden. Voor de OS krijgt die niet veel kansen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij is niet goed in het hooggebergte. Zegt ook daar niet op te hebben getraind. Aru fietste hem in de bergen eruit in de Vuelta. Zal Nibali en co ook wel doen.
Ik begrijp eigenlijk niet goed, waarom hij alles richt op de Spelen. Het is wel een circus dat slechts om de 4 jaar voorbij komt, maar als hij niet wint, heeft hij slechts een paar tijdrit overwinningen in een grote ronde.
Dit dus, ik heb meer met dit soort momenten, dan telkens a la Mollema, Gesink, Kelderman, Kruiswijk alleen maar op het klassement focussen en nooit iets echt aansprekends winnen...quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En deze Giro had Dumoulin ook met hoogtestage natuurlijk nooit gewonnen. Ik vind het prima dat hij zich focust. En hij kan meer ritten winnen, zoals hij gister reed, en als hij niet om de eerste plekken in het klassement meedoet helpt dat alleen maar daarbij.
Gewoon een sprint lijkt mequote:Op woensdag 11 mei 2016 09:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wat zal het worden vandaag, vluchters of een sprint?
Zal weer lastig worden om te voorspellen.
Kittel wordt gewoon weer naar de streep gereden door Etixx, alleen nu is zijn overwinning iets minder zekerquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wat zal het worden vandaag, vluchters of een sprint?
Zal weer lastig worden om te voorspellen.
Als hij de OS niet wint heeft hij in ieder geval de proloog van de Giro gewonnen en een paar dagen roze trui, en wellicht komt er nog meer. Dat is al meer dan de gemiddelde renner kan overleggen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
En op de spelen is een medaille ook een prestatie, al alles behalve goud in eerste instantie een teleurstelling zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Als hij de OS niet wint heeft hij in ieder geval de proloog van de Giro gewonnen en een paar dagen roze trui, en wellicht komt er nog meer. Dat is al meer dan de gemiddelde renner kan overleggen.
Door die OS te winnen komt hij in een klein kort beperkt rijtje van winnaars op de OS, het zou natuurlijk mooi zijn om daar tussen te staan. Als die niet wint heeft die alsnog een prima jaar achter de rug, en dat nu al.
Die journalisten vragen de hele tijd of die mee gaat strijden om de eind-overwinning, Tom blijft dat afhouden door te zeggen dat de Giro 2 gezichten heeft. Waarin de 2de helft het hooggebergte is en hij daar niet mee kan komenquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:22 schreef Sked het volgende:
Tom heeft nog maar eens benadrukt dat hij in het hooggebergte niet mee kan, komt hij hier nou elke keer zelf mee of kunnen die kutjournalisten maar één vraag stellen?
Dan gaat het al tegen 60 km per uur dan zitten al die sprinters al in positie. Het is ook weer niet zo slecht stukje als Carrefourquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Laatste kilometertje is op klinkers he. Kan ook nog eens gaan regenen en het is niet vlak maar 3.5% nog ofzo.
Vindt dit wel een Viviani etappe, anders hoop ik op Nizzolo. Geen Kittel pls.
60 per uur vraag ik me af, er ligt nog een bijzonder vervelend bochtje vlak voor de finishquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan gaat het al tegen 60 km per uur dan zitten al die sprinters al in positie. Het is ook weer niet zo slecht stukje als Carrefour
Precies, ik denk zelfs dat zilver of brons helemaal geen teleurstelling hoeft te zijn - afhankelijk van wie er voor hem eindigen en hoe goed hij rijdt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En op de spelen is een medaille ook een prestatie, al alles behalve goud in eerste instantie een teleurstelling zijn.
Het enige wat je als Italiaan hoeft te doen is een klein gaatje creëren. Daarna lekker stayeren achter een motor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Laat mij gewoon hopen op een romantische Italiaanse zege.
Zal vast een mooie beklimming zijn, maar om daarvoor nou in Japan te gaan starten en 35 miljoen uit te geven...quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mount Fuji in de Giro, wat een stunt.
Slaat nergens op verder, maar goed
To Kittel natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:21 schreef Slobeend het volgende:
To Kittel or not to Kittel, thats the question.
Op een ander continent starten is ook wel een beetje 'meh'.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Zal vast een mooie beklimming zijn, maar om daarvoor nou in Japan te gaan starten en 35 miljoen uit te geven...
Kilometer tegen 3%, en dat vol gas. Ik denk niet dat Kittel gaat lossen, maar denk wel dat het vals plat hem teveel kracht gaat kosten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef hhh38 het volgende:
Zelfde finish in 2009.
Ziet er toch redelijk zwaar uit voor Kittel, al is het natuurlijk anders als je op gang wordt getrokken door een trein in plaats van aankomen in zo'n klein groepje.
Was wel redelijk bergop.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef ratatat het volgende:
Eerste uur lekker kalm aan gedaan met 34.3 km/u
Verstandige mensen hebben Cunego als bergtruiwinnaar in de prono.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was wel redelijk bergop.
Cunego heeft weer bergpuntjes gepakt trouwens.
Ik ga vandaag voor Sonny. Sonny heeft duidelijk superbenen en gaat er op die steentjes weer een ontzettend lange sprint uitpersen zoals in de Volta Limburg.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Laat mij gewoon hopen op een romantische Italiaanse zege.
Bij AD ook hoorquote:
#TipsVanRobertquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:03 schreef DeeBee het volgende:
Krachtwijk traint met Gesink, dus deze sprint heuvelop is een eitje na wat tips van Robert.
Daar zou ik bijzonder content mee zijn, gezien Sonny een van de speerpunten is in mijn CM, waar de rest Ewan heeft die nog nooit iets bijzonders heeft gepresteerd in een wedstrijd boven de 200km. Hoera voor mij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik ga vandaag voor Sonny. Sonny heeft duidelijk superbenen en gaat er op die steentjes weer een ontzettend lange sprint uitpersen zoals in de Volta Limburg.
karmatwitter:TeamDiData twitterde op woensdag 11-05-2016 om 14:18:08#Giro sad news! After crashing yesterday & being up all night with a fever, @OmarFraile abandons the @giroditalia. https://t.co/V511s51VlB reageer retweet
Ik heb geen Ewan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar zou ik bijzonder content mee zijn, gezien Sonny een van de speerpunten is in mijn CM, waar de rest Ewan heeft die nog nooit iets bijzonders heeft gepresteerd in een wedstrijd boven de 200km. Hoera voor mij.
Weer een waardeloos Baskje. Dit wordt een zware middag voor R_R.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:21 schreef showtimer het volgende:
karmatwitter:TeamDiData twitterde op woensdag 11-05-2016 om 14:18:08#Giro sad news! After crashing yesterday & being up all night with a fever, @OmarFraile abandons the @giroditalia. https://t.co/V511s51VlB reageer retweet
Dan feliciteer ik je bij dezen met je correcte inzicht. Ewan is voorlopig nog maar een overschatje sprintertje (maar hij zit zo cool op z'n fiets!!!) die bovendien ook nog eens supermatig klimt. Terwijl dat laatste bij de beloften een van zijn sterktes was.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik je bij dezen met je correcte inzicht. Ewan is voorlopig nog maar een overschatje sprintertje (maar hij zit zo cool op z'n fiets!!!) die bovendien ook nog eens supermatig klimt. Terwijl dat laatste bij de beloften een van zijn sterktes was.
Nu is het wachten tot hij wint vandaag, zul je altijd zien.
Lotto zet nu tempobeul Jelle op kop.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:26 schreef Slobeend het volgende:
Veel mensen hebben vandaag wel vertrouwen in Kittel maar minder in Greipel. Terwijl De Gorilla gisteren vrij lang meeging en in de RVV al eens bewezen heeft (kassei)klimmetjes aan te kunnen. Ben benieuwd. We gaan het zien. Etc.
Eurosport is met de voorbeschouwing begonnenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Afgelopen nu met deze Bear Grylls rip-off, beste mensen van de VRT, tijd voor koers.
Dat zei je gisteren ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Afgelopen nu met deze Bear Grylls rip-off, beste mensen van de VRT, tijd voor koers.
Als ze dat doen krijgen ze een paar tikken op de neus van Pat ben ik bangquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef Marcoss het volgende:
He, Etixx rijdt niet op kop, misschien kunnen ze bij Sporza even om uitleg vragen bij Lefevere waarom dat is!
Een tijdje terug had ze het toch over een start in Washington? Is ook niet gebeurd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Grande Partenza in Japan, doe even normaal.
Maar dit lijkt wel heel concreet te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een tijdje terug had ze het toch over een start in Washington? Is ook niet gebeurd.
We vallen nog wel eens in herhaling in dit topic.quote:
Die Yanks zijn al helemaal de weg kwijt. Ik wacht nog altijd op de fantastische Tour of America van oostkust naar westkust met etappes van 400 kilometer.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een tijdje terug had ze het toch over een start in Washington? Is ook niet gebeurd.
Stop dan meer geld in de Ronde van Japanquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar dit lijkt wel heel concreet te zijn.
Het slaat natuurlijk nergens op, in Japan starten, maar eigenlijk vind ik het ook wel leuk, al die idiote ideeën in de Giro. Ik denk niet dat het een groot succes wordt, maar van mij mogen ze het proberen.
Goeie genadequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforget
1 april grap van die tijd toch?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforget
Waarom is dat niet door gegaan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforget
Sterktequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fraile en Mareczko eruit.
Flopshow
Hoe heet de hond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |