Daar zou ik bijzonder content mee zijn, gezien Sonny een van de speerpunten is in mijn CM, waar de rest Ewan heeft die nog nooit iets bijzonders heeft gepresteerd in een wedstrijd boven de 200km. Hoera voor mij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik ga vandaag voor Sonny. Sonny heeft duidelijk superbenen en gaat er op die steentjes weer een ontzettend lange sprint uitpersen zoals in de Volta Limburg.
karmatwitter:TeamDiData twitterde op woensdag 11-05-2016 om 14:18:08#Giro sad news! After crashing yesterday & being up all night with a fever, @OmarFraile abandons the @giroditalia. https://t.co/V511s51VlB reageer retweet
Ik heb geen Ewan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar zou ik bijzonder content mee zijn, gezien Sonny een van de speerpunten is in mijn CM, waar de rest Ewan heeft die nog nooit iets bijzonders heeft gepresteerd in een wedstrijd boven de 200km. Hoera voor mij.
Weer een waardeloos Baskje. Dit wordt een zware middag voor R_R.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:21 schreef showtimer het volgende:
karmatwitter:TeamDiData twitterde op woensdag 11-05-2016 om 14:18:08#Giro sad news! After crashing yesterday & being up all night with a fever, @OmarFraile abandons the @giroditalia. https://t.co/V511s51VlB reageer retweet
Dan feliciteer ik je bij dezen met je correcte inzicht. Ewan is voorlopig nog maar een overschatje sprintertje (maar hij zit zo cool op z'n fiets!!!) die bovendien ook nog eens supermatig klimt. Terwijl dat laatste bij de beloften een van zijn sterktes was.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik je bij dezen met je correcte inzicht. Ewan is voorlopig nog maar een overschatje sprintertje (maar hij zit zo cool op z'n fiets!!!) die bovendien ook nog eens supermatig klimt. Terwijl dat laatste bij de beloften een van zijn sterktes was.
Nu is het wachten tot hij wint vandaag, zul je altijd zien.
Lotto zet nu tempobeul Jelle op kop.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:26 schreef Slobeend het volgende:
Veel mensen hebben vandaag wel vertrouwen in Kittel maar minder in Greipel. Terwijl De Gorilla gisteren vrij lang meeging en in de RVV al eens bewezen heeft (kassei)klimmetjes aan te kunnen. Ben benieuwd. We gaan het zien. Etc.
Eurosport is met de voorbeschouwing begonnenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Afgelopen nu met deze Bear Grylls rip-off, beste mensen van de VRT, tijd voor koers.
Dat zei je gisteren ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Afgelopen nu met deze Bear Grylls rip-off, beste mensen van de VRT, tijd voor koers.
Als ze dat doen krijgen ze een paar tikken op de neus van Pat ben ik bangquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef Marcoss het volgende:
He, Etixx rijdt niet op kop, misschien kunnen ze bij Sporza even om uitleg vragen bij Lefevere waarom dat is!
Een tijdje terug had ze het toch over een start in Washington? Is ook niet gebeurd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Grande Partenza in Japan, doe even normaal.
Maar dit lijkt wel heel concreet te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een tijdje terug had ze het toch over een start in Washington? Is ook niet gebeurd.
We vallen nog wel eens in herhaling in dit topic.quote:
Die Yanks zijn al helemaal de weg kwijt. Ik wacht nog altijd op de fantastische Tour of America van oostkust naar westkust met etappes van 400 kilometer.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een tijdje terug had ze het toch over een start in Washington? Is ook niet gebeurd.
Stop dan meer geld in de Ronde van Japanquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar dit lijkt wel heel concreet te zijn.
Het slaat natuurlijk nergens op, in Japan starten, maar eigenlijk vind ik het ook wel leuk, al die idiote ideeën in de Giro. Ik denk niet dat het een groot succes wordt, maar van mij mogen ze het proberen.
Goeie genadequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforget
1 april grap van die tijd toch?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforget
Waarom is dat niet door gegaan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforget
Sterktequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fraile en Mareczko eruit.
Flopshow
Hoe heet de hond?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |