SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
laten we wel realistisch blijvenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wie dan? Vanuit de assistenten kan eigenlijk niemand doorgroeien. vd Brom dan? Ik heb altijd het idee dat die man ook niet echt met enorme druk om kan gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:24 schreef Gruisman het volgende:
Ik denk niet dat je kampioen gaat worden met Bosz![]()
Is een buitenlandse trainer niet een keer een optie? Met Bosz ga je een paar leuke potten met 6-2 winnen maar uiteindelijk gaat die speelstijl je teveel puntverlies opleveren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie dan? Vanuit de assistenten kan eigenlijk niemand doorgroeien. vd Brom dan? Ik heb altijd het idee dat die man ook niet echt met enorme druk om kan gaan.![]()
Bielsa is een natte droom, maar dat zal ook wel bij een droom blijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is een buitenlandse trainer niet een keer een optie? Met Bosz ga je een paar leuke potten met 6-2 winnen maar uiteindelijk gaat die speelstijl je teveel puntverlies opleveren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Milik is gewoon een prima spits.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:44 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet Vincent Janssen & Hakim Ziyech halen![]()
Janssen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:44 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet Vincent Janssen & Hakim Ziyech halen
Ziyech ja! (maar dan als Klaassen weg gaat)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Cocu.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie dan? Vanuit de assistenten kan eigenlijk niemand doorgroeien. vd Brom dan? Ik heb altijd het idee dat die man ook niet echt met enorme druk om kan gaan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
die faalt in het eerste jaarquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:
Maar wel een goede band met de supporters.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
ik zou Cocu niet uitfluitenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar wel een goede band met de supporters.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeker niet, maar ik vind wel dat hij dat krediet heeft verdient door zijn eerdere titels als trainer en speler. Hij heeft ook nog gewoon een contract en ontslag lijkt me wat overdreven. Laat ze eerst maar eens evalueren en kijken welke conclusies ze trekken en wat er volgend seizoen anders moet. Dan zien we wel of Frank nog in dat plaatje past.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoezo? Is Frank groter dan Ajax?![]()
Fout van De Boer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
daarom, gewoon wisselen in de beslissende wedstrijd![]()
zou mooi zijn als Frank over 15 jaar terug komt bij Ajax om zijn trainings carrière af te sluiten met een Kampioenschap![]()
Met Bosz word je geen kampioen meer. Wat Frank heeft gedaan zal echt niet meer overtroffen worden. Ik snap ook niet waarom hij weg zou moeten van de meeste Ajacieden.![]()
Ajacieden willen hem toch houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:59 schreef Vasion het volgende:
Met Bosz word je geen kampioen meer. Wat Frank heeft gedaan zal echt niet meer overtroffen worden. Ik snap ook niet waarom hij weg zou moeten van de meeste Ajacieden.![]()
Heb je wel eens een wedstrijd van Ajax gekeken in de afgelopen 3 jaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:59 schreef Vasion het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij weg zou moeten van de meeste Ajacieden.![]()
Dan kun je me net zo goed schietenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:01 schreef Elan het volgende:
Misschien schuift De Boer wel zijn makker Trustfull naar voren als opvolger.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toen kon hij naar Spurs maar hij wachtte op clubs als Barca, United.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef KingRadler het volgende:
Frank heeft het goed gedaan, maar hij had veel eerder weg moeten gaan.
2 jaar geleden al.
Inschattingsfout van hier tot Tokyo.blablablabla![]()
De Graafschap - Ajax (1-1) heb ik bekeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je wel eens een wedstrijd van Ajax gekeken in de afgelopen 3 jaar?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: