SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang er geen eens een fatsoenlijke formatie of systeem is, zou je moeten zwijgen over aankopen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
Alhoewel ze ook samen kunnen spelen in het grootste deel van de Eredivisiepotjes.![]()
Klopt, Ziyech of een nieuwe spits gaat ook niks oplossen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zolang er geen eens een fatsoenlijke formatie of systeem is, zou je moeten zwijgen over aankopen.Oh.![]()
Omdat hij beter is dan alles wat er nu rondloopt en haalbaar moet zijn. En kom niet aan met sink want zelfs Andersen is beter.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarvoor zou je Ziyech nodig hebben.
![]()
Torres schijnt gespot te zijn op Schiphol.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef Sked het volgende:
Is er al een topspits gesignaleerd in Amsterdam?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Zivkovic, hoezo?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef Sked het volgende:
Is er al een topspits gesignaleerd in Amsterdam?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hartstikke leuk allemaal, maar hoe wil jij er dan de kwaliteit van het spel mee verhogen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat hij beter is dan alles wat er nu rondloopt en haalbaar moet zijn. En kom niet aan met sink want zelfs Andersen is beter.![]()
Hier heb je wel een punt ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat hij beter is dan alles wat er nu rondloopt en haalbaar moet zijn. En kom niet aan met sink want zelfs Andersen is beter.Groot fan van User Wotte![]()
Zivkovic is logischer dan elke andere jonge reservespits die niet substantieel beter is dan MilikOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Moest lachen om de TTVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Zei ik dat jij in Amsterdam bent gesignaleerd dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zei 'topspits', niet 'teringblaag'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Verweij dit retweet weet je hoe laat het istwitter:theycallmemies twitterde op maandag 01-02-2016 om 20:38:22@MikeVerweij is verdacht stil of er is gewoon geen fuck te melden #DeadlineDay #transferdeadlineday reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Als Verweij dit retweet weet je hoe laat het istwitter:theycallmemies twitterde op maandag 01-02-2016 om 20:38:22@MikeVerweij is verdacht stil of er is gewoon geen fuck te melden #DeadlineDay #transferdeadlineday reageer retweet
Oh.![]()
Ben je zo gefrustreerd dat er niks komt ja?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zei ik dat jij in Amsterdam bent gesignaleerd dan?![]()
Nee hoor, ik voel mij meer dan uitstekendquote:Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je zo gefrustreerd dat er niks komt ja?
Dauda rot op naar heartsquote:Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je zo gefrustreerd dat er niks komt ja?![]()
Mogen wij Rob Maas halen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik lees het ook.
Die ben ik ook liever kwijt dan rijk.![]()
Als je hem maar niet mishandelt. Hij is al zo mager.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je hem wil hebben kom ik hem op de bagagedrager nog brengen![]()
Ik ben niet zo van het mishandelenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je hem maar niet mishandelt. Hij is al zo mager.![]()
Nog 2,5 uur jongens, laat de grote namen maar komen. Leuk van Marc om het tot de laatste minuut geheim te houden. Of ze zijn nog aan het kiezen tussen 3 grootheden die graag bij ons aller Ajax willen spelen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ja, of tussen nummer 38, 43 en 57 voor het avondetenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:36 schreef Abed het volgende:
Nog 2,5 uur jongens, laat de grote namen maar komen. Leuk van Marc om het tot de laatste minuut geheim te houden. Of ze zijn nog aan het kiezen tussen 3 grootheden die graag bij ons aller Ajax willen spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het kan twee kanten opgaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:43 schreef Tjacka het volgende:
Als ze zondag verliezen spring ik voor de trein.![]()
Zivkovic gaat gewoon bij Jong Ajax aan de slag moeten. Wat voor die jongen, met spelers als Nouri, Frenkie de Jong, van de Beek en Cerny om zich heen, overigens fijner voetballen gaat zijn dan bij Ajax 1.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef Tjacka het volgende:
Zivkovic gaat alleen terug gehaald worden in uiterste nood.![]()
Jong Ajax is een stuk leuker om te kijken dan 1 op dit moment jaquote:Op maandag 1 februari 2016 21:45 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Zivkovic gaat gewoon bij Jong Ajax aan de slag moeten. Wat voor die jongen, met spelers als Nouri, Frenkie de Jong, van de Beek en Cerny om zich heen, overigens fijner voetballen gaat zijn dan bij Ajax 1.
Dat was vorig jaar bij de A1 ook al zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jong Ajax is een stuk leuker om te kijken dan 1 op dit moment ja![]()
Te weinig geld voor een spitstwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 01-02-2016 om 21:48:13Het verlangde geld voor de gewenste nieuwe spits is niet binnen gekomen. Dus kans heel klein dat #Ajax alsog een aanvaller haalt reageer retweet
Ik snap hem niet?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Te weinig geld voor een spitstwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 01-02-2016 om 21:48:13Het verlangde geld voor de gewenste nieuwe spits is niet binnen gekomen. Dus kans heel klein dat #Ajax alsog een aanvaller haalt reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Duarte en Boilesen zijn niet verkocht, dus er is niet genoeg geld, dus geen spits. Aldus de beleidsmakersquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toch nog een succesje.quote:Sowieso geblesseerd.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:53 schreef BobW het volgende:
Jammer dat Siem niet in de spits wilt spelen. Bij Ajax zou hij dat wel nuttig kunnen invullen.![]()
Whut.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Duarte en Boilesen zijn niet verkocht, dus er is niet genoeg geld, dus geen spits. Aldus de beleidsmakersVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zivkovic sluit aan bij Jong Ajax, vult eigenlijk de plek van El Azzouzi inMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Stel nou dat Huntelaar nog had gewild ook. Had je hem dus niet kunnen halen omdat Boilesen nog rondjes rond het veld moet lopen en de miljoentjes op de bank moeten blijven staan
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 01-02-2016 om 21:55:33Toch weer beweging rond Lerin Duarte, race tegen de klok. Later meer #Ajax reageer retweet
PLOTTWIST HET KAN NOGtwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 01-02-2016 om 21:57:45Lerin Duarte dichtbij overgang naar #NAC, op huurbasis voor rest van het seizoen reageer retweet
http://teletekst-data.nos.nl/webtekst?p=801quote:Op maandag 1 februari 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
PLOTTWIST HET KAN NOGtwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 01-02-2016 om 21:55:33Toch weer beweging rond Lerin Duarte, race tegen de klok. Later meer #Ajax reageer retweet
F5'en tot middernacht!![]()
Net genoeg centjes om Messi te halenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:58 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
http://teletekst-data.nos.nl/webtekst?p=801
F5'en tot middernacht!
armoedzaaiersquote:Op maandag 1 februari 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Maar als Duarte verhuurd wordt kan het opeens weer allemaalquote:
Derksen: Een speler zoals Younes heb je ook in de jeugd lopen.
Die heb je dus al jaren niet meer in je jeugd lopen, bevestigd maar weer eens hoe treurig de situatie is wat betreft opkomende talenten.![]()
Vaclav Cerny?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
Derksen: Een speler zoals Younes heb je ook in de jeugd lopen.
Die heb je dus al jaren niet meer in je jeugd lopen, bevestigd maar weer eens hoe treurig de situatie is wat betreft opkomende talenten.![]()
Hij zei best veel goeie dingen vnvquote:Op maandag 1 februari 2016 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht even, jij gaat serieus in op Derksen?![]()
Had dat even eerder gezegd, ik vind het nu nog wat laat om hem op de bagagedrager weg te brengenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Showtje echt al tijden niet meer gezien. Best wel uit mijn systeem geraaktquote:Op maandag 1 februari 2016 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij zei best veel goeie dingen vnv
Daarin zie ik het wel zitten, maar die jongen is 2 jaar geleden gehaald en bovendien geen Nederlander. Niet dat dat laatste wat uitmaakt, maar blijkbaar komen er gewoon geen aanvallende Nederlandse talenten meer door.quote:![]()
Ik kijk nooit naar VI, geen idee wat hij bazelt week in week uitquote:Op maandag 1 februari 2016 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht even, jij gaat serieus in op Derksen?![]()
Sanogo krijgt z'n afscheid aankomende zondag?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dankje, ik distansieer mij nu van deze club en ik ga de grootste Rotterdamse club in hun weg naar glorie steunen.quote:![]()
Ik woon er nog geen kilometer vandaan, genotquote:Op maandag 1 februari 2016 22:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dankje, ik distansieer mij nu van deze club en ik ga de grootste Rotterdamse club in hun weg naar glorie steunen.
ik kom in Augustus terugquote:Op maandag 1 februari 2016 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had dat even eerder gezegd, ik vind het nu nog wat laat om hem op de bagagedrager weg te brengen![]()
"Dit voelt als een aankoop"quote:Op maandag 1 februari 2016 22:11 schreef FritzWepper het volgende:
Wanneer presenteren we Sam Hendriks als vervanger van Sanogo?![]()
Waarom ben je er dan niet voor? Support your localquote:Op maandag 1 februari 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik woon er nog geen kilometer vandaan, genot![]()
"Door de terugkeer van Zivkovic zagen wij kans om Sam Hendriks door te schuiven naar het eerste elftal."quote:![]()
Omdat ik hier net aan een jaartje woon ouwe reus. En ik heb sympathie maar mijn clubje blijft toch Ajaxquote:Op maandag 1 februari 2016 22:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan niet voor? Support your local
Lijkt mij ook. Clubvoorkeur heeft gewoon te maken met gevoel en wat je het meeste aanspreekt. Bovendien kun je als supporter van Feyenoord ook niet anders dan met de nodige zelfspot naar je eigen club te kijken.quote:
(Maar dat begint inmiddels ook voor Ajax te gelden)![]()
Je kan ook gewoon succes supporters zeggen Hans i.p.v. gelul over gevoel.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Clubvoorkeur heeft gewoon te maken met gevoel en wat je het meeste aanspreekt. Bovendien kun je als supporter van Feyenoord ook niet anders dan met de nodige zelfspot naar je eigen club te kijken.
(Maar dat begint inmiddels ook voor Ajax te gelden)![]()
Dus ik ben supporter van Feyenoord omdat ze stapels successen hebben geboekt de laatste 15 jaar?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon succes supporters zeggen Hans i.p.v. gelul over gevoel.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2016 22:23:55 ]![]()
Haha die reacties.twitter:CAFCofficial twitterde op maandag 01-02-2016 om 22:03:02DONE DEAL | @Yayasanogoal22 has experience of the Premier League, Champions League and is an FA Cup winner https://t.co/EsY9F6c3qD #cafc reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Haha die reacties.twitter:CAFCofficial twitterde op maandag 01-02-2016 om 22:03:02DONE DEAL | @Yayasanogoal22 has experience of the Premier League, Champions League and is an FA Cup winner https://t.co/EsY9F6c3qD #cafc reageer retweet
twitter:UnrealMonrealFC twitterde op maandag 01-02-2016 om 22:08:49@CAFCofficial @Yayasanogoal22 Why are fans of this irrelevant club so pessimistic? Yaya is bigger than your entire history for fucks sake. reageer retweet
Mi gadotwitter:bart_sanders twitterde op maandag 01-02-2016 om 22:19:25Dit is onze TD, de TD van een beursgenoteerde onderneming. Wie stopt deze amateur? #GameOvermars #ajax https://t.co/NQ1ZhqBPTb reageer retweet
![]()
Dat vind ik nog best aardig voor iemand die met 3 gebroken benen speelt...quote:![]()
Wilde hem net posten ja, wat een armoequote:Op maandag 1 februari 2016 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mi gadotwitter:bart_sanders twitterde op maandag 01-02-2016 om 22:19:25Dit is onze TD, de TD van een beursgenoteerde onderneming. Wie stopt deze amateur? #GameOvermars #ajax https://t.co/NQ1ZhqBPTb reageer retweet
Als je dit naast het rapport Ling legt waarin staat dat hij de jeugdtrainers niet eens van naam kent ben ik toch geneigd ook dat te gelovenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
"Die spits die in Portugal, ik ben zijn naam even kwijt"
"Verder heb ik het lijstje ook even niet"Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet jij niet wat spelers van je eigen club bedreigen?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
Waar is Tarado? Die was er wel van overtuigd dat Ajax kampioen ging worden
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ok man Gr grquote:Op maandag 1 februari 2016 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet jij niet wat spelers van je eigen club bedreigen?![]()
Ze hebben wel wat gekocht denk ik .
Nr 31, Nr 12 met extra kroepoek , Nr 2 met eitje en Nr 69 + sprite & colaRED ONS HENNIEGOD![]()
Turkije zegt hij toch.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
"Die spits die in Portugal, ik ben zijn naam even kwijt"
"Verder heb ik het lijstje ook even niet"Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
![]()
Excuus, haalde even door de war dat hij ook nog zei dat hij bij Benfica zatquote:
Je kan zo bij Ajax werken.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Excuus, haalde even door de war dat hij ook nog zei dat hij bij Benfica zatOh.![]()
Meh, Chinees op een maandagavond is niet echt mijn dingquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sanogo is weg, Duarte verhuurd aan NAC, Zivkovic terug bij (Jong) Ajax. Verder niks.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:41 schreef La_Moustache het volgende:
Nog updates van eventuele geruchten? Net thuis en heb het even niet gevolgd.![]()
Laatste is Duarte mogelijk naar NAC en dat er geen spits komt omdat er geen geld isquote:Op maandag 1 februari 2016 22:41 schreef La_Moustache het volgende:
Nog updates van eventuele geruchten? Net thuis en heb het even niet gevolgd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is dat tweede al bevestigd?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Sanogo is weg, Duarte verhuurd aan NAC, Zivkovic terug bij (Jong) Ajax. Verder niks.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar als Zivko naar Jong gaat, en Sanogo weg. Zal er toch een spits bij moeten komen lijkt mequote:Op maandag 1 februari 2016 22:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Sanogo is weg, Duarte verhuurd aan NAC, Zivkovic terug bij (Jong) Ajax. Verder niks.Wel goed voor Duarte.
![]()
Daar is het geld niet voorquote:Op maandag 1 februari 2016 22:43 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Maar als Zivko naar Jong gaat, en Sanogo weg. Zal er toch een spits bij moeten komen lijkt meWel goed voor Duarte.
Doe maar niet. Rare opstellingen, rare wissels. 2 verdedigende middenvelders tegen fucking excelsior. Brown op linksbuiten. Een dure japanner op linksback die alle dode spelmomenten opeist. En z'n aanvoerder op de bank houdt voor 2 druiloren die geen van beide aanwijsbaar beter zijn.quote:
Torren 2.0Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Het is ook echt een mongool gewoon.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Haha ik zie allemaal dingen over Crouch voorbij komen, dat gaat leuke televisie opleveren. Die gozer pleurt zowat over zijn eigen poten![]()
![]()
En ondertussen haalt PSV even van Ginkel en wordt fluitend kampioen.
Marcie bedankt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Guardado ligt er waarschijnlijk weken uit, Van Ginkel is toch wel een paar klassen minder. Maar dan nog verwacht ik inderdaad dat PSV kampioen wordt.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
En ondertussen haalt PSV even van Ginkel en wordt fluitend kampioen.
Marcie bedankt.![]()
Wij hebben een halve spits en een neger die niet kan voetballen, maar zelfs dan gaat Marc niet over tot een spits halen.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Guardado ligt er waarschijnlijk weken uit, Van Ginkel is toch wel een paar klassen minder. Maar dan nog verwacht ik inderdaad dat PSV kampioen wordt.
Grotere debiel is er niet.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
HAHA ik dacht dat je gewoon slap zat te lullen maar Ajax heeft dus echt aangegeven dat het geld er niet isquote:pleur toch op man gierige honden.
![]()
Lulde ik maar slapquote:Op maandag 1 februari 2016 22:52 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
HAHA ik dacht dat je gewoon slap zat te lullen maar Ajax heeft dus echt aangegeven dat het geld er niet ispleur toch op man gierige honden.
Het is inderdaad een schande, elke maand dat Overmars blijft zitten komt Ajax verder op achterstand.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wij hebben een halve spits en een neger die niet kan voetballen, maar zelfs dan gaat Marc niet over tot een spits halen.
Grotere debiel is er niet.![]()
'Dat soort spelers willen niet naar de Eredivisie', aldus Marcie & Frankie.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Guardado ligt er waarschijnlijk weken uit, Van Ginkel is toch wel een paar klassen minder. Maar dan nog verwacht ik inderdaad dat PSV kampioen wordt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Misschien moet Marcie weer even bij Tafel van Kees aanschuiven met Edje kadetje van der sar ernaast. En dan iets met polonium in de cocktail geserveerd door Wim J.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Echt he. Bij onze vrienden in Rotterdam waren ze al gelynched, lachwekkend stel honden dat het er zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
'Dat soort spelers willen niet naar de Eredivisie', aldus Marcie & Frankie.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zou wat zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:48 schreef La_Moustache het volgende:
Haha ik zie allemaal dingen over Crouch voorbij komen, dat gaat leuke televisie opleveren. Die gozer pleurt zowat over zijn eigen poten
Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
'Dat soort spelers willen niet naar de Eredivisie', aldus Marcie & Frankie.Het is ook gewoon bagger dat je spelers zoals Sneijder of Huntelaar of andere goede ex-spelers van Ajax niet kunt overtuigen om naar de Arena te komen en het salarisplafond niet een klein beetje wilt verhogen.
![]()
Ik heb nooit gesnapt waarom Overmars td is geworden. Omdat hij voetballer is? Goede voetballers zijn vaak niet eens goede coaches laat staan technische directeur.Noodles![]()
Succesvol zakenmanquote:Op maandag 1 februari 2016 22:55 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom Overmars td is geworden. Omdat hij voetballer is? Goede voetballers zijn vaak niet eens goede coaches laat staan technische directeur.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
'Dat soort spelers willen niet naar de Eredivisie', aldus Marcie & Frankie.inderdaad. Het is echt gewoon beschamend die 2 prutsers.
![]()
Haal desnoods gewoon de topscorer van Kroatië, Polen of Oostenrijk. Dit kan toch niet langer als je geen fatsoenlijke jeugd voor de spitspositie hebt?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Dolberg komt er wel aan, maar die is er niet klaar voor atm schat ik inquote:Op maandag 1 februari 2016 22:56 schreef mabo11 het volgende:
Haal desnoods gewoon de topscorer van Kroatië, Polen of Oostenrijk. Dit kan toch niet langer als je geen fatsoenlijke jeugd voor de spitspositie hebt?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vanwege zijn geweldige uitstraling en charisma.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:55 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom Overmars td is geworden. Omdat hij voetballer is? Goede voetballers zijn vaak niet eens goede coaches laat staan technische directeur.![]()
Wat maakt het ook allemaal uit johquote:Op maandag 1 februari 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Het blijft rond Duarte toch ook angstvallig stil nu![]()
Weinig. Tenzij hij een paar dagen eerder was verhuurd, dan was er opeens geld geweest voor een spits. Niet dat er imo perse een spits nodig is, maar het is wel weer wanbeleid in zijn puurste vorm als je zo handelt op de transfermarktquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weinig. Tenzij hij een paar dagen eerder was verhuurd, dan was er opeens geld geweest voor een spits![]()
![]()
Marc 'dikke stront door een trechter' Overmars, toppertje hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weinig. Tenzij hij een paar dagen eerder was verhuurd, dan was er opeens geld geweest voor een spitsDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De heren weten vrijwel alleen miskopen binnen te slepen dus ik kan ook wel begrijpen dat ze geen budget krijgenquote:Op maandag 1 februari 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weinig. Tenzij hij een paar dagen eerder was verhuurd, dan was er opeens geld geweest voor een spits. Niet dat er imo perse een spits nodig is, maar het is wel weer wanbeleid in zijn puurste vorm als je zo handelt op de transfermarkt![]()
Hij blijft toch ook de uitstraling hebben van een boertje uit de Achterhoek, dat werkt ook niet mee.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Marc 'dikke stront door een trechter' Overmars, toppertje hoor.![]()
Schildersbedrijfje met z'n neef zeker?quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Dat is natuurlijk een goed argument. Alleen zou ik het dan ook niet toestaan als Duarte/Boilesen weggaat, want dat is dan weer niet enorm relevant imoquote:Op maandag 1 februari 2016 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De heren weten vrijwel alleen miskopen binnen te slepen dus ik kan ook wel begrijpen dat ze geen budget krijgenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij heeft het halve dorp Epe opgekochtquote:Op maandag 1 februari 2016 23:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Schildersbedrijfje met z'n neef zeker?![]()
![]()
Hij heeft tussen 2000 en 2008 flink wat geld gemaakt in het vastgoed, je weet wel de tijd dat iedereen die te dom was om te poepen geld als water kon verdienen.quote:Even a broken clock is right twice a day.![]()
Heitinga schijnt per direct te stoppen met voetballen, heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat er nu salaris vrijkomt dat Ajax kan gebruiken om nu alsnog zaken te doen.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik wou eerst zeggen dat je lekker naar het Feyenoord topic moest met dat nieuwsberichtquote:Wat een klein berichtje zeg
Weet niet wat ik ervan moet vinden, toch triest voor die jongen hoe het allemaal gelopen is![]()
Godverdomme, twee van de aankopen/huur gewoon na een halfjaar alweer weggemieterdquote:
Het is triest, maar als je op je 29ste (na 2013 nauwelijks meer een wedstrijd gespeeld) feitelijk al klaar bent met voetballen dan kun je daar ook wel je vraagtekens bij zetten.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wou eerst zeggen dat je lekker naar het Feyenoord topic moest met dat nieuwsberichtWat een klein berichtje zeg
Weet niet wat ik ervan moet vinden, toch triest voor die jongen hoe het allemaal gelopen is
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2016 23:08:40 ]![]()
Forse blessure gehad wel natuurlijkquote:Op maandag 1 februari 2016 23:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is triest, maar als je op je 29ste (2013) feitelijk al klaar bent met voetballen dan kun je daar ook wel je vraagtekens bij zetten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee hoor, het scouting- en aankoopbeleid faalt heul niet. Godverdomme zegquote:Op maandag 1 februari 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Godverdomme, twee van de aankopen/huur gewoon na een halfjaar alweer weggemieterdals ik zo mijn werk zou uitvoeren zou ik allang op straat geflikkerd zijn, wat een stel amateurs zijn het toch ook.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vijf aankopen, waarvan er drie er na een half jaar überhaupt nog bij de selectie zitten, de tering. En dan zeg ik nog niks over het niveau van die driequote:Op maandag 1 februari 2016 23:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee hoor, het scouting- en aankoopbeleid faalt heul niet. Godverdomme zegals ik zo mijn werk zou uitvoeren zou ik allang op straat geflikkerd zijn, wat een stel amateurs zijn het toch ook.
Das waar, maar heeft ook niet echt de wil meer gehad om zich echt terug te knokken. Lijkt het.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Forse blessure gehad wel natuurlijk![]()
Ja, echt. Te bizar voor woorden, en het geld is er nietquote:Op maandag 1 februari 2016 23:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee hoor, het scouting- en aankoopbeleid faalt heul niet. Godverdomme zegals ik zo mijn werk zou uitvoeren zou ik allang op straat geflikkerd zijn, wat een stel amateurs zijn het toch ook.
ook echt die fucking reden. Supporters werken zich de pleuris om een seizoenskaart te kunnen kopen en dan krijg je dit. Gewoon schijt aan je supporters, ik ben helemaal klaar met die Marc en al die andere debielen uit die kliek.
![]()
Of de kwaliteitquote:Op maandag 1 februari 2016 23:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Das waar, maar heeft ook niet echt de wil meer gehad om zich echt terug te knokken. Lijkt het.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij nam de boel wel bij de hand en we speelde toen met veel meer passie dan nu, met al die laffe honden in t veld.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is ook waar, was altijd de man van de onbenullige foutjes. Zowel in Ajax als in Oranje.![]()
Hij zal er wel flink de pleuris in hebben over wat er dit seizoen is gebeurd, anders was hij vast wel bij een kleinere club terecht gekomenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is triest, maar als je op je 29ste (na 2013 nauwelijks meer een wedstrijd gespeeld) feitelijk al klaar bent met voetballen dan kun je daar ook wel je vraagtekens bij zetten.![]()
Overmars.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat was de reden dat van Ginkel x jaar terug niet naar Ajax ging?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik had liever gehad dat hij in 2004 en 2010 zijn handen thuis had gehoudenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:12 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hij nam de boel wel bij de hand en we speelde toen met veel meer passie dan nu, met al die laffe honden in t veld.![]()
![]()
Zou nog goed kunnen ook aangezien ik er verder niets over leesquote:Op maandag 1 februari 2016 23:13 schreef Loserkid het volgende:
Zou best een goeie grap zijn als iemand die voorpagina geshopt heeft.
Maar goed, of hij nou onder contract staat of ermee stopt maakt ook weinig uit verderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daar heb ik al een hele mooie post aan gewijd. Conclusie: wanbeleidquote:Op maandag 1 februari 2016 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Leuk dat het Brands wel lukt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat was de reden dat van Ginkel x jaar terug niet naar Ajax ging?februari 2015quote:Op de persconferentie voorafgaand aan het competitieduel met AZ van donderdag gaf De Boer toe dat de door Chelsea aan AC Milan verhuurde middenvelder de eerste optie was. 'Hem hebben we in eerste instantie gevraagd, maar hij wilde zelf niet', legt De Boer uit. De oefenmeester vond een extra middenvelder geen overbodige luxe.
En ik geloof toen Chelsea hem kocht dat het toen kwam door de relatie tussen Vitesse en Chelsea, Ajax bood zelfs meer dan Chelsea![]()
Keer op keer falen Frank en Marc. Ik begin steeds meer overtuigd te raken van het feit dat die 4 kampioenschappen puur geluk waren. We zijn geen kut verder sinds 2011, scouting faalt en is non-existent, aankoopbeleid is ronduit kut, strategie voor de (middel)lange termijn is er niet, het voetbal ziet er niet uit, de resultaten beginnen sinds begin dit jaar ook tegen te vallen, en dan blijft er heel weinig lichtpuntjes over.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Er is één keer geweest dat de reden was dat hij niet naar de Eredivisie wilde.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat was de reden dat van Ginkel x jaar terug niet naar Ajax ging?![]()
En nu wil hij wel naar PSV. Geinig.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
februari 2015
En ik geloof toen Chelsea hem kocht dat het toen kwam door de relatie tussen Vitesse en Chelsea, Ajax bood zelfs meer dan Chelsea![]()
Lach me rot.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En nu wil hij wel naar PSV. Geinig.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
En Cruijff en Jonk zijn weg, ontevreden medewerkers zijn vertrokkenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Keer op keer falen Frank en Marc. Ik begin steeds meer overtuigd te raken van het feit dat die 4 kampioenschappen puur geluk waren. We zijn geen kut verder sinds 2011, scouting faalt en is non-existent, aankoopbeleid is ronduit kut, strategie voor de (middel)lange termijn is er niet, het voetbal ziet er niet uit, de resultaten beginnen sinds begin dit jaar ook tegen te vallen, en dan blijft er heel weinig lichtpuntjes over.![]()
Mwa zeker de eerste twee kampioenschappen zat er wel goed voetbal en een bepaalde basis in. Zeker in de tweede seizoenshelft van beide kampioenschappen. Daarnaast kijk ik wel een stuk liever naar Younes, El Ghazi, Milik en Fischer voorin dan bijvoorbeeld Aisatti, Ebecilio en Özbiliz. Wat betreft de jaren daarna ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 1 februari 2016 23:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Keer op keer falen Frank en Marc. Ik begin steeds meer overtuigd te raken van het feit dat die 4 kampioenschappen puur geluk waren. We zijn geen kut verder sinds 2011, scouting faalt en is non-existent, aankoopbeleid is ronduit kut, strategie voor de (middel)lange termijn is er niet, het voetbal ziet er niet uit, de resultaten beginnen sinds begin dit jaar ook tegen jaar tegen te vallen, en dan blijft er heel weinig lichtpuntjes over.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nog geen spits?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Iets zegt me dat je fan van PSV bent.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En nu wil hij wel naar PSV. Geinig.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Oh ja, de breuk. Ook dat nog.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En Cruijff en Jonk zijn weg, ontevreden medewerkers zijn vertrokkenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee hoor, ik ben geheel neutraal wat betreft de Eredivisie. Vind het alleen geinig dat hij nu wel naar PSV vertrekt en x jaar terug niet naar Ajax.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je fan van PSV bent.![]()
We kunnen onze vrienden in Rotterdam vragen hun woede te koelen op Marc.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:19 schreef Devz het volgende:
Overmars moet nu echt met pek en veren de Arena uitgejaagd worden. Wat een vreselijke amateur.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Geluk dat de concurrentie faalde ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Keer op keer falen Frank en Marc. Ik begin steeds meer overtuigd te raken van het feit dat die 4 kampioenschappen puur geluk waren.True.quote:We zijn geen kut verder sinds 2011, scouting faalt en is non-existent, aankoopbeleid is ronduit kut, strategie voor de (middel)lange termijn is er niet, het voetbal ziet er niet uit, de resultaten beginnen sinds begin dit jaar ook tegen te vallen, en dan blijft er heel weinig lichtpuntjes over.![]()
38 minuten nogHET KAN NOG.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Maar wel waarheid, hij is NOG te licht op dit moment.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind zulke plaatjes niet grappigxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Ajax Showtime heeft er vast al een mooi verhaal van gemaaktquote:Op maandag 1 februari 2016 23:22 schreef Devz het volgende:
Iemand een bron dat Heitinga stopt? Kan het nergens terugvinden.![]()
Televaag, zal wel los lopen. zal wel iets te maken hebben met bezoek thuis krijgen van een paar door gesnoven gasten.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Zeker en ook niet verder dan een aantal maand geleden dus hem nu weer in Jong Ajax zetten is bespottelijk, had hem dan lekker weer verhuurdquote:Op maandag 1 februari 2016 23:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar wel waarheid, hij is NOG te licht op dit moment.![]()
Telegraaf is meer dan uitstekend ingelicht als het over Ajax gaat andersquote:Op maandag 1 februari 2016 23:24 schreef badboynova het volgende:
Televaag, zal wel los lopen. zal wel iets te maken hebben met bezoek thuis krijgen van een paar door gesnoven gasten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niemand kan volgens mij geloven dat Overmars er weer in geslaagd is zich totaal belachelijk te maken.quote:![]()
Maar aangezien Telesport ook niets meldt ga ik maar uit van een Photoshop of iets dergelijksMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
NOS en vi melden t ookquote:Op maandag 1 februari 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
Maar aangezien Telesport ook niets meldt ga ik maar uit van een Photoshop of iets dergelijksHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:24:58Zaakwaarnemer Rob Jansen bevestigt dat John Heitinga stopt als profvoetballer. Morgen gaan ze details rond afscheid bespreken #Ajax reageer retweet
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Straks blijkt uiteraard weer dat hij bizarre eisen heeft gesteld aan de verhuur van Duarte die niet doorgaat ofzo, kan haast niet missenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niemand kan volgens mij geloven dat Overmars er weer in geslaagd is zich totaal belachelijk te maken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De foto werd op Twitter gezet door een journalist van Telegraaf. Die verwijderde hem vervolgens weer snel.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
Maar aangezien Telesport ook niets meldt ga ik maar uit van een Photoshop of iets dergelijks![]()
quote:John Heitinga stopt per direct met voetballen. De 32-jarige verdediger keerde afgelopen zomer terug bij Ajax, maar zijn comeback verliep niet zoals gehoopt.
Heitinga kwam dit seizoen drie keer in actie in het shirt van Ajax, alle drie de keren als invaller. In de bekerwedstrijd tegen De Graafschap kwam hij tot scoren.
De details rond het afscheid worden dinsdag besproken.
(Later meer)![]()
Ik zie het, tweetje van Simon zegt ook genoegquote:Op maandag 1 februari 2016 23:26 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
De foto werd op Twitter gezet door een journalist van Telegraaf. Die verwijderde hem vervolgens weer snel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Haha, zie ik hem nog wel toe in staat. Niet dat iemand het verder ook maar iets zal boeien waar Duarte zijn carrière gaat voortzetten trouwens. Puur gerommel in de marge.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Straks blijkt uiteraard weer dat hij bizarre eisen heeft gesteld aan de verhuur van Duarte die niet doorgaat ofzo, kan haast niet missen![]()
Waarom niet een paar dagen eerder? Dan was er meer ruimte voor een spits.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Kan bij een subtopper/rechterrijtje prima van pas komenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, zie ik hem nog wel toe in staat. Niet dat iemand het verder ook maar iets zal boeien waar Duarte zijn carrière gaat voortzetten trouwens. Puur gerommel in de marge.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heitinga held, jammer dat je carrière zo afgesloten wordt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ze zullen wel aan het uitbuiken zijn van de Chinees nu, trots op het huishoudboekje.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wel sneu voor hem. Zal wel weer geblesseerd zijn geraakt dan. Maar hoe die ooit door de keuring is gekomen![]()
![]()
Toch maar mooi even een hoop winst gemaakt op de salarispost zo
Marc is tevreden en strijkt weer een bonusje opMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Of hij heeft zelf ook door dat het vrij kansloos is zo door te gaanquote:Op maandag 1 februari 2016 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel sneu voor hem. Zal wel weer geblesseerd zijn geraakt dan. Maar hoe die ooit door de keuring is gekomenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oja dat geloof ik best, maar ik doelde meer op het belang voor Ajax. Dat het niet zo heel veel boeit wat er met dat soort matige spelers gebeurt.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan bij een subtopper/rechterrijtje prima van pas komen![]()
Ah, nee dat zou niet zo moeten zijn. Maar zoals eerder gezegd bepaalt dat blijkbaar of er al dan niet iemand gekocht kan worden dus in dat opzicht is het nog wel relevantquote:Op maandag 1 februari 2016 23:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oja dat geloof ik best, maar ik doelde meer op het belang voor Ajax. Dat het niet zo heel veel boeit wat er met dat soort matige spelers gebeurt.
Als je bedenkt hoeveel spelers van de '2010-generatie' er op hun 30ste eigenlijk al klaar mee waren/zijn dan is dat ook behoorlijk sneu.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel sneu voor hem. Zal wel weer geblesseerd zijn geraakt dan. Maar hoe die ooit door de keuring is gekomen![]()
Het gaat weer lekker professioneel er aan toe bij ons aller Ajax.
Even huilen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan had hij nog steeds wat toe kunnen voegen met zijn ervaring. Niet op het veld maar ernaast.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of hij heeft zelf ook door dat het vrij kansloos is zo door te gaan![]()
Haha, je zou bijna zeggen dat Ajax jarenlang een schuld van 100 miljoen verborgen heeft gehouden en die de afgelopen 5 jaar heeft moeten aflossenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, nee dat zou niet zo moeten zijn. Maar zoals eerder gezegd bepaalt dat blijkbaar of er al dan niet iemand gekocht kan worden dus in dat opzicht is het nog wel relevant![]()
![]()
Blijkbaar is die toevoeging niet groot genoeg om door te willen gaanquote:Op maandag 1 februari 2016 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had hij nog steeds wat toe kunnen voegen met zijn ervaring. Niet op het veld maar ernaast.![]()
Puur amateurisme. Ongelooflijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat weer lekker professioneel er aan toe bij ons aller Ajax.
Even huilen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Los van dat ik daar niet zo in geloof, kan dat nu nog steeds toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had hij nog steeds wat toe kunnen voegen met zijn ervaring. Niet op het veld maar ernaast.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heitinga heeft waarschijnlijk gewoon geen zin om als een downie behandeld te worden. Geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou Heitinga stoppen. Hobbel dan gewoon nog het seizoen uit en stop dan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je had die kerel toch een beter afscheid gewenst. Treurig.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
"Normaal raken we iedere transferperiode een dragende speler kwijt, deze keer niet. Dus eigenlijk hebben we ons elftal versterkt. Fans, niet zeiken."![]()
Ik verwacht meer iets als "Heitinga was goed in de kleedkamer, dit is een forse aderlating"quote:Op maandag 1 februari 2016 23:32 schreef FritzWepper het volgende:
"Normaal raken we iedere transferperiode een dragende speler kwijt, deze keer niet. Dus eigenlijk hebben we ons elftal versterkt. Fans, niet zeiken."
Sowieso word ik ook een beetje moe van het woord aderlating bij FrankMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die had gewoon nooit gehaald moeten worden natuurlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je had die kerel toch een beter afscheid gewenst. Treurig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Buiten dat om, als je zo'n man haalt sluit het seizoen dan even waardig af.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die had gewoon nooit gehaald moeten worden natuurlijk.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Natuurlijk maar je moet ook wel een beetje kunnen voetballen. Heitinga is denk ik amper fit geweest.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Los van dat ik daar niet zo in geloof, kan dat nu nog steeds toch?![]()
Iedereen wordt een beetje moe van Frank. Denk dat de meeste Ajaxfans op dit moment nog liever Cocu in de Arena zouden zien zitten dan De Boer.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwacht meer iets als "Heitinga was goed in de kleedkamer, dit is een forse aderlating"
Sowieso word ik ook een beetje moe van het woord aderlating bij Frank![]()
Dus kun je net zo goed stoppen. Van waarde buiten de lijnen kun je ook wel zijn zonder mee te trainenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je moet ook wel een beetje kunnen voetballen. Heitinga is denk ik amper fit geweest.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toch een heerlijke goal gemaaktquote:Op maandag 1 februari 2016 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je moet ook wel een beetje kunnen voetballen. Heitinga is denk ik amper fit geweest.![]()
![]()
Hier stel je me wel voor een dilemmaquote:Op maandag 1 februari 2016 23:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iedereen wordt een beetje moe van Frank. Denk dat de meeste Ajaxfans op dit moment nog liever Cocu in de Arena zouden zien zitten dan De Boer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgende deel moet zijn 'we gaan het met deze groep doen'.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ja, makkelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iedereen wordt een beetje moe van Frank. Denk dat de meeste Ajaxfans op dit moment nog liever Cocu in de Arena zouden zien zitten dan De Boer.Oh.![]()
Frank mag van mij per direct de trein naar Rusland nemen. Alles beter dan die clown. Beter neemt hij amateur Marc ook mee.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iedereen wordt een beetje moe van Frank. Denk dat de meeste Ajaxfans op dit moment nog liever Cocu in de Arena zouden zien zitten dan De Boer.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Daar moet hij inmiddels toch aangewend zijn. Misschien iets voor Feyenoord? Ik denk dat de gemiddelde supporter graag een keer thuis bij hem op bezoek komt!quote:Op maandag 1 februari 2016 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Heitinga heeft waarschijnlijk gewoon geen zin om als een downie behandeld te worden. Geef hem eens ongelijk.![]()
Cocu heeft aanvankelijk ook behoorlijk lopen falen met beter spelersmateriaal.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iedereen wordt een beetje moe van Frank. Denk dat de meeste Ajaxfans op dit moment nog liever Cocu in de Arena zouden zien zitten dan De Boer.![]()
Fantastisch inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Toch een heerlijke goal gemaakt![]()
Toch ben ik dan heel benieuwd wie jij als nieuwe opvolger ziet. Provinciaaltjes zoals Ron Jans wordt je toch ook niet blij van.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Frank mag van mij per direct de trein naar Rusland nemen. Alles beter dan die clown. Beter neemt hij amateur Marc ook mee.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2016 23:37:48 ]![]()
Maar, eerlijk is eerlijk, daar staat nu een prima voetballende basis. Wel zijn ze defensief wat minder stabielquote:Op maandag 1 februari 2016 23:37 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Cocu heeft aanvankelijk ook behoorlijk lopen falen met beter spelersmateriaal.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welkom Radameltwitter:JurrVanWessem twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:34:21#Ajax rond met #ASMonaco over #Falcao, maar er is geen fax beschikbaar. Wordt nog spannend. Straks bij @FCAfkicken !!! reageer retweet
![]()
Mathijsen was ook geen succes in de Kuip.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar moet hij inmiddels toch aangewend zijn. Misschien iets voor Feyenoord? Ik denk dat de gemiddelde supporter graag een keer thuis bij hem op bezoek komt!![]()
Al zet je er een willekeurig figuur uit dit topic ervoor. Maakt het uit, wordt het echt niet minder van. Al zeg ik dat al weken en blijkt het toch minder te kunnenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Toch ben ik dan heel benieuwd wie jij als nieuwe opvolger ziet. Provinciaaltjes zoals Ron Jans wordt je toch ook niet blij van.
Damn.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:38 schreef Brammess het volgende:
Welkom Radameltwitter:JurrVanWessem twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:34:21#Ajax rond met #ASMonaco over #Falcao, maar er is geen fax beschikbaar. Wordt nog spannend. Straks bij @FCAfkicken !!! reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:38 schreef Brammess het volgende:
Dacht dat je bewerkteMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is gewoon niet waar. Cocu had in zijn eerste seizoenshelft als hoofdtrainer gewoon een strontselectie. En in de tweede helft van zijn eerste seizoen deed hij het uitstekend.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:37 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Cocu heeft aanvankelijk ook behoorlijk lopen falen met beter spelersmateriaal.![]()
Haha, ben ik met je eens. Maar toch hoor ik weinig concrete namen.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al zet je er een willekeurig figuur uit dit topic ervoor. Maakt het uit, wordt het echt niet minder van. Al zeg ik dat al weken en blijkt het toch minder te kunnen![]()
Mwah. Is nog best waardevol geweest. Duurde alleen net een seizoen te lang.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mathijsen was ook geen succes in de Kuip.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
*In de eerste helft van zijn eerste seizoen.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar. Cocu had in zijn eerste seizoenshelft als hoofdtrainer gewoon een strontselectie. En in de tweede helft van zijn eerste seizoen deed hij het uitstekend.![]()
Als ik het even beperk tot de coaches in de Eredivisie zou ik voor Streppel gaan, als ik een vervanger zou moeten kiezenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, ben ik met je eens. Maar toch hoor ik weinig concrete namen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gioquote:Op maandag 1 februari 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik het even beperk tot de coaches in de Eredivisie zou ik voor Streppel gaan, als ik een vervanger zou moeten kiezen![]()
Streppel is wel een goede kerel ja, zou me ook interessant lijken.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik het even beperk tot de coaches in de Eredivisie zou ik voor Streppel gaan, als ik een vervanger zou moeten kiezen![]()
Meh, aardige speler maar geen kaliber Sanogo.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:38 schreef Brammess het volgende:
![]()
Ooit wilde Ajax liever Cvitanich dan Falcao. Mooie tijden.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:38 schreef Brammess het volgende:
![]()
Ajax had die coach van Red Bull Salzburg moeten halen, die nu bij Leverkusen zit (als ik het goed heb). Die liet ze toch lekker voetballen.![]()
Bij elke trainer is het een keer op. Zie Mourino.
Hoe langer hij blijft hoe groter het risico.
Maar de invloed van een trainer (tenzij hij een volslagen idioot is) is nog kleiner dan de geluksfaktor in het voetbal.
Betere voetballers heb je nodig.Wie dit leest is gek![]()
Dat is toch hetzelfde als wat ik type...quote:Op maandag 1 februari 2016 23:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
*In de eerste helft van zijn eerste seizoen.![]()
Ja, die komt naar Ajax.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:41 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Ajax had die coach van Red Bull Salzburg moeten halen, die nu bij Leverkusen zit (als ik het goed heb). Die liet ze toch lekker voetballen.![]()
We moeten Mourinho gewoon halen, hoeven de spelers alleen nog iets verder naar achter lopen en dan spelen we helemaal op z'n Mourinho's, die haalt wel een paar oud toppers over om bij ons te spelen![]()
Lees nog eens goed.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als wat ik type...![]()
Ja nu niet meer idd. ik bedoelde ook dat ze hem hadden moeten halen toen hij nog bij Red Bull zat.quote:![]()
Zou hij ook niet naar Ajax gekomen zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 23:43 schreef Broodjewasbeer het volgende:
[..]
Ja nu niet meer idd. ik bedoelde ook dat ze hem hadden moeten halen toen hij nog bij Red Bull zat.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarom zou die trainer er op achteruit willen gaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:41 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Ajax had die coach van Red Bull Salzburg moeten halen, die nu bij Leverkusen zit (als ik het goed heb). Die liet ze toch lekker voetballen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zet Stam er maar neer.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Toch ben ik dan heel benieuwd wie jij als nieuwe opvolger ziet. Provinciaaltjes zoals Ron Jans wordt je toch ook niet blij van.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Toen ook niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:43 schreef Broodjewasbeer het volgende:
[..]
Ja nu niet meer idd. ik bedoelde ook dat ze hem hadden moeten halen toen hij nog bij Red Bull zat.![]()
"Eerste seizoenshelft als hoofdtrainer" is toch automatisch in zijn eerste seizoen als hoofdtrainer.quote:![]()
Akkoord over Falcao, maar straks toch met Vincent Janssen aankomen ofzo
Nog maar 16 minuten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Kwartiertje nog, JUICHEN.
Netto kan het alleen nog toppen als Bazoer op de valreep toch gaat.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Frank en Overmars eruit en Jonk en een goeie TD er neer zetten, en dan de jeugdopleiding ook weer opnieuw opzetten.![]()
Met Tete erbij.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:44 schreef Abed het volgende:
Kwartiertje nog, JUICHEN.
Netto kan het alleen nog toppen als Bazoer op de valreep toch gaat.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Je zei 'tweede helft van zijn eerste seizoen'. Maakt verder ook niet uit.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
"Eerste seizoenshelft als hoofdtrainer" is toch automatisch in zijn eerste seizoen als hoofdtrainer.![]()
Gastquote:Op maandag 1 februari 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
Akkoord over Falcao, maar straks toch met Vincent Janssen aankomen ofzo![]()
![]()
Van Beukering.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
Akkoord over Falcao, maar straks toch met Vincent Janssen aankomen ofzo
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zie ze tot alles in staat.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk niet geblesseerd weg[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ajax was de minst slechte in de laatste 2 kampioenschappen. Wet van de remmende ""voorsprong"" is bij Ajax zo geniaal naar voren gekomen. Genot.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Keer op keer falen Frank en Marc. Ik begin steeds meer overtuigd te raken van het feit dat die 4 kampioenschappen puur geluk waren. We zijn geen kut verder sinds 2011, scouting faalt en is non-existent, aankoopbeleid is ronduit kut, strategie voor de (middel)lange termijn is er niet, het voetbal ziet er niet uit, de resultaten beginnen sinds begin dit jaar ook tegen te vallen, en dan blijft er heel weinig lichtpuntjes over.![]()
Dat zei ik daarna, want toen presteerde hij wel. Lees het nog eens goed....quote:Op maandag 1 februari 2016 23:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je zei 'tweede helft van zijn eerste seizoen'. Maakt verder ook niet uit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: