Ik vond deze dumpertreeten niet zoquote:Op maandag 9 mei 2016 19:31 schreef defokkingfoker het volgende:
wow jullie zijn fucking traag ik zat dumpert te kijken
Welke video?quote:
Snap ik, bewaren voor vanavond in bed he hahahahahquote:
nee laat ik chloro's chihuahua doenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap ik, bewaren voor vanavond in bed he hahahahah
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heet liefde en ook ik heb liefde te geven
Game of Bonersquote:
Je moet wel goed bedenken aan wie je je liefde geeftquote:
Zou Wajong aanvragenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb geen onterecht Wajong, anders had ik hem niet gekregenWant een Wajong krijg je niet zomaar, maar ik ga niet mijn hele dossier hier op het net gooien, zo snugger ben ik dan nog net wel.
truequote:Op maandag 9 mei 2016 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet wel goed bedenken aan wie je je liefde geeft
Moest beetje lachen.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb geen onterecht Wajong, anders had ik hem niet gekregenWant een Wajong krijg je niet zomaar, maar ik ga niet mijn hele dossier hier op het net gooien, zo snugger ben ik dan nog net wel. Dat hebben ze echt wel goed doorgespit. En vonden ze wel reden genoeg om mij af te keuren
Ben niet boos, je hebt gewoon veel goedheid in jequote:
Als je 25 bent kon je dat 7 jaar geleden al regelen neem ik aan en toen was het makkelijker dus dat is onzin.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb geen onterecht Wajong, anders had ik hem niet gekregenWant een Wajong krijg je niet zomaar, maar ik ga niet mijn hele dossier hier op het net gooien, zo snugger ben ik dan nog net wel.
ik wil ook frauderen met wajong, heb een diagnose pdd-nos. heb je misschien nog tips?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb geen onterecht Wajong, anders had ik hem niet gekregenWant een Wajong krijg je niet zomaar, maar ik ga niet mijn hele dossier hier op het net gooien, zo snugger ben ik dan nog net wel. Dat hebben ze echt wel goed doorgespit. En vonden ze wel reden genoeg om mij af te keuren
Ik wil ook betaald worden om te vretenquote:
Zo is dat!!!!1!!1quote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef MrBradge het volgende:
Ja hoor jongens.
Geloof maar wat jullie willen geloven.
Dat jij zegt dat het moeilijk is geloof ik niet. Daarvoor zitten er veel te veel mensen in de wajong.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef MrBradge het volgende:
Ja hoor jongens.
Heb je daarom ook zo'n waterhoofdquote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef Catkiller het volgende:
Echt onhandig om een grote piemel te hebben, elke keer als ik een erectie heb valt mijn been in slaap omdat er niet genoeg bloed in mijn lichaam zit.
maar reageer anders ff op mijn postquote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef MrBradge het volgende:
Ja hoor jongens.
Kaolo disney ho ;squote:Op maandag 9 mei 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
ik verklap mijn geheimen niet op fok, want ze betalen je niet zomaar om te eten voor geld.
Gewoon veel hersenen hahaquote:
En even een hapje uit de voertrog doen, helpt bij emotionele momenten.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
Laten we braddie even met rust laten, braddie ga even water drinken.
heb ook wel hongerquote:Op maandag 9 mei 2016 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En even een hapje uit de voertrog doen, helpt bij emotionele momenten.
Haha jmmr dat je er niks mee doet ahahaquote:Op maandag 9 mei 2016 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon veel hersenen haha
Lastig geboren ook.
PAXIE!quote:Op maandag 9 mei 2016 19:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stook niet zo ik ben niet geinteresseerd in vrouwen
hoiquote:Op maandag 9 mei 2016 19:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stook niet zo ik ben niet geinteresseerd in vrouwen
ik ookquote:Op maandag 9 mei 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
ik had zo veel goede hoop voor je braddie echt waar, had het beste met je voor. jmmr
wat is er gebeurd?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
ik had zo veel goede hoop voor je braddie echt waar, had het beste met je voor. jmmr
Ga afwassen bolle rogquote:
Chrolo is nog steeds een verzuurd naar wijfquote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is Chloro ineens je BFF of zo? Die dikke verdiende dit wel.
Oh nee gelukkig maarquote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chrolo is nog steeds een verzuurd naar wijf
Maak mij niks uitquote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey cachet![]()
Ik hoop niet dat je daardoor als eenzaam kattenvrouwtje eindigt
ik wil ook afgekeurd worden, heb je tips??quote:Op maandag 9 mei 2016 19:35 schreef MrBradge het volgende:
Maar ondertussen wel lachen om m'n grapjesquote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Veel zuchten als je op gesprek moet.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik wil ook afgekeurd worden, heb je tips??
Als goedmakertje van die nazi?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik ga zo cupcake eten die ik heb gekregen.
Pics van je cupcakesquote:Op maandag 9 mei 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik ook een verzuurd naar wijf ben? ;squote:Op maandag 9 mei 2016 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel lachen om m'n grapjes
blaas jezelf niet op hequote:Op maandag 9 mei 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
hey xcachetquote:Op maandag 9 mei 2016 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik ook een verzuurd naar wijf ben? ;s
Nee, mocht je willenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik ook een verzuurd naar wijf ben? ;s
Pffff warm hier hoorquote:
moet eigenlijk nog hardlopen maar echt geen zinquote:Op maandag 9 mei 2016 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik lig nu op de bank en moet m'n boodschappen nog opruimen en smoothie maken
Wat voor smoothiequote:Op maandag 9 mei 2016 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik lig nu op de bank en moet m'n boodschappen nog opruimen en smoothie maken
Ik had hem niet gezien maar toen ging ik teruglezen en zag ik hem ineensquote:Op maandag 9 mei 2016 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wilde al bijna boos gaan posten omdat je me negeerde![]()
met dit weer lolquote:Op maandag 9 mei 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet eigenlijk nog hardlopen maar echt geen zin
banaan moet er eigenlijk wel inquote:Op maandag 9 mei 2016 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg jij het maar
Ik heb appel, kiwi, bleekselderij, spinazie en kale
alleen?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:45 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb vandaag twee uur gewandeld tussen schapen enzo
Appel, kiwi, bleekselderij, spinazie en boerenkoolquote:Op maandag 9 mei 2016 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg jij het maar
Ik heb appel, kiwi, bleekselderij, spinazie en kale
Moet echt huilen van roomzakkenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:46 schreef Crip het volgende:
[..]
jammer nu kan ik je roomzakken niet meer opkloppen tot slagroom
kansloosquote:Op maandag 9 mei 2016 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hadden ze niet bij AHook geen volle melk
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is dat ik weet dat je geen moslim bent
is het niet fantastischquote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
waar is de banaan???quote:Op maandag 9 mei 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
smoothie met
bevroren druiven, kiwi, mango en spinazi is lekker.
te veel fruitquote:Op maandag 9 mei 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
smoothie met
Wat is spinaziquote:Op maandag 9 mei 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
smoothie met
Prrrrquote:
Ik heb vandaag soort van een mens zien geslacht worden.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee dat zou ik niet over mn hart kunnen krijgen
leukleuk, allemaal zooi die je nooit gaat gebruiken van pauperkwaliteitquote:Op maandag 9 mei 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Einde van de maand.
leuke onnodige hebbedingetjes bestellen voor mn phone![]()
Wowquote:Op maandag 9 mei 2016 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf opgehangen. Als dat nog mogelijk is tenminste.
Ik ga ook kleren bestellenquote:
wutttquote:Op maandag 9 mei 2016 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag soort van een mens zien geslacht worden.
I'm srs.
Was teringbang, kerel had psychose en stak een man neer
raar verhaalquote:Op maandag 9 mei 2016 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag soort van een mens zien geslacht worden.
I'm srs.
Was teringbang, kerel had psychose en stak een man neer
Nee alleen nodige dingen.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
leukleuk, allemaal zooi die je nooit gaat gebruiken van pauperkwaliteit
Het is ook raar, want weet je wat zijn verklarig was?quote:
Meerderequote:Op maandag 9 mei 2016 19:55 schreef Crip het volgende:
eerlijk wie dnekt ook dat braddie weer gat in zn schuurtje heeft geslagen.
Of je zet gewoon nieuwslink hier neer aandachtssnolquote:Op maandag 9 mei 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wacht ik stuur je nieuwslink via app
doe even normaalquote:Op maandag 9 mei 2016 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je zet gewoon nieuwslink hier neer aandachtssnol
Hahaha wat had je gedaanquote:
dat vind ik juist wel een logische verklaring voor iemand met een psychose, shit niet meer kunnen scheiden.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is ook raar, want weet je wat zijn verklarig was?
"Ik stak hem neer omdat hij mij steeds neerstak in al mijn dromen."
What the fuuuuck?!!
zo gaan we toch niet met elkaar omquote:
Oké zal timer zettenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga opstaan bel de politie als ik niet met 5 minuten terug ben
Ik was haar aan het vertellen over een lkkre nigga die ik vandaag had gezien en toen ik slurp geluidje maakte deed ze haar slipper uit en gooide ze naar me.quote:
woefquote:Op maandag 9 mei 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht dat ik ban had gekregen, waarom was de topic op slot hashtag hyperventileren ;s
Nou toedels
quote:Op maandag 9 mei 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik was haar aan het vertellen over een lkkre nigga die ik vandaag had gezien en toen ik slurp geluidje maakte deed ze haar slipper uit en gooide ze naar me.
Nog niet wezen stokslobberen?quote:
Godsamme cripquote:Op maandag 9 mei 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik was haar aan het vertellen over een lkkre nigga die ik vandaag had gezien en toen ik slurp geluidje maakte deed ze haar slipper uit en gooide ze naar me.
Wat was het vorige keer?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmmm
dat is in ieder geval positiever dan de vorige keer
wat zei ik dnquote:Op maandag 9 mei 2016 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmmm
dat is in ieder geval positiever dan de vorige keer
Leave paxcon alonequote:Op maandag 9 mei 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom reageerde je niet op mn posts en gaan we nu daten of niet?
Beetje hard gewordenquote:
Ha Paxquote:Op maandag 9 mei 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
toen werd hij uit het niets gruwelijk afgekraakt
hoe oud ben jequote:Op maandag 9 mei 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom reageerde je niet op mn posts en gaan we nu daten of niet?
Gelukkig, je leeft nogquote:
die van theweeknd is beterquote:
Het is echt genietenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben zo loom als de pest door dit weer
\HEEEEY STIM!quote:
welcome back snollllquote:
Is het wat? Eigk haat ik haar.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
welcome back snollll
ik luister haar nieuwe album
ja ik vind letterlijk alle nummers op het album leuk, heb ik normaal nooit.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is het wat? Eigk haat ik haar.
Overgestapt op dit.
Opsoquote:
Wie is nou Becky with the good hair>?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik vind letterlijk alle nummers op het album leuk, heb ik normaal nooit.
ik vind jou wel een beetje bijzonderquote:Op maandag 9 mei 2016 20:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Opso
Doen we, verkopen ze daar frituursnacks?
Stuurde ash jou weer dm's?
Pax
Volgens mij verkopen ze niet echt wat lekkers daar :s alleen overpricede broodjes
En helaas niet, ik denk dat ik definitief gedumpt ben
Ik kan alleen autorijden als ik mijn bril op heb, zal ik nu afgekeurd kunnen worden?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik wil ook afgekeurd worden, heb je tips??
Misschien Rachel Roy. Maar dnek gwn publiciteit 1e plekquote:Op maandag 9 mei 2016 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is nou Becky with the good hair>?
Wut hoezo datquote:Op maandag 9 mei 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oke maar als je bi bent word je dan niet ineens hetero?
die onzin wil ik niet
Ik wil best Becky with the good hair zijn als ze me dan royalties paassen?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien Rachel Roy. Maar dnek gwn publiciteit 1e plek
krijg je al haar fans over haar heen lolquote:Op maandag 9 mei 2016 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil best Becky with the good hair zijn als ze me dan royalties paassen?
CRIP IK GA MORGEN NAAR EEN KRULLENKAPPER
Ja, zal ik doen. Vind het wel spannendquote:Op maandag 9 mei 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
krijg je al haar fans over haar heen lol
waar o; stuur me foto van result
lolquote:Op maandag 9 mei 2016 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, moest vandaag aan je denken trouwens.
Had een strak shirtje aan en zag mensen mn boobs checken. Voelde me jou.
Om de ingewanden?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:25 schreef Crip het volgende:
in geleen was iemand vn het balkon geflikkerd, lagen ingewanden over de weg.
politie had een lintje eromheen gespannen.
Was gezellig doeiquote:
Damn. Van de tiende etage ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:25 schreef Crip het volgende:
in geleen was iemand vn het balkon geflikkerd, lagen ingewanden over de weg.
politie had een lintje eromheen gespannen.
ligt aan je persoonlijkheidquote:Op maandag 9 mei 2016 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Kut man mijn kat is gewoon echt al meer dan 12 uur weg!
Iranier zonder neusjob?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Chloro, moest laatst aan je denken.
Zag een show over grote neuzen.
Soms zijn ze paar dagen weg, komen wel weer terugquote:Op maandag 9 mei 2016 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Kut man mijn kat is gewoon echt al meer dan 12 uur weg!
Maar is nog nooit gebeurdquote:Op maandag 9 mei 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms zijn ze paar dagen weg, komen wel weer terug
Gebeurt wel eens. Misschien bij de buren die wel lekkere brokjes geeft.quote:
Echt nobody cares.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:33 schreef Ashqelon het volgende:
Is Opso echt de dader of te conspirasietheorieachtig?
Wat lief dat je aan me denkt xoxoquote:Op maandag 9 mei 2016 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Chloro, moest laatst aan je denken.
Zag een show over grote neuzen.
Askim toch :$quote:Op maandag 9 mei 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jou. Hoe is het met je vriend? Of geil je nog altijd op che
Ja, soms heeft ie vlagen, maar gaat goed. Dan ga jij hem toch vaker zien?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Askim toch :$
Mijn vriend is stom, zie hem te weinig. Hoe is het met jouw vriend?
Mortie is echt m'n babyquote:
Vlagen waarvan?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, soms heeft ie vlagen, maar gaat goed. Dan ga jij hem toch vaker zien?
Ik ookquote:
verstandsverbijstering denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vlagen waarvan?
Ja bijna zomervakantie
Hahaquote:Op maandag 9 mei 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
verstandsverbijstering denk ik.
de sex is wel goed als je hem niet supervaak ziet dan vreet je em bijna op denk?
Geen gezeur gehad over verkeerde krantjes?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:41 schreef xcachet het volgende:
Heb het idee dat ik van dat kranten lopen wel af ga vallen en fitter wordt. Lichaam komt goed op gang
Morgen ochtend zie ik dat op mijn lijst, of niet.. Maar ze vinden toch alles best.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Geen gezeur gehad over verkeerde krantjes?
Nee schat sorry ik neuk aardig wat afquote:Op maandag 9 mei 2016 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha
Ja dat wel, dat is ook wel enige positieve eraan. Maar heb ook op doordeweekse dagen zin in seks, snap je m'n probleem
ga je met pak naar rechtencolleges?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoezo draag nog niet dagelijks een pak hoor.
Je komt beetje pussy over. Heel Hollands. Laat je roots spreken en doe dominant. Chicks will suck your balls in a minute.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vanwege stijl? Hoodstijl is niet mijn ding.
Ash is transgenderquote:Op maandag 9 mei 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je komt beetje pussy over. Heel Hollands. Laat je roots spreken en doe dominant. Chicks will suck your balls in a minute.
Lekkerquote:Op maandag 9 mei 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee schat sorry ik neuk aardig wat af
Maar ja, snap wel dat t fijn is als je elkaar vaker ziet en samen slapen is toch wel winnen
Ik vind het fantastisch om in de nacht wakker te worden, omdat hij mij tegen zich aandrukt in zijn slaap. Heaven dudequote:Op maandag 9 mei 2016 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker
Jaa boh en dan in slaap vallen terwijl er over je rug gekriebeld wordt
Wauw, ben hier weken niet geweest en jij bent nog blijven hangen bij bolle, dikke, vleeshomp, dieet etc? Wordt het niet tijd iets nieuws te verzinnen? Of gewoon beschaafd te doen?quote:
Frass doet dat nou nooit bij mijquote:Op maandag 9 mei 2016 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker
Jaa boh en dan in slaap vallen terwijl er over je rug gekriebeld wordt
ik moet hem duidelijk nog veel beter leren kennenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Ashqelonnaar
rechtencolleges
.
Die jongen gaat in z'n trainingspak naar creatieve therapie.
Frass is een boerquote:
Hahahahquote:Op maandag 9 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wauw, ben hier weken niet geweest en jij bent nog blijven hangen bij bolle, dikke, vleeshomp, dieet etc? Wordt het niet tijd iets nieuws te verzinnen? Of gewoon beschaafd te
doen?
Wellicht onjuiste indruk vanwege die foto in pak loop er niet altijd zo bij. Dominant ligt eraan wat je bedoeld heb wel een overheersend karakter maar niet per se dominant maar zeker geen pus anders zou ik niet zo jong zijn waar ik ben.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je komt beetje pussy over. Heel Hollands. Laat je roots spreken en doe dominant. Chicks will suck your balls in a minute.
Je bent niet veranderd dus waarom zou ik dan iets nieuws moeten verzinnenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wauw, ben hier weken niet geweest en jij bent nog blijven hangen bij bolle, dikke, vleeshomp, dieet etc? Wordt het niet tijd iets nieuws te verzinnen? Of gewoon beschaafd te doen?
Komt over alsof je onzeker bentquote:Op maandag 9 mei 2016 20:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wellicht onjuiste indruk vanwege die foto in pak loop er niet altijd zo bij. Dominant ligt eraan wat je bedoeld heb wel een overheersend karakter maar niet per se dominant maar zeker geen pus anders zou ik niet zo jong zijn waar ik ben.
Ik zag idd op mycroft al dat je mij erg hebt gemist en bent blijven hangen bij mij. Ga door met je leven. En anders ga ik klagen.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent niet veranderd dus waarom zou ik dan iets nieuws moeten verzinnen
Jezelf mycroftenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zag idd op mycroft al dat je mij erg hebt gemist en bent blijven hangen bij mij. Ga door met je leven. En anders ga ik klagen.
Nee wel geldingsdrang.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt over alsof je onzeker bentBen je dat? Lijkt aslof je bevestiging zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |