SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
laten we wel realistisch blijvenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wie dan? Vanuit de assistenten kan eigenlijk niemand doorgroeien. vd Brom dan? Ik heb altijd het idee dat die man ook niet echt met enorme druk om kan gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:24 schreef Gruisman het volgende:
Ik denk niet dat je kampioen gaat worden met Bosz![]()
Is een buitenlandse trainer niet een keer een optie? Met Bosz ga je een paar leuke potten met 6-2 winnen maar uiteindelijk gaat die speelstijl je teveel puntverlies opleveren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie dan? Vanuit de assistenten kan eigenlijk niemand doorgroeien. vd Brom dan? Ik heb altijd het idee dat die man ook niet echt met enorme druk om kan gaan.![]()
Bielsa is een natte droom, maar dat zal ook wel bij een droom blijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is een buitenlandse trainer niet een keer een optie? Met Bosz ga je een paar leuke potten met 6-2 winnen maar uiteindelijk gaat die speelstijl je teveel puntverlies opleveren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Milik is gewoon een prima spits.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:44 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet Vincent Janssen & Hakim Ziyech halen![]()
Janssen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:44 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet Vincent Janssen & Hakim Ziyech halen
Ziyech ja! (maar dan als Klaassen weg gaat)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Cocu.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie dan? Vanuit de assistenten kan eigenlijk niemand doorgroeien. vd Brom dan? Ik heb altijd het idee dat die man ook niet echt met enorme druk om kan gaan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
die faalt in het eerste jaarquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:
Maar wel een goede band met de supporters.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
ik zou Cocu niet uitfluitenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar wel een goede band met de supporters.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeker niet, maar ik vind wel dat hij dat krediet heeft verdient door zijn eerdere titels als trainer en speler. Hij heeft ook nog gewoon een contract en ontslag lijkt me wat overdreven. Laat ze eerst maar eens evalueren en kijken welke conclusies ze trekken en wat er volgend seizoen anders moet. Dan zien we wel of Frank nog in dat plaatje past.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoezo? Is Frank groter dan Ajax?![]()
Fout van De Boer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
daarom, gewoon wisselen in de beslissende wedstrijd![]()
zou mooi zijn als Frank over 15 jaar terug komt bij Ajax om zijn trainings carrière af te sluiten met een Kampioenschap![]()
Met Bosz word je geen kampioen meer. Wat Frank heeft gedaan zal echt niet meer overtroffen worden. Ik snap ook niet waarom hij weg zou moeten van de meeste Ajacieden.![]()
Ajacieden willen hem toch houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:59 schreef Vasion het volgende:
Met Bosz word je geen kampioen meer. Wat Frank heeft gedaan zal echt niet meer overtroffen worden. Ik snap ook niet waarom hij weg zou moeten van de meeste Ajacieden.![]()
Heb je wel eens een wedstrijd van Ajax gekeken in de afgelopen 3 jaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:59 schreef Vasion het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij weg zou moeten van de meeste Ajacieden.![]()
Dan kun je me net zo goed schietenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:01 schreef Elan het volgende:
Misschien schuift De Boer wel zijn makker Trustfull naar voren als opvolger.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toen kon hij naar Spurs maar hij wachtte op clubs als Barca, United.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef KingRadler het volgende:
Frank heeft het goed gedaan, maar hij had veel eerder weg moeten gaan.
2 jaar geleden al.
Inschattingsfout van hier tot Tokyo.blablablabla![]()
De Graafschap - Ajax (1-1) heb ik bekeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je wel eens een wedstrijd van Ajax gekeken in de afgelopen 3 jaar?![]()
Met Frank ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:59 schreef Vasion het volgende:
Met Frank de Boer wordt je ook geen kampioen als de tegenstander eens een keer een aardige selectie heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:59 schreef Vasion het volgende:
Met Bosz word je geen kampioen meer. Wat Frank heeft gedaan zal echt niet meer overtroffen worden. Ik snap ook niet waarom hij weg zou moeten van de meeste Ajacieden."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Guardiola?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
moet netto eens voor een fatsoenlijke selectie zorgenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Met Frank de Boer wordt je ook geen kampioen als de tegenstander eens een keer een aardige selectie heeft.![]()
De toegang tot de A1 is gratis vanavond, voor degenen die in de buurt van Emmen wonenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zullen vast wel wat tokkies op af komen van beide kanten om elkaar in elkaar te timmerenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:23 schreef Tagliano het volgende:
De toegang tot de A1 is gratis vanavond, voor degenen die in de buurt van Emmen wonen![]()
Ik denk dat het met het powermiddenveld van Ajax helemaal niet op balbezit kan spelen en beter net als Leicester en Atlico kan spelen. Je ziet ook dat Ajax juist uitblinkt in open ren-je-rot wedstrijden. Hoe het nu gaat is vlees noch vis. Spelers worden niet gebruikt op hun kwaliteiten. Wie zou een goede coach kunnen zijn die dit erin kan brengen? Ten Hag?
Tete - Veltman - Riedewal - Dijks
Bazoer - Klaassen - Gudelj - Younes
El Ghazi - MilikNoodles![]()
Als Ajax ook maar een beetje als Leicester en Atletico gaat spelen hoef ik het helemaal niet meer te zien.![]()
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zullen vast wel wat tokkies op af komen van beide kanten om elkaar in elkaar te timmerenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ben je daar bang voor?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef Brammess het volgende:
Als Ajax ook maar een beetje als Leicester en Atletico gaat spelen hoef ik het helemaal niet meer te zien.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb het hier wel mee eens. Gewoon resultaat gericht knallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik denk dat het met het powermiddenveld van Ajax helemaal niet op balbezit kan spelen en beter net als Leicester en Atlico kan spelen. Je ziet ook dat Ajax juist uitblinkt in open ren-je-rot wedstrijden. Hoe het nu gaat is vlees noch vis. Spelers worden niet gebruikt op hun kwaliteiten. Wie zou een goede coach kunnen zijn die dit erin kan brengen? Ten Hag?
El Ghazi - Milik![]()
Niks mis met de basis 11 van Ajax. PSV heeft grote delen van het seizoen met Brenet, Hendrix/Maher, Locadia en Narsingh in de basis gespeeld. Dat is pas middelmaatquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
moet netto eens voor een fatsoenlijke selectie zorgen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Uiteraard, geld zat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:44 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet Vincent Janssen & Hakim Ziyech halen![]()
Dat is tenminste nog slim en gewiekst voetbal. Ajax voetbal riekt van onkunde.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef Brammess het volgende:
Als Ajax ook maar een beetje als Leicester en Atletico gaat spelen hoef ik het helemaal niet meer te zien."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Als er maar succes is kijk jij ook wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef Brammess het volgende:
Als Ajax ook maar een beetje als Leicester en Atletico gaat spelen hoef ik het helemaal niet meer te zien.![]()
Lekker 34% balbezit spelen tegen Roda, ja, daar zitten we op te wachten.
Niks mis mee in de CL/EL tegen sterkere tegenstanders maar alsjeblieft zeg, in de Eredivisie moet je gewoon normaal kunnen voetballen.![]()
Speelden ze zo tegen Feyenoord in de Arena?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef ikhouvannoodles het volgende:
El Ghazi - Milik
Vond ze toen iig erg sterk staan positioneel . Middenveld werd optimaal benut en werden constant overlopen en overlast in de passing.blablablabla![]()
Gezien de verdedigers hier, kan je ze alsnog met 6-0 wegcounteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:37 schreef Brammess het volgende:
Lekker 34% balbezit spelen tegen Roda, ja, daar zitten we op te wachten.
Niks mis mee in de CL/EL tegen sterkere tegenstanders maar alsjeblieft zeg, in de Eredivisie moet je gewoon normaal kunnen voetballen.Noodles![]()
Zeker de eerste drie die je noemt hebben dan wel vaak gespeeld (oke, Hendrix was de eerste seizoenshelft basisspeler), maar stonden erin omdat anderen geblesseerd of geschorst waren natuurlijk, dus dat is niet helemaal een eerlijke vergelijkingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niks mis met de basis 11 van Ajax. PSV heeft grote delen van het seizoen met Brenet, Hendrix/Maher, Locadia en Narsingh in de basis gespeeld. Dat is pas middelmaatMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Verdediging en middenveld klopt, aanval was Younes - El Ghazi - Schöne.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelden ze zo tegen Feyenoord in de Arena?
Vond ze toen iig erg sterk staan positioneel . Middenveld werd optimaal benut en werden constant overlopen en overlast in de passing.
Younes was inderdaad meer op het middenveld dan voorin te vinden![]()
Schei uit met je counteren. Binnen 3 seconden de bal terug. Bij de goal van de Graafschap liep ook het hele elftal weer terug. Daar ben ik zo ziek van. Gewoon eens vooruit verdedigen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:43 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Gezien de verdedigers hier, kan je ze alsnog met 6-0 wegcounteren.
Vies veel druk zetten en niet alleen van die schijndruk waarbij je de bal toch niet afpakt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Als je constant iedere tegenstander in de Eredivisie opjaagt win je alles met 10-0.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Schei uit met je counteren. Binnen 3 seconden de bal terug. Bij de goal van de Graafschap liep ook het hele elftal weer terug. Daar ben ik zo ziek van. Gewoon eens vooruit verdedigen.
Vies veel druk zetten en niet alleen van die schijndruk waarbij je de bal toch niet afpakt.![]()
my manquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Schei uit met je counteren. Binnen 3 seconden de bal terug. Bij de goal van de Graafschap liep ook het hele elftal weer terug. Daar ben ik zo ziek van. Gewoon eens vooruit verdedigen.
Vies veel druk zetten en niet alleen van die schijndruk waarbij je de bal toch niet afpakt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
precies waar het europees aan ontbreekt bij ajax.quote:
zone (vooruit) verdedigenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bovendien hebben Brenet en Hendrix het gewoon laten zien, ook in de CL en zijn de statistieken van Locadia gewoon prima.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker de eerste drie die je noemt hebben dan wel vaak gespeeld (oke, Hendrix was de eerste seizoenshelft basisspeler), maar stonden erin omdat anderen geblesseerd of geschorst waren natuurlijk, dus dat is niet helemaal een eerlijke vergelijking![]()
Het ontbreekt Ajax wel aan meer Europees.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies waar het europees aan ontbreekt bij ajax.
zone (vooruit) verdedigen![]()
een keer een makkelijke lotingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het ontbreekt Ajax wel aan meer Europees.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Te makkelijk dit baddertje. Wij grijpen toch ook niet terug op Chernomorets en AIK Solna?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Celtic en Molde waren niet makkelijk genoeg, inderdaad.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Apoel en een hopeloos uit vorm PSG dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Te makkelijk dit baddertje. Wij grijpen toch ook niet terug op Chernomorets en AIK Solna?![]()
..........quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Apoel en een hopeloos uit vorm PSG dan.
Apoel wonnen we dan ook 4-0 van en zijn we uit 3 keer in de kont genaaid, Hans.![]()
was een grap flappiequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Celtic en Molde waren niet makkelijk genoeg, inderdaad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben trouwens echt niet van het verdedigen van incidenten ofzo maar Rapid Wien vorig jaar had je gewoon 9/10 keer gewonnen. Blijf het nog steeds raar vinden.![]()
Ach ja, als Ajax faalt is het natuurlijk altijd de schuld van de scheids of matchfixing. Sorry, stom van me.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
..........
Apoel wonnen we dan ook 4-0 van en zijn we uit 3 keer in de kont genaaid, Hans.![]()
Uit had je die 0-2 voorsprong niet eens mogen weggeven.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:18 schreef Brammess het volgende:
Ik ben trouwens echt niet van het verdedigen van incidenten ofzo maar Rapid Wien vorig jaar had je gewoon 9/10 keer gewonnen. Blijf het nog steeds raar vinden.
Maar Ajax komt altijd zo dom op achterstand in Europa, echt niet te geloven. Echt al jarenlangOh.![]()
WHAHAHAHHAHAHAquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach ja, als Ajax faalt is het natuurlijk altijd de schuld van de scheids of matchfixing. Sorry, stom van me.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Komt door dezelfde naïviteit als waarmee mensen als Overmars de club leiden. WZAWZDB. Lekker naïef je eigen spelletje willen spelen, terwijl de hele wereld dat spelletje kent en het kan pareren doordat zij wel al in de 21e eeuw zijn beland.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit had je die 0-2 voorsprong niet eens mogen weggeven.
Maar Ajax komt altijd zo dom op achterstand in Europa, echt niet te geloven. Echt al jarenlang![]()
Speelde Ajax maar het Ajax-spelletjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Komt door dezelfde naïviteit als waarmee mensen als Overmars de club leiden. WZAWZDB. Lekker naïef je eigen spelletje willen spelen, terwijl de hele wereld dat spelletje kent en het kan pareren doordat zij wel al in de 21e eeuw zijn beland.
Oh.![]()
je hebt twee teams nodig om mooi te spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Oh, of door de tegenstander die voor de volle 100% gas geeft. Dat is inmiddels ook een goeie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, helaas deed Ajax er vaak te weinig voor dit jaar. Of ga je nu de 'muur' argumenten van de Boer herhalen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je hebt twee teams nodig om mooi te spelen
Bovendien is het sowieso onzin. Als je goed bent speel je ook tegen de nummer 17 gewoon pressie en combinatievoetbal. En win je als het er echt om gaat.![]()
Een ploeg als Atletico zet juist heel goed druk als de bal op de helft van de tegenstander is. Als het niet lukt zakken ze in en zo hoort dat ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vies veel druk zetten en niet alleen van die schijndruk waarbij je de bal toch niet afpakt.Noodles![]()
Boilesen heeft het ook wel eens laten zien in de CL.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bovendien hebben Brenet en Hendrix het gewoon laten zien, ook in de CL en zijn de statistieken van Locadia gewoon prima.
Kramer heeft ook prima statistieken.
Dus.![]()
Het zou pas lullig zijn als ze a.s. vrijdag eraf vliegen tegen MVV.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
Wel lullig dat De Graafschap hun best deed en inzet toonde.![]()
Zegt natuurlijk alsnog niet veel, maar toch.quote:Peter Bosz zou vorige week dinsdag in een hotel met directeur spelersbeleid Marc Overmars hebben gesproken over een mogelijke overstap naar Ajax, maar de trainer van Maccabi Tel Aviv ontkent dinsdag in een interview met ONE dat er iets speelt.
/
“Ik denk dat dit iets is dat hier in Israël is verzonnen. Ik zit bij Maccabi, dat is mijn club. Je moet niet alles geloven wat er over mij wordt geschreven. Het is nonsens”, aldus de 52-jarige Bosz. “Laat ik heel duidelijk zijn: als ik mijn spelers vraag om zich op de wedstrijden te concentreren, dan zou ik een heel slecht voorbeeld geven wanneer ik praat over wat dan ook. Dat doet ik niet. Dat is niet eerlijk, dat zou respectloos zijn naar de supporters en de club. Ik denk alleen maar aan de wedstrijden en aan niets anders. Geloof me, aan niets anders!”
Het Algemeen Dagblad schreef dinsdagochtend nog dat Ajax-bestuurder Overmars ‘gecharmeerd’ is van de voormalig trainer van onder meer Vitesse. Bosz heeft bij Maccabi overigens nog een contract tot de zomer van 2017 en zijn jaarsalaris bedraagt naar verluidt acht ton exclusief bonussen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Doe niet zo zielig man. Dit bedoel ik dus. PSV pakt het kampioenschap na een "EL Chapootje" (overigens wel vaker) en daar komen ze trots uit de riolen van Eindhoven. Wees blij met je kadootje uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, helaas deed Ajax er vaak te weinig voor dit jaar. Of ga je nu de 'muur' argumenten van de Boer herhalen?
Bovendien is het sowieso onzin. Als je goed bent speel je ook tegen de nummer 17 gewoon pressie en combinatievoetbal. En win je als het er echt om gaat.
Wat wil je eigenlijk bereiken?
Charlie: How's it going in there?
Coacht nu een club in jodenland onder Jordi Cruijff.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:14 schreef Doublepain het volgende:
Haha Peter Bosz, gast was anti ajax als maar kan bij FeyenoordCharlie: How's it going in there?
Die gaat goed ontvangen worden door dat 410 van jullie.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Coacht nu een club in jodenland onder Jordi Cruijff.![]()
Zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gaat goed ontvangen worden door dat 410 van jullie.
Wanneer komt gepetto zijn zoon ophalen uit Eindhoven?Charlie: How's it going in there?
neeh, volgend jaar Graafschap kampioen #leicesterstylequote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:12 schreef DenXD het volgende:
[..]
Het zou pas lullig zijn als ze a.s. vrijdag eraf vliegen tegen MVV.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Over neus gesprokenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeker.
Wanneer komt gepetto zijn zoon ophalen uit Eindhoven?![]()
Sparta is de volgende kampioen, wat zou dat heerlijk zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
neeh, volgend jaar Graafschap kampioen #leicesterstyle![]()
Hoe ist maat? Nog mad?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk alsnog niet veel, maar toch.![]()
Badder is bekend trol, dus is het toch duidelijk wat hij bereiken wil?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig man. Dit bedoel ik dus. PSV pakt het kampioenschap na een "EL Chapootje" (overigens wel vaker) en daar komen ze trots uit de riolen van Eindhoven. Wees blij met je kadootje uit Amsterdam.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In ieder geval een trainer die je met heerlijk voetbal geen kampioen laat worden. Is weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:14 schreef Doublepain het volgende:
Haha Peter Bosz, gast was anti ajax als maar kan bij Feyenoord"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Paar weken niet gezien en ineens weer wakker. Vorig seizoen ook al te trollen. Nare lui.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Badder is bekend trol, dus is het toch duidelijk wat hij bereiken wil?Charlie: How's it going in there?
Die van Utrecht is een typisch Ajaxtrainert, beetje een Guardiola in het klein.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
In ieder geval een trainer die je met heerlijk voetbal geen kampioen laat worden. Is weer eens wat anders.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig man. Dit bedoel ik dus. PSV pakt het kampioenschap na een "EL Chapootje" (overigens wel vaker) en daar komen ze trots uit de riolen van Eindhoven. Wees blij met je kadootje uit Amsterdam.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Daar heb je wel een puntje. Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe hij traint, maar vind het wel een frisse verschijning. Hij zegt zinnige dingen en laat zijn team heel leuk spelen. Maar daar zal ook een stukje invloed van De Jong zijn. Faber was ook wel een goeie geweest denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van Utrecht is een typisch Ajaxtrainert, beetje een Guardiola in het klein.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hey Dven. Ze stonden er maar mooi hè, toen het er echt om ging!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Badder is bekend trol, dus is het toch duidelijk wat hij bereiken wil?![]()
Schijnt dat ie elke training tot het puntje uitstippelt, alles moet perfect gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar heb je wel een puntje. Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe hij traint, maar vind het wel een frisse verschijning. Hij zegt zinnige dingen en laat zijn team heel leuk spelen. Maar daar zal ook een stukje invloed van De Jong zijn. Faber was ook wel een goeie geweest denk ik.![]()
Oud PSV-ert, dat kan niet hequote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van Utrecht is een typisch Ajaxtrainert, beetje een Guardiola in het klein."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dan zou het dus over 2017-2018 kunnen gaan, dus De Boer blijft nog een jaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk alsnog niet veel, maar toch.![]()
Gelukkig krijg ik straks topvoetbal in Tarnovo want in Amsterdam staat het dan sowieso niet te gebeurenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zou het dus over 2017-2018 kunnen gaan, dus De Boer blijft nog een jaar?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hangt ervan af wie er op bezoek komtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik straks topvoetbal in Tarnovo want in Amsterdam staat het dan sowieso niet te gebeuren, geldt voor de andere NL steden ook hoor
![]()
Zal je zien dat Ajax met pijn en moeite de eerste voorronde overleeft tegen een erbarmelijk Dinamo Boekarest en dan vervolgens tegen Manchester United moet. Alsnog geen topvoetbal in Amsterdamquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt ervan af wie er op bezoek komt, geldt voor de andere NL steden ook hoor
Tegen United geeft ik ze nog wel kans met de JUISTE instelling.,,quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal je zien dat Ajax met pijn en moeite de eerste voorronde overleeft tegen een erbarmelijk Dinamo Boekarest en dan vervolgens tegen Manchester United moet. Alsnog geen topvoetbal in Amsterdam![]()
Ik vraag me bij Bosz af of hij in staat is om zijn, bij tijd en wijlen, kamikaze-tactiek iets weet aan te passen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Met Mourinho als trainer?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:31 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Tegen United geeft ik ze nog wel kans met de JUISTE instelling.,,Ga je er Europees nog harder af dan afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:50 schreef Morendo het volgende:
Ik vraag me bij Bosz af of hij in staat is om zijn, bij tijd en wijlen, kamikaze-tactiek iets weet aan te passen.![]()
Gelukkig geen EK verplichtingen en dus kunnen de boys fris en fruitig door de CL voorrondes rollen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vrees dat je dit nog meent ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:26 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig geen EK verplichtingen en dus kunnen de boys fris en fruitig door de CL voorrondes rollen.![]()
Ik ben wel blij dat een EK met de huidige selectie ons bespaard blijft. De staat van het Nederlandse voetbal is helaas vrij bedroevend vandaag de dag.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bosz is toch geen optie joh. Aanvallend leuke trainer maar verdedigend staat het als een kut met klapdeuren. Rijkaard of Vd Brom genot please![]()
Waarom wil je graag Vd Brom?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:01 schreef Poepz0r het volgende:
Bosz is toch geen optie joh. Aanvallend leuke trainer maar verdedigend staat het als een kut met klapdeuren. Rijkaard of Vd Brom genot please
Die past wat mij betreft in het rijtje Jans, Verbeek etc.![]()
Ik pleit voor Rijkaard, Bosz of Seedorf. Bosz liet Vitesse echt ver boven hun kunnen spelen en ze speelde gewoon goed en attractief voetbal. Het spel wat Ajax ontzettend laakt op dit moment.
Het is nu enkel hopen op dat er snel iets gaat gebeuren. Ook voor de Nederlandse belangen met betrekking tot de UEFA-coëfficiënten lijst, hier moet komend seizoen echt een enorme inhaalslag gebeuren. Zo niet, dan is het echt te laat en zakken we te ver af.![]()
Van Gaal halenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:13 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik pleit voor Rijkaard, Bosz of Seedorf. Bosz liet Vitesse echt ver boven hun kunnen spelen en ze speelde gewoon goed en attractief voetbal. Het spel wat Ajax ontzettend laakt op dit moment.
Het is nu enkel hopen op dat er snel iets gaat gebeuren. Ook voor de Nederlandse belangen met betrekking tot de UEFA-coëfficiënten lijst, hier moet komend seizoen echt een enorme inhaalslag gebeuren. Zo niet, dan is het echt te laat en zakken we te ver af.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
ah je leeft nog!quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat is dit voor onzin. Als je aanvallend voetbal op de juiste manier speelt kom je achterin nauwelijks in de problemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:01 schreef Poepz0r het volgende:
Bosz is toch geen optie joh. Aanvallend leuke trainer maar verdedigend staat het als een kut met klapdeuren. Rijkaard of Vd Brom genot pleaseCharlie: How's it going in there?
Mogen we vooral de KNVB verwijten! Stuur gewoon de sterkste 5 ploegen Europa in plaats van die achterlijke play offs. Andere landen hebben ook geen play offsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:13 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het is nu enkel hopen op dat er snel iets gaat gebeuren. Ook voor de Nederlandse belangen met betrekking tot de UEFA-coëfficiënten lijst, hier moet komend seizoen echt een enorme inhaalslag gebeuren. Zo niet, dan is het echt te laat en zakken we te ver af.![]()
Ik vind het ook geen fantastisch systeem, maar zo zorg je wel dat een ploeg die sterker is op een lagere positie kans heeft om Europa in te gaan. Een stuntploeg maakt dan minder kans.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:04 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Mogen we vooral de KNVB verwijten! Stuur gewoon de sterkste 5 ploegen Europa in plaats van die achterlijke play offs. Andere landen hebben ook geen play offs
Maar goed, veel maakt het ook niet uit. Naast de klassieke top 3 en AZ is het beste wat we hebben momenteel Groningen, Vitesse, Heracles of Utrecht. Drie daarvan zijn recent al vernederd in Europa en de ander is Heracles.
Die Fairplay-tickets moeten wel echt dood. Krijg je een ploeg als GAE in Europa en de rest van het seizoen kost het punten![]()
![]()
Rijkaard wil niet meer joh.. die houdt het bij golfen en een beetje lol maken met de kinderoppas..heeft het topvoetbal allang vaarwel gezegd![]()
Die zijn al dood geloof ik.. dit seizoen was het laatste seizoen dat je op deze achterlijke manier Europa in kon komenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die Fairplay-tickets moeten wel echt dood. Krijg je een ploeg als GAE in Europa en de rest van het seizoen kost het punten![]()
En vooral met een club in de top 3 die de beker wint krijg je dus meer play off kandidaten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:04 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Mogen we vooral de KNVB verwijten! Stuur gewoon de sterkste 5 ploegen Europa in plaats van die achterlijke play offs. Andere landen hebben ook geen play offs
Ik vind sowieso dat de winst op de beker geen directe EL ticket moet opleveren. Maja..![]()
Bekerwinnaar toont in ieder geval dat ze iets kunnen in een Cup toernooi. Liever de bekerwinnaar rechtstreeks de EL in dan de nummer 4 of 5 van de competitie.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
En vooral met een club in de top 3 die de beker wint krijg je dus meer play off kandidaten.
Ik vind sowieso dat de winst op de beker geen directe EL ticket moet opleveren. Maja..![]()
Die beker geeft niemand iets om. daarom winnen die subtoppers altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bekerwinnaar toont in ieder geval dat ze iets kunnen in een Cup toernooi. Liever de bekerwinnaar rechtstreeks de EL in dan de nummer 4 of 5 van de competitie.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Maar wel de subtopper die het beste cupvoetbal speelt dat jaar. De topploegen spelen toch CL of vCL.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die beker geeft niemand iets om. daarom winnen die subtoppers altijd![]()
dat het speeltje van de KNVB (Ajax) niet gewonnen heeft, heeft veel pijn gedaan in Zeist.
Je kan een competitie vervalsen met scheidsrechters maar niet met spelers.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:25 schreef KingRadler het volgende:
dat het speeltje van de KNVB (Ajax) niet gewonnen heeft, heeft veel pijn gedaan in Zeist.
![]()
Ik vind het juist wel prima dat de beker rechtstreeks toegang geeft tot de EL. Geeft het bekertoernooi toch wat meer waarde.Oh.![]()
Ajax is dan ook in beraad om KNVB te laten veranderen in KNJB zodat we nooit meer gestopt wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:25 schreef KingRadler het volgende:
En Willem II dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:25 schreef KingRadler het volgende:
Blijf je lekker aan de gang. Ben je soms je pilletjes vergeten in te nemen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:25 schreef KingRadler het volgende:
Je kan een competitie vervalsen met scheidsrechters maar niet met spelers.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik slaap er ook niet lekker doorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:25 schreef KingRadler het volgende:
Je kan een competitie vervalsen met scheidsrechters maar niet met spelers.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die gaan toch fuseren met Jong Ajax?![]()
Godverquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:25 schreef KingRadler het volgende:
Je kan een competitie vervalsen met scheidsrechters maar niet met spelers.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Vandaag gaat de Boer zijn keuze bekendmaken aan de directie, geen idee of die het gelijk naar buiten brengen![]()
Afwachten, ben benieuwd wat het gaat wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:32 schreef Brammess het volgende:
Vandaag gaat de Boer zijn keuze bekendmaken aan de directie, geen idee of die het gelijk naar buiten brengen![]()
Ik lees net dat De Boer nog een jaar wil blijven als hij het elftal en staf grondig mag renoveren. Won't happen natuurlijk![]()
Het enige wat de coach nog zou kunnen verleiden tot een langer verblijf, is een perfect plaatje van randvoorwaarden: een vernieuwde staf, grondige versterkingen, een verhoging van het salarisplafond én het volledige vertrouwen van de directie en technisch hart. De kans dat Ajax aan dat hele palet voldoet, is niet heel groot. Het bereidt zich achter de schermen al voor op een vertrek. Peter Bosz is de belangrijkste kandidaat om De Boer op te volgen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja want PSV heeft inderdaad geen veel beter materiaal rondlopenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mocht hij blijven en weer geen kampioen worden is het ook direct gedaan met zijn carrière.![]()
![]()
nee inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja want PSV heeft inderdaad geen veel beter materiaal rondlopenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hebben ze idd niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja want PSV heeft inderdaad geen veel beter materiaal rondlopen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Waarom niet? Het is niet alsof er een rij perfecte trainers klaar staan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees net dat De Boer nog een jaar wil blijven als hij het elftal en staf grondig mag renoveren. Won't happen natuurlijk![]()
elk welwillend persoon met een beetje voetbalkennis ziet dat de selecties aan elkaar gewaagd zijn, dat psv enkel een voorsprong heeft op de volwassenheid van het spel (en de spelers)
Meer balans qua leeftijd en ervaringFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, Molde en Celtic hebben pas veel beter materiaal rondlopen. Ik neem aan dat je zo genoten hebt in de Europese weken dat je nu wekelijks met de beentjes gestrekt voor die wedstrijden gaat zitten. Wat een goede ploegen, wat zijn ze beter dan ons. Ongekend, we moeten heel jelly zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja want PSV heeft inderdaad geen veel beter materiaal rondlopen![]()
Is De Boer perfect dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet alsof er een rij perfecte trainers klaar staan.![]()
quote:Voorhoede waar Ajax alleen maar van kan dromen en dan ook nog eens in de breedte. Middenveld zal qua kwaliteit gelijk zijn, verdediging van PSV over het algemeen sterker al vind ik Tete beter dan Arias, Ajax betere keeper.quote:![]()
verdediging psv beter dan ajaxquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]
Voorhoede waar Ajax alleen maar van kan dromen en dan ook nog eens in de breedte. Middenveld zal qua kwaliteit gelijk zijn, verdediging van PSV over het algemeen sterker al vind ik Tete beter dan Arias, Ajax betere keeper.![]()
HAHAHAHHAA
en ik ga er gewoon serieus op in.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je vindt Viergever en VDH wel Ajax-waardig? Of moet ik VDH tegenwoordig rekenen tot de voorhoede? In dat geval krikt het niveau wat op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
verdediging psv beter dan ajax![]()
HAHAHAHHAA
en ik ga er gewoon serieus op in.....![]()
dat zijn reservesquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je vindt Viergever en VDH wel Ajax-waardig?
riedewald en veltman moet je het over hebbenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Riedewald is nu ook een reserve. Wordt er verdomme uitgespeeld door Dijks, je zet jezelf voor lul met deze uitspraakquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zijn reserves
riedewald en veltman moet je het over hebbenVeltman doet het goed, verder ga je niet in dat ik Tete beter vindt dan Arias, wat volgens mij ook gewoon zo is, en die nu ook niet in de basis staat en dus een reserve is.
Vul zelf maar je kortzichtigheid in.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]
Voorhoede waar Ajax alleen maar van kan dromen en dan ook nog eens in de breedte. Middenveld zal qua kwaliteit gelijk zijn, verdediging van PSV over het algemeen sterker al vind ik Tete beter dan Arias, Ajax betere keeper.Locadia en Narsingh zijn dramatisch, El Ghazi en Younes lachen daarom. Luuk de jong is dikke prima maar niet veel beter dan Milik in vorm.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
riedewald eruit gespeeld door dijks?quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Riedewald is nu ook een reserve. Wordt er verdomme uitgespeeld door Dijks, je zet jezelf voor lul met deze uitspraakVeltman doet het goed, verder ga je niet in dat ik Tete beter vindt dan Arias, wat volgens mij ook gewoon zo is, en die nu ook niet in de basis staat en dus een reserve is.
Vul zelf maar je kortzichtigheid in.
ok we zijn wel klaar hierFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
El Ghazi lacht helemaal nergens om. Ik heb vroeger nog met hem gevoetbald hier op Barendrecht. Hij heeft nog steeds dat kansloze gepingel, komt geen man voorbij en zijn voorzetten zijn dramatisch. Ik vind Cerny veel meer hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:56 schreef gniffie het volgende:
[..]Locadia en Narsingh zijn dramatisch, El Ghazi en Younes lachen daarom. Luuk de jong is dikke prima maar niet veel beter dan Milik in vorm.
![]()
Je wilt het alleen wijten aan zijn blessure? Dan zou hij misschien linker centrale verdediger moeten zijn? En wie staat daar op dit moment?quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
riedewald eruit gespeeld door dijks?
ok we zijn wel klaar hier![]()
Tete en Riedewald zijn er inderdaad uit geweest door blessures.... heb het idee dat ik niet zeg wat je wil horen, laten we er maar over ophouden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je wilt het alleen wijten aan zijn blessure? Dan zou hij misschien linker centrale verdediger moeten zijn? En wie staat daar op dit moment?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik moest gniffelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:56 schreef gniffie het volgende:
[..]Locadia en Narsingh zijn dramatisch, El Ghazi en Younes lachen daarom. Luuk de jong is dikke prima maar niet veel beter dan Milik in vorm.
![]()
![]()
Waarom vind je dat dan? Ik heb Ajax met het jaar slechter zien worden, we zijn verworden tot een lachertje in Europa, Ajax is dit seizoen saaier dan ooit.quote:
Ik kan bijna geen voordelen van De Boer in de afgelopen tijd noemen. Iedereen snakt naar aanvallend voetbal. Snap je wat dat is? Aan-val-lend voetbal. Daar schijnen mensen vrolijk van te worden, daarvoor komen mensen naar het schijnt naar het stadion. Alleen bij Ajax snappen ze dat niet, denken ze dat ze Plan Cruijff uitvoeren (hoi HMF) terwijl dat compleet niet het geval is. En oja, verwar aanvallend voetbal niet met dat er minder kans op resultaat is: dat kan gewoon.
Er is zo'n ongelofelijke show en rits wanbeleid langsgekomen dat ik net als bij Feyenoord niet snap dat het bestuur en staf als een collectief opstapt.![]()
Weglopen van de discussie, prima. Weglopen past sowieso wel in jullie plaatje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tete en Riedewald zijn er inderdaad uit geweest door blessures.... heb het idee dat ik niet zeg wat je wil horen, laten we er maar over ophouden.
Ik zeg niet dat Riedewald een slechte speler is. Ik vind dat hij relatief veel fouten maakt en volgens mij is hij nu alweer een tijdje terug van zijn blessure. Dat FdB zijn centrale verdedigers laat staan zegt genoeg.![]()
... Ik loop niet weg van de discussie maar je hebt totaal geen kennis van zaken. Hou het lekker bij je eigen cluppie en begin niet te blaten (trollen?) over een club waar je de ballen verstand van hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Weglopen van de discussie, prima. Weglopen past sowieso wel in jullie plaatje.
Ik zeg niet dat Riedewald een slechte speler is. Ik vind dat hij relatief veel fouten maakt en volgens mij is hij nu alweer een tijdje terug van zijn blessure. Dat FdB zijn centrale verdedigers laat staan zegt genoeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een verschil van mening is in jouw wereld geen verstand van zaken hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
... Ik loop niet weg van de discussie maar je hebt totaal geen kennis van zaken. Hou het lekker bij je eigen cluppie en begin niet te blaten (trollen?) over een club waar je de ballen verstand van hebt.Ik gunde Ajax net zo veel het kampioen dan dat ik dat PSV gunde. PSV heeft er naar mijn mening de meeste kans op omdat ik die een betere selectie vind hebben. Dat Ajax spelers heeft met veel potentie is duidelijk, maar ik heb het over dit moment.
Ik heb op dit moment toch niet van doen met Sjaak Swart toch?![]()
Paar jaar geleden speelde Ajax best aanvallend voetbal, volgensmij in de 1e/2e jaar dat ze kampioen werden, dat is allemaal afhankelijk van het materiaal wat je hebt. Toen had je ook een elftal dat meer bij het spel van de Boer past. De Boer doet het gewoon met wat hij heeft en dat doet ie ook goed gezien wat hij gewonnen heeft, ik denk dat het probleem eerder ligt bij wat voor spelers je haalt, als Overmars met middelmaat komt aanzetten dan kan de Boer ook niet veel doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat dan? Ik heb Ajax met het jaar slechter zien worden, we zijn verworden tot een lachertje in Europa, Ajax is dit seizoen saaier dan ooit.
Ik kan bijna geen voordelen van De Boer in de afgelopen tijd noemen. Iedereen snakt naar aanvallend voetbal. Snap je wat dat is? Aan-val-lend voetbal. Daar schijnen mensen vrolijk van te worden, daarvoor komen mensen naar het schijnt naar het stadion. Alleen bij Ajax snappen ze dat niet, denken ze dat ze Plan Cruijff uitvoeren (hoi HMF) terwijl dat compleet niet het geval is. En oja, verwar aanvallend voetbal niet met dat er minder kans op resultaat is: dat kan gewoon.
Er is zo'n ongelofelijke show en rits wanbeleid langsgekomen dat ik net als bij Feyenoord niet snap dat het bestuur en staf als een collectief opstapt.![]()
Valt toch wel mee, 2 weken of zo, waarom zou je dat forceren, het is geen Mats Hummels maar hij is opbouwend wel een stuk beter dan Viergever.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Riedewald een slechte speler is. Ik vind dat hij relatief veel fouten maakt en volgens mij is hij nu alweer een tijdje terug van zijn blessure. Dat FdB zijn centrale verdedigers laat staan zegt genoeg.![]()
Ik zou, als hij werkelijk zoveel beter is dan Viergever, hem toch wel inzetten met het kampioenschap dat op het spel staat. Viergever heeft werkelijk niks waar hij aan zou voldoen bij de normen die Ajax stelt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, 2 weken of zo, waarom zou je dat forceren, het is geen Mats Hummels maar hij is opbouwend wel een stuk beter dan Viergever.![]()
een speler die net terug is van een blessure inzetten in de laatste wedstrijd van eht seizoen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zou, als hij werkelijk zoveel beter is dan Viergever, hem toch wel inzetten met het kampioenschap dat op het spel staat. Viergever heeft werkelijk niks waar hij aan zou voldoen bij de normen die Ajax stelt.
misschien was hij nog niet fit.
wat als hij erger geblesseerd raakt.
viergever heeft het goed gedaan de weken ervoor, waarom dan wisselen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Boer heeft ook genoeg stem gehad in de spelers die hij heeft aan mogen trekken. Ik noem een Sigthorsson en Van der Hoorn die hij tot het eind toe heeft mogen verdedigen. Ook hij is naar het buitenland gegaan om spelers te scouten. Hij kiest op basis van een fucking wedstrijd, ja joe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Paar jaar geleden speelde Ajax best aanvallend voetbal, volgensmij in de 1e/2e jaar dat ze kampioen werden, dat is allemaal afhankelijk van het materiaal wat je hebt. Toen had je ook een elftal dat meer bij het spel van de Boer past. De Boer doet het gewoon met wat hij heeft en dat doet ie ook goed gezien wat hij gewonnen heeft, ik denk dat het probleem eerder ligt bij wat voor spelers je haalt, als Overmars met middelmaat komt aanzetten dan kan de Boer ook niet veel doen.
Afgelopen zondag heeft hij geheel op eigen wijze de titel op oliedomme wijze verspeeld. Mili, onze beste spits waarbij mij het gevoel niet bekruipt dat De Boer het in hem ziet zitten, wordt naar de kant gehaald en tien minuten later staat Mike van der Hoorn in de fucking spits. Die weet niet wat een spits voor acties moet maken, looplijnen heeft hij geen weet van, het reactievermogen heeft hij daar niet voor, hij heeft een draaicirkel van stront. Rot op, dan word ik echt boos als ik dat soort dingen zie.
Hij heeft de spelers die het wanbeleid tekenen tot op de dag van vandaag en tot in den dood geprezen alsof het opvolgers waren van Johan Cruijff, Xavi, Diego Maradona en al die toppers. In Europa heeft hij tegen de grootste kutploegen er een lachwekkend geheel van gemaakt. Er klopt helemaal niets van en dus ga je af tegen fucking Molde, die worden notabene eerste in de poule met een budget waar Go Ahead Eagles nog niet jaloers op is.
Oh ja, valt het jou ook niet op dat in de wedstrijden waar het om draait, De Boer de meest rare tactieken uit de kast tovert? Dingen waar spelers pas voor het eerst in een wedstrijd mee spelen? Dat zag je bijvoorbeeld tegen FC Utrecht. Die spelers hebben er heel weinig ervaring mee en dan moet je in een cruciale wedstrijd voor de titel opeens in een systeem spelen waarbij je onzeker to the max bent.
Zo, groetjes.![]()
als je iets gezien hebt is het toch wel dat het een vrij labiel geheel is, dan vind ik het niet zo raar dat je een speler die voldoet ook al is hij niet groots laat staan, tov een speler waarvan je moet afwachten hoe hij er voor staat in de wedstrijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zou, als hij werkelijk zoveel beter is dan Viergever, hem toch wel inzetten met het kampioenschap dat op het spel staat. Viergever heeft werkelijk niks waar hij aan zou voldoen bij de normen die Ajax stelt.
Zijn wissels waren lachwekkend maar de basisopstelling was niks mis mee![]()
Ajacied422, mijn god.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Boer heeft ook genoeg stem gehad in de spelers die hij heeft aan mogen trekken. Ik noem een Sigthorsson en Van der Hoorn die hij tot het eind toe heeft mogen verdedigen. Ook hij is naar het buitenland gegaan om spelers te scouten. Hij kiest op basis van een fucking wedstrijd, ja joe.
Afgelopen zondag heeft hij geheel op eigen wijze de titel op oliedomme wijze verspeeld. Mili, onze beste spits waarbij mij het gevoel niet bekruipt dat De Boer het in hem ziet zitten, wordt naar de kant gehaald en tien minuten later staat Mike van der Hoorn in de fucking spits. Die weet niet wat een spits voor acties moet maken, looplijnen heeft hij geen weet van, het reactievermogen heeft hij daar niet voor, hij heeft een draaicirkel van stront. Rot op, dan word ik echt boos als ik dat soort dingen zie.
Hij heeft de spelers die het wanbeleid tekenen tot op de dag van vandaag en tot in den dood geprezen alsof het opvolgers waren van Johan Cruijff, Xavi, Diego Maradona en al die toppers. In Europa heeft hij tegen de grootste kutploegen er een lachwekkend geheel van gemaakt. Er klopt helemaal niets van en dus ga je af tegen fucking Molde, die worden notabene eerste in de poule met een budget waar Go Ahead Eagles nog niet jaloers op is.
Oh ja, valt het jou ook niet op dat in de wedstrijden waar het om draait, De Boer de meest rare tactieken uit de kast tovert? Dingen waar spelers pas voor het eerst in een wedstrijd mee spelen? Dat zag je bijvoorbeeld tegen FC Utrecht. Die spelers hebben er heel weinig ervaring mee en dan moet je in een cruciale wedstrijd voor de titel opeens in een systeem spelen waarbij je onzeker to the max bent.
Zo, groetjes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nu heb je het weer over viergever, net stel je nog dat dijks hem(riedewald) eruit gespeeld heeft?quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
en veltman heeft tete eruit gespeeld zeker?
wat een lulkoekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En oja, laten we ook niet vergeten dat hij seizoen na seizoen maanden lang loopt te puzzelen en soms zelfs blessures nodig heeft om tot de oplossing te komen. Dan ben je ook wel ver heen.![]()
Misschien hebben de kampioenschappen te veel verbloemdquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
En oja, laten we ook niet vergeten dat hij seizoen na seizoen maanden lang loopt te puzzelen en soms zelfs blessures nodig heeft om tot de oplossing te komen. Dan ben je ook wel ver heen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat labiele geheel wordt mede mogelijk gemaakt door VD Hoorn en Viergever. Riedewald heeft veel meer uitstraling dan Viergever, opbouwend beter en verdedigend denk gelijkwaardig. Het enige waarom ik zou kunnen bedenken dat hij niet met Riedewald zou beginnen is omdat die twee er een tijdje stonden en enigszins op elkaar waren ingespeeld. Met alle respect moet er toch gewoon iedereen kunnen staan tegen de Graafschap..quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je iets gezien hebt is het toch wel dat het een vrij labiel geheel is, dan vind ik het niet zo raar dat je een speler die voldoet ook al is hij niet groots laat staan, tov een speler waarvan je moet afwachten hoe hij er voor staat in de wedstrijd.
Zijn wissels waren lachwekkend maar de basisopstelling was niks mis mee![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat labiele geheel wordt mede mogelijk gemaakt door VD Hoorn en Viergever. Riedewald heeft veel meer uitstraling dan Viergever, opbouwend beter en verdedigend denk gelijkwaardig. Het enige waarom ik zou kunnen bedenken dat hij niet met Riedewald zou beginnen is omdat die twee er een tijdje stonden en enigszins op elkaar waren ingespeeld. Met alle respect moet er toch gewoon iedereen kunnen staan tegen de Graafschap..quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Riedewald is nu ook een reserve. Wordt er verdomme uitgespeeld door Dijks,quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Riedewald een slechte speler is. Ik vind dat hij relatief veel fouten maakt en volgens mij is hij nu alweer een tijdje terug van zijn blessure. Dat FdB zijn centrale verdedigers laat staan zegt genoeg.Ik snap werkelijk geen hol van wat je zegt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je wilt het alleen wijten aan zijn blessure? Dan zou hij misschien linker centrale verdediger moeten zijn? En wie staat daar op dit moment?
Is riedewald nu wel goed of niet goed?
is het nu een cv of een lv volgens jou?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Drie keer geen kampioen worden is inderdaad normaal voor Ajax.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja want PSV heeft inderdaad geen veel beter materiaal rondlopen![]()
Niet met je eens, die hebben gewoon voldaan en als backups prima, met labiel bedoel ik dat de spelers niet echt goed met een tactische verandering kunnen omgaan, dus ik vond het niet zo vreemd om het te laten staan na een vrij probleemloze wedstrijd tegen Twentequote:Op woensdag 11 mei 2016 09:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat labiele geheel wordt mede mogelijk gemaakt door VD Hoorn en Viergever. Riedewald heeft veel meer uitstraling dan Viergever, opbouwend beter en verdedigend denk gelijkwaardig. Het enige waarom ik zou kunnen bedenken dat hij niet met Riedewald zou beginnen is omdat die twee er een tijdje stonden en enigszins op elkaar waren ingespeeld. Met alle respect moet er toch gewoon iedereen kunnen staan tegen de Graafschap..![]()
De kwaliteit van de spelers heeft echt niet zoveel invloed op de speelstijl. Mourinho krijgt bij iedere club geweldige spelers en toch speelt hij altijd de counter. Atletico Madrid heeft geweldig technische middenvelders maar ondertussen zijn ze tactisch het best verdedigende team ooit. Van Gaal heeft bij United en Bayern goede spelers gehad maar bij beiden clubs kiest hij net als de Boer voor zekerheid en hoopt hij op geniale ingevingen van zijn buitenspelers.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Paar jaar geleden speelde Ajax best aanvallend voetbal, volgensmij in de 1e/2e jaar dat ze kampioen werden, dat is allemaal afhankelijk van het materiaal wat je hebt. Toen had je ook een elftal dat meer bij het spel van de Boer past. De Boer doet het gewoon met wat hij heeft en dat doet ie ook goed gezien wat hij gewonnen heeft, ik denk dat het probleem eerder ligt bij wat voor spelers je haalt, als Overmars met middelmaat komt aanzetten dan kan de Boer ook niet veel doen.
Een trainer heeft zoveel meer invloed op een team mensen in Nederland denken. Het is niet alleen spelertjes pleasen en de opstelling maken. Daar zijn ze in het buitenland al tig jaar achter."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Het enige verschil is dat die trainers bij de topclubs makkelijker keuzes kunnen maken qua systeem omdat de spelers gewoon meer kunnen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
De kwaliteit van de spelers heeft echt niet zoveel invloed op de speelstijl. Mourinho krijgt bij iedere club geweldige spelers en toch speelt hij altijd de counter. Atletico Madrid heeft geweldig technische middenvelders maar ondertussen zijn ze tactisch het best verdedigende team ooit. Van Gaal heeft bij United en Bayern goede spelers gehad maar bij beiden clubs kiest hij net als de Boer voor zekerheid en hoopt hij op geniale ingevingen van zijn buitenspelers.
Een trainer heeft zoveel meer invloed op een team mensen in Nederland denken. Het is niet alleen spelertjes pleasen en de opstelling maken. Daar zijn ze in het buitenland al tig jaar achter.![]()
Hij kan op beide posities spelen. Ik heb het idee dat FdB Dijks meer vindt hebben op die positie dan Riedewald. Mijn verwachting is dat Dijks zal blijven staan en Riedewald met Viergever moet gaan uitmaken wie er LCV gaat staan. Zodra Tete weer op volle sterkte is zal Veltman naar het centrum terug gaan en Tete RB gaan spelen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap werkelijk geen hol van wat je zegt.
Is riedewald nu wel goed of niet goed?
is het nu een cv of een lb volgens jou?
Tot zover mijn conclusie dat Riedewald door Dijks uit de positie van LB is gespeeld en zich moet richten op de LCV plek.![]()
Ik had dat duo wel eens willen zien als Cabral die bal af had gelegd aan Ziyech en het 1-1 had geworden. Ajax had dan moeten komen waardoor er meer ruimte in de voorhoede van Twente zou komen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met je eens, die hebben gewoon voldaan en als backups prima, met labiel bedoel ik dat de spelers niet echt goed met een tactische verandering kunnen omgaan, dus ik vond het niet zo vreemd om het te laten staan na een vrij probleemloze wedstrijd tegen Twente![]()
ja duuh, dat is al een tijdje zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij kan op beide posities spelen. Ik heb het idee dat FdB Dijks meer vindt hebben op die positie dan Riedewald. Mijn verwachting is dat Dijks zal blijven staan en Riedewald met Viergever moet gaan uitmaken wie er LCV gaat staan. Zodra Tete weer op volle sterkte is zal Veltman naar het centrum terug gaan en Tete RB gaan spelen.
Tot zover mijn conclusie dat Riedewald door Dijks uit de positie van LB is gespeeld en zich moet richten op de LCV plek.
Riedewald speelt al het hele seizoen op lcv
dijks heeft hier niks mee te maken
alleen als dijks geblesseerd is kan riedewald of viergever daar spelen.
dit bedoel ik dus, je hebt echt geen idee man.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als als alsquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik had dat duo wel eens willen zien als Cabral die bal af had gelegd aan Ziyech en het 1-1 had geworden. Ajax had dan moeten komen waardoor er meer ruimte in de voorhoede van Twente zou komen.
als ajax er nog 1 had gescoord tegen de graafschap had jij hier nu niet geweest.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Man man man, je hebt het er wel zwaar mee he. Je concludeert ook direct dat ik van de andere kant benquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als als als
als ajax er nog 1 had gescoord tegen de graafschap had jij hier nu niet geweest.![]()
![]()
We moeten niet doen alsof onze verdedigers niet kunnen opbouwen en onze middenvelders technisch niet voldoende zijn onderlegd om combinaties aan te gaan, want zeer sporadisch zie je dat al die dingen wel lukken als ze even de opdrachten van Frank de Boer vergeten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat die trainers bij de topclubs makkelijker keuzes kunnen maken qua systeem omdat de spelers gewoon meer kunnen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
ik zeg nergens dat je homo bentquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Man man man, je hebt het er wel zwaar mee he. Je concludeert ook direct dat ik van de andere kant ben
of nsb'erFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat is voetbal, als Cerny die bal er gewoon intikt werd er in het PSV topic hard gelachen door aanhangers van andere clubs.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik had dat duo wel eens willen zien als Cabral die bal af had gelegd aan Ziyech en het 1-1 had geworden. Ajax had dan moeten komen waardoor er meer ruimte in de voorhoede van Twente zou komen.![]()
Ik vond die bal overigens nog niet eens zo gemakkelijk om in te tikken. De bal was los van de grond en hij kwam zelf aan op hoge snelheid. Natuurlijk moet hij erin op dat niveau, maar heel makkelijk was het niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is voetbal, als Cerny die bal er gewoon intikt werd er in het PSV topic hard gelachen door aanhangers van andere clubs.![]()
dat is allemaal maar gissen naar de opdrachten van Frank de Boer, is mij te simpel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
We moeten niet doen alsof onze verdedigers niet kunnen opbouwen en onze middenvelders technisch niet voldoende zijn onderlegd om combinaties aan te gaan, want zeer sporadisch zie je dat al die dingen wel lukken als ze even de opdrachten van Frank de Boer vergeten.
Maar goed we gaan het zien als er een andere trainer komt wat die voor ons in petto heeft![]()
de mos voorspelt vertrek de BoerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gelukkig hebben we nog altijd Aad met zijn glazenbolquote:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Liever dat Netto en Bergkamp oprotten dan Frank.'Wish I was old and a little sentimental'
Waarom moet Bergkamp nu weer weg dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:59 schreef StarGazer het volgende:
Liever dat Netto en Bergkamp oprotten dan Frank.![]()
Omdat hij een stoorzender is, daarom.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom moet Bergkamp nu weer weg dan?'Wish I was old and a little sentimental'
nu weer gezeik met trustfullquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat hij een stoorzender is, daarom.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe kan je nou gissen naar de opdrachten van Frank de Boer om het dan maar af te schuiven op kwaliteit van de spelers. Frank de Boer is een zelfverklaard Van Gaal adept en bij tal van spelers zag je dat ze binnen enkele weken het 'Ajax-spel' onder de knie kregen. Weg creativiteit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is allemaal maar gissen naar de opdrachten van Frank de Boer, is mij te simpel.
Maar goed we gaan het zien als er een andere trainer komt wat die voor ons in petto heeft
Frank gebruikt zelfs de zelfde manieren van opbouwen als het united van van Gaal. Deze patronen (zie onderstaande tweets) zie ik iedere avond in terug in mijn nachtmerries. Als het bij United niet lukt met spelers als Martial, Rooney, Mata en Herrera waarom zou het dat ooit bij Ajax wel gaan lukken?
https://twitter.com/szteveo/status/730165051395559433
https://twitter.com/szteveo/status/726836258954203136
https://twitter.com/szteveo/status/726832445690109956"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik lees hier echt gigantisch veel onzin. Als Ajax zondag de 0-2 wel had gemaakt en daarna was uitgelopen 0-3 waren Frank de Boer en Co. allemaal helden geweest. Zielenpietjes hier.![]()
Ik zou zeggen, lees alle berichten van afgelopen seizoen maar terug.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:26 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees hier echt gigantisch veel onzin. Als Ajax zondag de 0-2 wel had gemaakt en daarna was uitgelopen 0-3 waren Frank de Boer en Co. allemaal helden geweest. Zielenpietjes hier.![]()
dat is pas onzin, lees de fora maar terug de afgelopen 2 a 3 jaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:26 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees hier echt gigantisch veel onzin. Als Ajax zondag de 0-2 wel had gemaakt en daarna was uitgelopen 0-3 waren Frank de Boer en Co. allemaal helden geweest. Zielenpietjes hier.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je 1x in de 3 jaar in dit topic komt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:26 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees hier echt gigantisch veel onzin. Als Ajax zondag de 0-2 wel had gemaakt en daarna was uitgelopen 0-3 waren Frank de Boer en Co. allemaal helden geweest. Zielenpietjes hier."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Praat eens geen poep.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:26 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees hier echt gigantisch veel onzin. Als Ajax zondag de 0-2 wel had gemaakt en daarna was uitgelopen 0-3 waren Frank de Boer en Co. allemaal helden geweest. Zielenpietjes hier.'Wish I was old and a little sentimental'
Ramboetan is een succes supporter die het allemaal niet begrijpt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:26 schreef Ramboetan het volgende:
Is er al wat meer duidelijkheid over een mogelijke spits die Ajax gaat halen? Ik hoop van harte dat ze de CL bereiken, ook al wordt dat super moeilijk, zodat het NL'se voetbal weer wat punten krijgt.. Ingehaald door Oekraïne nu.![]()
erg verveld dat mensen ons altijd woorden in de mond leggen, en dan achteraf zeggen dat we arrogant zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ramboetan is een succes supporter die het allemaal niet begrijpt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PIEP PIEP HALLOquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:02 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Wat een trieste bedoeling. Zels bij PSV gaat het niet over hun titel, maar die wat Ajax heeft verloren. Zeker in Rotterdam is het bijna aandoenlijk. Ze hebben meer gevoel voor Ajax dan hun eigen club![]()
Hehe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:43 schreef FireFox1 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)al_doet_verhaal.html
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ja? hoiquote:Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...![]()
Duurt wel lang allemaal. Zou De Boer bij de telefoon zitten hopende op een telefoontje vanuit Engeland/Spanje/Italie?![]()
zitten aan de lunch al vanaf 12 uurquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:50 schreef TheJanitor het volgende:
Duurt wel lang allemaal. Zou De Boer bij de telefoon zitten hopende op een telefoontje vanuit Engeland/Spanje/Italie?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Doen. Maakt de competitie alleen nog maar spannender!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:13 schreef KingRadler het volgende:
John van 't Schip kan de nieuwe coach worden van Ajax.
Hij heeft contract niet verlengd in Australië![]()
Misschien kan Feyenoord dan weer eens tweede wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Doen. Maakt de competitie alleen nog maar spannender!![]()
neequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien kan Feyenoord dan weer eens tweede wordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In de wandelgangen gaat het gerucht dat Jaap naar Vitesse gaat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou ik een meer dan prima club voor hem vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
In de wandelgangen gaat het gerucht dat Jaap naar Vitesse gaat.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:43 schreef FireFox1 het volgende:
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 11 mei 2016 10:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is pas onzin, lees de fora maar terug de afgelopen 2 a 3 jaar.l=hquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als je 1x in de 3 jaar in dit topic komt.ttpquote:://forum.fok.nl/topic/2301366/9/25#p162085483]woensdag 11 mei 2016 10:29[/url] schreef Vjenne12345 het volgende:[/b]quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ramboetan is een succes supporter die het allemaal niet begrijpt.
[..]
Ik zou zeggen, lees alle berichten van afgelopen seizoen maar terug.
[/quote]
Gaat het jongens?![]()
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:46 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
[ur
[..]
l=h
[..]
ttp
[..]
://forum.fok.nl/topic/2301366/9/25#p162085483]woensdag 11 mei 2016 10:29[/url] schreef Vjenne12345 het volgende:[/b]
[..]
[quote]
Gaat het jongens?![]()
Gaat het jongens?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:46 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
[ur
[..]
l=h
[..]
ttp
[..]
://forum.fok.nl/topic/2301366/9/25#p162085483]woensdag 11 mei 2016 10:29[/url] schreef Vjenne12345 het volgende:[/b]
[..]
[/quote]
Geweldig quote ook.![]()
Thanks! Ik zit niet de hele dag naar een scherm te staren dus ik ben niet zo goed.quote:Geweldig quote ook.![]()
![]()
![]()
Zo lastig is het nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Thanks! Ik zit niet de hele dag naar een scherm te staren dus ik ben niet zo goed.![]()
![]()
Volgende keer doe ik beter mijn best, maar voor nu geldt:quote:
Frons de Boer en Marc Netto opzouten!!!![]()
![]()
VBL / AFC AJAX #2633 Marc Overmars is een volksheldquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik beter mijn best, maar voor nu geldt:
Frons de Boer en Marc Netto opzouten!!!
Begin voor de gein daar eens met lezen, en zo zijn er nog talloze discussies geweest in het topic alleen al dit seizoen. De kritiek is echt niet pas vanaf afgelopen zondagMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik beter mijn best, maar voor nu geldt:
Frons de Boer en Marc Netto opzouten!!!![]()
Overigens acht Verweijgod het waarschijnlijker dat er morgen of overmorgen nieuws komt over De Boer dan vandaagMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ze zitten nog steeds te lunchen dus op dit tempo snap ik dat wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:02 schreef Tagliano het volgende:
Overigens acht Verweijgod het waarschijnlijker dat er morgen of overmorgen nieuws komt over De Boer dan vandaagFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach die paar dagen maakt nu ook vrij weinig meer uitquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ze zitten nog steeds te lunchen dus op dit tempo snap ik dat wel.
Al moet het niet nog een week gaan durenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Definitief: Ajax contracteert Boy KemperFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het eerste kanon is alvast binnenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:08 schreef mokkiemok het volgende:
Definitief: Ajax contracteert Boy Kemper![]()
Wacht dus toch nog op een belletje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:02 schreef Tagliano het volgende:
Overigens acht Verweijgod het waarschijnlijker dat er morgen of overmorgen nieuws komt over De Boer dan vandaag![]()
Kan, kan ook zijn dat ze even willen wachten met het bekend maken. Of dat ze al bezig zijn met het stikken van een opvolgerquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wacht dus toch nog op een belletje.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bedankt voor de moeite, maar de meningen van mensen die ik niet ken doen me niet zoveel. Net zoals mijn mening, hopelijk, jullie geen reet interesseert.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2633 Marc Overmars is een volksheld
Begin voor de gein daar eens met lezen, en zo zijn er nog talloze discussies geweest in het topic alleen al dit seizoen. De kritiek is echt niet pas vanaf afgelopen zondag![]()
quote:Het Centrum Informatie en Documentatie Israël gaat woensdag aangifte doen tegen de PSV-supporters die in een video een antisemitisch lied zongen, bevestigt een woordvoerder van de joodse belangenorganisatie.
PSV liet eerder op de dag al weten te onderzoeken wie in de video de antisemitische teksten bezigen. Voornamelijk jongeren in PSV-shirt zingen in het filmpje.
''Mijn vader zat bij de commando's, mijn moeder bij de SS. Samen verbrandden ze joden, want joden branden het best.''
Volgens de woordvoerder liegen de beelden er niet om. Als supporters in stadions antisemitische uitlatingen doen bespreekt het CIDI de kwestie vaak met de KNVB, die dan stappen neemt. Omdat dit incident buiten het stadion plaatsvond besloot het CIDI naar de politie te stappen, aldus de woordvoerder.
Afschuw
Een woordvoerder van PSV sprak eerder woensdag al zijn afschuw uit over de beelden. ''Wij verafschuwen dit, het zijn verschrikkelijke teksten. Dit heeft niets met PSV, voetbal of de maatschappij te maken'', aldus de woordvoerder.
Op het filmpje is echter lastig te zien wie er staan te zingen en bovendien is het maar de vraag of het seizoenkaarthouders van PSV zijn. Alleen dan kan de club ze uitnodigen voor een gesprek en eventueel maatregelen nemen.''Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan ben je dus gewoon aan het trollen, bedanktquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar de meningen van mensen die ik niet ken doen me niet zoveel. Net zoals mijn mening, hopelijk, jullie geen reet interesseert.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
jij begint er zelf over, faal trolquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar de meningen van mensen die ik niet ken doen me niet zoveel. Net zoals mijn mening, hopelijk, jullie geen reet interesseert.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oh je bent dus gewoon een ordinaire kut troll. Even oprotten dus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar de meningen van mensen die ik niet ken doen me niet zoveel. Net zoals mijn mening, hopelijk, jullie geen reet interesseert.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Messi, Ronaldo, Kemper.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:08 schreef mokkiemok het volgende:
Definitief: Ajax contracteert Boy KemperWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Het is niet te hopen dat heel Ajax zich schikt naar De Boer en zijn visie om alles te reorganiseren. Dan krijgen we dus nog meer kutaankopen en schiet het voetbal nog niet op. En waarom wil hij al zijn assistenten nu vervangen? Die heeft hij toch zelf allemaal uitgekozen?
Gewoon tijd voor een frisse wind in alle gelederen van de club. Frank weg, Netto weg, Flappie weg. Haal Jordi Cruijff maar als TD en Bosz als trainer en ga eens lekker aanvallend voetbal spelen.Oh.![]()
volgens mij wil hij alleen het probleem tussen bergkamp en trustfull oplossen wat betreft opschonen staffquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is niet te hopen dat heel Ajax zich schikt naar De Boer en zijn visie om alles te reorganiseren. Dan krijgen we dus nog meer kutaankopen en schiet het voetbal nog niet op. En waarom wil hij al zijn assistenten nu vervangen? Die heeft hij toch zelf allemaal uitgekozen?
Gewoon tijd voor een frisse wind in alle gelederen van de club. Frank weg, Netto weg, Flappie weg. Haal Jordi Cruijff maar als TD en Bosz als trainer en ga eens lekker aanvallend voetbal spelen.
Jordi halen zou ubergeil zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat hij (een deel van de) assistenten wil vervangen snap ik aan de ene kant wel omdat het blijkbaar niet botert onderling, aan de andere kant heeft hij ze inderdaad zelf uitgekozen. Als inderdaad Trustfull dit resultaatvoetbal erin heeft gekregen is het niet zo moeilijk wie eruit moet wat mij betreftquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon tijd voor een frisse wind in alle gelederen van de club. Frank weg, Netto weg, Flappie weg. Haal Jordi Cruijff maar als TD en Bosz als trainer en ga eens lekker aanvallend voetbal spelen.![]()
Ik zie overigens niet helemaal in wat Jordi Cruijff al gepresteerd heeft, maar die competitie volg ik dan ook niet bepaald dagelijksMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We speelden de twee seizoenen voor Trustfull kwam ook al resultaatvoetbal, en daar is Frank gewoon verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hij (een deel van de) assistenten wil vervangen snap ik aan de ene kant wel omdat het blijkbaar niet botert onderling, aan de andere kant heeft hij ze inderdaad zelf uitgekozen. Als inderdaad Trustfull dit resultaatvoetbal erin heeft gekregen is het niet zo moeilijk wie eruit moet wat mij betreft![]()
Ik zie overigens niet helemaal in wat Jordi Cruijff al gepresteerd heeft, maar die competitie volg ik dan ook niet bepaald dagelijks
Jordi is wel 3x kampioen geworden met zijn club als TD, terwijl er veel trainerswisselingen waren. Dus hij zal wel een sterke selectie hebben neergezet daar. En alles beter dan NettoOh.![]()
Dit seizoen was het resultaatvoetbal nog erger dan afgelopen jaren imo (al werd er ook meer resultaat gehaald, dus in die zin werkte het)quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We speelden de twee seizoenen voor Trustfull kwam ook al resultaatvoetbal, en daar is Frank gewoon verantwoordelijk voor.
Jordi is wel 3x kampioen geworden met zijn club als TD, terwijl er veel trainerswisselingen waren. Dus hij zal wel een sterke selectie hebben neergezet daar. En alles beter dan Netto
Ik zeg niet dat Jordi een slechte TD zou zijn, maar ik heb verder geen idee van hoe goed hij het deed. Overmars is ook een paar keer kampioen geworden, al was dat dan met maar één trainerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Verdomme, ik moest lachen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:43 schreef FireFox1 het volgende:
![]()
Om eerlijk te zijn vond ik het voetbal dit jaar wel iets beter dan vorig jaar. Dit kwam mede omdat we meestal Milik in de spits hadden ipv Sigthorsson en Tete en Dijks een verbetering waren tov van Rhijn en Boilesen. Maar nog steeds veel te erg kutvoetbal.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit seizoen was het resultaatvoetbal nog erger dan afgelopen jaren imo (al werd er ook meer resultaat gehaald, dus in die zin werkte het)
Ik zeg niet dat Jordi een slechte TD zou zijn, maar ik heb verder geen idee van hoe goed hij het deed. Overmars is ook een paar keer kampioen geworden, al was dat dan met maar één trainer
Ja dat is wel waar, maar als je de Cruijff filosofie alsnog wil doorvoeren met wie dan niet liever dan de zoon van Johan. En hij heeft nu natuurlijk al een ervaring bij een grotere club dan alleen Netto die ervaring had bij GAE en die altijd overkomt als een luie, totaal niet doortastende TDOh.![]()
Tja, ik ben tot vier goede/attractieve wedstrijden gekomen in dit seizoen. Ik heb zo bijzonder weinig combinaties, passeerbewegingen, noem maar op gezien, schokkend haast.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vond ik het voetbal dit jaar wel iets beter dan vorig jaar. Dit kwam mede omdat we meestal Milik in de spits hadden ipv Sigthorsson en Tete en Dijks een verbetering waren tov van Rhijn en Boilesen. Maar nog steeds veel te erg kutvoetbal.
Ja dat is wel waar, maar als je de Cruijff filosofie alsnog wil doorvoeren met wie dan niet liever dan de zoon van Johan. En hij heeft nu natuurlijk al een ervaring bij een grotere club dan alleen Netto die ervaring had bij GAE en die altijd overkomt als een luie, totaal niet doortastende TD
En die Cruijff filosofie kun je op de kortere termijn wel vergeten. Wie gaat die invoeren dan?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ga gerust in de zon liggen en wacht de komende dagen af, aldus Verweijquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:59 schreef PicoMMP het volgende:
Is De Boer al weg of kan ik weer in de zon gaan liggen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja vorig jaar waren er dus nog minder goede wedstrijden naar mijn smaakquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, ik ben tot vier goede/attractieve wedstrijden gekomen in dit seizoen. Ik heb zo bijzonder weinig combinaties, passeerbewegingen, noem maar op gezien, schokkend haast.
En die Cruijff filosofie kun je op de kortere termijn wel vergeten. Wie gaat die invoeren dan?Toen was het echt heel erg slecht.
Gewoon Jordi die een nieuwe technische staf aanstelt en dan weer Jonk laat terugkomen als hoofd jeugdopleiding. Moeten Adolf Collee en Flappie wel ook vertrekken. Al kom ik niet zo snel op vervangers omdat ik geen zicht heb op wie allemaal een goede directeur zou kunnen zijn.Oh.![]()
Ik heb niet het gevoel dat de RvC heel ontevreden gaat zijn, dus die directeuren blijven lekker zitten is mijn verwachting. Maar goed, dat is puur gevoelquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja vorig jaar waren er dus nog minder goede wedstrijden naar mijn smaakToen was het echt heel erg slecht.
Gewoon Jordi die een nieuwe technische staf aanstelt en dan weer Jonk laat terugkomen als hoofd jeugdopleiding. Moeten Adolf Collee en Flappie wel ook vertrekken. Al kom ik niet zo snel op vervangers omdat ik geen zicht heb op wie allemaal een goede directeur zou kunnen zijn.
Dat komt omdat die RvC ook bestaat uit allemaal van die bobo's.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat de RvC heel ontevreden gaat zijn, dus die directeuren blijven lekker zitten is mijn verwachting. Maar goed, dat is puur gevoel
Gaan ze Frank en Marc geen geld geven om aankopen te doen omdat ze toch miskopen binnenhalen (logisch) maar dan kan je beter die twee eruit gooien en een competente TD neerzetten die wel het geld mag uitgeven. Anders blijf je achter de feiten aanlopen.Oh.![]()
Tja ik zie ook niet de toegevoegde waarde van Marc, maar jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat die RvC ook bestaat uit allemaal van die bobo's.
Gaan ze Frank en Marc geen geld geven om aankopen te doen omdat ze toch miskopen binnenhalen (logisch) maar dan kan je beter die twee eruit gooien en een competente TD neerzetten die wel het geld mag uitgeven. Anders blijf je achter de feiten aanlopen.
Twee kanonnen halen, maar deze zomer echt hoor!quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja ik zie ook niet de toegevoegde waarde van Marc, maar jaOh.![]()
Wie was ook alweer die speler die na een verhuurperiode terugkwam en toen maar tot versterking werd gebombardeerd omdat er verder geen speler aangetrokken was?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee kanonnen halen, maar deze zomer echt hoor!
Zivkovic. Dat was het pareltje deze winterstop toen we nog gingen wachten op die spits.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die speler die na een verhuurperiode terugkwam en toen maar tot versterking werd gebombardeerd omdat er verder geen speler aangetrokken was?
Dat linkje wat jij vandaag in dit topic zette met onze kritiek op Ajax was op 1 februari, dus na dat gefaal.Oh.![]()
Volgens Shreyas gaan we Mané en Garay oppikken, dus ik wacht daar maar op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op die Eto'o . Dromen magOh.![]()
Ah ja, dat was wel genieten toen in het topicquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zivkovic. Dat was het pareltje deze winterstop toen we nog gingen wachten op die spits.
Dat linkje wat jij vandaag in dit topic zette met onze kritiek op Ajax was op 1 februari, dus na dat gefaal.
Niet eens specifiek op de datum gelet net, maar nu weet ik het weer ja
Toen was ik ook niet eens meer boos, ik heb gewoon hard erom gelachen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ja, dat was wel genieten toen in het topic
Niet eens specifiek op de datum gelet net, maar nu weet ik het weer ja
En we weten allemaal dat we deze zomer weer zoiets gaan meemaken. Eerst gaat Verweij ons lekker maken met twitterberichten over goede spelers waar Ajax mee bezig is. Dan na een week is Ajax afgehaakt omdat Marc geen moeite wil doen en uiteindelijk huren we de terreinknecht van Arsenal.Oh.![]()
Dat zijn gewoon matige spelers . Je moet gewoon gaan voor Bryan Smeets en Joris van Overeemquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Shreyas gaan we Mané en Garay oppikken, dus ik wacht daar maar op.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tja, dat krijg je ervan als je op de helft van de transferperiode überhaupt pas gaat kijken wat er beschikbaar is. Je vraagt je toch af wat hij doet op de gemiddelde dag, als je niet eens lijstjes paraat hebtquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was ik ook niet eens meer boos, ik heb gewoon hard erom gelachen.
En we weten allemaal dat we deze zomer weer zoiets gaan meemaken. Eerst gaat Verweij ons lekker maken met twitterberichten over goede spelers waar Ajax mee bezig is. Dan na een week is Ajax afgehaakt omdat Marc geen moeite wil doen en uiteindelijk huren we de terreinknecht van Arsenal.
Marc is echt by far de grootste teringmongool die er rondloopt. Ik heb mensen bij de Sociale Werkplaats gezien die beter zouden functioneren. De tering zeg, die verhalen over dat meneer namen niet kan onthoudenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was ik ook niet eens meer boos, ik heb gewoon hard erom gelachen.
En we weten allemaal dat we deze zomer weer zoiets gaan meemaken. Eerst gaat Verweij ons lekker maken met twitterberichten over goede spelers waar Ajax mee bezig is. Dan na een week is Ajax afgehaakt omdat Marc geen moeite wil doen en uiteindelijk huren we de terreinknecht van Arsenal.
Hoop voor jullie dat De Boer zal aanblijven. Een toptrainer die zelf nog tien jaar bij Ajax zou willen blijven wil je toch niet weg hebben.Ik snap jullie echt niet.
![]()
Hakam Ziyet, geloof me ik was erbij. Deze zal ik nooit meer vergeten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Marc is echt by far de grootste teringmongool die er rondloopt. Ik heb mensen bij de Sociale Werkplaats gezien die beter zouden functioneren. De tering zeg, die verhalen over dat meneer namen niet kan onthouden
Er werd gevraagd naar Ziyech, en meneer begon zijn antwoord ermee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou hierover een uitgebreid verhaal kunnen beginnen, maar graag verwijs ik naar de epistels van Stijn de afgelopen dagenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:36 schreef Vasion het volgende:
Hoop voor jullie dat De Boer zal aanblijven. Een toptrainer die zelf nog tien jaar bij Ajax zou willen blijven wil je toch niet weg hebben.Ik snap jullie echt niet.
Als TD moet je dat wel allemaal in kaart brengen toch. En ook gewoon wedstrijden bezoeken van spelers waar je scouts al positief over zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je ervan als je op de helft van de transferperiode überhaupt pas gaat kijken wat er beschikbaar is. Je vraagt je toch af wat hij doet op de gemiddelde dag, als je niet eens lijstjes paraat hebt
Maar volgens mij zit hij gewoon te patiencen op zijn computer daar.Oh.![]()
Ik snap dat het voor een Feyenoorder misschien raar is. Maar wij zijn minder goed in verliezen en slecht spel, hebben we minder ervaring mee en dat willen we zo houden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:36 schreef Vasion het volgende:
Daarmee houdt je wel het feit dat er nooit een verlies reeks van 7 wedstrijden wordt neergezet en dat je af en toe eens een kampioenschap binnen haalt.
Wij willen graag dat de doelstelling die aan het begin van het seizoen wordt vast gesteld ook gehaald wordt en niet na de winterstop wordt bijgezet naar "bekerwinst is goed seizoen".
Misschien is het arrogant, althans zo zal dat wel weer overkomen, maar dat krijg je als er verwacht wordt dat je de grootste club bent en blijft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja dat is mijn punt, je ziet hem nergens terwijl ze over het algemeen toch alleen maar wegplukken uit de Eredivisiequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als TD moet je dat wel allemaal in kaart brengen toch. En ook gewoon wedstrijden bezoeken van spelers waar je scouts al positief over zijn.
Maar volgens mij zit hij gewoon te patiencen op zijn computer daar.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Of dat hij na het aankopen van een speler de technisch directeur van die club nog gaat vragen wat nu eigenlijk de kwaliteiten van die speler zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Marc is echt by far de grootste teringmongool die er rondloopt. Ik heb mensen bij de Sociale Werkplaats gezien die beter zouden functioneren. De tering zeg, die verhalen over dat meneer namen niet kan onthoudenOh.![]()
Ik dacht dat dat een grap was, maar dat is dus echt zo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat hij na het aankopen van een speler de technisch directeur van die club nog gaat vragen wat nu eigenlijk de kwaliteiten van die speler zijn.![]()
helaas wel, meest recente voorbeeld was Sanogoquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een grap was, maar dat is dus echt zo?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij vindt het vak ook helemaal niet leuk heb ik altijd het idee.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat is mijn punt, je ziet hem nergens terwijl ze over het algemeen toch alleen maar wegplukken uit de Eredivisie
Hij zit er puur voor het salaris en als tijdverdrijfOh.![]()
Ik las op Ajax Netwerk dat hij dit deed bij Gudelj. En van de week hier dat dit bij Hoorn ook zo ging.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een grap was, maar dat is dus echt zo?
Oh.![]()
Ga even 6 jaar aidsvoetbal aanschouwen en kom dan terug.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:36 schreef Vasion het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
helaas wel, meest recente voorbeeld was SanogoDit moet ik even op me laten inwerkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las op Ajax Netwerk dat hij dit deed bij Gudelj. En van de week hier dat dit bij Hoorn ook zo ging.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In rotterdam is dat al 15 jaar, dan raak je er aan gewend.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ga even 6 jaar aidsvoetbal aanschouwen en kom dan terug.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik proef frustratie bij deze post.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor een Feyenoorder misschien raar is. Maar wij zijn minder goed in verliezen en slecht spel, hebben we minder ervaring mee en dat willen we zo houden.
Daarmee houdt je wel het feit dat er nooit een verlies reeks van 7 wedstrijden wordt neergezet en dat je af en toe eens een kampioenschap binnen haalt.
Wij willen graag dat de doelstelling die aan het begin van het seizoen wordt vast gesteld ook gehaald wordt en niet na de winterstop wordt bijgezet naar "bekerwinst is goed seizoen".
Misschien is het arrogant, althans zo zal dat wel weer overkomen, maar dat krijg je als er verwacht wordt dat je de grootste club bent en blijft.
Maar wie zie jij graag komen die het dan beter zou doen, mokkiemok.![]()
ik ben even abuis, ipv frank of marc?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik proef frustratie bij deze post.
Maar wie zie jij graag komen die het dan beter zou doen, mokkiemok.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Natuurlijk is er frustratie, logisch als je de titel op de laatste speeldag mis loopt denk ik? Niks om je voor te schamenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik proef frustratie bij deze post.
Maar wie zie jij graag komen die het dan beter zou doen, mokkiemok.![]()
Bij Feyenoord is er helemaal geen topsportklimaat. Zelfs niet bij de supporters.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In rotterdam is dat al 15 jaar, dan raak je er aan gewend.
Die gaan daar alleen naar het stadion voor de gezelligheid en om bier te drinken en boeit hun het wat er op het veld gebeurt. Is prima verder maar daardoor neem ik ze als voetbalclub al jaren niet serieus.Oh.![]()
Maar dat is dus wel waarom ze het raar vinden dat wij als Ajax klagen wanneer we een keer geen kampioen worden. Zij kunnen 20 jaar teren op een knjb beker.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is er helemaal geen topsportklimaat. Zelfs niet bij de supporters.
Die gaan daar alleen naar het stadion voor de gezelligheid en om bier te drinken en boeit hun het wat er op het veld gebeurt. Is prima verder maar daardoor neem ik ze als voetbalclub al jaren niet serieus.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
voor hun is een kampioenschap net iets als dat wij de CL winnenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Maar dat is dus wel waarom ze het raar vinden dat wij als Ajax klagen wanneer we een keer geen kampioen worden. Zij kunnen 20 jaar teren op een knjb beker.Oh.![]()
Ja dat snap ik, maar ik praat over De Boer en ben complimenteus over hem en geef daarbij argumenten. Waarom dan meteen zo in de aanval?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:48 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Natuurlijk is er frustratie, logisch als je de titel op de laatste speeldag mis loopt denk ik? Niks om je voor te schamenKom nou niet ouwehoeren over Feyenoord supporters, want inmiddels is seizoenskaart nummertje 30.000 alweer bereikt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is er helemaal geen topsportklimaat. Zelfs niet bij de supporters.
Die gaan daar alleen naar het stadion voor de gezelligheid en om bier te drinken en boeit hun het wat er op het veld gebeurt. Is prima verder maar daardoor neem ik ze als voetbalclub al jaren niet serieus.![]()
voor al die supporters is het hun wekelijkse rel avondje. Een uitstapje om bij die zeug op de bank vandaan te komen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik praat over De Boer en ben complimenteus over hem en geef daarbij argumenten. Waarom dan meteen zo in de aanval?
[..]
Kom nou niet ouwehoeren over Feyenoord supporters, want inmiddels is seizoenskaart nummertje 30.000 alweer bereikt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
was toch bij tafel van kees? mijn link van die tweet werkt niet met dat fragmentquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Marc is echt by far de grootste teringmongool die er rondloopt. Ik heb mensen bij de Sociale Werkplaats gezien die beter zouden functioneren. De tering zeg, die verhalen over dat meneer namen niet kan onthouden![]()
Dit bevestigd mijn puntquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kom nou niet ouwehoeren over Feyenoord supporters, want inmiddels is seizoenskaart nummertje 30.000 alweer bereikt.Oh.![]()
Laten we maar concluderen dat Ajax supporters andere verwachtingen hebben van voetbal dan Feyenoord supporters. Deze discussie is oneindig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:51 schreef Vasion het volgende:
Kom nou niet ouwehoeren over Feyenoord supporters, want inmiddels is seizoenskaart nummertje 30.000 alweer bereikt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: