Ik lach nu hard om mezelfquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:08 schreef Kauai het volgende:
Bijna post 10.000
Tijd om te stoppen met FOK!
Alsof er iets nuttigers is in het leven dan FOK!quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:08 schreef Kauai het volgende:
Bijna post 10.000
N00bquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:08 schreef Kauai het volgende:
Bijna post 10.000
Tomo zitteke wequote:Op dinsdag 3 november 2015 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat doe ik anders nooit. Kauai kan dit bevestigen.
quote:
quote:
Best wel jaquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof er iets nuttigers is in het leven dan FOK!
Ja zou jou ook missen hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
![]()
dat was echt een van mijn mooiste whatsapp momenten met een fok!er uit mijn fokwhatsappgeschiedenis denk ik
Het zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is Fokker89. Die kaapt altijd.
quote:Op maandag 2 november 2015 23:56 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een paar korte punten benoemt maar verder kom ik ook niet echt over ONZ
Just show you care.quote:Op maandag 2 november 2015 23:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wilde ik doen maar ik weet niet waar het aan ligt. Meer tetten ofzo.
Hoe hard je wel niet lachtequote:Op dinsdag 3 november 2015 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat stuurde ik dan?
Ben ik alweer vergeten.
Nou, dat valt toch best mee joh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zij zijn toch niet bekend met jouw bokkigheid joh.
Sharing is caring.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk al deze overlap in SC's. Kan iedereen weer naar zijn eigen hoekje?
Oh ja.quote:
Is dat Alicia Silverstone in je UI?quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Het bleef ook maar doorgaan toen. Kon niet meer stoppen met lachen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja![]()
ik weet niet eens meer wat je nou daadwerkelijk zei ipv tomo zitteke we
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helpt niet. Dan wordt -ie in het topic zelf nog vervelender dan hij al is.
Jijquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom dit topic dan:
ONZ / Kauai heeft bijna 10.000 posts
Industrieel ontwerpen of werktuigbouwkunde combineren zou nog kunnenquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kun je het grafische niet combineren met het technische stuk van je opleiding?
Hoequote:Op dinsdag 3 november 2015 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
![]()
dat was echt een van mijn mooiste whatsapp momenten met een fok!er uit mijn fokwhatsappgeschiedenis denk ik
Gewoon doen joh, is leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Industrieel ontwerpen of werktuigbouwkunde combineren zou nog kunnenMaar dan moet ik hierna weer een opleiding doen en weet niet of ik dat zie zitten, maar misschien is het dan anders en heb ik meer zin in
Doelgerichtquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is Fokker89. Die kaapt altijd.
quote:
Misschien is er ruimte in je minor voor een aantal vakken en dan een schakeltraject voor een master wellicht?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Industrieel ontwerpen of werktuigbouwkunde combineren zou nog kunnenMaar dan moet ik hierna weer een opleiding doen en weet niet of ik dat zie zitten, maar misschien is het dan anders en heb ik meer zin in
Dat is nu beetje mn planquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien is er ruimte in je minor voor een aantal vakken en dan een schakeltraject voor een master wellicht?
Dan is een gehele opleiding minder benodigd.
Deze keer niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, heb jij al dat schorem hierheen gehaald?
Mijn leven in een gifje, wat mooi.quote:
timmmmm is lief tegen mijquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Meestal is dit het moment dat timmmmm opduikt om te melden dat alle niet NWS'ers hier moeten optyfen naar hun eigen land.
Dan moet jij een heel bijzonder persoon zijn.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef moemoe het volgende:
En anders gewoon Zwabber aan z'n jasje trekken voor een beter netwerk LB.
Ah, jammerquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer. Maar ik moest toen hard lachen.
Nou, ik heb nog wat CAT6 op de rol en... oh wacht dat bedoel je niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef moemoe het volgende:
En anders gewoon Zwabber aan z'n jasje trekken voor een beter netwerk LB.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog wat CAT6 op de rol en... oh wacht dat bedoel je niet.
Waar was ik toen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Nou, misschien herinner je je het wel weer als we weer eens een grote Skype-sessie hebben.
Hehequote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hebben we dat gedaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Nou, misschien herinner je je het wel weer als we weer eens een grote Skype-sessie hebben.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Meestal is dit het moment dat timmmmm opduikt om te melden dat alle niet NWS'ers hier moeten optyfen naar hun eigen land.
Ja, waar is hij?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Als jullie twee elkaar maar begrijpen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was echt mijn gedachteproces.
uiteraardquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, sta je niet in de lijst?
Wil je op de lijst?
Smooth hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, sta je niet in de lijst?
Wil je op de lijst?
Cool. Welke? Heb je er al wat mee geschreven?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik heb calligraphy pennen trouwens!
timmmmm heeft hier geen enkele autoriteit meer...quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Party girl is zelf afwezig tochquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
ONZ / Kauai heeft bijna 10.000 posts
Spannend.
uhhh Itoya doubleheader en Pilot Lettering Penquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cool. Welke? Heb je er al wat mee geschreven?
Ik wil graag ''moemoe'' geschreven met die pen zien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
uhhh Itoya doubleheader en Pilot Lettering Pen
Welke van de twee pennen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil graag ''moemoe'' geschreven met die pen zien.
Niet veelquote:
Nice. Allemaal fineliner achtige tips toch? Nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
uhhh Itoya doubleheader en Pilot Lettering Pen
http://lmgtfy.com/?q=Pilot+Lettering+Penquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is een Pilot Lettering Pen?
Als een ronde tip? Neequote:Op dinsdag 3 november 2015 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Allemaal fineliner achtige tips toch? Nog nooit geprobeerd eigenlijk.
Nee, ik bedoel als in een harde stift-achtige tip ipv een vulpen achtige stalen of andersoortige metalen tip.quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als in een harde stift-achtige tip ipv een vulpen achtige stalen of andersoortige metalen tip.
Mijn gitaar van Guitar Hero is kapot verdomme.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:41 schreef moemoe het volgende:
Ik had afgelopen week spierpijn van 't spelen van WII Sports.
Boksen, tennissen, I like.
Cool, zelf nog nooit mee gewerkt. Nou ja, wel met fineliners natuurlijk, maar niet de kalligrafie soort.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cool, zelf nog nooit mee gewerkt. Nou ja, wel met fineliners natuurlijk, maar niet de kalligrafie soort.
Het jeukt toch weer een beetje, maar ik wil eerst een tekenblad voor op m'n bureau maken want zo vlak op te tafel werkt niet lekker. Tevens ben ik lui en is het een smoesje.
Dat zuigt wel. Heb ik ook weleens gespeeld en ook met van die trommels.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn gitaar van Guitar Hero is kapot verdomme.
Nee, dat kan ik niet, maar vind het best fijn om te horen soms.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, echt?![]()
Post jij eens een mooi stukje muziek dan.
Doe eens "Nickgod 10/10 zou geven" plsquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
"M" kon smoother en minder breed
quote:
Lig nu in bedquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Doe eens "Nickgod 10/10 zou geven" pls
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lig nu in bedzal morgen/later vandaag doen
Ik kan daar zo erg van genieten hequote:Op dinsdag 3 november 2015 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, maar vind het best fijn om te horen soms.
Je kan natuurlijk ook overdrijven...quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan daar zo erg van genieten he![]()
.
In combinatie met ballet helemaal mooi. Hoe 't dan binnen kan komen.
Elflettering ook, trekt hij zijn tutu er bij aan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan daar zo erg van genieten he![]()
.
In combinatie met ballet helemaal mooi. Hoe 't dan binnen kan komen.
Wist je dat Bram Bakker de derde maandag van 't jaar een depressiegala organiseert?quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering ook, trekt hij zijn tutu er bij aan.
Klinkt als een gezellig feestje.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wist je dat Bram Bakker de derde maandag van 't jaar een depressiegala organiseert?
Gaat het nou weer over Bakker Bart?quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wist je dat Bram Bakker de derde maandag van 't jaar een depressiegala organiseert?
Er schijnen cabaretiers te komen en meer weet ik eigenlijk nog niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellig feestje.
Ik dacht even dat dat die show was die hij met die cabaretiere doet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er schijnen cabaretiers te komen en meer weet ik eigenlijk nog niet.
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Ze schijnen het op te delen in twee delen die show: de een voor de pauze en de ander na de pauze. Ze gaan dus niet samen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dat die show was die hij met die cabaretiere doet.
Maar is iets anders.
Vrouwen zijn ook niet grappig als ze het proberen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:15 schreef moemoe het volgende:
Jahaaa, jij houdt niet van vrouwelijke cabaretiers.
Ik had dat na Functioneel Naakt, dat was de bevestiging dat het inderdaad gewoon kut is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik erheen wil. Ik heb ooit eens toen ik me niet zo happy voelde de voorstelling ''Viva Depressiva'' bezocht, dat hielp wel echt.
Dat is alweer een hele tijd terug lees ikquote:Op dinsdag 3 november 2015 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had dat na Functioneel Naakt, dat was de bevestiging dat het inderdaad gewoon kut is.
Laatst zat die Jinek Amy Schumer helemaal de hemel in te likken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:15 schreef moemoe het volgende:
Jahaaa, jij houdt niet van vrouwelijke cabaretiers.
Het enige wat me zo direct bij staat van haar, is dat ze kroop over de rode loper in de buurt van Kanye West en zijn geliefde.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laatst zat die Jinek Amy Schumer helemaal de hemel in te likken.
Dat is echt heel erg.
Dat is meer iets voor dm.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is alweer een hele tijd terug lees ik.
Je was dus opgelucht bedoel je? Of misschien eerder bevrijd van de last omdat je eraan toe kon geven?
Of ik weet niet hoe je het bedoelt.
Zij en die Sarah Silverman denken dat het grappig is wanneer ze zich als halve losgeslagen kerels gedragen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het enige wat me zo direct bij staat van haar, is dat ze kroop over de rode loper in de buurt van Kanye West en zijn geliefde.
Prima hier, en met jou?quote:
Wij zijn goed volk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:28 schreef Remqo het volgende:
wat een ontvangst, het lijkt wel een gespreid bedje
Dat geloof ik graag, maar heeft David z'n knuppel dan klaar liggen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij zijn goed volk.
Behalve David.
Hmmm, ja ik ken die Sarah Silverman verder niet zo goed.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
Zij en die Sarah Silverman denken dat het grappig is wanneer ze zich als halve losgeslagen kerels gedragen.
Vind ik nooit zo vrouwelijk, en dan heb ik het over Ellen nog niet eens gehad.
Je bent wel net wat te laatquote:Op dinsdag 3 november 2015 01:28 schreef Remqo het volgende:
wat een ontvangst, het lijkt wel een gespreid bedje
David heeft het niet zo op mijn vooroudersquote:Op dinsdag 3 november 2015 01:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar heeft David z'n knuppel dan klaar liggen?
Ik had avonddienst, heb meteen The Walking Dead gekeken en had een paintklusje.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent wel net wat te laat.
Er was me een paar uur terug toch een fuif hier.
Dat is mooi, eindelijk iemand die happy is, want KLB is zure zult de laatste tijdquote:
Het is wit/goud.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm, ja ik ken die Sarah Silverman verder niet zo goed.
Je begrijpt dat ik als vrouw waarschijnlijk anders tegen dezelfde dingen aankijk?
KLB is net zoals ONZ ten einde.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had avonddienst, heb meteen The Walking Dead gekeken en had een paintklusje.
KLB is ook uitgestorven
Gaat dat over zombies? Halloween-theme?quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had avonddienst, heb meteen The Walking Dead gekeken en had een paintklusje.
KLB is ook uitgestorven
Heeft iemand statistieken over NWS?quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
KLB is net zoals ONZ ten einde.
NWS is hot kennelijk tegenwoordig.
Tijd voor KLB 3.0quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is dat niet jullie signature dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is mooi, eindelijk iemand die happy is, want KLB is zure zult de laatste tijd
quote:
zo wanhopig ben ik ook weer nietquote:
Ja bondage of die andere vast wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft iemand statistieken over NWS?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is dat niet jullie signature dan?.
De laatste tijd wordt het alleen maar benadruktquote:Op dinsdag 3 november 2015 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is dat niet jullie signature dan?.
Niemand had dit ooit voor mogelijk gehouden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt allemaal door mij.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niemand had dit ooit voor mogelijk gehouden.
Doe je UI eens normaal joh, gek.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niemand had dit ooit voor mogelijk gehouden.
Ik was hier eerst mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe je UI eens normaal joh, gek.
'
Ik denk steeds dat jij die ginger bent.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe je UI eens normaal joh, gek.
Ik denk steeds dat jij die ginger bent.
Pik je dat?quote:
Een beetje meer respect jongemanquote:
Ik voel de remlof-strugglesquote:
Van de week gaan we weer met een groepje Skypen/Tinychat misschien in combinatie met Isketch.quote:
Ik ben wel na 22:00 thuis, maar hou me op de hoogtequote:Op dinsdag 3 november 2015 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van de week gaan we weer met een groepje Skypen/Tinychat misschien in combinatie met Isketch.
Ben je erbij?
Waarom vraag je mij niet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van de week gaan we weer met een groepje Skypen/Tinychat misschien in combinatie met Isketch.
Ben je erbij?
Wat een overloper, en dat was FAquote:Op dinsdag 3 november 2015 01:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Remlof is hoofdmod op viva tegenwoordig.
KLB / FOK!kers op viva
Ik voel me toch een beetje benadeeld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent praktisch mijn Isketch-aanhangsel.
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 november 2015 01:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Remlof is hoofdmod op viva tegenwoordig.
KLB / FOK!kers op viva
Jij hebt hem weggejaagdquote:
Ben ik het mee oneens. maar Laten we maar niiet teveel ovet hem hebben hier, dan wordt Specularium boos.quote:
Remlof heeft zichzelf weggejaagd. Deze SC vond hij trouwens ook maar niks. Dat was de "baggercampingslowchat"...quote:
Maar het is wel waarquote:Op dinsdag 3 november 2015 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens. maar Laten we maar niiet teveel ovet hem hebben hier, dan wordt Specularium boos.
Eensquote:Op dinsdag 3 november 2015 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Remlof heeft zichzelf weggejaagd.
Ik heb je verdedigd in OO, remlof kon het even niet aanquote:Op dinsdag 3 november 2015 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens. maar Laten we maar niiet teveel ovet hem hebben hier, dan wordt Specularium boos.
Dat wordt vast weer speculaas met nootjesquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:00 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax is verder wel gewoon een lulletje natuurlijk, maar laten we maar niet teveel over hem hebben hier, dan wordt Specularium boos.
Best lekker, daar niet van.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat wordt vast weer speculaas met nootjes
Je loopt 2 uur achter vriend.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij is Harry dit topic ontvlucht. En de meeste niet-NWS-SC'ers zijn inmiddels ook genoeg geschrokken van het gebekvecht.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij is Harry dit topic ontvlucht. En de meeste niet-NWS-SC'ers zijn inmiddels ook genoeg geschrokken van het gebekvecht.
Als KLB-er ben ik wat zuur gewendquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
Das langquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga daar 10 tot 10,5 uur van proberen te maken.
Nee joh, mijn stad ligt niet in the middle of nowhere.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier ook, misschien ben je wel mijn buurvrouw?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee joh, mijn stad ligt niet in the middle of nowhere.
Jups, toen ik naar huis reed al, moest echt een anker uitgooien omdat ik op het laatste moment zag dat het stoplicht op rood stondquote:
Heh, zo heb ik in een auto gezeten dwars door Zeeland met een heel ernstige mist. Was doodeng, maar achteraf erg grappigquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jups, toen ik naar huis reed al, moest echt een anker uitgooien omdat ik op het laatste moment zag dat het stoplicht op rood stond
Het ligt meer een beetje aan de zijkant van nowhere.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee joh, mijn stad ligt niet in the middle of nowhere.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, zo heb ik in een auto gezeten dwars door Zeeland met een heel ernstige mist. Was doodeng, maar achteraf erg grappig.
Tja, rustig aan rijden, mijn werk ligt ook ergens in the middle of nowhere, zonder straatverlichting, best eng welquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, zo heb ik in een auto gezeten dwars door Zeeland met een heel ernstige mist. Was doodeng, maar achteraf erg grappig.
Dordrecht is een heus eiland ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ligt meer een beetje aan de zijkant van nowhere.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:16 schreef Remqo het volgende:
Geen idee hoe of wat, maar ik dubbelquote steeds
Hahahahaha sukkel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:16 schreef Remqo het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:16 schreef Remqo het volgende:
Ik merkte het al ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:16 schreef Remqo het volgende:
Ja, lach maarquote:
quote:
Dat deed je expresquote:
Heh, toen ik in de Randstad woonde was ik gewend overal verlichting te hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:15 schreef Remqo het volgende:
Tja, rustig aan rijden, mijn werk ligt ook ergens in the middle of nowhere, zonder straatverlichting, best eng wel
Lijkt me lastig met plassenquote:
quote:
De Crew zal wel aan het klooien zijn, ik kan niets anders verzinnenquote:
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN SPECULARIUM!!quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
De Crew zal wel aan het klooien zijn, ik kan niets anders verzinnen
12 plaatsen 13 ongelukken?quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, toen ik in de Randstad woonde was ik gewend overal verlichting te hebben.
Kwam ik even een van een koude kermis thuis toen ik naar Groningen verhuisde.
Pikkedonker in die regionen. Alsof verlichting bij de snelweg niet bestaat.
Valt me nog mee dat de Rabobank niet de schuld krijgtquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN SPECULARIUM!!
De ONZ-sc is reeds vertrokken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat de Rabobank niet de schuld krijgt
Ik reed heul veiligquote:
Ik wist niet dat je ander Fok!kers gemeet had, mijn teller staat op 3quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik reed heul veilig.
![]()
Wel vaak FOK!kers in mijn auto gehad overigens. Met sommige ook doldwaze avonturen beleefd
.
Op de achterbank zekerquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik reed heul veilig.
![]()
Wel vaak FOK!kers in mijn auto gehad overigens. Met sommige ook doldwaze avonturen beleefd
.
Honderd plus zeker.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ander Fok!kers gemeet had, mijn teller staat op 3
Ben je niet stiekem een kloon van LompeHork?quote:
Nee, anders zou ik wel crew blijven!quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben je niet stiekem een kloon van LompeHork?
1 man, 1 vrouw, en 1 wat er tussenin zitquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:29 schreef moemoe het volgende:
3 is een schappelijk aantal.
Hoewel, je bent wel een oldbie...
Ehrm, okee?quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
1 man, 1 vrouw, en 1 wat er tussenin zit
Toto69, leuke gozerquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ehrm, okee?
Wel leuke ontmoetingen?
Allemaal KLBquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:33 schreef Remqo het volgende:
Toto69, leuke gozer
Madeliefff, maar die woont in de buurt komt ook in dezelfde supermarkt.
AdoraBelle, transgender, vorig jaar gemeet tijdens een comicbeurs in Haarlem
1x ONZ, en 1x een paar van hier.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welke meets waren dat dan? Van ONZ? Stoners?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allemaal KLB.
Maar ik zie geen heul grote meets ertussen staan, dus ik kan ervan uitgaan dat je misschien opdaagt mocht er zoiets georganiseerd worden?
Ik wil op zich komen, hangt alleen af van de locatie en animo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allemaal KLB.
Maar ik zie geen heul grote meets ertussen staan, dus ik kan ervan uitgaan dat je misschien opdaagt mocht er zoiets georganiseerd worden?
Klopt wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN SPECULARIUM!!
Moet je ook niet willen denk ik, 80% zijn toetsenbordriddersquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:39 schreef Remqo het volgende:
KLB-ers doen niet echt aan meetings, heb ik gemerkt.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:37 schreef Remqo het volgende:
M'n eerste 10 jaar op fok! was ik vrij anoniem, slechts bekend om paintjes, Sowchatten doe ik ook sinds een jaartje.
Het is ook wel leuk om in stapjes dingen te doen. Lekker opbouwenquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:37 schreef Remqo het volgende:
M'n eerste 10 jaar op fok! was ik vrij anoniem, slechts bekend om paintjes, Sowchatten doe ik ook sinds een jaartje.
En te autistisch om aan meetings mee te doen, stel je voor dat je uit je zolderkamer komtquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen denk ik, 80% zijn toetsenbordridders
Daarom ook, een grote meet in ONZ gaat hem ook niet meer worden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
En te autistisch om aan meetings mee te doen, stel je voor dat je uit je zolderkamer komt
Jawel joh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarom ook, een grote meet in ONZ gaat hem ook niet meer worden.
Regel het danquote:
Winter is comingquote:
Duurt langquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, toen dacht ik er ook zo over namelijk.
slaap lekker, kusje terugquote:
Klep dicht.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze verwelkomen nieuwelingen door een hard2get aanpak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |