SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Voorronde CL here we come
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Precies hoe marc ook denkt, helaas denk psv wel verder dan 1 seizoen.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat ze liever Luuk houden en volgend jaar weer zeker zijn van 20+ goals.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Tbilisi kan z'n borst nat maken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik denk dat Luuk sowieso weer een poging in het buitenland gaat willen wagen.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Precies hoe marc ook denkt, helaas denk psv wel verder dan 1 seizoen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
kans is zeer aanwezig, zeker na dit kampioenschap.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat Luuk sowieso weer een poging in het buitenland gaat willen wagen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Dvengenotquote:Op maandag 2 mei 2016 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
2015/2016, het seizoen waarin PSV iedereen voetballes gaf!
maar geen kampioen werd
P.S. Voorronde CL
gr gr Ajax![]()
![]()
Ajacieden die nu roepen dat de boer weg moet terwijl als ze kampioen werden kon ie vast nog wel een jaar door![]()
![]()
neequote:Op maandag 9 mei 2016 08:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ajacieden die nu roepen dat de boer weg moet terwijl als ze kampioen werden kon ie vast nog wel een jaar doorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als je vaker in dit topic was geweest dan alleen nu, om te trollen. Dan had je gezien dat dit al 3 jaar wordt geroepen.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ajacieden die nu roepen dat de boer weg moet terwijl als ze kampioen werden kon ie vast nog wel een jaar doorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou wel iets meer krediet hebben gehad. Maar wat er gisteren gebeurdequote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
het was weer fout ingrijpen, en het is alweer een jaar zaadquote:Op maandag 9 mei 2016 08:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou wel iets meer krediet hebben gehad. Maar wat er gisteren gebeurdeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee. Maar welkom bij het Ajax topic op Fok. Bent hier dus voor het eerst zo te zien.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ajacieden die nu roepen dat de boer weg moet terwijl als ze kampioen werden kon ie vast nog wel een jaar door
Hoe kan je je topscorer nou wisselen om later met je verdediger in de spits te moeten gaan spelen.
![]()
Nee, lees het topic maar door.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ajacieden die nu roepen dat de boer weg moet terwijl als ze kampioen werden kon ie vast nog wel een jaar door![]()
Zo slecht dat het episch werd. Ben er vrij zeker van dat Milik die bal die door El Ghazi doorgekopt werd er wel had ingeramd.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:57 schreef DenXD het volgende:
[..]
Nee. Maar welkom bij het Ajax topic op Fok. Bent hier dus voor het eerst zo te zien.
Hoe kan je je topscorer nou wisselen om later met je verdediger in de spits te moeten gaan spelen.
Dan had je precies dezelfde reacties gehad.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ajacieden die nu roepen dat de boer weg moet terwijl als ze kampioen werden kon ie vast nog wel een jaar door
Ajacieden kijken verder dan alleen resultaatOh.![]()
Frank hopelijk ookquote:Op maandag 9 mei 2016 09:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had je precies dezelfde reacties gehad.
Ajacieden kijken verder dan alleen resultaat![]()
Dat. Of die kans van El Ghazi die hij met links moest aannemen om met rechts te schieten. Die had Milik in de rechterbovenhoek door het net gestampt.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo slecht dat het episch werd. Ben er vrij zeker van dat Milik die bal die door El Ghazi doorgekopt werd er wel had ingeramd.
Ik was ook absoluut nooit met Serero begonnen. Zijn afstand schoten zijn alleen maar goed voor American Football.
Maar als als als als.![]()
inderdaad het grootste probleem, die moet het lekker bij de jeugdcontracten houden. Enige dat hij goed doet.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eerlijk gezegd moet Ajax zelfs met alle reserves van de Graafschap winnen, zeker als het om het kampioenschap gaat.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:03 schreef DenXD het volgende:
[..]
Dat. Of die kans van El Ghazi die hij met links moest aannemen om met rechts te schieten. Die had Milik in de rechterbovenhoek door het net gestampt.
Ik was ook absoluut nooit met Serero begonnen. Zijn afstand schoten zijn alleen maar goed voor American Football.
Maar als als als als.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bazoer had er ook in gemogen voor Klaassen.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:03 schreef DenXD het volgende:
[..]
Dat. Of die kans van El Ghazi die hij met links moest aannemen om met rechts te schieten. Die had Milik in de rechterbovenhoek door het net gestampt.
Maar als als als als.![]()
Hoezo? Die Bazoer raakt het hele seizoen al geen pepernoot terwijl Klaassen gewoon constant presteert.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bazoer had er ook in gemogen voor Klaassen.![]()
Die Bazoer die is behoorlijk woest, wat ik me ook kan voorstellen. Ik snap niet waarom dat hij geen voorkeur krijgt boven Serero. Serero is misschien wel sterk aan balletje veroveren en omschakelingen voorkomen, maar kom op tegen de Graafschap moet je juist met al je aanvallend vermogen naar voren drukken.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bazoer had er ook in gemogen voor Klaassen.
Klaassen, tja.
Het is inderdaad maar te hopen dat FdB, desondanks alles wat hij heeft bereikt, toch snel aangeeft ermee op te houden. En dat er dan een trainer komt waarbij spelers zoals Bazoer en Milik altijd hun kans krijgen.![]()
Klaassen heeft de laatste 4 wedstrijden zeer matig gespeeld.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo? Die Bazoer raakt het hele seizoen al geen pepernoot terwijl Klaassen gewoon constant presteert.
Maar een aanvoerder haal je er niet zomaar uit.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Waarom zouden die altijd een kans van jou moeten krijgen? Ze presteren toch niet geweldig?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:11 schreef DenXD het volgende:
[..]
En dat er dan een trainer komt waarbij spelers zoals Bazoer en Milik altijd hun kans krijgen.![]()
om eruit te halen wat erin zit, serero wordt niet meer beter.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom zouden die altijd een kans van jou moeten krijgen? Ze presteren toch niet geweldig?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat. Hoe denk je dat het gisteren inwerkte op Milik dat hij vervangen werd door El Ghazi? El Ghazi, sorry maar naast die 2-0 tegen PSV heb ik hem nergens op betrapt dat ik zoiets heb gehad van wow.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
om eruit te halen wat erin zit, serero wordt niet meer beter.
We hebben sowieso iemand nodig voor rechtsvoor. Younes doet het links prima.![]()
Milik krijgt al het hele seizoen te weinig vertrouwen. Als ze Huntelaar kopen is hij weg, en gelijk heeft hij.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:20 schreef DenXD het volgende:
[..]
Dat. Hoe denk je dat het gisteren inwerkte op Milik dat hij vervangen werd door El Ghazi? El Ghazi, sorry maar naast die 2-0 tegen PSV heb ik hem nergens op betrapt dat ik zoiets van wow.
We hebben sowieso iemand nodig voor rechtsvoor. Younes doet het links prima.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In het begin van het seizoen was hij nog aardig op dreef, als kleine nuancequote:Op maandag 9 mei 2016 09:20 schreef DenXD het volgende:
[..]
Dat. Hoe denk je dat het gisteren inwerkte op Milik dat hij vervangen werd door El Ghazi? El Ghazi, sorry maar naast die 2-0 tegen PSV heb ik hem nergens op betrapt dat ik zoiets heb gehad van wow.
We hebben sowieso iemand nodig voor rechtsvoor. Younes doet het links prima.
Verder wel eensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vaclav Cerny doet het prima op rechts. Het ontbreekt voorin aan automatismen en op het middenveld. Als je precies weet waar een ander is als je de bal hebt gaat alles zoveel makkelijker.![]()
Een nieuwe trainer kan dan wel wat uitmakenquote:Op maandag 9 mei 2016 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Milik krijgt al het hele seizoen te weinig vertrouwen. Als ze Huntelaar kopen is hij weg, en gelijk heeft hij.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
als ze hunt halen en frank gaat weg, zie ik Milik nog steeds vertrekken. Ik zou er wel klaar mee zijn dan.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een nieuwe trainer kan dan wel wat uitmakenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Absoluut. Zou een goeie zijn om De Jong bij PSV op te volgen mocht die weg gaan.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Milik krijgt al het hele seizoen te weinig vertrouwen. Als ze Huntelaar kopen is hij weg, en gelijk heeft hij.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
De Jong gaat niet denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Zou een goeie zijn om De Jong bij PSV op te volgen mocht die weg gaan.![]()
Huntelaar gaat nu natuurlijk niet komen. Die wil minimaal CL spelenquote:Op maandag 9 mei 2016 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Milik krijgt al het hele seizoen te weinig vertrouwen. Als ze Huntelaar kopen is hij weg, en gelijk heeft hij.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
en er dan 30 inschieten, wat ik hem volgend seizoen bij Ajax ook zie doen. Als hij het vertrouwen krijgt een heel seizoen.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Zou een goeie zijn om De Jong bij PSV op te volgen mocht die weg gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
spelen we toch ook?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:55 schreef eight het volgende:
[..]
Huntelaar gaat nu natuurlijk niet komen. Die wil minimaal CL spelen
speelt Schalleke CL?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Milik moet zich ook niet zo laten piepelen door de Boer.
als hij wat eerder een grote bek had gegeven, desnoods in het pools, dan had Frank hem ook niet zo vaak durven wisselen
Nothing to see here, carry on![]()
kurwaquote:Op maandag 9 mei 2016 09:58 schreef RijstNatie het volgende:
Milik moet zich ook niet zo laten piepelen door de Boer.
als hij wat eerder een grote bek had gegeven, desnoods in het pools, dan had Frank hem ook niet zo vaak durven wisselen![]()
ok bedankt.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:00 schreef KingRadler het volgende:
Ajax kan nog altijd naar Eindhoven komen om kampioensfeest te vierenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vind maar eens een trainer die met deze troepselectie meer punten gaat halen.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:02 schreef TheJanitor het volgende:
Waar blijft het nieuws dat De Boer oprot?
Succes.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
wie heeft het over meer punten?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind maar eens een trainer die met deze troepselectie meer punten gaat halen.
Succes.
Met minder kan je ook kampioen worden, maar het gaat met name over de manier waarop. Het spel moet gewoon beter.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die kans is niet heel groot. In de 4e voorronde tref je alleen maar clubs die een hogere begroting hebben en op elke positie een betere speler.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
spelen we toch ook?
speelt Schalleke CL?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
ok bedankt.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:06 schreef eight het volgende:
[..]
Die kans is niet heel groot. In de 4e voorronde tref je alleen maar clubs die een hogere begroting hebben en op elke positie een betere speler.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mario Been zou het kunnen. Die gun ik ze ook welquote:Op maandag 9 mei 2016 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Succes.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
De bal is rond, 11 tegen 11 etc.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:06 schreef eight het volgende:
[..]
Die kans is niet heel groot. In de 4e voorronde tref je alleen maar clubs die een hogere begroting hebben en op elke positie een betere speler.
Ajax heeft ook 11 spelers lopen waarbij die beter zijn dan alle 11 van Graafschap (potentieel) en een hogere begroting. Hoeveel werd het gisteren?![]()
Gisteren werd het 1-1, waardoor Ajax het kampioenschap misliep.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:09 schreef DenXD het volgende:
[..]
De bal is rond, 11 tegen 11 etc.
Ajax heeft ook 11 spelers lopen waarbij die beter zijn dan alle 11 van Graafschap (potentieel) en een hogere begroting. Hoeveel werd het gisteren?![]()
dus alles is mogelijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gisteren werd het 1-1, waardoor Ajax het kampioenschap misliep.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Benieuwd of er ook zo wordt geluld als je 5 jaar op rij met leuk voebal derde wordt.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wie heeft het over meer punten?
Met minder kan je ook kampioen worden, maar het gaat met name over de manier waarop. Het spel moet gewoon beter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
derde???quote:Op maandag 9 mei 2016 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of er ook zo wordt geluld als je 5 jaar op rij met leuk voebal derde wordt.
wie zou dan tweede moeten worden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nouja de Europese prestaties van Ajax de afgelopen jaren zijn toch vrij stabiel te noemen, namelijk: erg kut.quote:![]()
Reteket AZquote:Op maandag 9 mei 2016 10:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
derde???
wie zou dan tweede moeten worden?![]()
vind ik wel mee vallen.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouja de Europese prestaties van Ajax de afgelopen jaren zijn toch vrij stabiel te noemen, namelijk: erg kut.
al kijk ik iets verder dan afgelopen wedstrijden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
neequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jaren Hans, niet wedstrijdenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vind ik wel mee vallen.
al kijk ik iets verder dan afgelopen wedstrijden.![]()
ja jaren, ik vind het wel meevallen.quote:
De wedstrijden in de poule fase vond ik Ajax altijd erg goed spelen. Alleen afgelopen keer was het kansloos in de vcl.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zitten veel goede spelers bij. Troepselectiequote:Op maandag 9 mei 2016 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Succes.Enige reden dat deze selectie zo faalt is omdat er een debiele trainer voor staat.
![]()
Dat was 1 wedstrijd, voorronde cl tref je elkaar 2x. Je zult 2x de odds moeten verslaan.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:09 schreef DenXD het volgende:
[..]
De bal is rond, 11 tegen 11 etc.
Ajax heeft ook 11 spelers lopen waarbij die beter zijn dan alle 11 van Graafschap (potentieel) en een hogere begroting. Hoeveel werd het gisteren?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
dit dusquote:Op maandag 9 mei 2016 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of er ook zo wordt geluld als je 5 jaar op rij met leuk voebal derde wordt.![]()
nogmaals wie moet er in die 5 jaar dan tweede worden?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als iets wel duidelijk is geworden is dat dit Ajax niet tegen de druk van het moeten kan, dus ik zie dat somber inquote:Op maandag 9 mei 2016 10:19 schreef eight het volgende:
[..]
Dat was 1 wedstrijd, voorronde cl tref je elkaar 2x. Je zult 2x de odds moeten verslaan.![]()
2e of 3e maakt mij weinig uit, alleen 1e teltquote:Op maandag 9 mei 2016 10:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nogmaals wie moet er in die 5 jaar dan tweede worden?![]()
Ik tel 3 a 4 goede spelers waarvan slechts 1 (Klaassen) een constant niveau haalt.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zitten veel goede spelers bij. TroepselectieEnige reden dat deze selectie zo faalt is omdat er een debiele trainer voor staat.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ach was toch maar een overgangsjaartje.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
eens.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
2e of 3e maakt mij weinig uit, alleen 1e telt
maar ik zie het de komende 5 jaar gewoon gaan tussen ajax en psv. met een neuslengte voorsprong op de restFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gudelj dit jaar niet constant noemenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:23 schreef eight het volgende:
[..]
Ik tel 3 a 4 goede spelers waarvan slechts 1 (Klaassen) een constant niveau haalt.![]()
Ik ben geen fan van Gudelj, maar is een stabiele factor in dit Ajax.
wie zijn die andere 3 a 4 dan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jup. Ajax is een nét niet club gewordenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
als iets wel duidelijk is geworden is dat dit Ajax niet tegen de druk van het moeten kan, dus ik zie dat somber inNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Jullie keepert, Tete en Milik zijn natuurlijk ook gewoon goede spelers.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gudelj dit jaar niet constant noemen![]()
Ik ben geen fan van Gudelj, maar is een stabiele factor in dit Ajax.
wie zijn die andere 3 a 4 dan?
Dat De Boer Milik niet helemaal ziet zitten vind ik erg vreemd.![]()
Er zit talent zat in spelers als Younes, Milik, Bazoer, Klaassen, Tete, Cillessen, Riedewald en Veltman.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:23 schreef eight het volgende:
[..]
Ik tel 3 a 4 goede spelers waarvan slechts 1 (Klaassen) een constant niveau haalt.![]()
Ik lees overal juist dat Klaassen dat niet deedquote:Op maandag 9 mei 2016 10:23 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat vooral te maken met die eeuwige obsessie met tweebenige spitsen. Ja z'n rechterbeen is niet al te best, maar liever een spits met één sterk been en één zwak been dan één met twee zwakke benen.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie keepert, Tete en Milik zijn natuurlijk ook gewoon goede spelers.
Dat De Boer Milik niet helemaal ziet zitten vind ik erg vreemd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goede speler man. Als die een paar keer scoort op het EK gaat hij wel weg denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat vooral te maken met die eeuwige obsessie met tweebenige spitsen. Ja z'n rechterbeen is niet al te best, maar liever een spits met één sterk been en één zwak been dan één met twee zwakke benen.![]()
Er zat ook talent zat in spelers als Boilesen, Van Rhijn en Fischer.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Er zit talent zat in spelers als Younes, Milik, Bazoer, Klaassen, Tete, Cillessen, Riedewald en Veltman.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt, Frank is best een matige trainer.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zat ook talent zat in spelers als Boilesen, Van Rhijn en Fischer.![]()
Een betere resultaatcoach ga je niet snel vindenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt, Frank is best een matige trainer.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Een betere resultaatcoach had gisteren gewonnen. Dat is immers wat een goede resultaatcoach doet. Winnen. En ik weet niet of je er al van op de hoogte bent maar de kampioen zit in Eindhoven en niet in Amsterdam. Dat valt volledig op het conto van De Boer te schrijven.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:43 schreef eight het volgende:
[..]
Een betere resultaatcoach ga je niet snel vinden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wel nee. Beste wat jullie is overkomen man. Geen betere trainer bij jullie gezeten in weet ik het hoeveel jaar.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt, Frank is best een matige trainer.![]()
Ik noem een Cocu.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:43 schreef eight het volgende:
[..]
Een betere resultaatcoach ga je niet snel vinden![]()
Hoe vaak is Ajax onder hem wel niet kampioen geworden met een zeer matig team?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Een betere resultaatcoach had gisteren gewonnen. Dat is immers wat een goede resultaatcoach doet. Winnen. En ik weet niet of je er al van op de hoogte bent maar de kampioen zit in Eindhoven en niet in Amsterdam. Dat valt volledig op het conto van De Boer te schrijven.
3 punten pakken in een hele slechte wedstrijden is juist Frank zikn kenmerk.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Het team is nooit matig geweest, voor eredivisie begrippen. Dat wij het matig noemen heeft te maken met het feit dat wij verder kijken dan Roda JC of Cambuurquote:Op maandag 9 mei 2016 10:50 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe vaak is Ajax onder hem wel niet kampioen geworden met een zeer matig team?
3 punten pakken in een hele slechte wedstrijden is juist Frank zikn kenmerk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet bepaald relevant. Gisteren moest het gebeuren.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:50 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe vaak is Ajax onder hem wel niet kampioen geworden met een zeer matig team?
3 punten pakken in een hele slechte wedstrijden is juist Frank zikn kenmerk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Frank de Boer is ook niet matig voor Eredivisiebegrippen.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het team is nooit matig geweest, voor eredivisie begrippen. Dat wij het matig noemen heeft te maken met het feit dat wij verder kijken dan Roda JC of Cambuur
Je zou juist niet verder moeten kijken, ook Ajax heeft het al moeilijk zat tegen de andere clubs in onze competitie.![]()
![]()
Ik had wel verwacht dat Frank met zijn ervaring in de titelstrijd de jongens scherp en fris had kunnen houden. Natuurlijk was het een lang seizoen maar de laatste 20 minuten waren echt niet om aan te gluren zo slecht.
Wat mij betreft mag hij zelf bepalen of ie nog door wil of niet. Dat krediet heeft hij wel na de eerdere titels. Geen idee welke trainer hem zou kunnen vervangen.![]()
krediet had hij, is nu toch wel weg hoor. je kan daar niet op blijven teren.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef Vermecelli het volgende:
Ik had wel verwacht dat Frank met zijn ervaring in de titelstrijd de jongens scherp en fris had kunnen houden. Natuurlijk was het een lang seizoen maar de laatste 20 minuten waren echt niet om aan te gluren zo slecht.
Wat mij betreft mag hij zelf bepalen of ie nog door wil of niet. Dat krediet heeft hij wel na de eerdere titels. Geen idee welke trainer hem zou kunnen vervangen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In mijn ogen heeft ie dat nog steeds. Vier titels op rij terwijl het bestuurlijk een zooi was, nu rust, structuur en een goed gevulde bank. Als we onder het beleid van Jol door waren gegaan had Ajax nu nog steeds geen cent te makken en stond er een vreemdelingen legioen op het veld.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
krediet had hij, is nu toch wel weg hoor. je kan daar niet op blijven teren.
Die man heeft zoveel betekend voor de club als speler en trainer, dit recht om zelf beslissingen te nemen heeft ie nu wel.![]()
Hem afschrijven na 2 jaar geen kampioenschap? Laten we eerlijk zijn, PSV heeft ook de laatste twee jaar gewoon de beste selectie.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
krediet had hij, is nu toch wel weg hoor. je kan daar niet op blijven teren.![]()
hij was zelf natuurlijk ook niet zo fris, ik weet niet meer of Dijks uitviel toen het al 1-1 stond maar toen had hij er gewoon een middenvelder bij moeten zetten ipv een verdediger, dan die wissel van Milik vond ik ook onbegrijpelijk zeker as je hem vervangt door El Ghazi die de afgelopen maanden niets heeft laten zien, als je die jongen toch laat invallen doe het dan tenminste op een voor hem vertrouwde plekquote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef Vermecelli het volgende:
Wat mij betreft mag hij zelf bepalen of ie nog door wil of niet. Dat krediet heeft hij wel na de eerdere titels. Geen idee welke trainer hem zou kunnen vervangen.![]()
de laatste 7 jaar denk ik welquote:Op maandag 9 mei 2016 11:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hem afschrijven na 2 jaar geen kampioenschap? Laten we eerlijk zijn, PSV heeft ook de laatste twee jaar gewoon de beste selectie.![]()
zoals eerder benoemd Marc is het grootste probleem.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hem afschrijven na 2 jaar geen kampioenschap? Laten we eerlijk zijn, PSV heeft ook de laatste twee jaar gewoon de beste selectie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou nee, als Marcelo, Derijck, Manolev en Waterman een basisplaats hebben kun je echt niet de beste selectie hebben. Ook al was het middenveld en de aanval toen uitstekend.quote:![]()
Ik was het ook niet eens met de wissel, maar kon zijn tactische uitleg wel begrijpen. Frank heeft ook vaak genoeg goed gewisseld waardoor we wel drie punten pakten. Deze wissel ligt nu onder een vergrootglas vanwege de uitslag. Mocht El Ghazi wel de goal maken hadden we hem allemaal aanbeden.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij was zelf natuurlijk ook niet zo fris, ik weet niet meer of Dijks uitviel toen het al 1-1 stond maar toen had hij er gewoon een middenvelder bij moeten zetten ipv een verdediger, dan die wissel van Milik vond ik ook onbegrijpelijk zeker as je hem vervangt door El Ghazi die de afgelopen maanden niets heeft laten zien, als je die jongen toch laat invallen doe het dan tenminste op een voor hem vertrouwde plek![]()
Haha Frank en goed wisselen?quote:Op maandag 9 mei 2016 11:09 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik was het ook niet eens met de wissel, maar kon zijn tactische uitleg wel begrijpen. Frank heeft ook vaak genoeg goed gewisseld waardoor we wel drie punten pakten. Deze wissel ligt nu onder een vergrootglas vanwege de uitslag. Mocht El Ghazi wel de goal maken hadden we hem allemaal aanbeden.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
In die 4 jaar dat ajax het kampioenschap won, waren er inderdaad ook wel jaren tussen waarvan ik vond dat PSV de betere selectie had.quote:
Er valt veel te zeggen voor Frank dat hij in die periode het voor elkaar kreeg om 4 keer achter elkaar het kampioenschap binnen te slepen.Klopt, Cocu is voor ons een held, maar Brands minstens net zo belangrijkquote:Op maandag 9 mei 2016 11:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zoals eerder benoemd Marc is het grootste probleem.![]()
ik heb Frank zelden een wedstrijd zien doen kantelen met een wissel.
een goede wissel is niet per definitie iemand inbrengen die scoort.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: