Lastig als je stinkt en dan ook nog een grote neus hebt.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij bedoelde natuurlijk "sombere stinkjood".
Het is een leuk tijdverdrijf voor een bepaald soort mensen. Dat zal ik niet ontken.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:41 schreef Tem het volgende:
Voetbal is wel een mooie vorm van vraag en aanbod toch? Dat zou de libertariër in P_T moeten aanspreken.
Nou dan, waarom dan dat gezeur altijd op een sport die miljoenen mensen boeitquote:
Theater.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou dan, waarom dan dat gezeur altijd op een sport die miljoenen mensen boeitAlsof enig ander amusement relevanter is.
Het is wat we doen tussen geboorte en dood en het is net zo relevant als al het andere wat we doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou dan, waarom dan dat gezeur altijd op een sport die miljoenen mensen boeitAlsof enig ander amusement relevanter is.
Misplaatste arrogantie.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Voetbalhooligans en lolbetariers zijn twee bij uitstek geschikte groepen om eens een van de tribunes te vullen bij de BNN-IQ-test op televisie. Voor de grap eens kijken wie van hen het verst onder het gemiddelde scoort.
Ook leuk. Ook irrelevant. Maar grappig genoeg zijn het vooral tokkies die dat onzin vinden, en snobs die op voetbal neerkijken.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 17:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is een leuk tijdverdrijf voor een bepaald soort mensen. Dat zal ik niet ontken.
quote:
En dan had jij het nog alleen over voetbalhooligans en PT over alle mensen die voetbal als vermaak zien. Tsja.quote:
-nen.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is een leuk tijdverdrijf voor een bepaald soort mensen. Dat zal ik niet ontken.
PT voelt zicht te goed voor voetbalfans, maar niet voor voetbalhooligans.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan had jij het nog alleen over voetbalhooligans en PT over alle mensen die voetbal als vermaak zien. Tsja.
En Geer en Goor.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan had jij het nog alleen over voetbalhooligans en PT over alle mensen die voetbal als vermaak zien. Tsja.
Bij voetbal is vooral de sfeer eromheen erg interessant. Goeie en interessante wedstrijden zie je hoogstens een paar van in de CL. Vind voetbal an sich nou niet zo vermakelijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook leuk. Ook irrelevant. Maar grappig genoeg zijn het vooral tokkies die dat onzin vinden, en snobs die op voetbal neerkijken.
Ik vind de sfeer juist niet boeiend en het spel wel.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bij voetbal is vooral de sfeer eromheen erg interessant. Goeie en interessante wedstrijden zie je hoogstens een paar van in de CL. Vind voetbal an sich nou niet zo vermakelijk.
Klinkt aannemelijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Voetbalhooligans en lolbetariers zijn twee bij uitstek geschikte groepen om eens een van de tribunes te vullen bij de BNN-IQ-test op televisie. Voor de grap eens kijken wie van hen het verst onder het gemiddelde scoort.
Eigen tribune voor de PVV kamerfractie kan ook wel eens leuk uitpakken.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Bij mijn ah was het net ook al zo fukking druk. Gvd.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:22 schreef Ryon het volgende:
3 kassa's open en meer dan 20 wachtenden in de rij per kassa. Allemaal hipsters met bbq meuk in een piepkleine Albert Heijn naast het Vondelpark.
"was dit maar een jumbo" is de meest gehoorde kreet. Of de nogal wereldvreemde "super bizar dat het zo druk is."
Mensen die 'Super bizar' zeggen zouden sowieso preventief geruimd moeten worden.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:22 schreef Ryon het volgende:
3 kassa's open en meer dan 20 wachtenden in de rij per kassa. Allemaal hipsters met bbq meuk in een piepkleine Albert Heijn naast het Vondelpark.
"was dit maar een jumbo" is de meest gehoorde kreet. Of de nogal wereldvreemde "super bizar dat het zo druk is."
quote:Elk jaar is het weer zover: vergistoeristen die in rood-witte kleding naar Amsterdam komen voor de huldiging van Ajax. Tevergeefs.
Arjen Hoekstra was speciaal met zijn vrouw en kinderen uit Assen gekomen om Ajax voor de 34ste keer de schaal te zien ontvangen: “We zijn vanochtend om zeven uur opgestaan omdat in onze Lonely Planet stond dat Ajax kampioen was geworden. Bij het stukje over ‘Bijlmer in de lente’ stond dat Cerny die kans op 2-0 gewoon benut had en dat het feest hier om twaalf uur zou beginnen.”
Net als vorig jaar is er voor de verdwaalde vergistoeristen een alternatief feestje georganiseerd. Op het Stadhuisplein in Eindhoven zijn andere mensen in rood-witte outfits om de mensen op te vangen.
Het nogal wereldvreemde ...quote:Op maandag 9 mei 2016 18:22 schreef Ryon het volgende:
Ik loop net uit een Coop. 4 kassa's, waarvan 3 zelfscan en 1 met een persoon. Stond een rij van 5 wachtenden voor de kassa met medewerker en niemand bij de zelfscanner, dus kon zo de rij omzeilen en direct afrekenen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:22 schreef Ryon het volgende:
De meestgehoorde kreet (A) of de wereldvreemde (B)quote:Op maandag 9 mei 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het nogal wereldvreemde ...
En wat Mono zegt.
Mist "uitspraak". Zat op mobiel en ging dat niet meer toevoegen.quote:
Ik zeg dat regelmatig.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die 'Super bizar' zeggen zouden sowieso preventief geruimd moeten worden.
Ja, dat zijn echt de beste. Ging natuurlijk ook net een extra kassa open toen ik halverwege was. Een kerel die net kwam aanlopen en nog niet eens 5 seconden in de rij stond, had voordat de rest van de meute doorhad wat er gebeurde alweer al zijn spullen afgerekend.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik loop net uit een Coop. 4 kassa's, waarvan 3 zelfscan en 1 met een persoon. Stond een rij van 5 wachtenden voor de kassa met medewerker en niemand bij de zelfscanner, dus kon zo de rij omzeilen en direct afrekenen.Volgens mij heeft ook niet iedereen dat al helemaal door.
Niets. Als iedereen waarvan ik vind dat hij of zij geruimd zou moeten worden dat ook daadwerkelijk zou worden zou het ook vrij leeg worden in Nederland.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zeg dat regelmatig.
Wat ga je doen dan?
Haha. Mooi om die persoon te zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt de beste. Ging natuurlijk ook net een extra kassa open toen ik halverwege was. Een kerel die net kwam aanlopen en nog niet eens 5 seconden in de rij stond, had voordat de rest van de meute doorhad wat er gebeurde alweer al zijn spullen afgerekend.
Dat gaat zonder zonnebril of filter het allerbeste. Nog beter is om gewoon een sterke verrekijker te pakken en gewoon direct in de zon te kijken.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:33 schreef Tchock het volgende:
Overigens kunnen de astronomiefans nog twee uur lang Mercurius voor de zon heen zien schuiven. Ik heb geen idee hoe dat zou moeten want ik zie echt niks.
Ik ga het eens met een vergrootglas proberen want zonder lukt 't in elk geval niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat gaat zonder zonnebril of filter het allerbeste. Nog beter is om gewoon een sterke verrekijker te pakken en gewoon direct in de zon te kijken.
In mijn geval zou er niemand overblijven om te bellen wanneer m'n pc het niet doet. Erg praktisch is het inderdaad niet om zoiets waar te maken.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets. Als iedereen waarvan ik vind dat hij of zij geruimd zou moeten worden dat ook daadwerkelijk zou worden zou het ook vrij leeg worden in Nederland.
Zorg ervoor dat de afstand tot je ogen dezelfde is als de brandpuntsafstand van je vergrootglas.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga het eens met een vergrootglas proberen want zonder lukt 't in elk geval niet.
Je kan het wel tegen je smartphone zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:38 schreef Tchock het volgende:
Het meest irritante aan smartphones is wel dat je niet blind een nummer kunt intoetsen.
Overbodig natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:37 schreef Monolith het volgende:
Overigens wel mooi dat ze bij Eenvandaag nog even extra benadrukken dat een dodelijk ongeval met een wielrenner werd veroorzaakt door een vrouw achter het stuur.
Eenvoudigst is om de zonneschijf te projecteren door de zon door een fotolens, verrekijker of telescoop op statief te laten schijnen. Je ziet dan een grote cirkel waar een kleiner cirkeltje overheen schuift.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:33 schreef Tchock het volgende:
Overigens kunnen de astronomiefans nog twee uur lang Mercurius voor de zon heen zien schuiven. Ik heb geen idee hoe dat zou moeten want ik zie echt niks.
Heb geen telescoop bij de handquote:Op maandag 9 mei 2016 19:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eenvoudigst is om de zonneschijf te projecteren door de zon door een fotolens, verrekijker of telescoop op statief te laten schijnen. Je ziet dan een grote cirkel waar een kleiner cirkeltje overheen schuift.
Ik heb nog zo'n app op mn foon staan die alarm geeft als je 'm kan zien vanaf jouw geografische locatie.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:12 schreef Kowloon het volgende:
Gisteren overigens nog het ISS over zien komen.
Het schijnt dat je het moet vergroten voordat je het kunt zien, zo klein is Mercurius.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met het blote oog is het echt niet te zien. Kijk door zo'n zonnebril (zonder tussen-n).
Dat is behoorlijk vaak, toch?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n app op mn foon staan die alarm geeft als je 'm kan zien vanaf jouw geografische locatie.
Het is niet dat ik er speciaal naar ga kijken hoor. Soms kijk ik gewoon een kwartiertje naar de sterren en nu kwam het ISS toevallig over.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n app op mn foon staan die alarm geeft als je 'm kan zien vanaf jouw geografische locatie.
Hoe wist je dat het het ISS was?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er speciaal naar ga kijken hoor. Soms kijk ik gewoon een kwartiertje naar de sterren en nu kwam het ISS toevallig over.
Regelmatig ja. Heb het alarm ook maar afgezet want je kreeg het te vaak.quote:
Ik ga voor de Grote magelhaense wolk. Maar dat is altijd een beetje lastig hier in het noordenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:17 schreef Kowloon het volgende:
Dan zijn lichtende nachtwolken leuker om te zien vind ik.
Daar heb je apps voor. SkyView is een goeie, die kent zowat elke satelliet.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe wist je dat het het ISS was?Kon je lezen op zijn nummerplaot?
Het is een vrij typisch object. Het zit te hoog voor een vliegtuig en heeft geen boordlichten, een ster beweegt niet, meteorieten gaan veeeeel sneller en een satelliet-flare ziet er ook weer anders uit.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe wist je dat het het ISS was?Kon je lezen op zijn nummerplaot?
Ach, Sjaak Swart is ongeveer net zo objectief en realistisch als Willem van Hanegem.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:22 schreef Tchock het volgende:
Nog even Ajax dan, voor de liefhebber:Lachen gieren brullen. Wat een slechte verliezer.
Allebei idioten. Allebei vermakelijk als hun club verliest.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, Sjaak Swart is ongeveer net zo objectief en realistisch als Willem van Hanegem.
Aight.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is een vrij typisch object. Het zit te hoog voor een vliegtuig en heeft geen boordlichten, een ster beweegt niet, meteorieten gaan veeeeel sneller en een satelliet-flare ziet er ook weer anders uit.
Ik zag gisteren iets wat op een vliegtuig leek, maar véél hoger, met erg grote snelheid en een hele korte condensstreep. Enig idee wat dat kan zijn?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is een vrij typisch object. Het zit te hoog voor een vliegtuig en heeft geen boordlichten, een ster beweegt niet, meteorieten gaan veeeeel sneller en een satelliet-flare ziet er ook weer anders uit.
Als je niet weet wat het is en het vliegt is het een UFO.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iets wat op een vliegtuig leek, maar véél hoger, met erg grote snelheid en een hele korte condensstreep. Enig idee wat dat kan zijn?
Ik dacht zelf eigenlijk aan het ISS, ware het niet dat die natuurlijk geen condensstreep heeft. Heel bijzonder.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je niet weet wat het is en het vliegt is het een UFO.Nee, ik heb geen idee. Misschien wel een SR-71 op kruissnelheid.
Wat is een satelliet-flare?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Veel satellieten kun je het beste zien door een flits van de weerspiegeling van de zon op hun zonnepanelen, beter dan door lampjes oid.quote:
Haha, hij kent zijn markt gewoon goed. Een soort Wiegel die ook altijd betoogt wat men wil horen.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:22 schreef Tchock het volgende:
Nog even Ajax dan, voor de liefhebber:Lachen gieren brullen. Wat een slechte verliezer.
Hun hele achterban vult de rest van het stadion.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:17 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Eigen tribune voor de PVV kamerfractie kan ook wel eens leuk uitpakken.
Wat?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hun hele achterban vult de rest van het stadion.
Ah yep, dat zal dus vooral niet te lang na zonsondergang en voor zonsopkomst plaatsvinden.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel satellieten kun je het beste zien door een flits van de weerspiegeling van de zon op hun zonnepanelen, beter dan door lampjes oid.
Tof effect, heb het een paar keer gezien. Lijkt op een vallende ster.
Gave foto, net alsof dat ding vlak boven de maan vliegtquote:Op maandag 9 mei 2016 19:47 schreef Kowloon het volgende:
Een Maan-passage van het ISS kan ook nog:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ik snap hier maar weinig van.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah yep, dat zal dus vooral niet te lang na zonsondergang en voor zonsopkomst plaatsvinden.
quote:Op maandag 9 mei 2016 20:08 schreef GSbrder het volgende:
Op een schaal van 1 tot 10, hoe zuur is men in Amsterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, financiële hocuspocus is de bron van alle ellende en inkomsten.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:13 schreef Kaas- het volgende:
Amsterdam moet het daar toch juist van hebben? (Drugs)Toerisme is 99% van alle inkomsten daar.
Schilderij van Friek_ in de slaapkamert.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:17 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)traat-31-i-v/#foto-1
Haha, wat een interieur. Kan ik nog een puntje aan zuigen.
Normaliter geeft een makelaar dan het advies om even op te ruimen net voor de foto.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:17 schreef eriksd het volgende:
Zag het ook ja.quote:
Is dat nieuws?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:20 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit. Rusland toonde dit bij de militaire parade eerder vandaag. Tien onafhankelijke kernkoppen en een bereik van 11.000 km
Wat maakt het uit dat ze het tonen?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het vandaag getoond werd? Ja. De raket zelf? Nee.
Geen idee, dat moet je aan de politiek analisten overlaten.quote:
Wel lastig inparkeren lijkt me.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:20 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit. Rusland toonde dit bij de militaire parade eerder vandaag. Tien onafhankelijke kernkoppen en een bereik van 11.000 km
oh noes!quote:Op maandag 9 mei 2016 20:20 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, lijkt wel een antiquariaat.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:17 schreef eriksd het volgende:
Ik kon al niet helemaal plaatsen waarom ik hem aantrekkelijk begon te vinden. Nu wel.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:28 schreef Tem het volgende:
Die Thom Yorke ziet er steeds meer uit als een stuk ontlasting van iemand met obstipatie.
Alle andere landen ter wereld hebben een lagere op vier na dus dat vind ik niet bepaald geruststellend.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:28 schreef Kaas- het volgende:
De complete defensiebegroting van Rusland is zo groot als de economie van Overijssel.
Controleer het gerust.
Als Overijssel haar prioriteiten wat op orde zou hebben dan konden ze die Russen gewoon pakken JONGUH!quote:Op maandag 9 mei 2016 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle andere landen ter wereld hebben een lagere op vier na dus dat vind ik niet bepaald geruststellend.
Aan de andere kant: kijk wat een formidabel leger Overijssel op de been zou kunnen brengen.
Kim Jong-un vindt dit leuk.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:20 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is je punt? Een van de machtigste legers op aarde aangevoerd door een idioot. Dat ze niet de hele planeet zullen veroveren, soit.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat Rusland stelt toch geen ene kut voor joh. Economie ter grootte van het kwakkelende Italië, leger dat oneindig veel kleiner is dan van de NAVO nou woeoeeeee
M'n punt is dat ik zo'n militaire parade gewoon niet shoquerend of eng of indrukwekkend of wat dan ook vind.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is je punt? Een van de machtigste legers op aarde aangevoerd door een idioot. Dat ze niet de hele planeet zullen veroveren, soit.
Ik vind een wapen dat elke Europese hoofdstad tegelijk zou kunnen vernietigen best angstaanjagend. in elk geval een stuk meer dan de 100.000 soldaatjes er omheen. Sue me.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n punt is dat ik zo'n militaire parade gewoon niet shoquerend of eng of indrukwekkend of wat dan ook vind.
Wel chill, je zou maar een boete voor dubbel parkeren krijgen als je zo'n raketje wilt afvuren. Kun je zo mooi even oefenen.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben er ook eentje zonder atoombom om het parkeren te oefenen.
[ afbeelding ]
Dat weet je toch al je halve leven?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind een wapen dat elke Europese hoofdstad tegelijk zou kunnen vernietigen best angstaanjagend. in elk geval een stuk meer dan de 100.000 soldaatjes er omheen. Sue me.
Zo lang zijn dit soort dingen er nog niet, dus nee.quote:
Een hele doos vol zelfs. Maar hij had het ook gewoon even kunnen vragen.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat denk ik wel. En ik hoop dat je nog ergens een koekje voor jezelf hebt.
Zo'n wapen hebben de Russen niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind een wapen dat elke Europese hoofdstad tegelijk zou kunnen vernietigen best angstaanjagend. in elk geval een stuk meer dan de 100.000 soldaatjes er omheen. Sue me.
Niet allemaal in één keer nee, want dit apparaat kan er maar tien tegelijk raken. Dus je hebt er vijf nodig (van de 63 die Rusland er heeft). Sorry voor de onnauwkeurigheid.quote:
Eksters staan niet bekend om hun beleefdheid.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een hele doos vol zelfs. Maar hij had het ook gewoon even kunnen vragen.
Kijk ook even hoe veel die dingen vooruitgegaan zijn sinds het uiteenvallen van de Sovjet-Unie.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:50 schreef Kaas- het volgende:
Rusland had al weet ik hoeveel nukes toen remlove net bestond, en dat is lang geleden.
All it takes is 1, dus geen interesse.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk ook even hoe veel die dingen vooruitgegaan zijn sinds het uiteenvallen van de Sovjet-Unie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_ICBMs
Ik heb zo'n vermoeden dat die tien doelen van die warheads wel binnen een straal moeten liggen die een stuk kleiner is dan de afstand van Stockholm tot Athene.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet allemaal in één keer nee, want dit apparaat kan er maar tien tegelijk raken. Dus je hebt er vijf nodig (van de 63 die Rusland er heeft). Sorry voor de onnauwkeurigheid.
Geen idee. Wel interessant. Ik lees dat de Amerikaanse versie hiervan opbreekt bij re-entry (meer dan 100 km hoogte). Hoe ver kun je dan nog sturen?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die tien doelen van die warheads wel binnen een straal moeten liggen die een stuk kleiner is dan de afstand van Stockholm tot Athene.
Hangt van de hoek af, maar zeker geen duizenden kilometers.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Wel interessant. Ik lees dat de Amerikaanse versie hiervan opbreekt bij re-entry (meer dan 100 km hoogte). Hoe ver kun je dan nog sturen?
Mooie fietstocht gehad dit weekend?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een hele doos vol zelfs. Maar hij had het ook gewoon even kunnen vragen.
Tem kan zich daarentegen nog herinneren dat de Russen geen nukes hadden.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:50 schreef Kaas- het volgende:
Rusland had al weet ik hoeveel nukes toen remlove net bestond, en dat is lang geleden.
Ja die kutexamens en dan ook weer mijn hart gebroken met liefdesverdriet.quote:
Paper_Tiger heeft er ook wel beter uitgezien.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:59 schreef Tem het volgende:
Friek_ is lekker vrij morgen, hoppa!
[ afbeelding ]
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja die kutexamens en dan ook weer mijn hart gebroken met liefdesverdriet.
Fijne avond trouwens.
Ik tik nu bijna de 60 aan.quote:
Whehe.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Paper_Tiger heeft er ook wel beter uitgezien.
Ik lees altijd mijn eigen reacties, dat doet me meteen weer realiseren hoe geniaal ik wel niet ben.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:04 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik voel me gewoon zo ongelofelijk depressief de laatste tijd, lees ik die kutreacties hier, wordt het nog erger.
Ja, deze reeks is niet echt een antidepressivum. Sterker nog, we delen eerder gratis spoorboekjes uit.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:04 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik voel me gewoon zo ongelofelijk depressief de laatste tijd, lees ik die kutreacties hier, wordt het nog erger.
Je zit zelf toch ook vrij stevig in de domrechtse hoek? Dan moet je juist juichen om het merendeel van de reacties op fokquote:Op maandag 9 mei 2016 22:04 schreef KetchupFTW het volgende:
Gaat niet aankomen bij Heinz.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik lees altijd mijn eigen reacties, dat doet me meteen weer realiseren hoe geniaal ik wel niet ben.
Vooral van jou krijg ik toch echt suïcidale neigingen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zit zelf toch ook vrij stevig in de domrechtse hoek? Dan moet je juist juichen om het merendeel van de reacties op fok
In dit café is die hoek toch vrij slecht bediend. Verder dan een terloopse uitbarsting van Paper_Tiger komt het niet echt.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zit zelf toch ook vrij stevig in de domrechtse hoek? Dan moet je juist juichen om het merendeel van de reacties op fok
Moet toch een lekker gevoel geven inderdaad, het veroorzaken van zelfmoorden of zelfverwondingenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, deze reeks is niet echt een antidepressivum. Sterker nog, we delen eerder gratis spoorboekjes uit.
En dan ben je niets eens moderator.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:07 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vooral van jou krijg ik toch echt suïcidale neigingen.
Ok man.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Moet toch een lekker gevoel geven inderdaad, het veroorzaken van zelfmoorden of zelfverwondingen
Uitermate functioneel dus.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:07 schreef Tem het volgende:
Die UI van Du_ke lijkt wel een beetje op een citroen.
Was dat 99.999, die jou ''de slechtste moderator op dit forum ooit'' noemde?quote:
Heb je al stichting hulp gebeld?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Moet toch een lekker gevoel geven inderdaad, het veroorzaken van zelfmoorden of zelfverwondingen
Je weet dat wij hier rondhangen. Dan zoek je toch gewoon je vriendjes op?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:07 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Lijkt me stugquote:Op maandag 9 mei 2016 22:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was dat 99.999, die jou ''de slechtste moderator op dit forum ooit'' noemde?
De rest is wel oké hoor. Kon ik maar naar de meet komen, om je even een lekkere pakkerd te geven op je mond.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je weet dat wij hier rondhangen. Dan zoek je toch gewoon je vriendjes op?
Dat zal Kaas- wel zijn geweest; die zegt wel vaker vreemde dingen als zijn SOA's weer eens opspelen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was dat 99.999, die jou ''de slechtste moderator op dit forum ooit'' noemde?
Zelfmoord lijkt me ook wat radicaal. Gewoon ergens heengaan waar ze geen internet hebben lijkt me ook een prima oplossing.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:07 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zo zo.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De rest is wel oké hoor. Kon ik maar naar de meet komen, om je even een lekkere pakkerd te geven op je mond.
Zelfmoord is inderdaad niet de oplossing. Wat dacht je van moord?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfmoord lijkt me ook wat radicaal. Gewoon ergens heengaan waar ze geen internet hebben lijkt me ook een prima oplossing.
Ik geef niet echt waardeoordelen over mods hier. Denk dat je me verward.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:13 schreef KetchupFTW het volgende:
Misschien was het andere moderator hoor. Het was in ieder geval geen Kaas.
Hij zal Gutmensch wel bedoelen, al vindt die jou slechts de #2 slechtste ooit na GS.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zal Kaas- wel zijn geweest; die zegt wel vaker vreemde dingen als zijn SOA's weer eens opspelen.
Kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Typisch wel, dat u opduikt net als dat is geplaatst.
Het was inderdaad GS en waarschijnlijk ook Gutmensch.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij zal Gutmensch wel bedoelen, al vindt die jou slechts de #2 slechtste ooit na GS.
Met een D?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik geef niet echt waardeoordelen over mods hier. Denk dat je me verward.
Vergeet Voorschrift nietquote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij zal Gutmensch wel bedoelen, al vindt die jou slechts de #2 slechtste ooit na GS.
Nee niet over mods nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik geef niet echt waardeoordelen over mods hier. Denk dat je me verward.
Ik vind Reya best een goede POL-mod, actually.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dan degene waarbij de stuitligging wat verstrekkender gevolgen heeft gehad.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op het broertje van php.
Is het ook. Met z'n klompvoet.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind Reya best een goede POL-mod, actually.
Matige Godwin.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, deze reeks is niet echt een antidepressivum. Sterker nog, we delen eerder gratis spoorboekjes uit.
Lijkt me een prima kerel. Nooit het genoegen gehad om hem goed te leren kennen helaas.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op het broertje van php.
Welke duke?quote:
hehehe.quote:
Ik wil niet generaliseren, maar je ziet wel vaak dat users met cijfertjes in hun naam niet al te snugger zijn.quote:
7euribob?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil niet generaliseren, maar je ziet wel vaak dat users met cijfertjes in hun naam niet al te snugger zijn.
Dat is niet lief zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar dan degene waarbij de stuitligging wat verstrekkender gevolgen heeft gehad.
Waar gaat het over?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu heeft ze gewonnen. Helemaal een drama
Correct.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil niet generaliseren, maar je ziet wel vaak dat users met cijfertjes in hun naam niet al te snugger zijn.
Geen gewijde grond ?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom waht hier niet meer post.
Zoals 99.999? Hij kan wel tellen overigens.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij depressiviteit raad ik altijd homoseks aan trouwens. Of het is leuk, of het is zo erg dat de rest ineens wel meevalt.quote:
5euriopjemuilbob.quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij depressiviteit raad ik altijd homoseks aan trouwens. Of het is leuk, of het is zo erg dat de rest ineens wel meevalt.
Falen in jezelf van kant maken. Dan kan je dus echt niets.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Je zou maar net te laat zijn voor de intercity. Lig je daar maar een beetje.
Ik ga eerst wel voor heterosex, maar het wordt me wel lastig gemaaktquote:Op maandag 9 mei 2016 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij depressiviteit raad ik altijd homoseks aan trouwens. Of het is leuk, of het is zo erg dat de rest ineens wel meevalt.
Lijkt me eigenlijk nog best lastig.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Falen in jezelf van kant maken. Dan kan je dus echt niets.
Nee Joh, dat was absoluut geen sneer naar duke.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zoals 99.999? Hij kan wel tellen overigens.
Ik ken inderdaad veel mensen die depressief zijn geworden door hun mislukte zelfmoordpogingen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Falen in jezelf van kant maken. Dan kan je dus echt niets.
Hoe zou hij nu bij zoiets komen?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee Joh, dat was absoluut geen sneer naar duke.
Wat is een ''duke''.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee Joh, dat was absoluut geen sneer naar duke.
Nee, we hebben haar ook tijdens haar relaties altijd voornamelijk dronken gezien.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
Is Connie Palmen eigenlijk ooit anders geweest (serieuze vraag)?
Twijfelachtig.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
Nadat Ischa de pijp uit is gegaan is het in ieder geval rap bergafwaarts gegaan.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, we hebben haar ook tijdens haar relaties altijd voornamelijk dronken gezien.
Altijd een beetje uit de hoogte en teren op Ischa Meijer en later Hans van Mierlo. Maar ze heeft wel een aardige studie gedaan geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
Tijdens Ischa zoop ze ook al en trad ze meestal dronken op. Maar het kan niet meevallen, twee partners verliezen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Nadat Ischa de pijp uit is gegaan is het in ieder geval rap bergafwaarts gegaan.
Nee, altijd al een domme kuthoer.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
Slaapze.quote:
Ja daar versta ik dus echt helemaal geen ene kut van.quote:
quote:
Je kan ook gewoon weggaan hoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:04 schreef KetchupFTW het volgende:
Zegt degene die klaagde over het pessimisme.quote:
Dat was slechts een constatering. Prima om seniele figuren als jij buiten de deur te houden.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zegt degene die klaagde over het pessimisme.
Het was toch Trots op Nederland?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb weer te veel koffie gezopen in dit hete weer, en daarom heb ik nu een zenuwtrekje in mijn pinken. Ook heb ik zojuist bij een potje Triviant tussen huisgenoten een generatiekloof van hier tot Tokyo meegemaakt. De vraag was welke politieke partij Pim Fortuyn had opgericht. Ik achtte het mogelijk dat men Leefbaar Nederland zou zeggen, omdat hij zijn eerste bekendheid bij het grote publiek genoot na gekozen te zijn tot voorzitter van dat clubje. Maar #1 (18 jaar oud) wist het antwoord niet, en moest passen. Vervolgens riep #2 (19 jaar oud) "Is het niet de PVV?".
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja die kutexamens en dan ook weer mijn hart gebroken met liefdesverdriet.
''Fijne'' avond trouwens.
Nou nou... die grijze plukjes laten nog wel even op zich wachten.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat was slechts een constatering. Prima om seniele figuren als jij buiten de deur te houden.
Buiten zomergasten heb ik haar niet nuchter voor de camera gezien. Nu ook weer niet.quote:
Hoeveel pagina's terug lees jij eigenlijk?quote:
Ze zijn gewoon weinig politiek geïnteresseerd.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb weer te veel koffie gezopen in dit hete weer, en daarom heb ik nu een zenuwtrekje in mijn pinken. Ook heb ik zojuist bij een potje Triviant tussen huisgenoten een generatiekloof van hier tot Tokyo meegemaakt. De vraag was welke politieke partij Pim Fortuyn had opgericht. Ik achtte het mogelijk dat men Leefbaar Nederland zou zeggen, omdat hij zijn eerste bekendheid bij het grote publiek genoot na gekozen te zijn tot voorzitter van dat clubje. Maar #1 (18 jaar oud) wist het antwoord niet, en moest passen. Vervolgens riep #2 (19 jaar oud) "Is het niet de PVV?".
Dat waren toch antwoorden waar ik geen rekening mee had gehouden.
Waar ik gebleven was.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:42 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoeveel pagina's terug lees jij eigenlijk?
Nu zelfs demonstratief met het glas op tafel.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Buiten zomergasten heb ik haar niet nuchter voor de camera gezien. Nu ook weer niet.
Maar dit is bijna net zo'n schrijnend gebrek aan algemene kennis als denken dat Marilyn Monroe nog leeft (hoi, Baudet).quote:Op maandag 9 mei 2016 22:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon weinig politiek geïnteresseerd.
Ik denk dat het belangrijker is dat ze toen nog op de kleuterschool zaten.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon weinig politiek geïnteresseerd.
Ze zijn jong. Misschien weten zij weer dingen die wij niet weten.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar dit is bijna net zo'n schrijnend gebrek aan algemene kennis als denken dat Marilyn Monroe nog leeft (hoi, Baudet).
Wordt Pim Fortuyn ook nog even in de geschiedenisboeken vermoord.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijker is dat ze toen nog op de kleuterschool zaten.
Dat denk ik niet. Ik en vele anderen hier weten politieke zaken van ver voor hun geboortedatum.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijker is dat ze toen nog op de kleuterschool zaten.
Hoe je met ''homo'' kan schelden in het Surinaams bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn jong. Misschien weten zij weer dingen die wij niet weten.
Kijk, dat zijn ook van die essentiële zaken.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe je met ''homo'' kan schelden in het Surinaams bijvoorbeeld.
Welke vlogger wij nu moeten volgen maar volgende week echt niet meer kan.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn jong. Misschien weten zij weer dingen die wij niet weten.
Een glaasje wijn is goed voor je als je ouder wordt.quote:
Dat was ook om te janken.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Buiten zomergasten heb ik haar niet nuchter voor de camera gezien. Nu ook weer niet.
Schrijvers zijn dan ook schrijvers geworden omdat je ze vooral niet moet zien of spreken. Grunberg zou in een gemiddelde kroeg denk ik ook na een half uur lullen stompen op zijn smoel kunnen krijgen.quote:
''Nee, ik kan wel meer betalen hoor''.quote:
Neenee, goed flesje. Grootste kostenpost tegenwoordig in mijn huishouden.quote:
Rijke stinkerd, die Erik.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
''Nee, ik kan wel meer betalen hoor''.
En met het geld dat overblijft de huur betalen.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neenee, goed flesje. Grootste kostenpost tegenwoordig in mijn huishouden.
Hurenquote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En met het geld dat overblijft de huur betalen.
Leuke voetnoot de volgende dag in de Volkskrant.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Schrijvers zijn dan ook schrijvers geworden omdat je ze vooral niet moet zien of spreken. Grunberg zou in een gemiddelde kroeg denk ik ook na een half uur lullen stompen op zijn smoel kunnen krijgen.
Deze is met kantoor, kan ik geen nee zeggen he.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar eh, jaren '80 muziek, wijnproeverijen... wanneer ga je het je ouders vertellen?
Als je een beetje hard stompt wordt dat iig een fulltime baantje. Lijkt mij althans best lang duren, zo'n voetnoot bij elkaar blazen door zo'n rolstoelbuisje.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Leuke voetnoot de volgende dag in de Volkskrant.
Wat een zeiklied zeg. De enige die to blame is ben ikzelfquote:
Zoek het dan maar uit, Greet jr.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat een zeiklied zeg. De enige die to blame is ben ikzelf
Ga je dan ook zo'n Ilja Gort baretje en snorretje doen?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze is met kantoor, kan ik geen nee zeggen he.
Zou wel zo'n cursus willen volgen. En dan met een gouden druif rondstappen.
Mooi vak.
Zijn ouders zijn nog van de oude garde, dat duurt altijd wat langer voordat het naar buiten komt.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar eh, jaren '80 muziek, wijnproeverijen... wanneer ga je het je ouders vertellen?
Zijn overleden, dus lichtelijk ongepast dit.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zijn ouders zijn nog van de oude garde, dat duurt altijd wat langer voordat het naar buiten komt.
Kan je niet een leuk liedje uit de jaren 80 posten ofzo, Henk Krol?quote:
Sta je daar, een beetje interessant te doen bij zo'n gloryhole.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:04 schreef Tem het volgende:
Ronde afdronk met een licht bittertje en boterzachte amandelen.
De hamvraag is, heb je het ze verteld?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn overleden, dus lichtelijk ongepast dit.
Haha.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sta je daar, een beetje interessant te doen bij zo'n gloryhole.
Jazeker. Klassiekerquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Kan je niet een leuk liedje uit de jaren 80 posten ofzo, Henk Krol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |