Thanksquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 23:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dikke allochtonen zijn meestal wel gezellig.
Ik denk een zwarte boerka, maar wie ben ik.quote:Op maandag 2 november 2015 23:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zeer benieuwd naar jou!
In mijn hoofd heb je bruinig haar met groene ogen.
Daarom is het ook altijd fissa met Fatimaquote:Op maandag 2 november 2015 23:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dikke allochtonen zijn meestal wel gezellig.
Nee ze is modern, ik gok lime-kleur.quote:Op maandag 2 november 2015 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk een zwarte boerka, maar wie ben ik.
quote:
Was zijn kunde wel naar tevredenheid?quote:Op maandag 2 november 2015 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij een Indiërse dokter, razende apenaids die man.
Die zien we hier nooit meer, en we mogen hier niet praten over mensen die hier niet posten, dus stil.quote:Op maandag 2 november 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is het ook altijd fissa met Fatima
Bruine ogenquote:Op maandag 2 november 2015 23:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zeer benieuwd naar jou!
In mijn hoofd heb je bruinig haar met groene ogen.
Neen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Was zijn kunde wel naar tevredenheid?
Omdat ze veel te veel werktquote:Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die zien we hier nooit meer, en we mogen hier niet praten over mensen die hier niet posten, dus stil.
Ik hoef ze niet, heb je pics van inso? Die wil ik welquote:
Jij vraagt maar 5 voor de uccie 2.0 rarquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Overigens stond ik wel serieus achteraan in de rij toen ze de ICT-genen in India aan het uitdelen waren.
Strenge regelsquote:Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die zien we hier nooit meer, en we mogen hier niet praten over mensen die hier niet posten, dus stil.
Jij bent inmiddels ook wat ehhhh, hoe zeg je dat.quote:Op maandag 2 november 2015 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij vraagt maar 5 voor de uccie 2.0 rar
Ik heb niets met carrièrequote:Op maandag 2 november 2015 23:33 schreef moemoe het volgende:
[..]![]()
.
Is wel echt zo overigens. Carriereminded etc.
Ja.quote:Op maandag 2 november 2015 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet, heb je pics van inso? Die wil ik wel
SMOESJESquote:Op maandag 2 november 2015 23:34 schreef d4v1d het volgende:
Even gezocht, de foto's die LB had waren van 4 jaar geleden. Toen was mn haar meer ginger-achtig ja
Oh.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels ook wat ehhhh, hoe zeg je dat.
minder jong zeg maar.
holy shit, nog een utrechter.quote:Op maandag 2 november 2015 23:35 schreef Kauai het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar mn mede Utrechters Specu en David
hey nickj0nquote:
Makkiequote:Op maandag 2 november 2015 23:35 schreef moemoe het volgende:
[..].
Lukt het een beetje om eraf te blijven? Wel beter voor je tandglazuur ook.
quote:Op maandag 2 november 2015 23:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb ook nog wel een leuke foto van drnick
nickquote:
Oei, dit soort dingen ligt vaak gevoelig bij vrouwen. Ik denk ik zeg het maar even.quote:Op maandag 2 november 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is het ook altijd fissa met Fatima
quote:Op maandag 2 november 2015 23:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb ook nog wel een leuke foto van drnick
gatver, nu zie ik t voot mequote:
Iedereen is mijn bae.quote:Op maandag 2 november 2015 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent ook met iedereen Bae hé. Ook al met die duivelhoer.
Picsquote:Op maandag 2 november 2015 23:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee geeneens. Was volgensmij gemaakt door LB
Niet doen, moemoe verzamelt picsquote:
Niet, jijzelfquote:Op maandag 2 november 2015 23:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee geeneens. Was volgensmij gemaakt door LB
Post hier sinds kortquote:
Davidquote:Op maandag 2 november 2015 23:35 schreef Kauai het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar mn mede Utrechters Specu en David
Aan omschrijvingen hebben we toch niks johquote:Op maandag 2 november 2015 23:34 schreef d4v1d het volgende:
Even gezocht, de foto's die LB had waren van 4 jaar geleden. Toen was mn haar meer ginger-achtig ja
Niks gemistquote:
Houdoe hequote:
KutGeoquote:
Stuur je een verhuisbericht?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #1074] its a SMALL world
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2015 23:40 schreef d4v1d het volgende:
Oh, die. Was bij Bart geloof ik.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je?quote:
Vapianoquote:
Of die van het speelgoed.quote:
oeh ja nicequote:
Neem zn kut dialect over, helpquote:
Ik begin ook al Fries te spreken door DW.quote:Op maandag 2 november 2015 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Neem zn kut dialect over, help
Uh, Vapiano bij jou toevallig? Moet je kamer nog een keer zienquote:
Huilenquote:Op maandag 2 november 2015 23:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik begin ook al Fries te spreken door DW.
Hou zelf je bakkesquote:
Was gister vlugger klaar met je ma.quote:Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
Gaat dit het snelste NWS-sc topic ooit worden?
LittleBrownie, aangenaamquote:
Arcee heeft de stengel al in de hand.quote:Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
Gaat dit het snelste NWS-sc topic ooit worden?
Ho wacht wat.quote:Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Schatjes. Allemaal.
Ok, david iets minder.
Wa?quote:Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef DrNick het volgende:
Butter, brea, en griene tsiis, wat dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
Utreg zou het dan worden, maar ik kook wel voor je als je hier bentquote:Op maandag 2 november 2015 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uh, Vapiano bij jou toevallig? Moet je kamer nog een keer zien
RIP LBquote:Op maandag 2 november 2015 23:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Utreg zou het dan worden, maar ik kook wel voor je als je hier bent
Hoezo?quote:Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef Tjacka het volgende:
Vapiano is het meest trieste restaurant waar ik ooit heb gegeten.
Dit is mijn bijdrage.
Alleen als ik trek heb in ravioli, is het altijd opquote:Op maandag 2 november 2015 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo?
Als je pizza haalt wel, pasta daar
LKVTDquote:Op maandag 2 november 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik ken al dit rare volk niet, ik ga wel gewoon weg [ afbeelding ]
Kom naar de ONZ sc dan, gaan wij daar wel verder.quote:Op maandag 2 november 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
Prima, een keertje datum prikkenquote:Op maandag 2 november 2015 23:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Utreg zou het dan worden, maar ik kook wel voor je als je hier bent
Het is goed volk.quote:Op maandag 2 november 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben er voor je LTKDV.quote:Op maandag 2 november 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
Dit is die SC toch?quote:Op maandag 2 november 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom naar de ONZ sc dan, gaan wij daar wel verder.
In de wachtrij staan voor een restaurant.quote:Op maandag 2 november 2015 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo?
Als je pizza haalt wel, pasta daar
Ligt ook aan je eigen verwachtingen van het aangebodene.quote:Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef Tjacka het volgende:
Vapiano is het meest trieste restaurant waar ik ooit heb gegeten.
Dit is mijn bijdrage.
Da's de ONZ-SC.quote:Op maandag 2 november 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
Hier hoort een topic 3 dagen te duren ongeveer.
Nee er zijn topics van een uur, die geen uur hebben geduurd. Elfentering weet hier meer over te vertellen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
Ben wel opgevoed dat carriere zeer belangrijk isquote:Op maandag 2 november 2015 23:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit artikel: http://www.z24.nl/economi(...)-door-indiers-432172
Doordeweeks als het kan, want mijn weekenden zitten redelijk vol.quote:Op maandag 2 november 2015 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prima, een keertje datum prikken
Mijn voorouders zijn ook bruin!quote:Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ho wacht wat.
Waar heb ik dit aan te danken
Moeten ze allemaal tegelijk komen, lijkt wel alsof er een hek in Hongarije is doorgebroken.quote:
Dat is alleen wanneer iedereen madpanda is.quote:Op maandag 2 november 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
Ben ik ook.quote:Op maandag 2 november 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is alleen wanneer iedereen madpanda is.
"Restaurant"quote:Op maandag 2 november 2015 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In de wachtrij staan voor een restaurant.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het eten is oké. Ik haat wachten voor eten en drinken. Dat moeten ze aan je tafel komen brengen.
Ik ben nog nooit madpanda geweest.quote:Op maandag 2 november 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is alleen wanneer iedereen madpanda is.
Oh dan duurt t nog ffquote:Op maandag 2 november 2015 23:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Doordeweeks als het kan, want mijn weekenden zitten redelijk vol.
rip ONZ-sc thoquote:
MOET JE KLAP?quote:
quote:
Ah, that explainsquote:Op maandag 2 november 2015 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In de wachtrij staan voor een restaurant.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het eten is oké. Ik haat wachten voor eten en drinken. Dat moeten ze aan je tafel komen brengen.
Mag dat wel van geoquote:Op maandag 2 november 2015 23:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik maak wel een weekend voor je vrij dan
Nah hoef je niet te doen, maar over een maandje heb ik tijd doordeweeks. En weekenden zijn ook aardig volquote:Op maandag 2 november 2015 23:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik maak wel een weekend voor je vrij dan
Hoi Yokiquote:
Dat scheelt. Drukke mensen zijn wij dan.quote:Op maandag 2 november 2015 23:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nah hoef je niet te doen, maar over een maandje heb ik tijd doordeweeks. En weekenden zijn ook aardig vol
wowowow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje doen alsof je een leven hebtquote:Op maandag 2 november 2015 23:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat scheelt. Drukke mensen zijn wij dan.
Waarom zou dat niet mogen?quote:
Eerst wilde je altijd in mijn broekje komen, en nu ineens al die haat jegens mij. Wat is dat toch?quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
wowowow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
THERE CAN ONLY BE ONE NICKquote:Op maandag 2 november 2015 23:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eerst wilde je altijd in mijn broekje komen, en nu ineens al die haat jegens mij. Wat is dat toch?
Hij was er eerder.quote:
Sociale interactie is eng Uccie, we moeten welquote:Op maandag 2 november 2015 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje doen alsof je een leven hebt.
Als je je bijbaan voor ogen hebt als werk wat je later fulltime zou gaan doen, dan kan ik me wel voorstellen dat het tegenvaltquote:Op maandag 2 november 2015 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben wel opgevoed dat carriere zeer belangrijk isBen nu wel beetje aan t veranderen, heb niet echt een leuk beeld bij werk namelijk
DrNick, beste Nickquote:
Ik weet het.quote:Op maandag 2 november 2015 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sociale interactie is eng Uccie, we moeten wel
quote:
Deze SC is groot genoeg voor 100 Nicksenquote:
Volgend jaarquote:Op maandag 2 november 2015 23:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je je bijbaan voor ogen hebt als werk wat je later fulltime zou gaan doen, dan kan ik me wel voorstellen dat het tegenvalt.
Je gaat toch ook nog wel stages lopen tijdens je opleiding?
In de cultuur kun je echt bepaalde dingen terugleiden. Is erg leuk om te weten, leer je ook jezelf in wezen wat beter kennen.
Zo dik is die nou ook weer niet.quote:Op maandag 2 november 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze SC is groot genoeg voor 100 Nicksen
Hoe is dit pizza danquote:
SC relatiesquote:Op maandag 2 november 2015 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb mijn heil inmiddels ergens anders gevonden.
Je gaat naar R49?quote:Op maandag 2 november 2015 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
R&Pquote:Op maandag 2 november 2015 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
Het is hartig, die bodemquote:Op maandag 2 november 2015 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe is dit pizza dan![]()
Gewoon taart
Ah, kan lekker zijnquote:
Ja doeiquote:
Nou veel plezier.quote:
wowowowquote:Op maandag 2 november 2015 23:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja doei.
Moira. schrijft een heel verhaal en er komen 2 reacties op.
Schrijf terug dan! Waar is je ONZ-hart?!
Dit verkopen ze in NL?quote:Op maandag 2 november 2015 23:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
zeker.
Ik wou hem vandaag meenemen maar de vriezer thuis ligt nog te vol dus heb geen plek
Sterker nogquote:
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 2 november 2015 23:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit zijn mijn 2 slowchats die samenmengen.
we-jo.quote:Op maandag 2 november 2015 23:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sterker nog
http://www.ah.nl/producte(...)za-chocolate-brownie
Jij ook schrijven!quote:Op maandag 2 november 2015 23:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
't Is een treurige stand van zaken idd.
Veel plezier in bedquote:
It's draining my batteryquote:Op maandag 2 november 2015 23:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit zijn mijn 2 slowchats die samenmengen.
Slaap lekkahquote:Op maandag 2 november 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
It's draining my battery![]()
Ik ga slapen, trusten allemaal!
gvd autist.quote:Op maandag 2 november 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stiekem is het een selfie.quote:Op maandag 2 november 2015 23:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan geen van jouw plaatjes zien.
je mist niksquote:Op maandag 2 november 2015 23:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan geen van jouw plaatjes zien.
Oh, echt? Dat is wel zuur.quote:Op maandag 2 november 2015 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgend jaarMaar ik weet niet meer zeker of deze opleiding bij me past
Ik wil meer met design doenquote:Op maandag 2 november 2015 23:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, echt? Dat is wel zuur.
Waar twijfel je door?
Ik kreeg buikpijn.quote:Op maandag 2 november 2015 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe is dit pizza dan![]()
Gewoon taart
quote:
draw me like one of your french girls?quote:
Oh, je hoeft ook niet een oplossing neer te pennen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wowowow
Ja, ik weet niet waar het precies aan ligt
Ja.quote:Op maandag 2 november 2015 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
draw me like one of your french girls?
quote:Op maandag 2 november 2015 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Door jou heb ik zin in ijs moemoe
quote:Op maandag 2 november 2015 23:59 schreef Tjacka het volgende:
Elke FOK!ster die in US post gelijk je nummer geven is niet de juiste hosseltactiek merk ik.
Oh, bij mij werkt dat juist wel.quote:Op maandag 2 november 2015 23:59 schreef Tjacka het volgende:
Elke FOK!ster die in US post gelijk je nummer geven is niet de juiste hosseltactiek merk ik.
Trustenquote:Op maandag 2 november 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Slaap lekker straks mijn favoriete FOK!kerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Maar ik vind het wel leuk hoor, al die nieuwe mensen hier. Blijven jullie voor eeuwig?
Dickpic erbijquote:
#LBtip van de dagquote:
Tjacka afwijzenquote:Op maandag 2 november 2015 23:59 schreef Tjacka het volgende:
Geo speelde hard to get nadat ik dickpic stuurdequote:
Op tijd slapenquote:
9quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:06 schreef Fokker89 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 10 posts.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo speelde hard to get nadat ik dickpic stuurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |