Formolo gaat die trui gewoon winnen als Cannondale geen doldrieste acties verzint.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:38 schreef Sked het volgende:
Kudus poeft die 2.13 op Djoengels gewoon dicht donderdag, ja toch R_R?
Zonde, want je start was Groots. Nog beter dan Ben Affleck.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:33 schreef Bugno het volgende:
Godver, Ulissi na lang twijfelen uit mijn Sportpools gelaten
Het kan best wel een lutje minder. Het leest niet erg leuk mee voor degenen die hier het nieuws rond de Giro ook wat willen volgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat was ene Byzantixschii die 1 van de 100 koersen in het topic post.
Dat snap ik zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het kan best wel een lutje minder. Het leest niet erg leuk mee voor degenen die hier het nieuws rond de Giro ook wat willen volgen.
Met speels gemak.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:38 schreef Sked het volgende:
Kudus poeft die 2.13 op Djoengels gewoon dicht donderdag, ja toch R_R?
Ik heb nog geen een keer gelachen tijdens deze Giro.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu lach je nog, maar het lachen zal je snel vergaan.
Dat roep ik bij elke koers waar hij opstapt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Dani Martinez een knappe 119e plek op ruim zeven minuten. Snap echt niet wat die jongen hier te zoeken heeft.
Je niveau van trollen en satire is net zo slecht als je cycling manager ranking. Wegwezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat roep ik bij elke koers waar hij opstapt.
Toch reageer je weer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je niveau van trollen en satire is net zo slecht als je cycling manager ranking. Wegwezen.
Af en toe moet ik je gewoon even op je plek zetten, anders ga je er teveel in geloven.quote:
Mijn zelfvertrouwen is de laatste week tot een nulpunt gedaald dus wees gerust.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Af en toe moet ik je gewoon even op je plek zetten, anders ga je er teveel in geloven.
Dat heeft vooral te maken met het feit dat hij op z'n best is in ritten met meerdere zware cols en die komen bijna altijd pas aan het einde van een grote ronde (en uberhaupt bijna nooit in rondjes als Parijs-Nice, Zwitserland etc.)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, maar zijn beste prestaties in zijn carrière heeft hij over het algemeen later in, of zelfs na een grote ronde behaald. Dan kunnen we het wel een specialiteit noemen, ondanks dat het ook wel eens minder is. We gaan klassiekerrenners ook niet afrekenen op de keren dat ze niet in vorm waren bij een klassieker.
Ook nog een Gerrans UI binnenkort, jeetje. Als je er een eind aan zou willen maken, snap ik dat gerust en houd ik je niet tegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen is de laatste week tot een nulpunt gedaald dus wees gerust.
Ik heb de datum al geprikt. Komt goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook nog een Gerrans UI binnenkort, jeetje. Als je er een eind aan zou willen maken, snap ik dat gerust.
Wat moet er voor Henao gebeuren met die Gerrans UI? Vrijspraak?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook nog een Gerrans UI binnenkort, jeetje. Als je er een eind aan zou willen maken, snap ik dat gerust en houd ik je niet tegen.
Ik ga er vanuit dat een koers rijden voldoende is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat moet er voor Henao gebeuren met die Gerrans UI? Vrijspraak?
Hij heeft het in El Tiempo zelf over Dauphiné en Tour, wat natuurlijk nooit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat een koers rijden voldoende is.
Zijn stokpaardjes zijn hem erg dierbaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wimderon moet alleen nog even vermelden dat Kruijswijk tijdens zijn eerste Giro werd verslagen door Hondo, dan heb ik bingo.
Denk dat er wel wat ploegen zijn die dit zien zitten. Trek voor Nizzolo, Lampre voor Modolo bijvoorbeeld. Misschien Lotto Jumbo wel voor Hofland, die hier echt wel een sprint vindt die perfect voor hem is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:59 schreef Columbiafan het volgende:
Die rit van morgen vluchters toch? Of gaat Etixx met Giant 233 kilometer controleren?
Orica gaat ook nog wel een dag vol voor Ewan met een dergelijke aankomst.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat er wel wat ploegen zijn die dit zien zitten. Trek voor Nizzolo, Lampre voor Modolo bijvoorbeeld. Misschien Lotto Jumbo wel voor Hofland, die hier echt wel een sprint vindt die perfect voor hem is.
Het gaat weer een prachtige derde week worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn stokpaardjes zijn hem erg dierbaar.
Ewan kan er niks van.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Orica gaat ook nog wel een dag vol voor Ewan met een dergelijke aankomst.
Heeft Ewan ooit al iets gewonnen boven de 200km?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Orica gaat ook nog wel een dag vol voor Ewan met een dergelijke aankomst.
Alleen staan ze volgens mij tegen de zon in te filmen..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:37 schreef noodgang het volgende:
Eurosport doet t goed met interviews en analyse na afloop
Kittel zou het ook moeten kunnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat er wel wat ploegen zijn die dit zien zitten. Trek voor Nizzolo, Lampre voor Modolo bijvoorbeeld. Misschien Lotto Jumbo wel voor Hofland, die hier echt wel een sprint vindt die perfect voor hem is.
Echte kenners wisten allang dat Gaviria vier klassen beter is.quote:
Gaat hij nou nog Californië rijden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Echte kenners wisten allang dat Gaviria vier klassen beter is.
Dauphiné pas weer dacht ik gisteren voorbij zien komen op d'n Twitter. Ik zal het even opzoeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat hij nou nog Californië rijden?
Suisse (velon)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dauphiné pas weer dacht ik gisteren voorbij zien komen op d'n Twitter. Ik zal het even opzoeken.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wimderon moet alleen nog even vermelden dat Kruijswijk tijdens zijn eerste Giro werd verslagen door Hondo, dan heb ik bingo.
Lijkt er niet op.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Ewan ooit al iets gewonnen boven de 200km?
Het parcours van Suisse is toch niet zo weggelegd voor sprinters?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dauphiné pas weer dacht ik gisteren voorbij zien komen op d'n Twitter. Ik zal het even opzoeken.
Edit: Zwitserland.
Helaas heeft niet iedereen zoveel verstand van wielrennen als wij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Echte kenners wisten allang dat Gaviria vier klassen beter is.
Heb je anders nog wat klassiekers voor ons?quote:
Heb je nog bewijs van het uitlachenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben we Max23 uit staan lachen maar die is praktisch winner van de dag. Walgelijk
Ik ben nog voor je in de bres gesprongen.quote:
Niemand?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:06 schreef Doevelaer het volgende:
Waar kan ik uitslagen van berg- en tussensprints vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |