6quote:Op maandag 9 mei 2016 23:33 schreef Specularium het volgende:
Nu moet iemand beslissen welk postnummer de TT wordt.
Nee, ik ben nu gewoon echt mad.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon de keiharde waarheid.
Oke, ik heb nu een willekeurig ander deel voor, uit deze SC, en jij mag kiezen welk postnummer de TT gaat worden.quote:
#46quote:Op maandag 9 mei 2016 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oke, ik heb nu een willekeurig ander deel voor, uit deze SC, en jij mag kiezen welk postnummer de TT gaat worden.
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze draag ik op aan mijn nigger opso dit dat.
Wat een toeval, het is een paar dagen warm, dus de algen groeien als de knetter.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:42 schreef d4v1d het volgende:
https://www.duic.nl/algem(...)g-utrechtse-singels/
Heb dat ding helaas nog nooit zien vliegen, wel eens op schiphol zien staan, wat een reus.quote:
Ik heb hem nog nooit in het echt gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb dat ding helaas nog nooit zien vliegen, wel eens op schiphol zien staan, wat een reus.
Hij stond toen langs de A4, mooi om te zien wel, had helaas geen tijd om het even goed te bewonderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit in het echt gezien.
Komt vast nog wel weer een kans, als de moeder van Fylax op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij stond toen langs de A4, mooi om te zien wel, had helaas geen tijd om het even goed te bewonderen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Komt vast nog wel weer een kans, als de moeder van Fylax op vakantie gaat.
Hoeft ook niet, ik heb geen last van grootheidswaanzinquote:
Alleen als die in de Singel gaat liggenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
David ziet liever een naakte man, ik merk het alweer.
boven, onder zit niksquote:
Ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |