SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang er geen eens een fatsoenlijke formatie of systeem is, zou je moeten zwijgen over aankopen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
Alhoewel ze ook samen kunnen spelen in het grootste deel van de Eredivisiepotjes.![]()
Klopt, Ziyech of een nieuwe spits gaat ook niks oplossen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zolang er geen eens een fatsoenlijke formatie of systeem is, zou je moeten zwijgen over aankopen.Oh.![]()
Omdat hij beter is dan alles wat er nu rondloopt en haalbaar moet zijn. En kom niet aan met sink want zelfs Andersen is beter.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarvoor zou je Ziyech nodig hebben.
![]()
Torres schijnt gespot te zijn op Schiphol.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef Sked het volgende:
Is er al een topspits gesignaleerd in Amsterdam?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Zivkovic, hoezo?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef Sked het volgende:
Is er al een topspits gesignaleerd in Amsterdam?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hartstikke leuk allemaal, maar hoe wil jij er dan de kwaliteit van het spel mee verhogen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat hij beter is dan alles wat er nu rondloopt en haalbaar moet zijn. En kom niet aan met sink want zelfs Andersen is beter.![]()
Hier heb je wel een punt ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat hij beter is dan alles wat er nu rondloopt en haalbaar moet zijn. En kom niet aan met sink want zelfs Andersen is beter.Groot fan van User Wotte![]()
Zivkovic is logischer dan elke andere jonge reservespits die niet substantieel beter is dan MilikOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Moest lachen om de TTVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Zei ik dat jij in Amsterdam bent gesignaleerd dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zei 'topspits', niet 'teringblaag'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Verweij dit retweet weet je hoe laat het istwitter:theycallmemies twitterde op maandag 01-02-2016 om 20:38:22@MikeVerweij is verdacht stil of er is gewoon geen fuck te melden #DeadlineDay #transferdeadlineday reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Als Verweij dit retweet weet je hoe laat het istwitter:theycallmemies twitterde op maandag 01-02-2016 om 20:38:22@MikeVerweij is verdacht stil of er is gewoon geen fuck te melden #DeadlineDay #transferdeadlineday reageer retweet
Oh.![]()
Ben je zo gefrustreerd dat er niks komt ja?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zei ik dat jij in Amsterdam bent gesignaleerd dan?![]()
Nee hoor, ik voel mij meer dan uitstekendquote:Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je zo gefrustreerd dat er niks komt ja?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dauda rot op naar heartsquote:Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je zo gefrustreerd dat er niks komt ja?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: