peaky blinders & black sails zijn wel leukquote:Op zondag 8 mei 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
Hermann, heb je nog serietips?
De meeste series die ik volg zijn ten einde of lopen ten einde.
Verder heb ik alleen Game of Thrones en Fear the Walking Deadprez
Black Sails heb ik alles al van gezien, leuke serie wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
peaky blindes & black sails zijn wel leuk
Zo blij dat je je best er op doetquote:
Daredevil als je een veel serieuzere Marvel serie wilt met goeie gevechtsscenesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
Hermann, heb je nog serietips?
De meeste series die ik volg zijn ten einde of lopen ten einde.
Verder heb ik alleen Game of Thrones en Fear the Walking Deadprez
engelse bendes in londen en bimingham die zich via paardracen en weddenschappen wat omhoog werken enzoquote:Op zondag 8 mei 2016 23:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Black Sails heb ik alles al van gezien, leuke serie wel.
Peaky Blindes, waar gaat het over?
je kruipt in de slachtoffer rol terwijl ik slachtoffer ben van je gemene gevoelsspelletjesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pfff doe maar zo elke keer als ik te dichtbij kom
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daredevil als je een veel serieuzere Marvel serie wilt met goeie gevechtsscenes
Boardwalk Empire als je wilt kijken naar gangsters uit de jaren 20 zoals Al Capone die een beetje stoer doen
Orphan Black als je wilt kijken naar geile kloons die kloondingen doen
Orphan Black klinkt wel interessant, Daredevil wil ik wel een kans geven, maar ik vind het een saaiere superheld.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
engelse bendes in londen en bimingham die zich via paardracen en weddenschappen wat omhoog werken enzo
Wil je gewoon in m'n armen sluiten, door je haren gaan en lieve woordjes in je oor fluisterenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kruipt in de slachtoffer rol terwijl ik slachtoffer ben van je gemene gevoelsspelletjes
Orphan Black moet je kijkenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Orphan Black klinkt wel interessant, Daredevil wil ik wel een kans geven, maar ik vind het een saaiere superheld.
Maffia trekt me niet zo aan.
Nu ben ik overtuigdquote:
Daredevil is gewoon bllinde Batman, hoe kun je dat saai vindenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Orphan Black klinkt wel interessant, Daredevil wil ik wel een kans geven, maar ik vind het een saaiere superheld.
Maffia trekt me niet zo aan.
Wauw, wat liefquote:Op zondag 8 mei 2016 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je gewoon in m'n armen sluiten, door je haren gaan en lieve woordjes in je oor fluisteren
ik wil geknuffeld worden, gestreeld worden en lieve woordjes horenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je gewoon in m'n armen sluiten, door je haren gaan en lieve woordjes in je oor fluisteren
Chrolo ben je ziek ofzoquote:Op zondag 8 mei 2016 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En die chick is gewoon moeilijk sexyquote:
Beide rollen zijn eens vertolkt door Ben Affleck, ik heb ineens minder sympathie voor Batman de laatste tijdquote:Op zondag 8 mei 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daredevil is gewoon bllinde Batman, hoe kun je dat saai vinden
wat zieligquote:Op zondag 8 mei 2016 23:36 schreef SideEffect het volgende:
http://www.blikopnieuws.n(...)e_editors_picks=true
awwwhhh
jou zou ik nooit willen mishandelen, ook al join ik isis.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je op jihad-kamp geweest of zo
Dat heet liefde en ook ik heb liefde te gevenquote:
ik heb juist gehoord dat Batfleck de beste Batman tot nu toe isquote:Op zondag 8 mei 2016 23:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beide rollen zijn eens vertolkt door Ben Affleck, ik heb ineens minder sympathie voor Batman de laatste tijd
Nu voel ik me veiligquote:Op zondag 8 mei 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
jou zou ik nooit willen mishandelen, ook al join ik isis.
Kom in m'n armen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil geknuffeld worden, gestreeld worden en lieve woordjes horen
Jeetje, Ik zei toch al dat ik het zou kijken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja een vrouw raadt iets aan en Remqo is gelijk om hoor, fuck de rest
Gossip Girl is ook leuk.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jeetje, Ik zei toch al dat ik het zou kijken.
Daredevil wil ik nog steeds een kans geven, misschien is het idd wel leuk
Adam West in een nipplesuit was ook wel sexyquote:Op zondag 8 mei 2016 23:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb juist gehoord dat Batfleck de beste Batman tot nu toe is
Oeh! dolletjesquote:
ik raad ook Justified aan wat in mijn top 5 series aller tijden zit maar iedereen aan wie ik het ooit heb aangeraden negeert het gewoon dus dat mag jij ook best doenquote:
jawel, cadeauset en een windlichtquote:Op zondag 8 mei 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat heb jij mamma gegeven? of die je niet aan mammadag?
heb alleen maar meer vragen gekregenquote:
hoop dat ze terug gaat naar Armeniëquote:Op zondag 8 mei 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
petra gaat zo iets fucking gaars flikken he
ik zie maiskolf staan. is dt dt asian meisje die dr haren eruit laat plukken met een boormachine waar een maiskolf op zit? ;squote:Op zondag 8 mei 2016 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)el_maiskof_eten.html
ahahahahahah!
jaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:43 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zie maiskolf staan. is dt dt asian meisje die dr haren eruit laat plukken met een boormachine waar een maiskolf op zit? ;s
wat leukquote:Op zondag 8 mei 2016 23:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
jawel, cadeauset en een windlicht
en jij dan?
Ik schrijf het op mn notitieblokje.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik raad ook Justified aan wat in mijn top 5 series aller tijden zit maar iedereen aan wie ik het ooit heb aangeraden negeert het gewoon dus dat mag jij ook best doen
haha haar reactie op het eindquote:Op zondag 8 mei 2016 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)el_maiskof_eten.html
ahahahahahah!
gewoon chantage ditquote:Op zondag 8 mei 2016 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik schrijf het op mn notitieblokje.
Mss volg ik het wel als je verder gaat met Vikings, daar blijf ik weer van smullen
Kijk je al Bates Motel?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik schrijf het op mn notitieblokje.
Mss volg ik het wel als je verder gaat met Vikings, daar blijf ik weer van smullen
gewoon 1 serie op de 3698 andere series die je volgt, zie ik niet als chantagequote:
qtquote:Op zondag 8 mei 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat leuk
vaas plantje chocolade
Nee, is dat Psycho gerelateerd?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds bij S04E02 ofzo
Gewoon niet zo bemoeien, ik ben geen klei die jij maar kunt vervormen naar hoe jij wilt. Hahahah.quote:
eheheh ;pquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gewoon niet zo bemoeien, ik ben geen klei die jij maar kunt vervormen naar hoe jij wilt. Hahahah.
maar ik vind Vikings niet zo heel leukquote:Op zondag 8 mei 2016 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
gewoon 1 serie op de 3698 andere series die je volgt, zie ik niet als chantage
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoi dp
fylax heeft een vervolg van dat artikel gemaakt
ewaquote:
http://www.addic7ed.com/s(...)il_Death_Do_You_Part Kijk eens schatje.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als jij die NL subs nou eens fixtOf staan ze al op Netflix?
quote:
had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.addic7ed.com/s(...)il_Death_Do_You_Part Kijk eens schatje.
ja dat was mij al bekendquote:
Nee.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik van je hou?
ik haat mensen met klonenquote:
Ik kan niet wachten op de verkiezingen. Niet dat Wilders nou alle antwoorden heeft, maar het is in ieder geval een statement dat het meerendeel van Nederland er he-le-maal klaar mee is met dat achterlijke kutvolk.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)ans-tuig-in-ede.html
Oh, jammer.quote:
stuk of 700 volgens yvonnequote:
nee nl subs zijn gewoon poepquote:Op zondag 8 mei 2016 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snap wel dat je dat niet doet want dan zou je minstens de helft niet begrijpen
het houdt hem wel bezig allemaalquote:Op zondag 8 mei 2016 23:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)ans-tuig-in-ede.html
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
goedzo beetje moeite doen voor je moeder
ja weet niet wat het is, het heeft me nog niet gepakt zeg maar. heb nooit zin om weer de volgende aflevering te kijkenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, jammer.
Ik vind de balans tussen actie en drama juist heerlijk, verder goed verhaal.
ik speelde vroeger het ik kan sneller klonen dan jij kan bannen-spel met adminsquote:
Peiling: Geert Wilders verliest in tweepartijenstelselquote:Op zondag 8 mei 2016 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de verkiezingen. Niet dat Wilders nou alle antwoorden heeft, maar het is in ieder geval een statement dat het meerendeel van Nederland er he-le-maal klaar mee is met dat achterlijke kutvolk.
hee bbyquote:
Het is iets te makkelijk boe-roepenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
het houdt hem wel bezig allemaal
verder geen zin om weer een filmpje van powned te kijken over die shit
ik heb deze discussie 1 minuut geleden al gewonnen hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 23:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Peiling: Geert Wilders verliest in tweepartijenstelsel
moet hij eerst winnen
heeft hij vast gedaan om jou dwars te zittenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
het houdt hem wel bezig allemaal
verder geen zin om weer een filmpje van powned te kijken over die shit
Hoi penisbaardquote:Op zondag 8 mei 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik speelde vroeger het ik kan sneller klonen dan jij kan bannen-spel met admins
was ik maar zo'n heldquote:
Ach ja dat kan. Bij The Last Kingdom had ik hetzelfde, de setting kwam sterk overeen, maar het kon me verder weinig boeien, ben na 5 afleveringen afgehaakt.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja weet niet wat het is, het heeft me nog niet gepakt zeg maar. heb nooit zin om weer de volgende aflevering te kijken
Weenie liefjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer spelletjes doen?
wel leukquote:Op zondag 8 mei 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik speelde vroeger het ik kan sneller klonen dan jij kan bannen-spel met admins
welke discussiequote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb deze discussie 1 minuut geleden al gewonnen hoor
Ik mis hem wel. Mooie tijden waren dat.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
heeft hij vast gedaan om jou dwars te zitten
maar Agents of SHIELD vond ik ook maar kut de eerste 15 afleveringen en nu is het een van mijn favoriete series dus misschien geef ik het nog een kansquote:Op zondag 8 mei 2016 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach ja dat kan. Bij The Last Kingdom had ik hetzelfde, de setting kwam sterk overeen, maar het kon me verder weinig boeien, ben na 5 afleveringen afgehaakt.
waarom kijk je 15 afleveringen van een serie die je kut vindt?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar Agents of SHIELD vond ik ook maar kut de eerste 15 afleveringen en nu is het een van mijn favoriete series dus misschien geef ik het nog een kans
Schitterend figuur, echt de gangmaker in KLB.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik mis hem wel. Mooie tijden waren dat.
skyequote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom kijk je 15 afleveringen van een serie die je kut vindt?
Skye.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aan Vaderdag niet, Moederdag vandaag nog lekker wezen uiteten en cadeaubon gegevenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er meer mensen hier bij wie er niet (meer) aan Moederdag en Vaderdag wordt gedaan?
ik boycot die ding zolang er geen kinderdag isquote:Op zondag 8 mei 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er meer mensen hier bij wie er niet (meer) aan Moederdag en Vaderdag wordt gedaan?
Wij doen niet aan vaderdag thuisquote:Op zondag 8 mei 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
quote:
quote:
elke dag is kinderdagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik boycot die ding zolang er geen kinderdag is
Ja bij ons.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Echt hoor, en nu al die slappe aftrekselsquote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Schitterend figuur, echt de gangmaker in KLB.
sinterklaas is toch een soort kinderdagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik boycot die ding zolang er geen kinderdag is
ja dat kreeg ik van mijn ouders ook altijd te horenquote:
Simmonsquote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat geen vader ahahahaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf niet te gokken waarom niet. Wat is de reden?
nee dat is een racismedagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinterklaas is toch een soort kinderdag
Roze maandagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wel een beetje jammer dat er geen een Homodag is.
wat is die homofiele parade door amsterdam danquote:Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
jullie kunnen jaarlijks in een leren string op een bootje rondvarenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
hoezee voor Magemelvin en MrSalazarquote:Op zondag 8 mei 2016 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hoor, en nu al die slappe aftreksels
hehequote:
Ze heeft me zowat verboden om vier uur te rijden om een kop soep te brengen dus hushquote:Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo niet? ;s
en jij laat je zieke moeder op bed stikken helemaal niet aardig
moet je aan je vriend vragenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan nooit cadeautjes op die dag?
doe normaalquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is die homofiele parade door amsterdam dan
Daar wil ik me van distantiëren.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
jullie kunnen jaarlijks in een leren string op een bootje rondvaren
Ook blanken hebben dode vaders ;ssssquote:
nee maar etsu is daar vast wel voor te porrenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef MAHL het volgende:
Nog foksters die mij een pityfuck willen geven wegens Ajax?
Ligt aan je sociale omgevingquote:Op zondag 8 mei 2016 23:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan nooit cadeautjes op die dag?
XDquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar etsu is daar vast wel voor te porren
snapte porren
sryquote:
Cachie welquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef MAHL het volgende:
Nog foksters die mij een pityfuck willen geven wegens Ajax?
wat een slap excuus had ik niet van je verwachtquote:Op zondag 8 mei 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze heeft me zowat verboden om vier uur te rijden om een kop soep te brengen dus hush
Wil je met alle liefde de gracht in duwenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Goeie.
Frass, waarom krijg ik nooit cadeautjes van jou?
wowquote:Op maandag 9 mei 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je met alle liefde de gracht in duwen
ja jij ook maatquote:
Zie, doe je het weer. Altijd maar negatief terwijl ik je al mijn liefde wil gevenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een slap excuus had ik niet van je verwacht
Jij ook hermiequote:
Wat heb ik je misdaan?quote:Op maandag 9 mei 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je met alle liefde de gracht in duwen
Jij ook beste wensen voor 9 meiquote:
huh wtf? ik zeg juist dat je liefde moet geven aan je moeder(?) ;squote:Op maandag 9 mei 2016 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie, doe je het weer. Altijd maar negatief terwijl ik je al mijn liefde wil geven
ach, erger kan het dan iig niet meer worden moet je maar denkenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de dag is niet goed begonnen, jouw username was het eerste dat ik zag
heb net een natte scheet gelatenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, erger kan het dan iig niet meer worden moet je maar denken
eh okquote:
Mijn moeder wil mijn liefde ook niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huh wtf? ik zeg juist dat je liefde moet geven aan je moeder(?) ;s
ahw nee doe niet voel me echt vet schuldigquote:Op maandag 9 mei 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder wil mijn liefde ook niet.
Niemand wil mijn liefde.
Ben ook nooit goed genoeg.
ik wil je liefde wel 2 minuten per dagquote:Op maandag 9 mei 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder wil mijn liefde ook niet.
Niemand wil mijn liefde.
Ben ook nooit goed genoeg.
maar dan krijg je het einde van one piece niet te zienquote:Op maandag 9 mei 2016 00:03 schreef MAHL het volgende:
Denk dat ik zo maar een overdosis pillen neem. Helemaal gehad met deze kutwereld.
Doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:03 schreef MAHL het volgende:
Denk dat ik zo maar een overdosis pillen neem. Helemaal gehad met deze kutwereld.
trustenquote:
One piece is toch niet zo leukquote:Op maandag 9 mei 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dan krijg je het einde van one piece niet te zien
liever dit dan dat ie straks een jeugdcongres van de PvdA overhoop schietquote:
Nou nou.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:03 schreef MAHL het volgende:
Lu2quote:Op maandag 9 mei 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw nee doe niet voel me echt vet schuldig
loveyou ;s
Ik heb het uitje naar Texel maar geschraptquote:Op maandag 9 mei 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
liever dit dan dat ie straks een jeugdcongres van de PvdA overhoop schiet
Je moet maar zo denken, je had ook braddie kunnen zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 00:03 schreef MAHL het volgende:
hehehequote:Op maandag 9 mei 2016 00:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb het uitje naar Texel maar geschrapt
Ooooooohquote:Op maandag 9 mei 2016 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, je had ook braddie kunnen zijn
Het is echt. Voel het.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien is dan wel liefde geen hoax
Heb al heel lang geen manga meer gelezen :squote:Op maandag 9 mei 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond de serie niet zo leuk, te veel filler
manga is wel best leuk
is ook alleen voor echte nerdsquote:Op maandag 9 mei 2016 00:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb al heel lang geen manga meer gelezen :s
Bij Chloro moet je even door de zure appel heen bijten, ik dacht dat je dat al wist.quote:
Ik ben een nerd.quote:
Kan je weer een discussie niet winnen?quote:Op maandag 9 mei 2016 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga even poepen fappen douchen als jullie het niet erg vinden, bedankt
nee hoor, alleen als ik mee magquote:Op maandag 9 mei 2016 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
Heb geen bril.quote:
Vind het wel erg :squote:Op maandag 9 mei 2016 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
steengodquote:Gisteren was ik continu op het nieuws omdat een journalist een Steen tweet uit 2011 uit zijn verband heeft getrokken en mij daarom de stempel "homohater" heeft gegeven. De tweet zegt dat Steen voor gay rappers een concentratie kamp gaat bouwen. Dit is inderdaad een omstreden uitspraak die veel te ver gaat, absurd en controversieel is. Maar dat is wat de artiest Steen doet, over de top gaan, grenzen op zoeken en controversiële absurde uitspraken. Dit zou betekenen dat artiesten, cabaretiers en kunstenaars die in de omgeving van artistieke vrijheid omstreden uitspraken maken of hebben gemaakt over verschillende geaardheden van nu af aan bestempeld worden als racisten en homohaters.
Naast dat ik geen racist of homohater ben zijn mijn tweets door de media flink verdraaid.
-Een retweet van een Hitlerfopaccount is volgens de media dat ik het portret van Hitler heb getweet.
-Gayrappers zijn volgens de media alle homo's.
- Ook heb ik recent getweet dat baffen kk gay is, in artikelen en op het nieuws wordt dit nog alleen maar "kankerhomo's".
- Ik heb gesproken met verschillende media en aangegeven dat ik geen homohater ben, toch staat boven elk artikel "homohater" Steen.
- In de artikelen op het nieuws wordt gesproken over "kritiek op het optreden van Steen", terwijl wij met zo een 4000 aanwezige ongeacht huidskleur of geaardheid 1 groot feest maakte!
Ben ikke nu gek?
Ik heb de afgelopen 5 jaar hard gewerkt om het Steen imago in een ander daglicht te zetten en een meer persoonlijke kant te laten zien van mijn leven, zo brachten we vorig jaar de Steen docu uit en mijn recente album "baby". Steen zal altijd wause dingen blijven zeggen maar ik heb hier mee laten zien dat er naast de knettergekke artiest "Steen" ook een mens zit zoals iedereen. Ondanks de meer dan verdubbelde omzet op de webshop sinds het homohaat artikel van David Eerdmans zie ik zijn aantijgingen als smaad.
https://www.facebook.com/pages/Steen/33434807971?hc_location=ufi
Een bril is geen vereiste.quote:
Jawel bby je kunt hetquote:
Ja jezus wie gaat dit lezenquote:
ja sluit je ogen maar en doe mee aan de demonisering van een onschuldige rapper jij bent zeker zo'n slinkse wegkijkerquote:
23 gradenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Is het ook zo warm in jullie slaapkamer/zolder?
Kutzon.
Ik lig alweer onder een deken :squote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutzon.
Ja maar heb lekker de balkondeur openquote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutzon.
valt wel meequote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutzon.
quote:Op maandag 9 mei 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
zou hij dit overigens zelf hebben geschreven? kan me niet voorstellen dat die kerel zo weinig taalfouten maakt
staat ook nog eens bomvol taalfoutenquote:
ja tering benauwdquote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutzon.
Ik was de hele dag niet thuis dus alles zat potdicht vandaagquote:Op maandag 9 mei 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar heb lekker de balkondeur open
ik spot er vrij weinig eigenlijkquote:Op maandag 9 mei 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
staat ook nog eens bomvol taalfouten
Nee, ik woon op begane grond met een gunstige liggingquote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutzon.
Word je lekker gilu vanquote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutzon.
ik zit beneden daar is het lekker fris, zelfs onder de dekensquote:Op maandag 9 mei 2016 00:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja tering benauwd
zelfs met raam open
Wacht, even een passende quote van fylaks zoekenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sluit je ogen maar en doe mee aan de demonisering van een onschuldige rapper jij bent zeker zo'n slinkse wegkijker
Haha een homo die alles potdicht heeft ahaha ahaha ahaha snap je ahaha nee okéquote:Op maandag 9 mei 2016 00:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik was de hele dag niet thuis dus alles zat potdicht vandaag
Arme kat.
ben echt jellyquote:Op maandag 9 mei 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zit beneden daar is het lekker fris, zelfs onder de dekens
eerst was hij stijn, toen kreeg hij een scooterongeluk en BAM toen was hij steenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso een rapper die Steen heet
Kom op zeg
AHHAHHAHAhahah XDdddquote:Op maandag 9 mei 2016 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha een homo die alles potdicht heeft ahaha ahaha ahaha snap je ahaha nee oké
Wat een topuser is datquote:Op maandag 9 mei 2016 00:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Sowieso een user die Frozen-assassin heet
Kom op zeg
Je zit ergens onder een klamboe in de Amazone?quote:Op maandag 9 mei 2016 00:18 schreef Che_ het volgende:
Als je ergens bent waar het 's nachts al 35 graden is weet je pas wat warm is
daarom blijven normale mensen ook gewoon weg uit dat soort apenlandenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:18 schreef Che_ het volgende:
Waar is dat dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 00:18 schreef Che_ het volgende:
aircoquote:Op maandag 9 mei 2016 00:18 schreef Che_ het volgende:
Zo danquote:Op maandag 9 mei 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
daarom blijven normale mensen ook gewoon weg uit dat soort apenlanden
Tokkies die nooit verder dan duitsland zijn gekomen bedoel jequote:Op maandag 9 mei 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
daarom blijven normale mensen ook gewoon weg uit dat soort apenlanden
quote:Op maandag 9 mei 2016 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tokkies die nooit verder dan duitsland zijn gekomen bedoel je
Gewoon zoveel mogelijk landen bezoeken
Behalve afrika
Latijns Amerikaquote:Op maandag 9 mei 2016 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tokkies die nooit verder dan duitsland zijn gekomen bedoel je
Gewoon zoveel mogelijk landen bezoeken
Behalve afrika
ik srs echt net een half uur ofzo onlinequote:Op maandag 9 mei 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 696 Tagliano
02. 447 hetzalallemaalwel
03. 283 Szura
04. 260 deadprez
![]()
![]()
![]()
Zijn jullie vandaag wel buiten geweest
ja met mobielquote:Op maandag 9 mei 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 696 Tagliano
02. 447 hetzalallemaalwel
03. 283 Szura
04. 260 deadprez
![]()
![]()
![]()
Zijn jullie vandaag wel buiten geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |