Wij doen niet aan vaderdag thuisquote:Op zondag 8 mei 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er meer mensen hier bij wie er niet (meer) aan Moederdag en Vaderdag wordt gedaan?
quote:
quote:
elke dag is kinderdagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik boycot die ding zolang er geen kinderdag is
Ja bij ons.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er meer mensen hier bij wie er niet (meer) aan Moederdag en Vaderdag wordt gedaan?
Echt hoor, en nu al die slappe aftrekselsquote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Schitterend figuur, echt de gangmaker in KLB.
sinterklaas is toch een soort kinderdagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik boycot die ding zolang er geen kinderdag is
ja dat kreeg ik van mijn ouders ook altijd te horenquote:
Simmonsquote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom kijk je 15 afleveringen van een serie die je kut vindt?
Omdat geen vader ahahahaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf niet te gokken waarom niet. Wat is de reden?
nee dat is een racismedagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinterklaas is toch een soort kinderdag
Roze maandagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wel een beetje jammer dat er geen een Homodag is.
wat is die homofiele parade door amsterdam danquote:Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
jullie kunnen jaarlijks in een leren string op een bootje rondvarenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
hoezee voor Magemelvin en MrSalazarquote:Op zondag 8 mei 2016 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hoor, en nu al die slappe aftreksels
hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |