Ik lach nu hard om mezelfquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:08 schreef Kauai het volgende:
Bijna post 10.000
Tijd om te stoppen met FOK!
Alsof er iets nuttigers is in het leven dan FOK!quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:08 schreef Kauai het volgende:
Bijna post 10.000
N00bquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:08 schreef Kauai het volgende:
Bijna post 10.000
Tomo zitteke wequote:Op dinsdag 3 november 2015 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat doe ik anders nooit. Kauai kan dit bevestigen.
quote:
quote:
Best wel jaquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof er iets nuttigers is in het leven dan FOK!
Ja zou jou ook missen hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
![]()
dat was echt een van mijn mooiste whatsapp momenten met een fok!er uit mijn fokwhatsappgeschiedenis denk ik
Het zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is Fokker89. Die kaapt altijd.
quote:Op maandag 2 november 2015 23:56 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een paar korte punten benoemt maar verder kom ik ook niet echt over ONZ
Just show you care.quote:Op maandag 2 november 2015 23:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wilde ik doen maar ik weet niet waar het aan ligt. Meer tetten ofzo.
Hoe hard je wel niet lachtequote:Op dinsdag 3 november 2015 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat stuurde ik dan?
Ben ik alweer vergeten.
Nou, dat valt toch best mee joh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zij zijn toch niet bekend met jouw bokkigheid joh.
Sharing is caring.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk al deze overlap in SC's. Kan iedereen weer naar zijn eigen hoekje?
Oh ja.quote:
Is dat Alicia Silverstone in je UI?quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Het bleef ook maar doorgaan toen. Kon niet meer stoppen met lachen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja![]()
ik weet niet eens meer wat je nou daadwerkelijk zei ipv tomo zitteke we
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helpt niet. Dan wordt -ie in het topic zelf nog vervelender dan hij al is.
Jijquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom dit topic dan:
ONZ / Kauai heeft bijna 10.000 posts
Industrieel ontwerpen of werktuigbouwkunde combineren zou nog kunnenquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kun je het grafische niet combineren met het technische stuk van je opleiding?
Hoequote:Op dinsdag 3 november 2015 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
![]()
dat was echt een van mijn mooiste whatsapp momenten met een fok!er uit mijn fokwhatsappgeschiedenis denk ik
Gewoon doen joh, is leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Industrieel ontwerpen of werktuigbouwkunde combineren zou nog kunnenMaar dan moet ik hierna weer een opleiding doen en weet niet of ik dat zie zitten, maar misschien is het dan anders en heb ik meer zin in
Doelgerichtquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is Fokker89. Die kaapt altijd.
quote:
Misschien is er ruimte in je minor voor een aantal vakken en dan een schakeltraject voor een master wellicht?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Industrieel ontwerpen of werktuigbouwkunde combineren zou nog kunnenMaar dan moet ik hierna weer een opleiding doen en weet niet of ik dat zie zitten, maar misschien is het dan anders en heb ik meer zin in
Dat is nu beetje mn planquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien is er ruimte in je minor voor een aantal vakken en dan een schakeltraject voor een master wellicht?
Dan is een gehele opleiding minder benodigd.
Deze keer niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, heb jij al dat schorem hierheen gehaald?
Mijn leven in een gifje, wat mooi.quote:
timmmmm is lief tegen mijquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Meestal is dit het moment dat timmmmm opduikt om te melden dat alle niet NWS'ers hier moeten optyfen naar hun eigen land.
Dan moet jij een heel bijzonder persoon zijn.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef moemoe het volgende:
En anders gewoon Zwabber aan z'n jasje trekken voor een beter netwerk LB.
Ah, jammerquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer. Maar ik moest toen hard lachen.
Nou, ik heb nog wat CAT6 op de rol en... oh wacht dat bedoel je niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef moemoe het volgende:
En anders gewoon Zwabber aan z'n jasje trekken voor een beter netwerk LB.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog wat CAT6 op de rol en... oh wacht dat bedoel je niet.
Waar was ik toen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Nou, misschien herinner je je het wel weer als we weer eens een grote Skype-sessie hebben.
Hehequote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hebben we dat gedaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Nou, misschien herinner je je het wel weer als we weer eens een grote Skype-sessie hebben.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Meestal is dit het moment dat timmmmm opduikt om te melden dat alle niet NWS'ers hier moeten optyfen naar hun eigen land.
Ja, waar is hij?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Als jullie twee elkaar maar begrijpen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was echt mijn gedachteproces.
uiteraardquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, sta je niet in de lijst?
Wil je op de lijst?
Smooth hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, sta je niet in de lijst?
Wil je op de lijst?
Cool. Welke? Heb je er al wat mee geschreven?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik heb calligraphy pennen trouwens!
timmmmm heeft hier geen enkele autoriteit meer...quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Party girl is zelf afwezig tochquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
ONZ / Kauai heeft bijna 10.000 posts
Spannend.
uhhh Itoya doubleheader en Pilot Lettering Penquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cool. Welke? Heb je er al wat mee geschreven?
Ik wil graag ''moemoe'' geschreven met die pen zien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
uhhh Itoya doubleheader en Pilot Lettering Pen
Welke van de twee pennen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil graag ''moemoe'' geschreven met die pen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |