Ik vind het fantastisch om in de nacht wakker te worden, omdat hij mij tegen zich aandrukt in zijn slaap. Heaven dudequote:Op maandag 9 mei 2016 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker
Jaa boh en dan in slaap vallen terwijl er over je rug gekriebeld wordt
Wauw, ben hier weken niet geweest en jij bent nog blijven hangen bij bolle, dikke, vleeshomp, dieet etc? Wordt het niet tijd iets nieuws te verzinnen? Of gewoon beschaafd te doen?quote:
Frass doet dat nou nooit bij mijquote:Op maandag 9 mei 2016 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker
Jaa boh en dan in slaap vallen terwijl er over je rug gekriebeld wordt
ik moet hem duidelijk nog veel beter leren kennenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Ashqelonnaar
rechtencolleges
.
Die jongen gaat in z'n trainingspak naar creatieve therapie.
Frass is een boerquote:
Hahahahquote:Op maandag 9 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wauw, ben hier weken niet geweest en jij bent nog blijven hangen bij bolle, dikke, vleeshomp, dieet etc? Wordt het niet tijd iets nieuws te verzinnen? Of gewoon beschaafd te
doen?
Wellicht onjuiste indruk vanwege die foto in pak loop er niet altijd zo bij. Dominant ligt eraan wat je bedoeld heb wel een overheersend karakter maar niet per se dominant maar zeker geen pus anders zou ik niet zo jong zijn waar ik ben.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je komt beetje pussy over. Heel Hollands. Laat je roots spreken en doe dominant. Chicks will suck your balls in a minute.
Je bent niet veranderd dus waarom zou ik dan iets nieuws moeten verzinnenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wauw, ben hier weken niet geweest en jij bent nog blijven hangen bij bolle, dikke, vleeshomp, dieet etc? Wordt het niet tijd iets nieuws te verzinnen? Of gewoon beschaafd te doen?
Komt over alsof je onzeker bentquote:Op maandag 9 mei 2016 20:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wellicht onjuiste indruk vanwege die foto in pak loop er niet altijd zo bij. Dominant ligt eraan wat je bedoeld heb wel een overheersend karakter maar niet per se dominant maar zeker geen pus anders zou ik niet zo jong zijn waar ik ben.
Ik zag idd op mycroft al dat je mij erg hebt gemist en bent blijven hangen bij mij. Ga door met je leven. En anders ga ik klagen.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent niet veranderd dus waarom zou ik dan iets nieuws moeten verzinnen
Jezelf mycroftenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zag idd op mycroft al dat je mij erg hebt gemist en bent blijven hangen bij mij. Ga door met je leven. En anders ga ik klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |