Underdog, topfavoriet, maakt geen reet uit. Hij wordt daar op een uur gereden, hoe dan ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef TLC het volgende:
Door te zeggen dat ie zich niet heeft voorbereidt op het hooggebergte plaatst Dumoulin zichzelf erg mooi als underdog neer en zo kan ie zonder druk de hoge bergen in, erg slim !
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:58 schreef Blik het volgende:
Kan al dat pooltjes gezwets in een ander topic, ranzige topic-vervuiling van de bovenste plank
Helaas wel, en dan vertrekt ie met de staart tussen de benen en een pluim voor Preidlerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Underdog, topfavoriet, maakt geen reet uit. Hij wordt daar op een uur gereden, hoe dan ook.
Tv-beelden vanaf daarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Helaas wel, en dan vertrekt ie met de staart tussen de benen en een pluim voor Preidler
Iets anders, wat betekenen die TV icoontjes op het etappeoverzicht van de Giro?
Tussensprint.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Helaas wel, en dan vertrekt ie met de staart tussen de benen en een pluim voor Preidler
Ahquote:
Traguardo volante.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah
Italiaanse vertaling, weet iemand die?
twitter:s_kruijswijk twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 20:02:48Stages in @giroditalia always seem to be harder than in the book! But I like😉 Strong @LottoJumbo_road team💪🏻! And Dutch moto @tom_dumoulin!😄 reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:58 schreef Blik het volgende:
Kan al dat pooltjes gezwets in een ander topic, ranzige topic-vervuiling van de bovenste plank
Ach, met ritwinst, zondag zo goed als zeker een 2de ritwinst, misschien wel meer dan een week de roze trui.. Denk niet dat je Dumoulin hoort klagen als hij straks ergens 103de wordt hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, hier ligt (ongeveer) de finish, volgens mij. Ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen steentjes in de finale, benieuwd of het daadwerkelijk wat verschil zal maken.
Yep, maar het ziet er niet uit als het Carrefour de l'Arbre.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, hier ligt (ongeveer) de finish, volgens mij. Ziet er wel leuk uit
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656
Hij is ook pas 25 he. Die jongen wordt de komende vier jaar elk jaar sterker. Ik ben benieuwd hoe ver hij gaat komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dumoulin heeft me vandaag al verbaasd. Het is eigenlijk bizar dat hij nooit een klein rondje van formaat heeft gewonnen, die moet hij aaneen gaan rijgen.
Zit ook echt een goede kop op.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is ook pas 25 he. Die jongen wordt de komende vier jaar elk jaar sterker. Ik ben benieuwd hoe ver hij gaat komen.
Zo werkt dat niet bij Nederlandse renners.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is ook pas 25 he. Die jongen wordt de komende vier jaar elk jaar sterker. Ik ben benieuwd hoe ver hij gaat komen.
Ach hij heeft al meer bereikt dan de meeste van die eeuwige talenten van een generatie voor hem. Dit is toch een stuk aantrekkelijker dan die aanklampers die met hangen en wurgen de top 10 weer eens halen van een grote ronde.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij Nederlandse renners.
Dat is absoluut waar. Maar het lijkt me niet dat hij nog veel beter gaat worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach hij heeft al meer bereikt dan de meeste van die eeuwige talenten van een generatie voor hem. Dit is toch een stuk aantrekkelijker dan die aanklampers die met hangen en wurgen de top 10 weer eens halen van een grote ronde.
En mocht ie er doorheen zakken, dan heeft ie een goeie indekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef TLC het volgende:
Door te zeggen dat ie zich niet heeft voorbereidt op het hooggebergte plaatst Dumoulin zichzelf erg mooi als underdog neer en zo kan ie zonder druk de hoge bergen in, erg slim !
Heel veel kansen heeft hij daarop ook niet gehad toch? Misschien was Zwitserland vorig jaar z'n enige echte kans, had het idee dat hij daar op de Rettenbachferner iets te vroeg voor eigen tempo koos en hij daardoor op het einde net die seconden tekort kwam. In andere WT-rittenkoersen zijn de tijdritten voor hem vaak toch niet lang genoeg om het verlies te compenseren en lijkt ook de concurrentie steeds groter te worden (alle klassementstoppers rijden een behoorlijk vol programma tegenwoordig)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dumoulin heeft me vandaag al verbaasd. Het is eigenlijk bizar dat hij nooit een klein rondje van formaat heeft gewonnen, die moet hij aaneen gaan rijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |