Zal vast een mooie beklimming zijn, maar om daarvoor nou in Japan te gaan starten en 35 miljoen uit te geven...quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mount Fuji in de Giro, wat een stunt.
Slaat nergens op verder, maar goed
To Kittel natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:21 schreef Slobeend het volgende:
To Kittel or not to Kittel, thats the question.
Op een ander continent starten is ook wel een beetje 'meh'.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Zal vast een mooie beklimming zijn, maar om daarvoor nou in Japan te gaan starten en 35 miljoen uit te geven...
Kilometer tegen 3%, en dat vol gas. Ik denk niet dat Kittel gaat lossen, maar denk wel dat het vals plat hem teveel kracht gaat kosten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef hhh38 het volgende:
Zelfde finish in 2009.
Ziet er toch redelijk zwaar uit voor Kittel, al is het natuurlijk anders als je op gang wordt getrokken door een trein in plaats van aankomen in zo'n klein groepje.
Was wel redelijk bergop.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef ratatat het volgende:
Eerste uur lekker kalm aan gedaan met 34.3 km/u
Verstandige mensen hebben Cunego als bergtruiwinnaar in de prono.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was wel redelijk bergop.
Cunego heeft weer bergpuntjes gepakt trouwens.
Ik ga vandaag voor Sonny. Sonny heeft duidelijk superbenen en gaat er op die steentjes weer een ontzettend lange sprint uitpersen zoals in de Volta Limburg.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Laat mij gewoon hopen op een romantische Italiaanse zege.
Bij AD ook hoorquote:
#TipsVanRobertquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:03 schreef DeeBee het volgende:
Krachtwijk traint met Gesink, dus deze sprint heuvelop is een eitje na wat tips van Robert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |