Lastig als je stinkt en dan ook nog een grote neus hebt.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij bedoelde natuurlijk "sombere stinkjood".
Het is een leuk tijdverdrijf voor een bepaald soort mensen. Dat zal ik niet ontken.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:41 schreef Tem het volgende:
Voetbal is wel een mooie vorm van vraag en aanbod toch? Dat zou de libertariër in P_T moeten aanspreken.
Nou dan, waarom dan dat gezeur altijd op een sport die miljoenen mensen boeitquote:
Theater.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou dan, waarom dan dat gezeur altijd op een sport die miljoenen mensen boeitAlsof enig ander amusement relevanter is.
Het is wat we doen tussen geboorte en dood en het is net zo relevant als al het andere wat we doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou dan, waarom dan dat gezeur altijd op een sport die miljoenen mensen boeitAlsof enig ander amusement relevanter is.
Misplaatste arrogantie.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Voetbalhooligans en lolbetariers zijn twee bij uitstek geschikte groepen om eens een van de tribunes te vullen bij de BNN-IQ-test op televisie. Voor de grap eens kijken wie van hen het verst onder het gemiddelde scoort.
Ook leuk. Ook irrelevant. Maar grappig genoeg zijn het vooral tokkies die dat onzin vinden, en snobs die op voetbal neerkijken.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 17:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is een leuk tijdverdrijf voor een bepaald soort mensen. Dat zal ik niet ontken.
quote:
En dan had jij het nog alleen over voetbalhooligans en PT over alle mensen die voetbal als vermaak zien. Tsja.quote:
-nen.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is een leuk tijdverdrijf voor een bepaald soort mensen. Dat zal ik niet ontken.
PT voelt zicht te goed voor voetbalfans, maar niet voor voetbalhooligans.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan had jij het nog alleen over voetbalhooligans en PT over alle mensen die voetbal als vermaak zien. Tsja.
En Geer en Goor.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan had jij het nog alleen over voetbalhooligans en PT over alle mensen die voetbal als vermaak zien. Tsja.
Bij voetbal is vooral de sfeer eromheen erg interessant. Goeie en interessante wedstrijden zie je hoogstens een paar van in de CL. Vind voetbal an sich nou niet zo vermakelijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook leuk. Ook irrelevant. Maar grappig genoeg zijn het vooral tokkies die dat onzin vinden, en snobs die op voetbal neerkijken.
Ik vind de sfeer juist niet boeiend en het spel wel.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bij voetbal is vooral de sfeer eromheen erg interessant. Goeie en interessante wedstrijden zie je hoogstens een paar van in de CL. Vind voetbal an sich nou niet zo vermakelijk.
Klinkt aannemelijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Voetbalhooligans en lolbetariers zijn twee bij uitstek geschikte groepen om eens een van de tribunes te vullen bij de BNN-IQ-test op televisie. Voor de grap eens kijken wie van hen het verst onder het gemiddelde scoort.
Eigen tribune voor de PVV kamerfractie kan ook wel eens leuk uitpakken.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Bij mijn ah was het net ook al zo fukking druk. Gvd.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:22 schreef Ryon het volgende:
3 kassa's open en meer dan 20 wachtenden in de rij per kassa. Allemaal hipsters met bbq meuk in een piepkleine Albert Heijn naast het Vondelpark.
"was dit maar een jumbo" is de meest gehoorde kreet. Of de nogal wereldvreemde "super bizar dat het zo druk is."
Mensen die 'Super bizar' zeggen zouden sowieso preventief geruimd moeten worden.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:22 schreef Ryon het volgende:
3 kassa's open en meer dan 20 wachtenden in de rij per kassa. Allemaal hipsters met bbq meuk in een piepkleine Albert Heijn naast het Vondelpark.
"was dit maar een jumbo" is de meest gehoorde kreet. Of de nogal wereldvreemde "super bizar dat het zo druk is."
quote:Elk jaar is het weer zover: vergistoeristen die in rood-witte kleding naar Amsterdam komen voor de huldiging van Ajax. Tevergeefs.
Arjen Hoekstra was speciaal met zijn vrouw en kinderen uit Assen gekomen om Ajax voor de 34ste keer de schaal te zien ontvangen: “We zijn vanochtend om zeven uur opgestaan omdat in onze Lonely Planet stond dat Ajax kampioen was geworden. Bij het stukje over ‘Bijlmer in de lente’ stond dat Cerny die kans op 2-0 gewoon benut had en dat het feest hier om twaalf uur zou beginnen.”
Net als vorig jaar is er voor de verdwaalde vergistoeristen een alternatief feestje georganiseerd. Op het Stadhuisplein in Eindhoven zijn andere mensen in rood-witte outfits om de mensen op te vangen.
Het nogal wereldvreemde ...quote:Op maandag 9 mei 2016 18:22 schreef Ryon het volgende:
Ik loop net uit een Coop. 4 kassa's, waarvan 3 zelfscan en 1 met een persoon. Stond een rij van 5 wachtenden voor de kassa met medewerker en niemand bij de zelfscanner, dus kon zo de rij omzeilen en direct afrekenen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:22 schreef Ryon het volgende:
De meestgehoorde kreet (A) of de wereldvreemde (B)quote:Op maandag 9 mei 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het nogal wereldvreemde ...
En wat Mono zegt.
Mist "uitspraak". Zat op mobiel en ging dat niet meer toevoegen.quote:
Ik zeg dat regelmatig.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die 'Super bizar' zeggen zouden sowieso preventief geruimd moeten worden.
Ja, dat zijn echt de beste. Ging natuurlijk ook net een extra kassa open toen ik halverwege was. Een kerel die net kwam aanlopen en nog niet eens 5 seconden in de rij stond, had voordat de rest van de meute doorhad wat er gebeurde alweer al zijn spullen afgerekend.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik loop net uit een Coop. 4 kassa's, waarvan 3 zelfscan en 1 met een persoon. Stond een rij van 5 wachtenden voor de kassa met medewerker en niemand bij de zelfscanner, dus kon zo de rij omzeilen en direct afrekenen.Volgens mij heeft ook niet iedereen dat al helemaal door.
Niets. Als iedereen waarvan ik vind dat hij of zij geruimd zou moeten worden dat ook daadwerkelijk zou worden zou het ook vrij leeg worden in Nederland.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zeg dat regelmatig.
Wat ga je doen dan?
Haha. Mooi om die persoon te zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt de beste. Ging natuurlijk ook net een extra kassa open toen ik halverwege was. Een kerel die net kwam aanlopen en nog niet eens 5 seconden in de rij stond, had voordat de rest van de meute doorhad wat er gebeurde alweer al zijn spullen afgerekend.
Dat gaat zonder zonnebril of filter het allerbeste. Nog beter is om gewoon een sterke verrekijker te pakken en gewoon direct in de zon te kijken.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:33 schreef Tchock het volgende:
Overigens kunnen de astronomiefans nog twee uur lang Mercurius voor de zon heen zien schuiven. Ik heb geen idee hoe dat zou moeten want ik zie echt niks.
Ik ga het eens met een vergrootglas proberen want zonder lukt 't in elk geval niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat gaat zonder zonnebril of filter het allerbeste. Nog beter is om gewoon een sterke verrekijker te pakken en gewoon direct in de zon te kijken.
In mijn geval zou er niemand overblijven om te bellen wanneer m'n pc het niet doet. Erg praktisch is het inderdaad niet om zoiets waar te maken.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets. Als iedereen waarvan ik vind dat hij of zij geruimd zou moeten worden dat ook daadwerkelijk zou worden zou het ook vrij leeg worden in Nederland.
Zorg ervoor dat de afstand tot je ogen dezelfde is als de brandpuntsafstand van je vergrootglas.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga het eens met een vergrootglas proberen want zonder lukt 't in elk geval niet.
Je kan het wel tegen je smartphone zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:38 schreef Tchock het volgende:
Het meest irritante aan smartphones is wel dat je niet blind een nummer kunt intoetsen.
Overbodig natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:37 schreef Monolith het volgende:
Overigens wel mooi dat ze bij Eenvandaag nog even extra benadrukken dat een dodelijk ongeval met een wielrenner werd veroorzaakt door een vrouw achter het stuur.
Eenvoudigst is om de zonneschijf te projecteren door de zon door een fotolens, verrekijker of telescoop op statief te laten schijnen. Je ziet dan een grote cirkel waar een kleiner cirkeltje overheen schuift.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:33 schreef Tchock het volgende:
Overigens kunnen de astronomiefans nog twee uur lang Mercurius voor de zon heen zien schuiven. Ik heb geen idee hoe dat zou moeten want ik zie echt niks.
Heb geen telescoop bij de handquote:Op maandag 9 mei 2016 19:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eenvoudigst is om de zonneschijf te projecteren door de zon door een fotolens, verrekijker of telescoop op statief te laten schijnen. Je ziet dan een grote cirkel waar een kleiner cirkeltje overheen schuift.
Ik heb nog zo'n app op mn foon staan die alarm geeft als je 'm kan zien vanaf jouw geografische locatie.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:12 schreef Kowloon het volgende:
Gisteren overigens nog het ISS over zien komen.
Het schijnt dat je het moet vergroten voordat je het kunt zien, zo klein is Mercurius.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met het blote oog is het echt niet te zien. Kijk door zo'n zonnebril (zonder tussen-n).
Dat is behoorlijk vaak, toch?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n app op mn foon staan die alarm geeft als je 'm kan zien vanaf jouw geografische locatie.
Het is niet dat ik er speciaal naar ga kijken hoor. Soms kijk ik gewoon een kwartiertje naar de sterren en nu kwam het ISS toevallig over.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n app op mn foon staan die alarm geeft als je 'm kan zien vanaf jouw geografische locatie.
Hoe wist je dat het het ISS was?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er speciaal naar ga kijken hoor. Soms kijk ik gewoon een kwartiertje naar de sterren en nu kwam het ISS toevallig over.
Regelmatig ja. Heb het alarm ook maar afgezet want je kreeg het te vaak.quote:
Ik ga voor de Grote magelhaense wolk. Maar dat is altijd een beetje lastig hier in het noordenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:17 schreef Kowloon het volgende:
Dan zijn lichtende nachtwolken leuker om te zien vind ik.
Daar heb je apps voor. SkyView is een goeie, die kent zowat elke satelliet.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe wist je dat het het ISS was?Kon je lezen op zijn nummerplaot?
Het is een vrij typisch object. Het zit te hoog voor een vliegtuig en heeft geen boordlichten, een ster beweegt niet, meteorieten gaan veeeeel sneller en een satelliet-flare ziet er ook weer anders uit.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe wist je dat het het ISS was?Kon je lezen op zijn nummerplaot?
Ach, Sjaak Swart is ongeveer net zo objectief en realistisch als Willem van Hanegem.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:22 schreef Tchock het volgende:
Nog even Ajax dan, voor de liefhebber:Lachen gieren brullen. Wat een slechte verliezer.
Allebei idioten. Allebei vermakelijk als hun club verliest.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, Sjaak Swart is ongeveer net zo objectief en realistisch als Willem van Hanegem.
Aight.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is een vrij typisch object. Het zit te hoog voor een vliegtuig en heeft geen boordlichten, een ster beweegt niet, meteorieten gaan veeeeel sneller en een satelliet-flare ziet er ook weer anders uit.
Ik zag gisteren iets wat op een vliegtuig leek, maar véél hoger, met erg grote snelheid en een hele korte condensstreep. Enig idee wat dat kan zijn?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is een vrij typisch object. Het zit te hoog voor een vliegtuig en heeft geen boordlichten, een ster beweegt niet, meteorieten gaan veeeeel sneller en een satelliet-flare ziet er ook weer anders uit.
Als je niet weet wat het is en het vliegt is het een UFO.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iets wat op een vliegtuig leek, maar véél hoger, met erg grote snelheid en een hele korte condensstreep. Enig idee wat dat kan zijn?
Ik dacht zelf eigenlijk aan het ISS, ware het niet dat die natuurlijk geen condensstreep heeft. Heel bijzonder.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je niet weet wat het is en het vliegt is het een UFO.Nee, ik heb geen idee. Misschien wel een SR-71 op kruissnelheid.
Wat is een satelliet-flare?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Veel satellieten kun je het beste zien door een flits van de weerspiegeling van de zon op hun zonnepanelen, beter dan door lampjes oid.quote:
Haha, hij kent zijn markt gewoon goed. Een soort Wiegel die ook altijd betoogt wat men wil horen.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:22 schreef Tchock het volgende:
Nog even Ajax dan, voor de liefhebber:Lachen gieren brullen. Wat een slechte verliezer.
Hun hele achterban vult de rest van het stadion.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:17 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Eigen tribune voor de PVV kamerfractie kan ook wel eens leuk uitpakken.
Wat?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hun hele achterban vult de rest van het stadion.
Ah yep, dat zal dus vooral niet te lang na zonsondergang en voor zonsopkomst plaatsvinden.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel satellieten kun je het beste zien door een flits van de weerspiegeling van de zon op hun zonnepanelen, beter dan door lampjes oid.
Tof effect, heb het een paar keer gezien. Lijkt op een vallende ster.
Gave foto, net alsof dat ding vlak boven de maan vliegtquote:Op maandag 9 mei 2016 19:47 schreef Kowloon het volgende:
Een Maan-passage van het ISS kan ook nog:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ik snap hier maar weinig van.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah yep, dat zal dus vooral niet te lang na zonsondergang en voor zonsopkomst plaatsvinden.
quote:Op maandag 9 mei 2016 20:08 schreef GSbrder het volgende:
Op een schaal van 1 tot 10, hoe zuur is men in Amsterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, financiële hocuspocus is de bron van alle ellende en inkomsten.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:13 schreef Kaas- het volgende:
Amsterdam moet het daar toch juist van hebben? (Drugs)Toerisme is 99% van alle inkomsten daar.
Schilderij van Friek_ in de slaapkamert.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:17 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)traat-31-i-v/#foto-1
Haha, wat een interieur. Kan ik nog een puntje aan zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |