SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
laten we wel realistisch blijvenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wie dan? Vanuit de assistenten kan eigenlijk niemand doorgroeien. vd Brom dan? Ik heb altijd het idee dat die man ook niet echt met enorme druk om kan gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:24 schreef Gruisman het volgende:
Ik denk niet dat je kampioen gaat worden met Bosz![]()
Is een buitenlandse trainer niet een keer een optie? Met Bosz ga je een paar leuke potten met 6-2 winnen maar uiteindelijk gaat die speelstijl je teveel puntverlies opleveren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie dan? Vanuit de assistenten kan eigenlijk niemand doorgroeien. vd Brom dan? Ik heb altijd het idee dat die man ook niet echt met enorme druk om kan gaan.![]()
Bielsa is een natte droom, maar dat zal ook wel bij een droom blijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is een buitenlandse trainer niet een keer een optie? Met Bosz ga je een paar leuke potten met 6-2 winnen maar uiteindelijk gaat die speelstijl je teveel puntverlies opleveren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Milik is gewoon een prima spits.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:44 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet Vincent Janssen & Hakim Ziyech halen![]()
Janssen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:44 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet Vincent Janssen & Hakim Ziyech halen
Ziyech ja! (maar dan als Klaassen weg gaat)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Cocu.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie dan? Vanuit de assistenten kan eigenlijk niemand doorgroeien. vd Brom dan? Ik heb altijd het idee dat die man ook niet echt met enorme druk om kan gaan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
die faalt in het eerste jaarquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:
Maar wel een goede band met de supporters.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
ik zou Cocu niet uitfluitenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar wel een goede band met de supporters.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeker niet, maar ik vind wel dat hij dat krediet heeft verdient door zijn eerdere titels als trainer en speler. Hij heeft ook nog gewoon een contract en ontslag lijkt me wat overdreven. Laat ze eerst maar eens evalueren en kijken welke conclusies ze trekken en wat er volgend seizoen anders moet. Dan zien we wel of Frank nog in dat plaatje past.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoezo? Is Frank groter dan Ajax?![]()
Fout van De Boer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
daarom, gewoon wisselen in de beslissende wedstrijd![]()
zou mooi zijn als Frank over 15 jaar terug komt bij Ajax om zijn trainings carrière af te sluiten met een Kampioenschap![]()
Met Bosz word je geen kampioen meer. Wat Frank heeft gedaan zal echt niet meer overtroffen worden. Ik snap ook niet waarom hij weg zou moeten van de meeste Ajacieden.![]()
Ajacieden willen hem toch houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:59 schreef Vasion het volgende:
Met Bosz word je geen kampioen meer. Wat Frank heeft gedaan zal echt niet meer overtroffen worden. Ik snap ook niet waarom hij weg zou moeten van de meeste Ajacieden.![]()
Heb je wel eens een wedstrijd van Ajax gekeken in de afgelopen 3 jaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:59 schreef Vasion het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij weg zou moeten van de meeste Ajacieden.![]()
Dan kun je me net zo goed schietenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:01 schreef Elan het volgende:
Misschien schuift De Boer wel zijn makker Trustfull naar voren als opvolger.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toen kon hij naar Spurs maar hij wachtte op clubs als Barca, United.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef KingRadler het volgende:
Frank heeft het goed gedaan, maar hij had veel eerder weg moeten gaan.
2 jaar geleden al.
Inschattingsfout van hier tot Tokyo.blablablabla![]()
De Graafschap - Ajax (1-1) heb ik bekeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je wel eens een wedstrijd van Ajax gekeken in de afgelopen 3 jaar?![]()
Met Frank ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:59 schreef Vasion het volgende:
Met Frank de Boer wordt je ook geen kampioen als de tegenstander eens een keer een aardige selectie heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:59 schreef Vasion het volgende:
Met Bosz word je geen kampioen meer. Wat Frank heeft gedaan zal echt niet meer overtroffen worden. Ik snap ook niet waarom hij weg zou moeten van de meeste Ajacieden."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Guardiola?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
moet netto eens voor een fatsoenlijke selectie zorgenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Met Frank de Boer wordt je ook geen kampioen als de tegenstander eens een keer een aardige selectie heeft.![]()
De toegang tot de A1 is gratis vanavond, voor degenen die in de buurt van Emmen wonenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zullen vast wel wat tokkies op af komen van beide kanten om elkaar in elkaar te timmerenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:23 schreef Tagliano het volgende:
De toegang tot de A1 is gratis vanavond, voor degenen die in de buurt van Emmen wonen![]()
Ik denk dat het met het powermiddenveld van Ajax helemaal niet op balbezit kan spelen en beter net als Leicester en Atlico kan spelen. Je ziet ook dat Ajax juist uitblinkt in open ren-je-rot wedstrijden. Hoe het nu gaat is vlees noch vis. Spelers worden niet gebruikt op hun kwaliteiten. Wie zou een goede coach kunnen zijn die dit erin kan brengen? Ten Hag?
Tete - Veltman - Riedewal - Dijks
Bazoer - Klaassen - Gudelj - Younes
El Ghazi - MilikNoodles![]()
Als Ajax ook maar een beetje als Leicester en Atletico gaat spelen hoef ik het helemaal niet meer te zien.![]()
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zullen vast wel wat tokkies op af komen van beide kanten om elkaar in elkaar te timmerenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ben je daar bang voor?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef Brammess het volgende:
Als Ajax ook maar een beetje als Leicester en Atletico gaat spelen hoef ik het helemaal niet meer te zien.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb het hier wel mee eens. Gewoon resultaat gericht knallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik denk dat het met het powermiddenveld van Ajax helemaal niet op balbezit kan spelen en beter net als Leicester en Atlico kan spelen. Je ziet ook dat Ajax juist uitblinkt in open ren-je-rot wedstrijden. Hoe het nu gaat is vlees noch vis. Spelers worden niet gebruikt op hun kwaliteiten. Wie zou een goede coach kunnen zijn die dit erin kan brengen? Ten Hag?
El Ghazi - Milik![]()
Niks mis met de basis 11 van Ajax. PSV heeft grote delen van het seizoen met Brenet, Hendrix/Maher, Locadia en Narsingh in de basis gespeeld. Dat is pas middelmaatquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
moet netto eens voor een fatsoenlijke selectie zorgen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Uiteraard, geld zat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:44 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet Vincent Janssen & Hakim Ziyech halen![]()
Dat is tenminste nog slim en gewiekst voetbal. Ajax voetbal riekt van onkunde.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef Brammess het volgende:
Als Ajax ook maar een beetje als Leicester en Atletico gaat spelen hoef ik het helemaal niet meer te zien."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Als er maar succes is kijk jij ook wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef Brammess het volgende:
Als Ajax ook maar een beetje als Leicester en Atletico gaat spelen hoef ik het helemaal niet meer te zien.![]()
Lekker 34% balbezit spelen tegen Roda, ja, daar zitten we op te wachten.
Niks mis mee in de CL/EL tegen sterkere tegenstanders maar alsjeblieft zeg, in de Eredivisie moet je gewoon normaal kunnen voetballen.![]()
Speelden ze zo tegen Feyenoord in de Arena?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef ikhouvannoodles het volgende:
El Ghazi - Milik
Vond ze toen iig erg sterk staan positioneel . Middenveld werd optimaal benut en werden constant overlopen en overlast in de passing.blablablabla![]()
Gezien de verdedigers hier, kan je ze alsnog met 6-0 wegcounteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:37 schreef Brammess het volgende:
Lekker 34% balbezit spelen tegen Roda, ja, daar zitten we op te wachten.
Niks mis mee in de CL/EL tegen sterkere tegenstanders maar alsjeblieft zeg, in de Eredivisie moet je gewoon normaal kunnen voetballen.Noodles![]()
Zeker de eerste drie die je noemt hebben dan wel vaak gespeeld (oke, Hendrix was de eerste seizoenshelft basisspeler), maar stonden erin omdat anderen geblesseerd of geschorst waren natuurlijk, dus dat is niet helemaal een eerlijke vergelijkingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niks mis met de basis 11 van Ajax. PSV heeft grote delen van het seizoen met Brenet, Hendrix/Maher, Locadia en Narsingh in de basis gespeeld. Dat is pas middelmaatMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Verdediging en middenveld klopt, aanval was Younes - El Ghazi - Schöne.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelden ze zo tegen Feyenoord in de Arena?
Vond ze toen iig erg sterk staan positioneel . Middenveld werd optimaal benut en werden constant overlopen en overlast in de passing.
Younes was inderdaad meer op het middenveld dan voorin te vinden![]()
Schei uit met je counteren. Binnen 3 seconden de bal terug. Bij de goal van de Graafschap liep ook het hele elftal weer terug. Daar ben ik zo ziek van. Gewoon eens vooruit verdedigen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:43 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Gezien de verdedigers hier, kan je ze alsnog met 6-0 wegcounteren.
Vies veel druk zetten en niet alleen van die schijndruk waarbij je de bal toch niet afpakt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Als je constant iedere tegenstander in de Eredivisie opjaagt win je alles met 10-0.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Schei uit met je counteren. Binnen 3 seconden de bal terug. Bij de goal van de Graafschap liep ook het hele elftal weer terug. Daar ben ik zo ziek van. Gewoon eens vooruit verdedigen.
Vies veel druk zetten en niet alleen van die schijndruk waarbij je de bal toch niet afpakt.![]()
my manquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Schei uit met je counteren. Binnen 3 seconden de bal terug. Bij de goal van de Graafschap liep ook het hele elftal weer terug. Daar ben ik zo ziek van. Gewoon eens vooruit verdedigen.
Vies veel druk zetten en niet alleen van die schijndruk waarbij je de bal toch niet afpakt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
precies waar het europees aan ontbreekt bij ajax.quote:
zone (vooruit) verdedigenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bovendien hebben Brenet en Hendrix het gewoon laten zien, ook in de CL en zijn de statistieken van Locadia gewoon prima.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker de eerste drie die je noemt hebben dan wel vaak gespeeld (oke, Hendrix was de eerste seizoenshelft basisspeler), maar stonden erin omdat anderen geblesseerd of geschorst waren natuurlijk, dus dat is niet helemaal een eerlijke vergelijking![]()
Het ontbreekt Ajax wel aan meer Europees.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies waar het europees aan ontbreekt bij ajax.
zone (vooruit) verdedigen![]()
een keer een makkelijke lotingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het ontbreekt Ajax wel aan meer Europees.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Te makkelijk dit baddertje. Wij grijpen toch ook niet terug op Chernomorets en AIK Solna?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Celtic en Molde waren niet makkelijk genoeg, inderdaad.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Apoel en een hopeloos uit vorm PSG dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Te makkelijk dit baddertje. Wij grijpen toch ook niet terug op Chernomorets en AIK Solna?![]()
..........quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Apoel en een hopeloos uit vorm PSG dan.
Apoel wonnen we dan ook 4-0 van en zijn we uit 3 keer in de kont genaaid, Hans.![]()
was een grap flappiequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Celtic en Molde waren niet makkelijk genoeg, inderdaad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben trouwens echt niet van het verdedigen van incidenten ofzo maar Rapid Wien vorig jaar had je gewoon 9/10 keer gewonnen. Blijf het nog steeds raar vinden.![]()
Ach ja, als Ajax faalt is het natuurlijk altijd de schuld van de scheids of matchfixing. Sorry, stom van me.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
..........
Apoel wonnen we dan ook 4-0 van en zijn we uit 3 keer in de kont genaaid, Hans.![]()
Uit had je die 0-2 voorsprong niet eens mogen weggeven.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:18 schreef Brammess het volgende:
Ik ben trouwens echt niet van het verdedigen van incidenten ofzo maar Rapid Wien vorig jaar had je gewoon 9/10 keer gewonnen. Blijf het nog steeds raar vinden.
Maar Ajax komt altijd zo dom op achterstand in Europa, echt niet te geloven. Echt al jarenlangOh.![]()
WHAHAHAHHAHAHAquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach ja, als Ajax faalt is het natuurlijk altijd de schuld van de scheids of matchfixing. Sorry, stom van me.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Komt door dezelfde naïviteit als waarmee mensen als Overmars de club leiden. WZAWZDB. Lekker naïef je eigen spelletje willen spelen, terwijl de hele wereld dat spelletje kent en het kan pareren doordat zij wel al in de 21e eeuw zijn beland.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit had je die 0-2 voorsprong niet eens mogen weggeven.
Maar Ajax komt altijd zo dom op achterstand in Europa, echt niet te geloven. Echt al jarenlang![]()
Speelde Ajax maar het Ajax-spelletjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Komt door dezelfde naïviteit als waarmee mensen als Overmars de club leiden. WZAWZDB. Lekker naïef je eigen spelletje willen spelen, terwijl de hele wereld dat spelletje kent en het kan pareren doordat zij wel al in de 21e eeuw zijn beland.
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: