SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang er geen eens een fatsoenlijke formatie of systeem is, zou je moeten zwijgen over aankopen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
Alhoewel ze ook samen kunnen spelen in het grootste deel van de Eredivisiepotjes.![]()
Klopt, Ziyech of een nieuwe spits gaat ook niks oplossen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zolang er geen eens een fatsoenlijke formatie of systeem is, zou je moeten zwijgen over aankopen.Oh.![]()
Omdat hij beter is dan alles wat er nu rondloopt en haalbaar moet zijn. En kom niet aan met sink want zelfs Andersen is beter.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarvoor zou je Ziyech nodig hebben.
![]()
Torres schijnt gespot te zijn op Schiphol.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef Sked het volgende:
Is er al een topspits gesignaleerd in Amsterdam?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Zivkovic, hoezo?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef Sked het volgende:
Is er al een topspits gesignaleerd in Amsterdam?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hartstikke leuk allemaal, maar hoe wil jij er dan de kwaliteit van het spel mee verhogen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat hij beter is dan alles wat er nu rondloopt en haalbaar moet zijn. En kom niet aan met sink want zelfs Andersen is beter.![]()
Hier heb je wel een punt ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat hij beter is dan alles wat er nu rondloopt en haalbaar moet zijn. En kom niet aan met sink want zelfs Andersen is beter.Groot fan van User Wotte![]()
Zivkovic is logischer dan elke andere jonge reservespits die niet substantieel beter is dan MilikOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Moest lachen om de TTVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Zei ik dat jij in Amsterdam bent gesignaleerd dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zei 'topspits', niet 'teringblaag'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Verweij dit retweet weet je hoe laat het istwitter:theycallmemies twitterde op maandag 01-02-2016 om 20:38:22@MikeVerweij is verdacht stil of er is gewoon geen fuck te melden #DeadlineDay #transferdeadlineday reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Als Verweij dit retweet weet je hoe laat het istwitter:theycallmemies twitterde op maandag 01-02-2016 om 20:38:22@MikeVerweij is verdacht stil of er is gewoon geen fuck te melden #DeadlineDay #transferdeadlineday reageer retweet
Oh.![]()
Ben je zo gefrustreerd dat er niks komt ja?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zei ik dat jij in Amsterdam bent gesignaleerd dan?![]()
Nee hoor, ik voel mij meer dan uitstekendquote:Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je zo gefrustreerd dat er niks komt ja?
Dauda rot op naar heartsquote:Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je zo gefrustreerd dat er niks komt ja?![]()
Mogen wij Rob Maas halen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik lees het ook.
Die ben ik ook liever kwijt dan rijk.![]()
Als je hem maar niet mishandelt. Hij is al zo mager.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je hem wil hebben kom ik hem op de bagagedrager nog brengen![]()
Ik ben niet zo van het mishandelenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je hem maar niet mishandelt. Hij is al zo mager.![]()
Nog 2,5 uur jongens, laat de grote namen maar komen. Leuk van Marc om het tot de laatste minuut geheim te houden. Of ze zijn nog aan het kiezen tussen 3 grootheden die graag bij ons aller Ajax willen spelen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ja, of tussen nummer 38, 43 en 57 voor het avondetenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:36 schreef Abed het volgende:
Nog 2,5 uur jongens, laat de grote namen maar komen. Leuk van Marc om het tot de laatste minuut geheim te houden. Of ze zijn nog aan het kiezen tussen 3 grootheden die graag bij ons aller Ajax willen spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het kan twee kanten opgaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:43 schreef Tjacka het volgende:
Als ze zondag verliezen spring ik voor de trein.![]()
Zivkovic gaat gewoon bij Jong Ajax aan de slag moeten. Wat voor die jongen, met spelers als Nouri, Frenkie de Jong, van de Beek en Cerny om zich heen, overigens fijner voetballen gaat zijn dan bij Ajax 1.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef Tjacka het volgende:
Zivkovic gaat alleen terug gehaald worden in uiterste nood.![]()
Jong Ajax is een stuk leuker om te kijken dan 1 op dit moment jaquote:Op maandag 1 februari 2016 21:45 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Zivkovic gaat gewoon bij Jong Ajax aan de slag moeten. Wat voor die jongen, met spelers als Nouri, Frenkie de Jong, van de Beek en Cerny om zich heen, overigens fijner voetballen gaat zijn dan bij Ajax 1.
Dat was vorig jaar bij de A1 ook al zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jong Ajax is een stuk leuker om te kijken dan 1 op dit moment ja![]()
Te weinig geld voor een spitstwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 01-02-2016 om 21:48:13Het verlangde geld voor de gewenste nieuwe spits is niet binnen gekomen. Dus kans heel klein dat #Ajax alsog een aanvaller haalt reageer retweet
Ik snap hem niet?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Te weinig geld voor een spitstwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 01-02-2016 om 21:48:13Het verlangde geld voor de gewenste nieuwe spits is niet binnen gekomen. Dus kans heel klein dat #Ajax alsog een aanvaller haalt reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: