SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Voorronde CL here we come
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Precies hoe marc ook denkt, helaas denk psv wel verder dan 1 seizoen.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat ze liever Luuk houden en volgend jaar weer zeker zijn van 20+ goals.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Tbilisi kan z'n borst nat maken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik denk dat Luuk sowieso weer een poging in het buitenland gaat willen wagen.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Precies hoe marc ook denkt, helaas denk psv wel verder dan 1 seizoen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
kans is zeer aanwezig, zeker na dit kampioenschap.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat Luuk sowieso weer een poging in het buitenland gaat willen wagen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Dvengenotquote:Op maandag 2 mei 2016 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
2015/2016, het seizoen waarin PSV iedereen voetballes gaf!
maar geen kampioen werd
P.S. Voorronde CL
gr gr Ajax![]()
![]()
Ajacieden die nu roepen dat de boer weg moet terwijl als ze kampioen werden kon ie vast nog wel een jaar door![]()
![]()
neequote:Op maandag 9 mei 2016 08:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ajacieden die nu roepen dat de boer weg moet terwijl als ze kampioen werden kon ie vast nog wel een jaar doorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als je vaker in dit topic was geweest dan alleen nu, om te trollen. Dan had je gezien dat dit al 3 jaar wordt geroepen.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ajacieden die nu roepen dat de boer weg moet terwijl als ze kampioen werden kon ie vast nog wel een jaar doorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou wel iets meer krediet hebben gehad. Maar wat er gisteren gebeurdequote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
het was weer fout ingrijpen, en het is alweer een jaar zaadquote:Op maandag 9 mei 2016 08:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou wel iets meer krediet hebben gehad. Maar wat er gisteren gebeurdeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee. Maar welkom bij het Ajax topic op Fok. Bent hier dus voor het eerst zo te zien.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ajacieden die nu roepen dat de boer weg moet terwijl als ze kampioen werden kon ie vast nog wel een jaar door
Hoe kan je je topscorer nou wisselen om later met je verdediger in de spits te moeten gaan spelen.
![]()
Nee, lees het topic maar door.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ajacieden die nu roepen dat de boer weg moet terwijl als ze kampioen werden kon ie vast nog wel een jaar door![]()
Zo slecht dat het episch werd. Ben er vrij zeker van dat Milik die bal die door El Ghazi doorgekopt werd er wel had ingeramd.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:57 schreef DenXD het volgende:
[..]
Nee. Maar welkom bij het Ajax topic op Fok. Bent hier dus voor het eerst zo te zien.
Hoe kan je je topscorer nou wisselen om later met je verdediger in de spits te moeten gaan spelen.
Dan had je precies dezelfde reacties gehad.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ajacieden die nu roepen dat de boer weg moet terwijl als ze kampioen werden kon ie vast nog wel een jaar door
Ajacieden kijken verder dan alleen resultaatOh.![]()
Frank hopelijk ookquote:Op maandag 9 mei 2016 09:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had je precies dezelfde reacties gehad.
Ajacieden kijken verder dan alleen resultaat![]()
Dat. Of die kans van El Ghazi die hij met links moest aannemen om met rechts te schieten. Die had Milik in de rechterbovenhoek door het net gestampt.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo slecht dat het episch werd. Ben er vrij zeker van dat Milik die bal die door El Ghazi doorgekopt werd er wel had ingeramd.
Ik was ook absoluut nooit met Serero begonnen. Zijn afstand schoten zijn alleen maar goed voor American Football.
Maar als als als als.![]()
inderdaad het grootste probleem, die moet het lekker bij de jeugdcontracten houden. Enige dat hij goed doet.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eerlijk gezegd moet Ajax zelfs met alle reserves van de Graafschap winnen, zeker als het om het kampioenschap gaat.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:03 schreef DenXD het volgende:
[..]
Dat. Of die kans van El Ghazi die hij met links moest aannemen om met rechts te schieten. Die had Milik in de rechterbovenhoek door het net gestampt.
Ik was ook absoluut nooit met Serero begonnen. Zijn afstand schoten zijn alleen maar goed voor American Football.
Maar als als als als.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bazoer had er ook in gemogen voor Klaassen.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:03 schreef DenXD het volgende:
[..]
Dat. Of die kans van El Ghazi die hij met links moest aannemen om met rechts te schieten. Die had Milik in de rechterbovenhoek door het net gestampt.
Maar als als als als.![]()
Hoezo? Die Bazoer raakt het hele seizoen al geen pepernoot terwijl Klaassen gewoon constant presteert.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bazoer had er ook in gemogen voor Klaassen.![]()
Die Bazoer die is behoorlijk woest, wat ik me ook kan voorstellen. Ik snap niet waarom dat hij geen voorkeur krijgt boven Serero. Serero is misschien wel sterk aan balletje veroveren en omschakelingen voorkomen, maar kom op tegen de Graafschap moet je juist met al je aanvallend vermogen naar voren drukken.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bazoer had er ook in gemogen voor Klaassen.
Klaassen, tja.
Het is inderdaad maar te hopen dat FdB, desondanks alles wat hij heeft bereikt, toch snel aangeeft ermee op te houden. En dat er dan een trainer komt waarbij spelers zoals Bazoer en Milik altijd hun kans krijgen.![]()
Klaassen heeft de laatste 4 wedstrijden zeer matig gespeeld.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo? Die Bazoer raakt het hele seizoen al geen pepernoot terwijl Klaassen gewoon constant presteert.
Maar een aanvoerder haal je er niet zomaar uit.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Waarom zouden die altijd een kans van jou moeten krijgen? Ze presteren toch niet geweldig?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:11 schreef DenXD het volgende:
[..]
En dat er dan een trainer komt waarbij spelers zoals Bazoer en Milik altijd hun kans krijgen.![]()
om eruit te halen wat erin zit, serero wordt niet meer beter.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom zouden die altijd een kans van jou moeten krijgen? Ze presteren toch niet geweldig?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat. Hoe denk je dat het gisteren inwerkte op Milik dat hij vervangen werd door El Ghazi? El Ghazi, sorry maar naast die 2-0 tegen PSV heb ik hem nergens op betrapt dat ik zoiets heb gehad van wow.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
om eruit te halen wat erin zit, serero wordt niet meer beter.
We hebben sowieso iemand nodig voor rechtsvoor. Younes doet het links prima.![]()
Milik krijgt al het hele seizoen te weinig vertrouwen. Als ze Huntelaar kopen is hij weg, en gelijk heeft hij.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:20 schreef DenXD het volgende:
[..]
Dat. Hoe denk je dat het gisteren inwerkte op Milik dat hij vervangen werd door El Ghazi? El Ghazi, sorry maar naast die 2-0 tegen PSV heb ik hem nergens op betrapt dat ik zoiets van wow.
We hebben sowieso iemand nodig voor rechtsvoor. Younes doet het links prima.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In het begin van het seizoen was hij nog aardig op dreef, als kleine nuancequote:Op maandag 9 mei 2016 09:20 schreef DenXD het volgende:
[..]
Dat. Hoe denk je dat het gisteren inwerkte op Milik dat hij vervangen werd door El Ghazi? El Ghazi, sorry maar naast die 2-0 tegen PSV heb ik hem nergens op betrapt dat ik zoiets heb gehad van wow.
We hebben sowieso iemand nodig voor rechtsvoor. Younes doet het links prima.
Verder wel eensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vaclav Cerny doet het prima op rechts. Het ontbreekt voorin aan automatismen en op het middenveld. Als je precies weet waar een ander is als je de bal hebt gaat alles zoveel makkelijker.![]()
Een nieuwe trainer kan dan wel wat uitmakenquote:Op maandag 9 mei 2016 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Milik krijgt al het hele seizoen te weinig vertrouwen. Als ze Huntelaar kopen is hij weg, en gelijk heeft hij.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
als ze hunt halen en frank gaat weg, zie ik Milik nog steeds vertrekken. Ik zou er wel klaar mee zijn dan.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een nieuwe trainer kan dan wel wat uitmakenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Absoluut. Zou een goeie zijn om De Jong bij PSV op te volgen mocht die weg gaan.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Milik krijgt al het hele seizoen te weinig vertrouwen. Als ze Huntelaar kopen is hij weg, en gelijk heeft hij.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
De Jong gaat niet denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Zou een goeie zijn om De Jong bij PSV op te volgen mocht die weg gaan.![]()
Huntelaar gaat nu natuurlijk niet komen. Die wil minimaal CL spelenquote:Op maandag 9 mei 2016 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Milik krijgt al het hele seizoen te weinig vertrouwen. Als ze Huntelaar kopen is hij weg, en gelijk heeft hij.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
en er dan 30 inschieten, wat ik hem volgend seizoen bij Ajax ook zie doen. Als hij het vertrouwen krijgt een heel seizoen.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Zou een goeie zijn om De Jong bij PSV op te volgen mocht die weg gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
spelen we toch ook?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:55 schreef eight het volgende:
[..]
Huntelaar gaat nu natuurlijk niet komen. Die wil minimaal CL spelen
speelt Schalleke CL?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Milik moet zich ook niet zo laten piepelen door de Boer.
als hij wat eerder een grote bek had gegeven, desnoods in het pools, dan had Frank hem ook niet zo vaak durven wisselen
Nothing to see here, carry on![]()
kurwaquote:Op maandag 9 mei 2016 09:58 schreef RijstNatie het volgende:
Milik moet zich ook niet zo laten piepelen door de Boer.
als hij wat eerder een grote bek had gegeven, desnoods in het pools, dan had Frank hem ook niet zo vaak durven wisselen![]()
ok bedankt.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:00 schreef KingRadler het volgende:
Ajax kan nog altijd naar Eindhoven komen om kampioensfeest te vierenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vind maar eens een trainer die met deze troepselectie meer punten gaat halen.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:02 schreef TheJanitor het volgende:
Waar blijft het nieuws dat De Boer oprot?
Succes.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
wie heeft het over meer punten?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind maar eens een trainer die met deze troepselectie meer punten gaat halen.
Succes.
Met minder kan je ook kampioen worden, maar het gaat met name over de manier waarop. Het spel moet gewoon beter.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die kans is niet heel groot. In de 4e voorronde tref je alleen maar clubs die een hogere begroting hebben en op elke positie een betere speler.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
spelen we toch ook?
speelt Schalleke CL?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
ok bedankt.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:06 schreef eight het volgende:
[..]
Die kans is niet heel groot. In de 4e voorronde tref je alleen maar clubs die een hogere begroting hebben en op elke positie een betere speler.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mario Been zou het kunnen. Die gun ik ze ook welquote:Op maandag 9 mei 2016 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Succes.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
De bal is rond, 11 tegen 11 etc.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:06 schreef eight het volgende:
[..]
Die kans is niet heel groot. In de 4e voorronde tref je alleen maar clubs die een hogere begroting hebben en op elke positie een betere speler.
Ajax heeft ook 11 spelers lopen waarbij die beter zijn dan alle 11 van Graafschap (potentieel) en een hogere begroting. Hoeveel werd het gisteren?![]()
Gisteren werd het 1-1, waardoor Ajax het kampioenschap misliep.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:09 schreef DenXD het volgende:
[..]
De bal is rond, 11 tegen 11 etc.
Ajax heeft ook 11 spelers lopen waarbij die beter zijn dan alle 11 van Graafschap (potentieel) en een hogere begroting. Hoeveel werd het gisteren?![]()
dus alles is mogelijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gisteren werd het 1-1, waardoor Ajax het kampioenschap misliep.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Benieuwd of er ook zo wordt geluld als je 5 jaar op rij met leuk voebal derde wordt.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wie heeft het over meer punten?
Met minder kan je ook kampioen worden, maar het gaat met name over de manier waarop. Het spel moet gewoon beter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
derde???quote:Op maandag 9 mei 2016 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of er ook zo wordt geluld als je 5 jaar op rij met leuk voebal derde wordt.
wie zou dan tweede moeten worden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nouja de Europese prestaties van Ajax de afgelopen jaren zijn toch vrij stabiel te noemen, namelijk: erg kut.quote:![]()
Reteket AZquote:Op maandag 9 mei 2016 10:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
derde???
wie zou dan tweede moeten worden?![]()
vind ik wel mee vallen.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouja de Europese prestaties van Ajax de afgelopen jaren zijn toch vrij stabiel te noemen, namelijk: erg kut.
al kijk ik iets verder dan afgelopen wedstrijden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
neequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jaren Hans, niet wedstrijdenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vind ik wel mee vallen.
al kijk ik iets verder dan afgelopen wedstrijden.![]()
ja jaren, ik vind het wel meevallen.quote:
De wedstrijden in de poule fase vond ik Ajax altijd erg goed spelen. Alleen afgelopen keer was het kansloos in de vcl.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zitten veel goede spelers bij. Troepselectiequote:Op maandag 9 mei 2016 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Succes.Enige reden dat deze selectie zo faalt is omdat er een debiele trainer voor staat.
![]()
Dat was 1 wedstrijd, voorronde cl tref je elkaar 2x. Je zult 2x de odds moeten verslaan.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:09 schreef DenXD het volgende:
[..]
De bal is rond, 11 tegen 11 etc.
Ajax heeft ook 11 spelers lopen waarbij die beter zijn dan alle 11 van Graafschap (potentieel) en een hogere begroting. Hoeveel werd het gisteren?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
dit dusquote:Op maandag 9 mei 2016 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of er ook zo wordt geluld als je 5 jaar op rij met leuk voebal derde wordt.![]()
nogmaals wie moet er in die 5 jaar dan tweede worden?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als iets wel duidelijk is geworden is dat dit Ajax niet tegen de druk van het moeten kan, dus ik zie dat somber inquote:Op maandag 9 mei 2016 10:19 schreef eight het volgende:
[..]
Dat was 1 wedstrijd, voorronde cl tref je elkaar 2x. Je zult 2x de odds moeten verslaan.![]()
2e of 3e maakt mij weinig uit, alleen 1e teltquote:Op maandag 9 mei 2016 10:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nogmaals wie moet er in die 5 jaar dan tweede worden?![]()
Ik tel 3 a 4 goede spelers waarvan slechts 1 (Klaassen) een constant niveau haalt.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zitten veel goede spelers bij. TroepselectieEnige reden dat deze selectie zo faalt is omdat er een debiele trainer voor staat.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ach was toch maar een overgangsjaartje.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
eens.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
2e of 3e maakt mij weinig uit, alleen 1e telt
maar ik zie het de komende 5 jaar gewoon gaan tussen ajax en psv. met een neuslengte voorsprong op de restFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gudelj dit jaar niet constant noemenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:23 schreef eight het volgende:
[..]
Ik tel 3 a 4 goede spelers waarvan slechts 1 (Klaassen) een constant niveau haalt.![]()
Ik ben geen fan van Gudelj, maar is een stabiele factor in dit Ajax.
wie zijn die andere 3 a 4 dan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jup. Ajax is een nét niet club gewordenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
als iets wel duidelijk is geworden is dat dit Ajax niet tegen de druk van het moeten kan, dus ik zie dat somber inNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Jullie keepert, Tete en Milik zijn natuurlijk ook gewoon goede spelers.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gudelj dit jaar niet constant noemen![]()
Ik ben geen fan van Gudelj, maar is een stabiele factor in dit Ajax.
wie zijn die andere 3 a 4 dan?
Dat De Boer Milik niet helemaal ziet zitten vind ik erg vreemd.![]()
Er zit talent zat in spelers als Younes, Milik, Bazoer, Klaassen, Tete, Cillessen, Riedewald en Veltman.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:23 schreef eight het volgende:
[..]
Ik tel 3 a 4 goede spelers waarvan slechts 1 (Klaassen) een constant niveau haalt.![]()
Ik lees overal juist dat Klaassen dat niet deedquote:Op maandag 9 mei 2016 10:23 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat vooral te maken met die eeuwige obsessie met tweebenige spitsen. Ja z'n rechterbeen is niet al te best, maar liever een spits met één sterk been en één zwak been dan één met twee zwakke benen.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie keepert, Tete en Milik zijn natuurlijk ook gewoon goede spelers.
Dat De Boer Milik niet helemaal ziet zitten vind ik erg vreemd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goede speler man. Als die een paar keer scoort op het EK gaat hij wel weg denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat vooral te maken met die eeuwige obsessie met tweebenige spitsen. Ja z'n rechterbeen is niet al te best, maar liever een spits met één sterk been en één zwak been dan één met twee zwakke benen.![]()
Er zat ook talent zat in spelers als Boilesen, Van Rhijn en Fischer.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Er zit talent zat in spelers als Younes, Milik, Bazoer, Klaassen, Tete, Cillessen, Riedewald en Veltman.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt, Frank is best een matige trainer.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zat ook talent zat in spelers als Boilesen, Van Rhijn en Fischer.![]()
Een betere resultaatcoach ga je niet snel vindenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt, Frank is best een matige trainer.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Een betere resultaatcoach had gisteren gewonnen. Dat is immers wat een goede resultaatcoach doet. Winnen. En ik weet niet of je er al van op de hoogte bent maar de kampioen zit in Eindhoven en niet in Amsterdam. Dat valt volledig op het conto van De Boer te schrijven.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:43 schreef eight het volgende:
[..]
Een betere resultaatcoach ga je niet snel vinden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wel nee. Beste wat jullie is overkomen man. Geen betere trainer bij jullie gezeten in weet ik het hoeveel jaar.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt, Frank is best een matige trainer.![]()
Ik noem een Cocu.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:43 schreef eight het volgende:
[..]
Een betere resultaatcoach ga je niet snel vinden![]()
Hoe vaak is Ajax onder hem wel niet kampioen geworden met een zeer matig team?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Een betere resultaatcoach had gisteren gewonnen. Dat is immers wat een goede resultaatcoach doet. Winnen. En ik weet niet of je er al van op de hoogte bent maar de kampioen zit in Eindhoven en niet in Amsterdam. Dat valt volledig op het conto van De Boer te schrijven.
3 punten pakken in een hele slechte wedstrijden is juist Frank zikn kenmerk.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Het team is nooit matig geweest, voor eredivisie begrippen. Dat wij het matig noemen heeft te maken met het feit dat wij verder kijken dan Roda JC of Cambuurquote:Op maandag 9 mei 2016 10:50 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe vaak is Ajax onder hem wel niet kampioen geworden met een zeer matig team?
3 punten pakken in een hele slechte wedstrijden is juist Frank zikn kenmerk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet bepaald relevant. Gisteren moest het gebeuren.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:50 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe vaak is Ajax onder hem wel niet kampioen geworden met een zeer matig team?
3 punten pakken in een hele slechte wedstrijden is juist Frank zikn kenmerk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Frank de Boer is ook niet matig voor Eredivisiebegrippen.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het team is nooit matig geweest, voor eredivisie begrippen. Dat wij het matig noemen heeft te maken met het feit dat wij verder kijken dan Roda JC of Cambuur
Je zou juist niet verder moeten kijken, ook Ajax heeft het al moeilijk zat tegen de andere clubs in onze competitie.![]()
![]()
Ik had wel verwacht dat Frank met zijn ervaring in de titelstrijd de jongens scherp en fris had kunnen houden. Natuurlijk was het een lang seizoen maar de laatste 20 minuten waren echt niet om aan te gluren zo slecht.
Wat mij betreft mag hij zelf bepalen of ie nog door wil of niet. Dat krediet heeft hij wel na de eerdere titels. Geen idee welke trainer hem zou kunnen vervangen.![]()
krediet had hij, is nu toch wel weg hoor. je kan daar niet op blijven teren.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef Vermecelli het volgende:
Ik had wel verwacht dat Frank met zijn ervaring in de titelstrijd de jongens scherp en fris had kunnen houden. Natuurlijk was het een lang seizoen maar de laatste 20 minuten waren echt niet om aan te gluren zo slecht.
Wat mij betreft mag hij zelf bepalen of ie nog door wil of niet. Dat krediet heeft hij wel na de eerdere titels. Geen idee welke trainer hem zou kunnen vervangen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In mijn ogen heeft ie dat nog steeds. Vier titels op rij terwijl het bestuurlijk een zooi was, nu rust, structuur en een goed gevulde bank. Als we onder het beleid van Jol door waren gegaan had Ajax nu nog steeds geen cent te makken en stond er een vreemdelingen legioen op het veld.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
krediet had hij, is nu toch wel weg hoor. je kan daar niet op blijven teren.
Die man heeft zoveel betekend voor de club als speler en trainer, dit recht om zelf beslissingen te nemen heeft ie nu wel.![]()
Hem afschrijven na 2 jaar geen kampioenschap? Laten we eerlijk zijn, PSV heeft ook de laatste twee jaar gewoon de beste selectie.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
krediet had hij, is nu toch wel weg hoor. je kan daar niet op blijven teren.![]()
hij was zelf natuurlijk ook niet zo fris, ik weet niet meer of Dijks uitviel toen het al 1-1 stond maar toen had hij er gewoon een middenvelder bij moeten zetten ipv een verdediger, dan die wissel van Milik vond ik ook onbegrijpelijk zeker as je hem vervangt door El Ghazi die de afgelopen maanden niets heeft laten zien, als je die jongen toch laat invallen doe het dan tenminste op een voor hem vertrouwde plekquote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef Vermecelli het volgende:
Wat mij betreft mag hij zelf bepalen of ie nog door wil of niet. Dat krediet heeft hij wel na de eerdere titels. Geen idee welke trainer hem zou kunnen vervangen.![]()
de laatste 7 jaar denk ik welquote:Op maandag 9 mei 2016 11:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hem afschrijven na 2 jaar geen kampioenschap? Laten we eerlijk zijn, PSV heeft ook de laatste twee jaar gewoon de beste selectie.![]()
zoals eerder benoemd Marc is het grootste probleem.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hem afschrijven na 2 jaar geen kampioenschap? Laten we eerlijk zijn, PSV heeft ook de laatste twee jaar gewoon de beste selectie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou nee, als Marcelo, Derijck, Manolev en Waterman een basisplaats hebben kun je echt niet de beste selectie hebben. Ook al was het middenveld en de aanval toen uitstekend.quote:![]()
Ik was het ook niet eens met de wissel, maar kon zijn tactische uitleg wel begrijpen. Frank heeft ook vaak genoeg goed gewisseld waardoor we wel drie punten pakten. Deze wissel ligt nu onder een vergrootglas vanwege de uitslag. Mocht El Ghazi wel de goal maken hadden we hem allemaal aanbeden.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij was zelf natuurlijk ook niet zo fris, ik weet niet meer of Dijks uitviel toen het al 1-1 stond maar toen had hij er gewoon een middenvelder bij moeten zetten ipv een verdediger, dan die wissel van Milik vond ik ook onbegrijpelijk zeker as je hem vervangt door El Ghazi die de afgelopen maanden niets heeft laten zien, als je die jongen toch laat invallen doe het dan tenminste op een voor hem vertrouwde plek![]()
Haha Frank en goed wisselen?quote:Op maandag 9 mei 2016 11:09 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik was het ook niet eens met de wissel, maar kon zijn tactische uitleg wel begrijpen. Frank heeft ook vaak genoeg goed gewisseld waardoor we wel drie punten pakten. Deze wissel ligt nu onder een vergrootglas vanwege de uitslag. Mocht El Ghazi wel de goal maken hadden we hem allemaal aanbeden.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
In die 4 jaar dat ajax het kampioenschap won, waren er inderdaad ook wel jaren tussen waarvan ik vond dat PSV de betere selectie had.quote:
Er valt veel te zeggen voor Frank dat hij in die periode het voor elkaar kreeg om 4 keer achter elkaar het kampioenschap binnen te slepen.Klopt, Cocu is voor ons een held, maar Brands minstens net zo belangrijkquote:Op maandag 9 mei 2016 11:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zoals eerder benoemd Marc is het grootste probleem.![]()
ik heb Frank zelden een wedstrijd zien doen kantelen met een wissel.
een goede wissel is niet per definitie iemand inbrengen die scoort.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zichzelf om mee te beginnen.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:12 schreef Buitendam het volgende:
Hoeveel clubs moet Ajax verslaan om in de groepsfase CL te komen? Twee?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:12 schreef Buitendam het volgende:
Hoeveel clubs moet Ajax verslaan om in de groepsfase CL te komen? Twee?![]()
Er is bijna geen trainer die bekend staat om zijn goede wissels, is namelijk bijzonder lastig en achteraf bijzonder makkelijk lullen dat het verkeerd was.quote:![]()
Zeker als je alleen kijkt naar het resultaat wat een hoop met toeval te maken heeft.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is bijna geen trainer die bekend staat om zijn goede wissels, is namelijk bijzonder lastig en achteraf bijzonder makkelijk lullen dat het verkeerd was.![]()
Ok maar laat ik het dan zo zeggen, van die 4 kampioenschappen zijn er minimaal 2 met een mindere selectiequote:Op maandag 9 mei 2016 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou nee, als Marcelo, Derijck, Manolev en Waterman een basisplaats hebben kun je echt niet de beste selectie hebben. Ook al was het middenveld en de aanval toen uitstekend.![]()
Er zijn wel trainers die bekend staan om debiele wissels.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is bijna geen trainer die bekend staat om zijn goede wissels, is namelijk bijzonder lastig en achteraf bijzonder makkelijk lullen dat het verkeerd was.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Bedankt, Hans.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is bijna geen trainer die bekend staat om zijn goede wissels, is namelijk bijzonder lastig en achteraf bijzonder makkelijk lullen dat het verkeerd was.![]()
Ik kon zijn uitleg niet begrijpen, in de 1e helft lag er veel ruimte achter de verdediging maar op het moment van die wissel lagen ze met hun kont in de 16.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:09 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik was het ook niet eens met de wissel, maar kon zijn tactische uitleg wel begrijpen. Frank heeft ook vaak genoeg goed gewisseld waardoor we wel drie punten pakten. Deze wissel ligt nu onder een vergrootglas vanwege de uitslag. Mocht El Ghazi wel de goal maken hadden we hem allemaal aanbeden.
En die El Ghazi, wat een tijd en ruimte en dan dit doen, je kan je dan ook afvragen wat Milik met zo'n kans gedaan had![]()
Je kan je ook afvragen wat er was gebeurd had Cerny die 2e wel gemaakt. Het is gewoon kut.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kon zijn uitleg niet begrijpen, in de 1e helft lag er veel ruimte achter de verdediging maar op het moment van die wissel lagen ze met hun kont in de 16.
En die El Ghazi, wat een tijd en ruimte en dan dit doen, je kan je dan ook afvragen wat Milik met zo'n kans gedaan had![]()
Dan had je waarschijnlijk uitgelopen naar 3/4 goals en kampioen geweest.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:18 schreef DenXD het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen wat er was gebeurd had Cerny die 2e wel gemaakt. Het is gewoon kut.
Voor straf Cerny hele jaar verhuren aan Almere."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Cerny was wel weer belangrijk tegen Twente.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan had je waarschijnlijk uitgelopen naar 3/4 goals en kampioen geweest.
Voor straf Cerny hele jaar verhuren aan Almere.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom bepaal jij hoe andere mensen die titel vieren?
Misschien hebben sommige supporters wel vrienden die niks met voetbal hebben.![]()
![]()
Beter had hij gewoon die tweede erin getrapt. Voor open goal godverdomme!quote:Op maandag 9 mei 2016 11:20 schreef DenXD het volgende:
[..]
Cerny was wel weer belangrijk tegen Twente.
Mensen die niets met voetbal hebben moet je sowieso niet vertrouwen.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hey Dven, wat was die belangrijke les ook alweer, die Ajax PSV gaf? Iets van dat je er moet staan als het moet?quote:Op maandag 9 mei 2016 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die niets met voetbal hebben moet je sowieso niet vertrouwen.
Bwoehahahahaha.![]()
Het valt allemaal ook niet zo goed te begrijpen. Je hebt een minimale voorsprong in de wedstrijd die het kampioenschap betekent bij winst. Dan haal je je topscorer eruit 'omdat hij niet zo fijn in de wedstrijd zit' en moet je nadien met je centrale verdediger in de spits alsnog het kampioenschap proberen te behalenquote:Op maandag 9 mei 2016 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kon zijn uitleg niet begrijpen, in de 1e helft lag er veel ruimte achter de verdediging maar op het moment van die wissel lagen ze met hun kont in de 16.
En die El Ghazi, wat een tijd en ruimte en dan dit doen, je kan je dan ook afvragen wat Milik met zo'n kans gedaan had
Toen had ik het laatste beetje hoop wat ik had opgegeven. Je gaat juist dan alles of niets spelen. Ik had in de 80e minuut Viergever gewisseld voor El Ghazi en Serero voor Bazoer.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Het valt allemaal ook niet zo goed te begrijpen. Je hebt een minimale voorsprong in de wedstrijd die het kampioenschap betekent bij winst. Dan haal je je topscorer eruit 'omdat hij niet zo fijn in de wedstrijd zit' en moet je nadien met je centrale verdediger in de spits alsnog het kampioenschap proberen te behalen![]()
Ik verloor mijn hoop ook zo rond de 75e minuut. Toen zag je al dat je een Makkelietje nodig had om nog kampioen te wordenquote:Op maandag 9 mei 2016 11:41 schreef DenXD het volgende:
[..]
Toen had ik het laatste beetje hoop wat ik had opgegeven. Je gaat juist dan alles of niets spelen. Ik had in de 80e minuut Viergever gewisseld voor El Ghazi en Serero voor Bazoer.
Wat liep Mulder trouwens weer te blèren, dat Cerny alleen het kampioenschap had verspeeld...BFF met GGMM![]()
Mulderquote:Op maandag 9 mei 2016 11:48 schreef DonRaja het volgende:
Wat liep Mulder trouwens weer te blèren, dat Cerny alleen het kampioenschap had verspeeld...
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
die vent heeft geen idee johquote:Op maandag 9 mei 2016 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is een act. Maar dat gastje is toch pas 18 ofzo?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mulder is een stuk ouder dan 18 hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is een act. Maar dat gastje is toch pas 18 ofzo?![]()
Dven negeert dit soort posts de hele tijd, wat laat hij zich kennenquote:Op maandag 9 mei 2016 11:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hey Dven, wat was die belangrijke les ook alweer, die Ajax PSV gaf? Iets van dat je er moet staan als het moet?
Bwoehahahahaha.![]()
![]()
lijkt mij juist het tegendeel dan.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dven negeert dit soort posts de hele tijd, wat laat hij zich kennenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die man is echt seniel. Heeft ook totaal geen verstand van voetbal. En niemand die hem daar corrigeert. Wat een farce zeg.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:48 schreef DonRaja het volgende:
Wat liep Mulder trouwens weer te blèren, dat Cerny alleen het kampioenschap had verspeeld...Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
wil de trollen eigenlijk niet voeden, maar ik heb bijvoorbeeld een badder hier de laatste 2 maanden niet tot nauwelijks gezien. Nu is hij ineens weer van de partij, dan laat hij zich juist kennen.
maar ik bemoei niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
de rest aan die tafel hebben dat ook niet, of krijgen genoeg betaald om dat niet te doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die man is echt seniel. Heeft ook totaal geen verstand van voetbal. En niemand die hem daar corrigeert. Wat een farce zeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Iemand is madquote:Op maandag 9 mei 2016 11:54 schreef mokkiemok het volgende:
wil de trollen eigenlijk niet voeden, maar ik heb bijvoorbeeld een badder hier de laatste 2 maanden niet tot nauwelijks gezien. Nu is hij ineens weer van de partij, dan laat hij zich juist kennen.
maar ik bemoei niet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Haha nee, eerst de hele week de grootste mond hebben en als je dan geconfronteerd wordt met je debiele uitspraken opeens niks meer zeggenquote:![]()
Ach, die trollen waren er in het PSV topic ook pas nadat Ajax van PSV had gewonnen. Dat is toch de hypocrisie van de gemiddelde supporter?quote:Op maandag 9 mei 2016 11:54 schreef mokkiemok het volgende:
maar ik bemoei niet.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
dat is niet wat ik bedoelde.....quote:Op maandag 9 mei 2016 11:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha nee, eerst de hele week de grootste mond hebben en als je dan geconfronteerd wordt met je debiele uitspraken opeens niks meer zeggenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Willen jullie Younes misschien ruilen voor Elia?
Die eerste gaat een grote toekomst tegemoet.blablablabla![]()
oh zeker. Mad dat het kampioenschap wat we cadeau gekregen hadden door de onkunde van psv zijde. Maar we het dan verspelen tegen de graafschap.quote:
Ajax had vanaf de winterstop 0 recht op de titel. Maar keer op keer kwamn we toch weer bovenaan.
Zoals ik na roda zei; Als psv dit nog weg geeft hebben ze dat compleet aan zichzelf te danken.
Maar toch gaven ze het elke keer weer weg, en bleef ajax bovenaan staan.
nouja dan ga je de laatste speeldag met een ander gevoel in. Dan verprutsen die kneuzen het, dan i dat zuur ja.
Ondanks dat Ajax geen recht had op de titel.
PSV is ook gewoon een kneuzenkermis, ze hadden het 3 maanden geleden al moeten vast stellen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alleen gaat het in dit soort gevallen meer om debielen dan supportersquote:Op maandag 9 mei 2016 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach, die trollen waren er in het PSV topic ook pas nadat Ajax van PSV had gewonnen. Dat is toch de hypocrisie van de gemiddelde supporter?![]()
Ik las ergens dat PSV gisteren ook na een half uur 3-0 achter had kunnen staan.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
oh zeker. Mad dat het kampioenschap wat we cadeau gekregen hadden door de onkunde van psv zijde. Maar we het dan verspelen tegen de graafschap.
Ajax had vanaf de winterstop 0 recht op de titel. Maar keer op keer kwamn we toch weer bovenaan.
Zoals ik na roda zei; Als psv dit nog weg geeft hebben ze dat compleet aan zichzelf te danken.
Maar toch gaven ze het elke keer weer weg, en bleef ajax bovenaan staan.
nouja dan ga je de laatste speeldag met een ander gevoel in. Dan verprutsen die kneuzen het, dan i dat zuur ja.
Ondanks dat Ajax geen recht had op de titel.
PSV is ook gewoon een kneuzenkermis, ze hadden het 3 maanden geleden al moeten vast stellen.![]()
Haha nee niet echt.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:01 schreef DenXD het volgende:
[..]
Ik las ergens dat PSV gisteren ook na een half uur 3-0 achter had kunnen staan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit was zeker op Ajax Showtime?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:01 schreef DenXD het volgende:
[..]
Ik las ergens dat PSV gisteren ook na een half uur 3-0 achter had kunnen staan.![]()
Tegen PEC? Nee niet echt. Paar ongevaarlijke afstandsschoten van Menig volgens mij.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:01 schreef DenXD het volgende:
[..]
Ik las ergens dat PSV gisteren ook na een half uur 3-0 achter had kunnen staan.![]()
Hahaha MAD.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:54 schreef mokkiemok het volgende:
maar ik bemoei niet.
Ik heb wel gepost hoor, alleen niet zo veel. Zat in het buitenland en was daar zowat fulltime aan het werk.
In ruil daarvoor genoeg verdiend om de zomer rustig aan te doen. Lekker genieten en jou irriteren.![]()
Jouwquote:Op maandag 9 mei 2016 12:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahaha MAD.
Ik heb wel gepost hoor, alleen niet zo veel. Zat in het buitenland en was daar zowat fulltime aan het werk.
In ruil daarvoor genoeg verdiend om de zomer rustig aan te doen. Lekker genieten en jouw irriteren.
blablablabla![]()
Goed verhaalquote:Op maandag 9 mei 2016 12:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahaha MAD.
In ruil daarvoor genoeg verdiend om de zomer rustig aan te doen. Lekker genieten en jou irriteren.![]()
mij irriteer je niet hoor. vind het altijd wel aandoenlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahaha MAD.
In ruil daarvoor genoeg verdiend om de zomer rustig aan te doen. Lekker genieten en jou irriteren.
wel gek overigens dat je wel tijd had voor het psv topic in die weken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is maar waar je je druk om maakt he om wanneer iemand op het fok forum post.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mij irriteer je niet hoor. vind het altijd wel aandoenlijk.
wel gek overigens dat je wel tijd had voor het psv topic in die weken.![]()
![]()
badder was in het buitenland aan het werk, daar werkt het ajax topic nietquote:Op maandag 9 mei 2016 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Het is wel aandoenlijk om te zien hoe de lampjes nu wel de weg naar het jodentopic weten te vindenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Laten we dan ook niet meer reageren op trolls.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
badder was in het buitenland aan het werk, daar werkt het ajax topic nietBFF met GGMM![]()
Ik weet niet waarom, maar een overijverige mod heeft mijn reactie verwijderd.quote:
Ik had geen vuurwerk verwacht, maar je zit nu met een boze en teleurgestelde achterban. Ik neem aan dat er al keuzes zijn gemaakt vanuit Ajax. Die moet je dan zo snel mogelijk naar buiten brengen, of in ieder geval met een statement komen. Die complete stilte is niet professioneel.![]()
Het is nog geen 24 uur geleden. Mogen ze daar ook eerst even de wonden likken?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar een overijverige mod heeft mijn reactie verwijderd.
Ik had geen vuurwerk verwacht, maar je zit nu met een boze en teleurgestelde achterban. Ik neem aan dat er al keuzes zijn gemaakt vanuit Ajax. Die moet je dan zo snel mogelijk naar buiten brengen, of in ieder geval met een statement komen. Die complete stilte is niet professioneel.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het is nog geen 24 uur geleden. Mogen ze daar ook eerst even de wonden likken?![]()
Er wordt niet geluisterd.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:14 schreef DonRaja het volgende:
Graag nu alle trolls weer terug naar je eigen topics.![]()
Direct na de wedstrijd toch al?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:32 schreef DenXD het volgende:
Is er al een reactie van Klaassen eigenlijk? Onze captain.
http://www.vi.nl/vivideo/(...)ust-laten-liggen.htmBFF met GGMM![]()
Niet gezien, thanks.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Direct na de wedstrijd toch al?
http://www.vi.nl/vivideo/(...)ust-laten-liggen.htm![]()
Nieuw shirtje 90 euro en je loopt voor lulquote:Op maandag 9 mei 2016 12:30 schreef Caland het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)handjevol-supporters:
Voor wie nog even wil nagenieten.
Tregde klagdAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ok.quote:
Zal even doorgeven dat TheJanitor NU direct actie verwacht.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Beetje professioneel gedragen mag toch wel?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ok.
Zal even doorgeven dat TheJanitor NU direct actie verwacht.![]()
Dat blijft nog wel even, hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 12:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dus dat van lucky Ajax is ook de wereld uit...![]()
![]()
Want niet met een reactie komen wanneer een of andere TheJanitor het wenst is niet professioneel?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Beetje professioneel gedragen mag toch wel?Professioneel is juist geen overhaaste beslissingen nemen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Wat een blamage... Maar PSV heeft dit seizoen veel constanter gespeeld... maar tegen de Graafschap, man man man...![]()
Dan heb je er echt geen verstand vanquote:Op maandag 9 mei 2016 12:37 schreef MakkieR het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Frank de plaats in gaat nemen van Louis van Gaal.![]()
Mij wel.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:37 schreef MakkieR het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Frank de plaats in gaat nemen van Louis van Gaal.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Had ik hem van tevoren ook kunnen vertellen.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nieuw shirtje 90 euro en je loopt voor lul
Tregde klagd
HuehuehuehuehueVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Haha watquote:Op maandag 9 mei 2016 12:37 schreef MakkieR het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Frank de plaats in gaat nemen van Louis van Gaal.![]()
lolquote:Op maandag 9 mei 2016 12:37 schreef MakkieR het volgende:
Het rijtje dat Frank op zijn CV heeft staan is niet mis. En de zomer voor Louis is nog lang. Het zou mij niet verbazen dat het exit voor Van Gaal is. Frank zie ik wel als een opvolger samen met andere concurrenten uiteraard.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je er echt geen verstand van![]()
-Ajaxquote:Op maandag 9 mei 2016 12:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het rijtje dat Frank op zijn CV heeft staan is niet mis.
-
-
-
-
Pfoe, nou inderdaad.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je meent dit echt he?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het rijtje dat Frank op zijn CV heeft staan is niet mis. En de zomer voor Louis is nog lang. Het zou mij niet verbazen dat het exit voor Van Gaal is. Frank zie ik wel als een opvolger samen met andere concurrenten uiteraard.![]()
Daar was ik ook nauwelijks hoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mij irriteer je niet hoor. vind het altijd wel aandoenlijk.
wel gek overigens dat je wel tijd had voor het psv topic in die weken.![]()
Valt me nog mee dat ze niet alle ruiten er uit hebben geslagen. Want zo rollen ze in Amsterdam.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:30 schreef Caland het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)handjevol-supporters:
Voor wie nog even wil nagenieten.U MAD?![]()
quote:Op maandag 9 mei 2016 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze niet alle ruiten er uit hebben geslagen. Want zo rollen ze in Amsterdam.![]()
![]()
Na vijfenhalf jaar lijkt Frank de Boer weg te gaan als hoofdtrainer van Ajax. De coach zei vorige week dat hij al een beslissing had genomen over zijn toekomst en zal nog deze week met de clubleiding in gesprek gaan. Volgens het Algemeen Dagblad is de algemene verwachting binnen de Amsterdamse club dat De Boer zal aangeven dat hij iets nieuws wil gaan proberen.
/
Ajax liep zondag op dramatische wijze het kampioenschap mis en De Boer neemt maandag en dinsdag om deze enorme teleurstelling te verwerken. Aankomende vrijdag vertrekt de selectie van Ajax naar China, om het seizoen af te sluiten, maar nog voor die tijd zal De Boer de clubleiding informeren over zijn plannen. Het lijkt er dus op dat hij wil gaan vertrekken.
“Het ligt echter allemaal nog niet zo eenvoudig als de meeste mensen denken”, laat Guido Albers, de zaakwaarnemer van De Boer, weten. De Boer heeft nog een contract voor een jaar en geïnteresseerde clubs zijn Ajax formeel ruim twee miljoen euro verschuldigd bij een tussentijdse transfer. Bovendien is er op dit moment geen sprake van concrete belangstelling, al worden in de wandelgangen clubs als Internazionale, Everton en Valencia wel genoemd.
De Boer werd in zijn eerste vier jaar kampioen met Ajax, maar moest in de afgelopen twee seizoenen de landstitel aan PSV laten. Doorgaan met de huidige technische staf is sowieso geen optie, omdat er sprake zou zijn van een moeizame relatie tussen assistent-trainers Dennis Bergkamp en Orlando Trustfull.![]()
Doei Frank. Bedankt.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Na vijfenhalf jaar lijkt Frank de Boer weg te gaan als hoofdtrainer van Ajax. De coach zei vorige week dat hij al een beslissing had genomen over zijn toekomst en zal nog deze week met de clubleiding in gesprek gaan. Volgens het Algemeen Dagblad is de algemene verwachting binnen de Amsterdamse club dat De Boer zal aangeven dat hij iets nieuws wil gaan proberen.
/
Ajax liep zondag op dramatische wijze het kampioenschap mis en De Boer neemt maandag en dinsdag om deze enorme teleurstelling te verwerken. Aankomende vrijdag vertrekt de selectie van Ajax naar China, om het seizoen af te sluiten, maar nog voor die tijd zal De Boer de clubleiding informeren over zijn plannen. Het lijkt er dus op dat hij wil gaan vertrekken.
“Het ligt echter allemaal nog niet zo eenvoudig als de meeste mensen denken”, laat Guido Albers, de zaakwaarnemer van De Boer, weten. De Boer heeft nog een contract voor een jaar en geïnteresseerde clubs zijn Ajax formeel ruim twee miljoen euro verschuldigd bij een tussentijdse transfer. Bovendien is er op dit moment geen sprake van concrete belangstelling, al worden in de wandelgangen clubs als Internazionale, Everton en Valencia wel genoemd.
De Boer werd in zijn eerste vier jaar kampioen met Ajax, maar moest in de afgelopen twee seizoenen de landstitel aan PSV laten. Doorgaan met de huidige technische staf is sowieso geen optie, omdat er sprake zou zijn van een moeizame relatie tussen assistent-trainers Dennis Bergkamp en Orlando Trustfull.![]()
United, Chelsea en City ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:10 schreef Sked het volgende:
Inter zou wel een goede club voor hem zijn, daar zijn ze enorm kutvoetbal toch al gewend![]()
Dat zijn mooie affiches jongens!quote:Ajax kan rekenen op een geplaatste status tijdens de derde voorronde van de Champions League. Daardoor ontlopen de Amsterdammers een aantal sterke tegenstanders, zo zocht het Algemeen Dagblad uit.
Ajax zal in de derde voorronde in ieder geval niet Shakhtar Donetsk treffen. Ook de nummers twee van België en Turkije worden niet de eerste tegenstanders van de hoofdstedelingen. Dat betekent dat de club Anderlecht of Club Brugge en Fenerbahçe ontloopt. Ook de Russische nummer twee wordt niet de eerste opponent. Daarvoor zijn CSKA Moskou, Rostov en Zenit Sint-Petersburg nog in de race.
De ploegen die Ajax wel kan treffen: de nummer drie van de Ligue 1 (waarschijnlijk AS Monaco), Sparta Praag, Steaua Boekarest, Young Boys en de nummer twee van Griekenland (AEK Athene, Panathinaikos, Panionios of PAOK Saloniki). Ajax heeft ook goede papieren om in de play-offs (als die bereikt worden) een beschermde status te krijgen. Gebeurt dat niet, dan wachten clubs als FC Porto, Napoli, Manchester City of Manchester United in de laatste ronde voor de groepsfase.
Read more at http://www.voetbalprimeur(...)#7LjGOIwd3cpUEf3Q.99![]()
![]()
verkeerde topic.quote:
[ Bericht 31% gewijzigd door DonRaja op 09-05-2016 13:25:39 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 9 mei 2016 13:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Fantastisch!
Gelukkig maar dat de mods geen youtube filmpjes kunnen verwijderen
BFF met GGMM![]()
Yep, blijf gewoon ontopic aub. Als je een filmpje wil zien dat hier niet relevant is, vraag het dan via DM of ga naar het PSV topic.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:28 schreef DenXD het volgende:
Wow wordt zelfs mijn post hier al verwijderd?BFF met GGMM![]()
quote:Op maandag 9 mei 2016 13:28 schreef DenXD het volgende:
Wow wordt zelfs mijn post hier al verwijderd?
[ Bericht 10% gewijzigd door DonRaja op 09-05-2016 13:31:45 (Ontopic Ties :)) ]![]()
Welke was het pijnlijkst eigenlijk? Rapid Wien, Feyenoord (beker) of De Graafschap?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat een blamage... Maar PSV heeft dit seizoen veel constanter gespeeld... maar tegen de Graafschap, man man man...![]()
Hoe vaak heb ik al opmerkingen gehoord over die boer uit Eindhoven die zijn geld en wijf kwijt was?? Terecht te vaak.
En nu mag ik niks zeggen over een shirtje van 90 uuro???![]()
Titel verspelen op slotdag lijkt mij altijd het pijnlijkst, voor elke club.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke was het pijnlijkst eigenlijk? Rapid Wien, Feyenoord (beker) of De Graafschap?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Of de Pereiro-show in de ArenAquote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke was het pijnlijkst eigenlijk? Rapid Wien, Feyenoord (beker) of De Graafschap?![]()
KJH als pinchhitter op de bank en dan halverwege het seizoen zijn voetbal carrière beëindigen.quote:![]()
Die verliespartij in de beker deed me niet zoveel. Niet winnen bij de Graafschap is veel erger natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke was het pijnlijkst eigenlijk? Rapid Wien, Feyenoord (beker) of De Graafschap?Die gaat weg denk ikquote:![]()
Waarom zou die willen komen banken?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:36 schreef DenXD het volgende:
[..]
KJH als pinchhitter op de bank en dan halverwege het seizoen zijn voetbal carrière beëindigen.BFF met GGMM![]()
Dit jaquote:Op maandag 9 mei 2016 13:18 schreef superniger het volgende:
Het wisselen van Milik begrijp ik nog steeds niet.![]()
Feedback Topic. Dat soort opmerkingen voegen gewoon niets toe.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:34 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe vaak heb ik al opmerkingen gehoord over die boer uit Eindhoven die zijn geld en wijf kwijt was?? Terecht te vaak.
En nu mag ik niks zeggen over een shirtje van 90 uuro???graag op anoniem![]()
Ajax-beul Bryan Smeets ernstig bedreigd
http://www.1limburg.nl/ajax-beul-bryan-smeets-ernstig-bedreigd![]()
Wat een debielenquote:Op maandag 9 mei 2016 13:41 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2016 13:41 schreef KingRadler het volgende:
http://www.1limburg.nl/ajax-beul-bryan-smeets-ernstig-bedreigd
Oh man.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Echt sneu weer dit.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:41 schreef KingRadler het volgende:
http://www.1limburg.nl/ajax-beul-bryan-smeets-ernstig-bedreigd
Dat ze dan met zijn allen de spelersbus opwachten en gewoon eens fatsoenlijk gaan praten met de technische staf en de spelers en samen janken in plaats van dit. Be-lach-e-lijk.![]()
Voetbal zo belangrijk vinden dat je iemand zijn leven compleet onleefbaar maaktquote:Op maandag 9 mei 2016 13:41 schreef KingRadler het volgende:
![]()
Tja... er zitten overal debielen natuurlijk. Ik ga als Feyenoord supporter niet vingerwijzen na die intellectuelen bij ons die Vejinovic waren gaan bedreigen...quote:Op maandag 9 mei 2016 13:41 schreef KingRadler het volgende:
http://www.1limburg.nl/ajax-beul-bryan-smeets-ernstig-bedreigdBFF met GGMM![]()
Die zag ik wel aankomen. Dieptriest natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:41 schreef KingRadler het volgende:
http://www.1limburg.nl/ajax-beul-bryan-smeets-ernstig-bedreigdWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat bleek uiteindelijk om de plaatselijke pizzakoeriers te gaan.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja... er zitten overal debielen natuurlijk. Ik ga als Feyenoord supporter niet vingerwijzen na die intellectuelen bij ons die Vejinovic waren gaan bedreigen...VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heeft er ook wel beetje om gevraagd met zijn ludieke gedrag.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die zag ik wel aankomen. Dieptriest natuurlijk.
Verder vraag ik me af hoe concreet zulke bedreigingen nu daadwerkelijk zijn als je er geeneens aangifte van doet
blablablabla![]()
Hebben ze ook gedaan, bus stopte nietquote:Op maandag 9 mei 2016 13:42 schreef DenXD het volgende:
[..]
Echt sneu weer dit.
Dat ze dan met zijn allen de spelersbus opwachten en gewoon eens fatsoenlijk gaan praten met de technische staf en de spelers en samen janken in plaats van dit. Be-lach-e-lijk.![]()
Milik gaat echt niet naar PSV. En de Jong gaat niet weg.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dan Milik naar PSV die er 35 maakt, genot.![]()
Jij had normaal rationeel handelen verwacht van voetbalsupporters?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:42 schreef DenXD het volgende:
[..]
Echt sneu weer dit.
![]()
Die Bryan had Ajax destijds moeten kopen, net als Tadic en Chadli trouwens.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:58 schreef KingRadler het volgende:
Bryan kan er niks aan doen dat hij een goal maakte.
Ajax had gewoon nog 1 moeten scoren.![]()
Steau Boekarest maar loten dan. Kan ik ze (voor de tweede keer) live zien afgaan
Denk niet dat we die kunnen hebben.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:06 schreef Dven het volgende:
Steau Boekarest maar loten dan. Kan ik ze (voor de tweede keer) live zien afgaan![]()
Dinamo Boekarest dan.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk niet dat we die kunnen hebben."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 9 mei 2016 13:41 schreef KingRadler het volgende:
![]()
Belachelijk dat dit gebeurt, ze hebben het zelf laten liggen (tegen de nummer 17 nota bene) en dan reageren ze zich af op iemand die gewoon zijn werk doet.![]()
#WZAWZDSV (laatste twee letters staan voor “slechte verliezers”)The only way you can be original, is to be yourself.![]()
wat een debielenquote:Op maandag 9 mei 2016 13:41 schreef KingRadler het volgende:
Er is ook geen EK waarbij de helft van selectie zijn gram kan bij halen. Het lijkt me echt een kutzomer als Nederlandse speler van Ajax. Lijkt me lastig om de kopjes weer recht te krijgen voor over 3 maanden als de competitie begint (en al die kwalificaties voor Europa daarbij).quote:Op maandag 9 mei 2016 14:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar ik zal even een open deur in trappen: wie we ook loten, het gaat lastig worden.
Milik zou mogelijk nog even mogen schitteren.![]()
Die gaat weg lijkt me, heeft het ook bij Willem II niet helemaal waargemaakt.quote:‘Ajax? Ik moet nog met ze praten, maar hopelijk keer ik er wel terug’
Maandag, 9 mei 2016 om 14:13
Lucas Andersen is bijna klaar bij Willem II. De aanvallende middenvelder hielp de Tilburgers zondag met een fraai doelpunt aan een driepunter op Roda JC Kerkrade, maar kon niet voorkomen dat er nacompetitiewedstrijden moeten worden gespeeld.
/
“We krijgen nog vier wedstrijden om te laten zien hoe goed wij zijn”, aldus de 21-jarige Deen, die wordt gehuurd van Ajax. Hij kwam dit seizoen tot zeven doelpunten en zes assists in 36 officiële wedstrijden en waar hij volgend seizoen speelt, weet Andersen nog niet.
“In eerste instantie wil ik nu gewoon laten zien hoe goed ik ben. Hopelijk staan we straks nog in de Eredivisie. Of ik terugkeer bij Ajax? Ik moet nog met ze praten, maar hopelijk wel”, besluit Andersen in gesprek met de NOS.![]()
Daarvoor moet er wel een andere trainer komen lijkt me.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:14 schreef DenXD het volgende:
[..]
Er is ook geen EK waarbij de helft van selectie zijn gram kan bij halen. Het lijkt me echt een kutzomer als Nederlandse speler van Ajax. Lijkt me lastig om de kopjes weer recht te krijgen voor over 3 maanden als de competitie begint (en al die kwalificaties voor Europa daarbij).
Milik zou mogelijk nog even mogen schitteren.
Verder gun ik het Milik oprecht.![]()
dat is natuurlijk ook het leuke aan sport, je begint gewoon weer van voren af aanquote:Op maandag 9 mei 2016 14:14 schreef DenXD het volgende:
[..]
Er is ook geen EK waarbij de helft van selectie zijn gram kan bij halen. Het lijkt me echt een kutzomer als Nederlandse speler van Ajax. Lijkt me lastig om de kopjes weer recht te krijgen voor over 3 maanden als de competitie begint (en al die kwalificaties voor Europa daarbij).
Milik zou mogelijk nog even mogen schitteren.![]()
Ik zie Peter Bosz erg graag komen. Zijn naam circuleert steeds uitdrukkelijker rond Ajax. De man heeft een positieve spelopvatting, heeft goede duidelijke verhalen en komt op mij wel over als een persoonlijkheid die niet zo snel in de war is.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Heeft De Boer de wissel eigenlijk nog uitgelegd?Zou toch ook wel raar zijn als hij Israel nu alweer verlaat.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik zie Peter Bosz erg graag komen. Zijn naam circuleert steeds uitdrukkelijker rond Ajax. De man heeft een positieve spelopvatting, heeft goede duidelijke verhalen en komt op mij wel over als een persoonlijkheid die niet zo snel in de war is.Maar lijkt me idd een goede coach
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Trainer Frank de Boer snapte zondag na het gelijkspel van Ajax bij De Graafschap (1-1) weinig van de kritiek op zijn beslissing om Arek Milik naar de kant te halen voor Anwar El Ghazi. De Poolse aanvaller is met 21 doelpunten topscorer van Ajax in de eredivisie, maar moest van het veld terwijl zijn ploeg nog minimaal één treffer nodig had voor de landstitel.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:31 schreef Parafernalia het volgende:
Heeft De Boer de wissel eigenlijk nog uitgelegd?
"Ik vond Arek niet zo in de wedstrijd zitten", verklaarde De Boer zijn keuze. "Daarnaast lag er veel ruimte achter de twee centrale verdedigers van De Graafschap. Milik heeft heel veel kwaliteiten, maar in de eerste helft zag ik twee momenten die de snellere El Ghazi wel had aangegrepen om echt weg te zijn."
Met El Ghazi in de punt van de aanval kwam Ajax echter niet tot een noodzakelijke tweede treffer. De Boer probeerde in de slotfase van het duel nog een beslissing te forceren door verdediger Mike van der Hoorn naar voren te sturen. Ook dat leidde niet meer tot een gewenst resultaat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo heel raar is dat niet toch? Clubs als maccabi staan er niet om bekend erg lang met trainers te doenquote:Op maandag 9 mei 2016 14:32 schreef Parafernalia het volgende:
Heeft De Boer de wissel eigenlijk nog uitgelegd?
[..]
Zou toch ook wel raar zijn als hij Israel nu alweer verlaat.Maar lijkt me idd een goede coach
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Jammer dat de voorronde CL al voor de eerste Eredivisieronde is. Zal wel weer misgaan doordat er net een nieuwe trainer is en spelers nog niet gewend aan de tactiek zijn.![]()
er is vast wel weer een reden aan te wijzen inderdaad waarom t niet lukte.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:42 schreef BobW het volgende:
Jammer dat de voorronde CL al voor de eerste Eredivisieronde is. Zal wel weer misgaan doordat er net een nieuwe trainer is en spelers nog niet gewend aan de tactiek zijn.![]()
Tactisch onbenul is het.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Trainer Frank de Boer snapte zondag na het gelijkspel van Ajax bij De Graafschap (1-1) weinig van de kritiek op zijn beslissing om Arek Milik naar de kant te halen voor Anwar El Ghazi. De Poolse aanvaller is met 21 doelpunten topscorer van Ajax in de eredivisie, maar moest van het veld terwijl zijn ploeg nog minimaal één treffer nodig had voor de landstitel.
"Ik vond Arek niet zo in de wedstrijd zitten", verklaarde De Boer zijn keuze. "Daarnaast lag er veel ruimte achter de twee centrale verdedigers van De Graafschap. Milik heeft heel veel kwaliteiten, maar in de eerste helft zag ik twee momenten die de snellere El Ghazi wel had aangegrepen om echt weg te zijn."
Met El Ghazi in de punt van de aanval kwam Ajax echter niet tot een noodzakelijke tweede treffer. De Boer probeerde in de slotfase van het duel nog een beslissing te forceren door verdediger Mike van der Hoorn naar voren te sturen. Ook dat leidde niet meer tot een gewenst resultaat.![]()
Gewoon die rondes eens een keer doorkomen. Die excuses altijd.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:42 schreef BobW het volgende:
Jammer dat de voorronde CL al voor de eerste Eredivisieronde is. Zal wel weer misgaan doordat er net een nieuwe trainer is en spelers nog niet gewend aan de tactiek zijn.Charlie: How's it going in there?
Man man man, dat kennen we inmiddels wel. Uiteraard zal Ajax het daarop gooien.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:42 schreef BobW het volgende:
En je begint natuurlijk ook zo vroeg dat je in de tweede seizoenshelft krachten tekort komt.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:42 schreef BobW het volgende:
Jammer dat de voorronde CL al voor de eerste Eredivisieronde is. Zal wel weer misgaan doordat er net een nieuwe trainer is en spelers nog niet gewend aan de tactiek zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daar moet jij als Feyenoord alles van weten.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
En je begint natuurlijk ook zo vroeg dat je in de tweede seizoenshelft krachten tekort komt.![]()
"verlies" je zomaar 7 keer op rij doorquote:Op maandag 9 mei 2016 14:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daar moet jij als Feyenoord alles van weten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Geen voorrondes aankomend seizoen. Topfit dit dat.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daar moet jij als Feyenoord alles van weten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Alleen Kuyt zal dan nog energie over hebben.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen voorrondes aankomend seizoen. Topfit dit dat.![]()
http://nos.nl/artikel/207(...)-israel-ophalen.htmlquote:Op maandag 9 mei 2016 15:07 schreef RijstNatie het volgende:
Bosz kkomt nooit naar ajax, hij is een kakkerlak in hart en nieren![]()
Natuurlijk een gruwelijke wanvertoning gisteren. Dit is ook absoluut niet lekker met het oog op volgend seizoen, nu ga je al gauw de smoesjes krijgen dat "goede" spelers niet haalbaar zijn omdat ze niet zeker zijn van CL. Ik hoop echt dat Ajax zich snel herpakt komende zomer en de selectie snel op orde heeft. Mocht FdB zijn beslissing hebben genomen om te vertrekken, wees dan vlug met een vervanger te halen en zorg dat die selectie vorm gaat krijgen in juni. Voorrronde CL halen is echt een pre voor iedereen die Ajax lief heeft.
Verder zou ik als Ajax zijnde eens echt goed doorselecteren, nu is het moment daar.
Verkopen:
- Van Rhijn
- Boilesen
- Duarte
- Viergever of V. d. Hoorn
- Serero
- Klaassen (kan je veel voor vangen nu)
- Fischer
- Schone
- El Ghazi (ook veel interesse, mooi moment om voor een mooi bedrag te verkopen)
- Zivkovic (misschien weer verhuren dan maar..)
Halen:
- Investeren in buitenlandse ervaren centrale verdediger (25+)
- Een extra linksback zou niet verkeerd zijn, weinig speling daar buiten Dijks.
- Haal Ziyech (zoveel beter dan Klaassen, geloof me..)
- Investeren in extra spits met ervaring (zoals Huntelaar dus..)
- Neem de gok en haal een dribbelaar zoals Younes voor de positie van rechtsbuiten. Cerny gaat zeker minuten maken, maar met hem alleen red je het niet.
Verder moeten ze de volgende jongens alvast aan het 1e laten ruiken:
- Nouri, de Ligt, Dolberg, Owusu, Muric.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mestreech1990 op 09-05-2016 15:21:34 ]![]()
Hiervan gebeurd max 20%quote:Op maandag 9 mei 2016 15:12 schreef Mestreech1990 het volgende:
Natuurlijk een gruwelijke wanvertoning gisteren. Dit is ook absoluut niet lekker met het oog op volgend seizoen, nu ga je al gauw de smoesjes krijgen dat "goede" spelers niet haalbaar zijn omdat ze niet zeker zijn van CL. Ik hoop echt dat Ajax zich snel herpakt komende zomer en de selectie snel op orde heeft. Mocht FdB zijn beslissing hebben genomen om te vertrekken, wees dan vlug met een vervanger te halen en zorg dat die selectie vorm gaat krijgen in juni. Voorrronde CL halen is echt een pre voor iedereen die Ajax lief heeft.
Verder zou ik als Ajax zijnde een goed doorselecteren, nu is het moment daar.
Verkopen:
- Van Rhijn
- Boilesen
- Serero
- Fischer
- Schone
- El Ghazi (ook veel interesse, mooi moment om voor een mooi bedrag te verkopen)
Halen:
- Neem de gok en haal een dribbelaar zoals Younes voor de positie van rechtsbuiten. Cerny gaat zeker minuten maken, maar met hem alleen red je het niet.
- Nouri, de Ligt, Dolberg, Owusu, Muric.hhhhh![]()
gewoon een opsomming van wat we hier al maanden roepen.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:12 schreef Mestreech1990 het volgende:
Verder zou ik als Ajax zijnde eens echt goed doorselecteren, nu is het moment daar.
Verkopen:
- Van Rhijn
- Boilesen
- Serero
- Fischer
- Schone
Halen:
- Nouri, de Ligt, Dolberg, Owusu, Muric.
volledig mee eens overigens, behalve Klaassen verkopen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
speelt schalleke CL?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
Huntelaar is maar de vraag, wil die niet perse CL spelen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, maar Ajax wrs ook niet. Niet spelen van CL daar heeft hij zich negatief over uitgesproken.quote:blablablabla![]()
als hij dat nu niet gaat doen met schalke, en met Ajax vcl speelt. Is dat toch een stap voorwaarts wat betreft CLquote:Op maandag 9 mei 2016 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, maar Ajax wrs ook niet. Niet spelen van CL daar heeft hij zich negatief over uitgesproken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat scheelt echt een slokquote:Op maandag 9 mei 2016 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen voorrondes aankomend seizoen. Topfit dit dat.![]()
Schalke heeft afgelopen weekend CL uit handen gegeven, dat is wel een meevaller..quote:Op maandag 9 mei 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
Huntelaar is nu ook maar de vraag, wil die niet perse CL spelen?
Het is tijd dat het 100% word. Het is zeker niet zo dat Schone, Serero en El Ghazi het slecht hebben gedaan, maar je ziet gewoon dat Ajax vast zit en zo'n spelers Ajax niet meer na een hoger niveau gaan tillen. Verder hou je er waarschijnlijk nog een mooi bedrag aan over. Vooral in het geval van El Ghazi en Klaassen.![]()
Weet iemand wat Bazoer eigenlijk na afloop van de wedstrijd schreeuwt als ie een beetje mad is? 'Dit is ??????'![]()
Klaassen moet je wat mij betreft nog wel houden, is een echte aanjager voor het hele team.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Schalke heeft afgelopen weekend CL uit handen gegeven, dat is wel een meevaller..
Het is tijd dat het 100% word. Het is zeker niet zo dat Schone, Serero en El Ghazi het slecht hebben gedaan, maar je ziet gewoon dat Ajax vast zit en zo'n spelers Ajax niet meer na een hoger niveau gaan tillen. Verder hou je er waarschijnlijk nog een mooi bedrag aan over. Vooral in het geval van El Ghazi en Klaassen.
Ziyech halen ben ik zeker voor maar dan idnerdaad als vervanger voor Klaassen (als hij dan wel weg gaat)
Als je hunt haalt ben je Milik kwijt en moet je op zoek naar nog een spits. ( Janssen?)
Milik tikt volgend seizoen de 30 aan geloof mij maar.
Ghazi alleen verkopen als je een nieuwe optie hebt voor of achter CernyFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
SPARTAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:29 schreef Bolasie het volgende:
Weet iemand wat Bazoer eigenlijk na afloop van de wedstrijd schreeuwt als ie een beetje mad is? 'Dit is ??????'
Althans, dat meen ik te horen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Geloof niet dat hij nu nog komt.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als hij dat nu niet gaat doen met schalke, en met Ajax vcl speelt. Is dat toch een stap voorwaarts wat betreft CL
Waarschijnlijk lekker zitten wachten met knoop door hakken tot kampioenschap en dus groepsfase 100% zeker was.blablablabla![]()
Milik moet je gewoon vanaf. Was de laatste potten weer ouderwets matig. Hopelijk was die korte opleving genoeg om te vangen.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Klaassen moet je wat mij betreft nog wel houden, is een echte aanjager voor het hele team.
Ziyech halen ben ik zeker voor maar dan idnerdaad als vervanger voor Klaassen (als hij dan wel weg gaat)
Als je hunt haalt ben je Milik kwijt en moet je op zoek naar nog een spits. ( Janssen?)
Ghazi alleen verkopen als je een nieuwe optie hebt voor of achter CernyCharlie: How's it going in there?
En wie moet je daarvoor in de plaats neerzetten?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Milik moet je gewoon vanaf. Was de laatste potten weer ouderwets matig. Hopelijk was die korte opleving genoeg om te vangen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
SPARTAAAAAAAAAAAAAAAA.
Althans, dat meen ik te horen.
Niet te verstaan die gast, vraag me of ie zelf wel wist wat ie zei.![]()
Tijd om Stijnho van stal te halen denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En wie moet je daarvoor in de plaats neerzetten?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Huntelaar hopen zequote:Op maandag 9 mei 2016 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En wie moet je daarvoor in de plaats neerzetten?blablablabla![]()
Iemand waarmee je de oorlog wel wintquote:Op maandag 9 mei 2016 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En wie moet je daarvoor in de plaats neerzetten?
Charlie: How's it going in there?
van mij hoeft hunt niet te komen, enkel voor sentiment.quote:
Milik schiet er volgend seizoen gewoon 30 in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sigthorsson?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Iemand waarmee je de oorlog wel wint"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
zou gescoord hebben tegen de graafschapquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben ten eerste erg benieuwd hoe ze deze situatie vanuit Ajax gaan oplossen. Wat gebeurt er met Frank? Hoe wordt dit opgepakt etc?Charlie: How's it going in there?
Ik vind die Klaassen echt drie keer niks, een aanjager kan Gudelj wel zijn voor Ajax komend seizoen. Klaassen voetbalt als een natte krant, doet werkelijk alles verkeerd. Verder zeurt hij tegenwoordig meer dan dat hij het team helpt. Dan kan hij wel mooi statistieken geproduceerd hebben, maar als je ziet hoe vaak hij de bal kwijt raakt of verkeerd raakt. Dat is echt buiten proporties en niet "des 10". Hier moet een sierlijke voetballer staan, met een goed schot of eentje die strooit met geweldige steek balletjes. Je moet naar het stadion komen voor een nummer tien bij Ajax en dat gevoel heb ik totaal niet bij Klaassen. Nu kan je veel voor hem vangen, pak die kans.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Klaassen moet je wat mij betreft nog wel houden, is een echte aanjager voor het hele team.
Ghazi alleen verkopen als je een nieuwe optie hebt voor of achter Cerny![]()
Ik hoor Haller, Huntelaar, Janssen. Maar als je Milik bij een van die drie clubs neerzet zal die het niet minder doen dan de eerder genoemde spelers. Ik vind Milik een goede spits, maar een spits heeft wat vertrouwen nodig. Daarnaast is hij ook gewoon fout gescout. Als je niet vanuit de reactie wil spelen, zoals vorig jaar en de eerste seizoenshelft, heb je aan hem helemaal niets. Het is namelijk een heel matig aanspeelpunt. Ik snap wat De Boer voor ogen had, maar wil je hem op die manier laten slagen moet je hem een poosje laten staan.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Iemand waarmee je de oorlog wel wintWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Je vergeet Andersenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:12 schreef Mestreech1990 het volgende:
Verkopen:
- Van Rhijn
- Boilesen
- Duarte
- Serero
- Fischer
- Schone
Halen:
- Nouri, de Ligt, Dolberg, Owusu, Muric.![]()
bij willem ll laten zittenquote:
miljoentje voor vangenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoewel die man zeker kwaliteiten had en veel pech met blessures was dat natuurlijk ook niet de gedroomde kandidaat. Ik zie gewoon erg graag een spits komen die ook als hij slecht speelt een handenbinder is voor een verdediging.quote:Charlie: How's it going in there?
Ik hoop dat hij een mooie transfer naar Everton of Valencia krijgt. FdB heeft Ajax successen bezorgd en zeker alle lof en krediet verdiend. Maar iedereen ziet nu dat het tijd is voor hem om te vertrekken. Ik ben er ook van overtuigd dat de selectie een nieuwe impuls nodig heeft.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik ben ten eerste erg benieuwd hoe ze deze situatie vanuit Ajax gaan oplossen. Wat gebeurt er met Frank? Hoe wordt dit opgepakt etc?![]()
ene Arkadiusz Milik van afc Ajax is zo iemandquote:Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoewel die man zeker kwaliteiten had en veel pech met blessures was dat natuurlijk ook niet de gedroomde kandidaat. Ik zie gewoon erg graag een spits komen die ook als hij slecht speelt een handenbinder is voor een verdediging.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sinkgraven en Andersen zou ik absoluut nog niet verkopen. Sinkgraven heb je gewoonweg al 7.5 miljoen in geïnvesteerd, misschien dat een nieuwe trainer hem wel aan het voetballen krijgt.quote:
Andersen is ook nog jong, jaartje verhuren is goede optie. Hij heeft talent, maar ook bij hem moet het nog tot uiting komen. Op dit moment vang je toch bijna niets voor deze jongens.![]()
Het is met name het laatste wat je aanstipt. Milik is te vaak volkomen onzichtbaar. Het is een aardige spits maar zal nooit "boven zijn gewicht slaan" als je snapt wat ik bedoel. Je krijgt wat je ziet. Het is geen harde werker als Janssen en geen fysiek sterke speler als Haller maar hij maakt bij vlagen wat goals. Is dat genoeg?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoor Haller, Huntelaar, Janssen. Maar als je Milik bij een van die drie clubs neerzet zal die het niet minder doen dan de eerder genoemde spelers. Ik vind Milik een goede spits, maar een spits heeft wat vertrouwen nodig. Daarnaast is hij ook gewoon fout gescout. Als je niet vanuit de reactie wil spelen, zoals vorig jaar en de eerste seizoenshelft, heb je aan hem helemaal niets. Het is namelijk een heel matig aanspeelpunt. Ik snap wat De Boer voor ogen had, maar wil je hem op die manier laten slagen moet je hem een poosje laten staan.Charlie: How's it going in there?
Nee Mokkie hier gaan we elkaar niet vindenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ene Arkadiusz Milik van afc Ajax is zo iemandDat ben ik het helemaal met je eens. Iemand die tempo en spelvreugde predikt. Niet die gelatenheid die veel teveel onder Frank is laten zien. Bedanken voor zijn diensten en tijd voor een frisse wind iddquote:Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een mooie transfer naar Everton of Valencia krijgt. FdB heeft Ajax successen bezorgd en zeker alle lof en krediet verdiend. Maar iedereen ziet nu dat het tijd is voor hem om te vertrekken. Ik ben er ook van overtuigd dat de selectie een nieuwe impuls nodig heeft.Charlie: How's it going in there?
wat een lulkoekquote:Op maandag 9 mei 2016 15:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is met name het laatste wat je aanstipt. Milik is te vaak volkomen onzichtbaar. Het is een aardige spits maar zal nooit "boven zijn gewicht slaan" als je snapt wat ik bedoel. Je krijgt wat je ziet. Het is geen harde werker als Janssen en geen fysiek sterke speler als Haller maar hij maakt bij vlagen wat goals. Is dat genoeg?
ik heb Milik zo vaak zien jagen en energie in de wedstrijd zien steken.
Hij heeft nog geen 3 weken achter elkaar vertrouwen gekregen.
Haller is echt niet beter dan Milik, ik denk zelfs minder goed.
Janssen doet het nu 1 seizoen goed, daar kan je niks over zeggen.
de Jong is beter dan Milik, verder zou ik niet weten wie nog meer in de eredivisie.
Huntelaar gaat er ook niet meer inschieten dan 30, het is maar de vraag of die energie in de wedstrijd gaat steken. Kan alleen maar tegenvallen met zo'n grote hype.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Milik is prima, maar een goeie pinchhitter / back-up / 2e spits is geen overbodige luxe. Maar je krijgt dus weer het gezeik dat als je een type Jansen/Huntelaar haalt die ook alleen komen als ze eerste spits zijn. Vermoed zelfs dat Haller dat ook verwacht.![]()
Alleen Janssen zie ik komen voor een tweede spits, dat is als psv hem niet haalt als eerste.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
Milik is prima, maar een goeie pinchhitter / back-up / 2e spits is geen overbodige luxe. Maar je krijgt dus weer het gezeik dat als je een type Jansen/Huntelaar haalt die ook alleen komen als ze eerste spits zijn. Vermoed zelfs dat Haller dat ook verwacht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dure 2e spits dan. Miljoentje of 8quote:Op maandag 9 mei 2016 15:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Alleen Janssen zie ik komen voor een tweede spits, dat is als psv hem niet haalt als eerste.![]()
vind ik niet, welke spits wil je dan halen als tweede spits ?quote:
onder de 8 mil is het een breedteaankoop.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat een lulkoek
ik heb Milik zo vaak zien jagen en energie in de wedstrijd zien steken.
Hij heeft nog geen 3 weken achter elkaar vertrouwen gekregen.
Haller is echt niet beter dan Milik, ik denk zelfs minder goed.
Janssen doet het nu 1 seizoen goed, daar kan je niks over zeggen.
de Jong is beter dan Milik, verder zou ik niet weten wie nog meer in de eredivisie.
Huntelaar gaat er ook niet meer inschieten dan 30, het is maar de vraag of die energie in de wedstrijd gaat steken. Kan alleen maar tegenvallen met zo'n grote hype.Wist niet dat je boos werd Mokkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
MWah. Voor dat geld moet je wel echt basis kwaliteit hebben. Sinkgraven 2,0 moet je niet willenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vind ik niet, welke spits wil je dan halen als tweede spits ?
onder de 8 mil is het een breedteaankoop.![]()
op jou nooit. Maar ik vind gewoon dat we Milik nog nooit het vetrouwen hebben gegeven dat hij verdiend.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd Mokkie.
werkt zich de pleuris, klaagt niet zeikt niet
en schiet er toch een kleine 25 in in niet eens 34 wedstrijden.
loopt 0.7 p/w
Frank is alleen maar kritisch, en net als hij lekker begint te spelen gaan ze zeiken over de hunt als eerste spitsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: