6quote:Op maandag 9 mei 2016 23:33 schreef Specularium het volgende:
Nu moet iemand beslissen welk postnummer de TT wordt.
Nee, ik ben nu gewoon echt mad.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon de keiharde waarheid.
Oke, ik heb nu een willekeurig ander deel voor, uit deze SC, en jij mag kiezen welk postnummer de TT gaat worden.quote:
#46quote:Op maandag 9 mei 2016 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oke, ik heb nu een willekeurig ander deel voor, uit deze SC, en jij mag kiezen welk postnummer de TT gaat worden.
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze draag ik op aan mijn nigger opso dit dat.
Wat een toeval, het is een paar dagen warm, dus de algen groeien als de knetter.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:42 schreef d4v1d het volgende:
https://www.duic.nl/algem(...)g-utrechtse-singels/
Heb dat ding helaas nog nooit zien vliegen, wel eens op schiphol zien staan, wat een reus.quote:
Ik heb hem nog nooit in het echt gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb dat ding helaas nog nooit zien vliegen, wel eens op schiphol zien staan, wat een reus.
Hij stond toen langs de A4, mooi om te zien wel, had helaas geen tijd om het even goed te bewonderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit in het echt gezien.
Komt vast nog wel weer een kans, als de moeder van Fylax op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij stond toen langs de A4, mooi om te zien wel, had helaas geen tijd om het even goed te bewonderen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Komt vast nog wel weer een kans, als de moeder van Fylax op vakantie gaat.
Hoeft ook niet, ik heb geen last van grootheidswaanzinquote:
Alleen als die in de Singel gaat liggenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
David ziet liever een naakte man, ik merk het alweer.
boven, onder zit niksquote:
Ok.quote:
Teringhipster die alleen maar een apple koopt omdat 'ie er leuk uitzietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:25 schreef YokiKater het volgende:
Peter R heeft gewoon Windows draaien op zijn Apple, wat een baas!
Praat je nou over jezelf?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teringhipster die alleen maar een apple koopt omdat 'ie er leuk uitziet
Schijnt ook de echte reden te zijn waarom Holleeder hem om wil leggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teringhipster die alleen maar een apple koopt omdat 'ie er leuk uitziet
Nee ik heb geen windows eropquote:
Heb je je weer misdragen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef timmmmm het volgende:
ik ben vandaag midden op straat door een wildvreemde uitgemaakt voor kinderhater.
de kroon op mijn werk
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef timmmmm het volgende:
ik ben vandaag midden op straat door een wildvreemde uitgemaakt voor kinderhater.
de kroon op mijn werk
😳quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
![]()
Awesome!
In ander nieuws; ik heb geen haatbaard meer.
Waren van die kankercollectanten, voor kika om precies te zijn, en die zeiden tegen me dat ze een klein vraagje hadden. toen zei ik: da's rot voor je.quote:
boven of onder?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
![]()
Awesome!
In ander nieuws; ik heb geen haatbaard meer.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waren van die kankercollectanten, voor kika om precies te zijn, en die zeiden tegen me dat ze een klein vraagje hadden. toen zei ik: da's rot voor je.
En toen werd ik me kinderhater nageroepen.
Ga je naar het kankerziekenhuis, word je lastiggevallen door een kankercollectant. Op zich zie ik daar wel weer de ironie van in
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waren van die kankercollectanten, voor kika om precies te zijn, en die zeiden tegen me dat ze een klein vraagje hadden. toen zei ik: da's rot voor je.
En toen werd ik me kinderhater nageroepen.
Ga je naar het kankerziekenhuis, word je lastiggevallen door een kankercollectant. Op zich zie ik daar wel weer de ironie van in
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:28 schreef YokiKater het volgende:
Tijs van den Brink gewond door fietsongeval
Ging het over het 'ongeluk' van Tijsje vd Brink?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een verrassing, Peter is weer bij Pauw.
Waarschijnlijk moest het op een ongeluk lijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ging het over het 'ongeluk' van Tijsje vd Brink?
Nou je hebt je zin want morgen wordt het weer vertrouwd neerslachtig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:59 schreef timmmmm het volgende:
ik ben echt helemaal klaar met dit teringweer
eindelijk. Zaterdag gewoon 11 graden zag ik. Kan niet wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou je hebt je zin want morgen wordt het weer vertrouwd neerslachtig.
Dat werd afgelopen weekend al geroepen voor dinsdag en woensdagquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind timmmmm ook best neerslachtigquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
hey, als je dat geld niet wil, pm ik je mijn rekeningnummer wel .. ik wil het welquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
Fucking bizar. Ik was toch klapgetuige van een ongeval met doorrijder, en die dame van die auto had mij daarna bedankt dmv een kaartje en een fles wijn. Tijdje later kwam ze met het verzoek of ik een getuigenverklaring wilde invullen voor het waarborgfonds (auto is total loss), heb ik natuurlijk uitgebreid gedaan.. geen probleem.
Krijg ik vandaag een envelop met weer een bedankkaart en 25 euro![]()
Waarom? Omdat ik gewoon mijn burgerplicht doe en sociaal wenselijk gedrag vertoon?
#spidermangotpaid
Biljetten van 25 zijn niet echt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
Nope, gaat gewoon naar een goed doel. Make a wish of stichting ambulance wens of zo. Of het ouderenfonds.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
hey, als je dat geld niet wil, pm ik je mijn rekeningnummer wel .. ik wil het wel
Twee kratten bier.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, gaat gewoon naar een goed doel. Make a wish of stichting ambulance wens of zo. Of het ouderenfonds.
Kut ..quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Biljetten van 25 zijn niet echt.
25 euroknallersquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook aan Ronald McDonald, even door de McDrive.
Kneus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
hey, als je dat geld niet wil, pm ik je mijn rekeningnummer wel .. ik wil het wel
Stichting ambulance wens isquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, gaat gewoon naar een goed doel. Make a wish of stichting ambulance wens of zo. Of het ouderenfonds.
Compensatiegedragquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alleen big tasty voor deze echte man.
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je aan haar vergietje zitten?
Is toch nice.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
Fucking bizar. Ik was toch klapgetuige van een ongeval met doorrijder, en die dame van die auto had mij daarna bedankt dmv een kaartje en een fles wijn. Tijdje later kwam ze met het verzoek of ik een getuigenverklaring wilde invullen voor het waarborgfonds (auto is total loss), heb ik natuurlijk uitgebreid gedaan.. geen probleem.
Waarom? Omdat ik gewoon mijn burgerplicht doe en sociaal wenselijk gedrag vertoon?
#spidermangotpaid
zeg hij is schoon hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik had het iig wel over een echte vergietquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:05 schreef timmmmm het volgende:
De hele wereld hoopt nu dat dit echt over een vergiet gaat.
Dit gevoel heb ik ook bij dit gesprek. Tuurlijk, als je nog een lekkere oma over hebt, ben ik je man, maar DJMO gaat me toch te verquote:
als je afgaat op mijn UI, die klopt allang niet meer met de waarheid hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik ook bij dit gesprek. Tuurlijk, als je nog een lekkere oma over hebt, ben ik je man, maar DJMO gaat me toch te ver
Te vergiet? HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik ook bij dit gesprek. Tuurlijk, als je nog een lekkere oma over hebt, ben ik je man, maar DJMO gaat me toch te ver
Het is maar goed dat Elfletterig heengegaan is, zelfs hij had hier van moeten wenenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Te vergiet? HAHAHAHAHAHA
Godverdomme, wat slecht.
Efteling zijn broekje zit weer vol.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Te vergiet? HAHAHAHAHAHA
Godverdomme, wat slecht.
Die snap ik even niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar is ze, toch niet overleden?
Volgens mij komt ze over een week terug. Vliegt ze over je huis.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
LTDKV komt zo vast met een officiële verklaring.
Ik zal vast omhoog kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze over een week terug. Vliegt ze over je huis.
Geen platgeslagen kipfilet uit KPD bij onder, jammer weer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
boven of onder
voor iemand anders het vraagt
Ze steelt je hele huis.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze over een week terug. Vliegt ze over je huis.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vermoedelijk signalement
[ afbeelding ]
daar weiger ik principieel te komenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen platgeslagen kipfilet uit KPD bij onder, jammer weer.
Haha komen.quote:
ik hoop altijd dat iedereen zich dood rijdtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:28 schreef YokiKater het volgende:
Formule1genot met MaxGod, ik hou er van.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik hoop altijd dat iedereen zich dood rijdt
Ik vind ook wel helemaal mooie ding.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:28 schreef YokiKater het volgende:
Formule1genot met MaxGod, ik hou er van.
Heb je het nou over dat topic waar FOK!kers hun pener laten zien?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Logisch als je van dat kleine spul hebt rondlopen.
Ik moest hier best hard om lachen jongens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen dat over je platgeslagen kipfilet zeggen
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest hier best hard om lachen jongens.
Ik heb de hele dag al geen broek aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we de broek al uit? 3 uur VI vanavond
Doen ze tegenwoordig de hoogtepunten van Wilfried op vrijdag?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we de broek al uit? 3 uur VI vanavond
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen dat over je platgeslagen kipfilet zeggen
Vanavond is een speciale uitzending van 7 tot 10. #CutforCaspar oidquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doen ze tegenwoordig de hoogtepunten van Wilfried op vrijdag?
Betere televisie is er bijna niet te vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk Geer en Goor. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat het niet zo erg is als gedacht
Topshow, krijgen we een gezellig uitje naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:16 schreef timmmmm het volgende:
Als ze ooit een programma maken voor een jongere doelgroep, gaan Yoki en ik ons opgeven
Kan ik lekker de hele tijd op Amsterdam kankeren, topsjoowquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Topshow, krijgen we een gezellig uitje naar Amsterdam.
Dan gaan we ook even gezellig bij Cnorrie op bezoek.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan ik lekker de hele tijd op Amsterdam kankeren, topsjoow
Dat weet ik, maar hij kijkt vast wel af en toe eens even op FOK!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iets te grote oren zit in Rofldam.
Die neem ik op.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Take shelter nu op nederland 3, aanrader!!
Dat heet bestellen, toch?quote:
Nee hoor, ik heb zo'n sjiek hendig ziggokastje.quote:
Vind je?quote:
leuk is het pas als dat rijbewijs in de singel ligt.quote:
Het is pas leuk als David zijn hele huis in de Singel ligt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
leuk is het pas als dat rijbewijs in de singel ligt.
he?
écht leuk wordt het pas als ik weer een nacht goede slaap krijg ..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is pas leuk als David zijn hele huis in de Singel ligt.
Morgenochtend is het luilak.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
écht leuk wordt het pas als ik weer een nacht goede slaap krijg ..
/chagrijn
ah, uitslapen dusquote:
Ik ga vanaf 0500u spiderman spelenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah, uitslapen dus![]()
ik ben niet thuis, maar zit drie hoog in een hermetisch afgesloten flat, met alles dicht komt er geen spatje geluid binnen![]()
nieuwbouw (nou ja, inmiddels een paar jaar oud) .. vrije sector huurwoning, met prive parkeergarage en allesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
Waarom zit je in een hermetisch afgesloten flat?
Ben jij een soort Yasmin?
quote:
Nou, dit klinkt echt helemaal niet spannend.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
nieuwbouw (nou ja, inmiddels een paar jaar oud) .. vrije sector huurwoning, met prive parkeergarage en alles
jammer genoeg ben ik alleen te gast hier, en woon ik hier niet zelf![]()
klopt. is het ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, dit klinkt echt helemaal niet spannend.
Klinkt wel ideaal. Word altijd helemaal gek van al die klotescooters hier in de straat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
klopt. is het ook nietmaar het is wel prettig dat je dus geen overlast hebt van festivals in de buurt of rondcrossende brommers. Je hoort ze gewoon echt niet, zo goed is de boel geisoleerd.
en p untje bij paaltje ben ik alsnog om 7 uur wakker want ritmequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt wel ideaal. Word altijd helemaal gek van al die klotescooters hier in de straat.
Je kan vanavond ook gewoon naar de toppers gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:02 schreef timmmmm het volgende:
Vandaag is een mooie dag om voor de trein te springen
Je kunt ook gewoon zeggen dat 'ie moet springen ipv het zo verkapt te zeggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan vanavond ook gewoon naar de toppers gaan.
Nou potverdikkie, als Douwe Bob vanavond ook nog het songfestival wint dan hangen de vellen erbij hoor.quote:
Die was hier nog een paar weken terug.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:26 schreef timmmmm het volgende:
Is het overlujden van Webschip al bevestigd? Die moeg haast wel ergebs op de zolder liggen, half opgegeten door zijn katten
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou potverdikkie, als Douwe Bob vanavond ook nog het songfestival wint dan hangen de vellen erbij hoor.
Ik hoop het. Ik kan niet wachten, heb er zin in! GO MAX!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Max staat morgen gewoon op het podium.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:01 schreef Specularium het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die oude kutkoeien die met hun scootmobiel alles blokkeren.
quote:
Pics.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:35 schreef YokiKater het volgende:
Ik krijg net te horen dat mijn moeder geen natte scheur krijgt van de Franse deelnemer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pics.
Van de Fransman he, niet van de scheur.
Oh, ziet er wel glad uit.quote:
Die valt meer op kale mannenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:35 schreef YokiKater het volgende:
Ik krijg net te horen dat mijn moeder geen natte scheur krijgt van de Franse deelnemer.
Sabbelen, niet bijten hequote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Zou wel een keer in mijn mond mogen kijken.
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef Fylax het volgende:
als nederland niet in top 3 zit stop ik met fok
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
Oekraïne heeft sinds hun eerste deelname elk jaar nog in de finale gestaan. Dit jaar zou wel eens de eerste keer kunnen zijn dat dat niet gebeurt.
Zit je er al klaar voorquote:Op zondag 15 mei 2016 01:05 schreef YokiKater het volgende:
Als Max niet finished in de top5 dan stop ik met FOK!
Ik ga vandaag voor het eerst in jaren ook maar eens een F1 race kijkenquote:
Jouw kennende zit je met je broek uit de herhalingen van de kwalificatie te kijken.quote:
Neuh, ik zit op de FP. Om 1345u gaat de tv aan.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw kennende zit je met je broek uit de herhalingen van de kwalificatie te kijken.
Onder de kin van je moeder?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:10 schreef d4v1d het volgende:
Stop dat vlaggetje lekker waar de zon niet schijnt.
Ik kijk een keer een race en dan gelijk dit in de eerste rondequote:Op zondag 15 mei 2016 14:05 schreef YokiKater het volgende:
oh ik ben echt een gelukkig jongen. Dit is mooi, heeeeeeel mooi.
Dit is een historische race, nu al.. tering. Ik zit hier zwaar te flippen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kijk een keer een race en dan gelijk dit in de eerste ronde
Als Max rustig blijft kan die gewoon winnen, een unicumquote:Op zondag 15 mei 2016 14:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is een historische race, nu al.. tering. Ik zit hier zwaar te flippen.
Gelukkig komt het zover niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:05 schreef YokiKater het volgende:
Als Max niet finished in de top5 dan stop ik met FOK!
Dat maakt het allemaal toch nog net even wat spannender.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:44 schreef Fokker89 het volgende:
Als Verstappen eerste wordt, post ik mijn lul in KPD.
Hoe laat begint het? ga ik voor de eerste keer in mn leve zon race kijkenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is een historische race, nu al.. tering. Ik zit hier zwaar te flippen.
14:00quote:Op zondag 15 mei 2016 14:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe laat begint het? ga ik voor de eerste keer in mn leve zon race kijken
Het is nu bezig en ze zijn net over de helft.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe laat begint het? ga ik voor de eerste keer in mn leve zon race kijken
1 minuut 28 of zoquote:Op zondag 15 mei 2016 14:59 schreef timmmmm het volgende:
o heg is al begonnen. Hoe kang duurt een rondje?
1:25 ofzoquote:Op zondag 15 mei 2016 14:59 schreef timmmmm het volgende:
o heg is al begonnen. Hoe kang duurt een rondje?
En de KPD bezoekers ook als het zo blijft.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal de penis van Fokker leuk vinden.
Max gaat winnen jongen.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:04 schreef timmmmm het volgende:
Hopen dat ie em van de weg tyft #nooitmeeryoki
Al die geile mannetjes daar wil je toch niet teleurstellen?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En de KPD bezoekers ook als het zo blijft.
Daarom kijk ik helemaal niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef timmmmm het volgende:
ik vibd hier dus echt geen zak aan jongens, ik zet em weer af
Ik denk dat de pener van Olav Mol ontploft als Max wint.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik begin een beetje een schrale pener te krijgen.
De mijne ook hoop ik, dan heb ik niks meer om te postenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat de pener van Olav Mol ontploft als Max wint.
quote:Het gebedshuis was al een tijdje in gebruik, maar zondag is de ULU-moskee dan ook echt officieel geopend. Burgemeester Van Zanen hoopt dat het een "symbool van gastvrijheid en verbinding" wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |