wat zieligquote:Op zondag 8 mei 2016 23:36 schreef SideEffect het volgende:
http://www.blikopnieuws.n(...)e_editors_picks=true
awwwhhh
jou zou ik nooit willen mishandelen, ook al join ik isis.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je op jihad-kamp geweest of zo
Dat heet liefde en ook ik heb liefde te gevenquote:
ik heb juist gehoord dat Batfleck de beste Batman tot nu toe isquote:Op zondag 8 mei 2016 23:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beide rollen zijn eens vertolkt door Ben Affleck, ik heb ineens minder sympathie voor Batman de laatste tijd
Nu voel ik me veiligquote:Op zondag 8 mei 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
jou zou ik nooit willen mishandelen, ook al join ik isis.
Kom in m'n armen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil geknuffeld worden, gestreeld worden en lieve woordjes horen
Jeetje, Ik zei toch al dat ik het zou kijken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja een vrouw raadt iets aan en Remqo is gelijk om hoor, fuck de rest
Gossip Girl is ook leuk.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jeetje, Ik zei toch al dat ik het zou kijken.
Daredevil wil ik nog steeds een kans geven, misschien is het idd wel leuk
Adam West in een nipplesuit was ook wel sexyquote:Op zondag 8 mei 2016 23:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb juist gehoord dat Batfleck de beste Batman tot nu toe is
Oeh! dolletjesquote:
ik raad ook Justified aan wat in mijn top 5 series aller tijden zit maar iedereen aan wie ik het ooit heb aangeraden negeert het gewoon dus dat mag jij ook best doenquote:
jawel, cadeauset en een windlichtquote:Op zondag 8 mei 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat heb jij mamma gegeven? of die je niet aan mammadag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |