Ik zie het eigenlijk nog niet winnen, daarvoor is het toch te veel een niche.quote:
Omdat politieke liedjes gewoon not done zijn. Op het EuroVisie songfestival is het de bedoeling om propaganda te maken voor zogeheten niet-taditionele orientaties.quote:
Ik mag ook hopen dat dit gewoon niet door gaat naar de finalequote:Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef vaduz het volgende:
[..]
Omdat politieke liedjes gewoon not done zijn. Op het EuroVisie songfestival is het de bedoeling om propaganda te maken voor zogeheten niet-taditionele orientaties.
Ik hoop dat ze überhaupt met die kansloze bedoening van een Eurovisie liedjesfestival ophouden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:54 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Ik mag ook hopen dat dit gewoon niet door gaat naar de finale
Nee, doe maar niet. Hebben wij ook niets meer te doenquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:55 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze überhaupt met die kansloze bedoening van een Eurovisie liedjesfestival ophouden.
Jongen, politiek is altijd bij in ESC. In teksten, stemming en promotie. Het is realiteit.quote:Op maandag 22 februari 2016 05:06 schreef TheVulture het volgende:
Verschrikkelijke stem en een politiek getint lied, wat mij betreft had Oekraine nog wel een jaar mogen overslaan
Zeg, wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:55 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze überhaupt met die kansloze bedoening van een Eurovisie liedjesfestival ophouden.
Dan gaat het nog wel even duren voordat jij hier een feestje kan vieren.quote:
Tijden veranderen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan gaat het nog wel even duren voordat jij hier een feestje kan vieren.
Heb je echt niks beters te doen dan in een forum over onderwerp X te posten dat je onderwerp X kut vindt?quote:
Ben jij van de censuurpolitie?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:18 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Heb je echt niks beters te doen dan in een forum over onderwerp X te posten dat je onderwerp X kut vindt?
Dit forum is overduidelijk bedoeld om over Eurovisie te discussieren, de liedjes etc. Als je dan in een topic over een liedje gaat lopen baggeren dat Eurovisie kut is getuigt dat niet echt van volwassenheid hè.quote:
Hierbij aansluit. Het is dan ook genoeg zo. Laten we het weer over de inzending hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dit forum is overduidelijk bedoeld om over Eurovisie te discussieren, de liedjes etc. Als je dan in een topic over een liedje gaat lopen baggeren dat Eurovisie kut is getuigt dat niet echt van volwassenheid hè.
Kijk als je nu een goed apart topic hier zou maken over waarom je Eurovisie kut vindt, dan is het een ander verhaal. Goed als in goede OP met argumenten. Maar houd op met baggeren in de individuele topics. Dit topic gaat over het liedje van de Oekraïne en niet over wat jij van het songfestival vindt.
Ga je baggerposts ook rapporteren trouwens.
Dat verbaast me dan weer niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:29 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Rusland heeft protest aangetekend
Water is nat. Gras is groen. Van Persie staat buitenspel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:29 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Rusland heeft protest aangetekend
Oh, ik vind het juist een tof nummer. Leuke samensmelting van verschillende stijlen. Zang ben ik ook niet helemaal kapot van.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is al geen best nummer, maar ze zingt ook niet al te geweldig.
Oekraïne heeft sinds hun eerste deelname elk jaar nog in de finale gestaan. Dit jaar zou wel eens de eerste keer kunnen zijn dat dat niet gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |