Vlagen waarvan?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, soms heeft ie vlagen, maar gaat goed. Dan ga jij hem toch vaker zien?
Ik ookquote:
verstandsverbijstering denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vlagen waarvan?
Ja bijna zomervakantie
Hahaquote:Op maandag 9 mei 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
verstandsverbijstering denk ik.
de sex is wel goed als je hem niet supervaak ziet dan vreet je em bijna op denk?
Geen gezeur gehad over verkeerde krantjes?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:41 schreef xcachet het volgende:
Heb het idee dat ik van dat kranten lopen wel af ga vallen en fitter wordt. Lichaam komt goed op gang
Morgen ochtend zie ik dat op mijn lijst, of niet.. Maar ze vinden toch alles best.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Geen gezeur gehad over verkeerde krantjes?
Nee schat sorry ik neuk aardig wat afquote:Op maandag 9 mei 2016 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha
Ja dat wel, dat is ook wel enige positieve eraan. Maar heb ook op doordeweekse dagen zin in seks, snap je m'n probleem
ga je met pak naar rechtencolleges?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoezo draag nog niet dagelijks een pak hoor.
Je komt beetje pussy over. Heel Hollands. Laat je roots spreken en doe dominant. Chicks will suck your balls in a minute.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vanwege stijl? Hoodstijl is niet mijn ding.
Ash is transgenderquote:Op maandag 9 mei 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je komt beetje pussy over. Heel Hollands. Laat je roots spreken en doe dominant. Chicks will suck your balls in a minute.
Lekkerquote:Op maandag 9 mei 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee schat sorry ik neuk aardig wat af
Maar ja, snap wel dat t fijn is als je elkaar vaker ziet en samen slapen is toch wel winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |