SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Ik denk altijd aan de dames uit dit topicquote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
denkend aan die pittigkorte trol van net
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan de dames uit dit topic![]()
Maar ik kom vast wel even kijken met ESF.
Ja want Alberto is geen baggerquote:Op zondag 8 mei 2016 22:27 schreef leolinedance het volgende:
ESF kijken we toch niet serieus hewat een bagger is dat
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]dinsdag post je hopelijk wel in het ESF-topic toch?
Ik kijk altijd om nederland te zien verliezen.. en om te zien wat voor een bagger de andere landen hebbenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Of denken jullie dat we serieus kans maken?
niks mis met ESFquote:Op zondag 8 mei 2016 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Ja dat is zo, echter zon spektakel als lordi of conchita zal het nooit meer worden.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd om nederland te zien verliezen.. en om te zien wat voor een bagger de andere landen hebben
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 8 mei 2016 22:27 schreef leolinedance het volgende:
wat?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is zo, echter zon spektakel als lordi of conchita zal het nooit meer worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:31 schreef Stickertje het volgende:
ik weet nu al wat de meest geposte gif gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:31 schreef Stickertje het volgende:
ik weet nu al wat de meest geposte gif gaat worden
Polen had toen een goed liedje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik meld me alvast aanquote:Op zondag 8 mei 2016 22:28 schreef Studiotje het volgende:
TVSC is wel weer de ESF side-topic als het daar te snel gaat
Volgens mij leest niemand de posts maar post iedereen zijn mening elke 5 secondequote:Op zondag 8 mei 2016 22:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik meld me alvast aan, want het ESF topic gaat echt véél te snel altijd.
Dat vat het wel een beetje samen jaquote:Op zondag 8 mei 2016 22:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Volgens mij leest niemand de posts maar post iedereen zijn mening elke 5 seconde
dus dat. Niet leuk.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Volgens mij leest niemand de posts maar post iedereen zijn mening elke 5 seconde
Zwaar levenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En als je tv dan ook nog 2 minuten achterloopt
beetje als twitterquote:Op zondag 8 mei 2016 22:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 9 mei 2016 20:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je kan best goede discussies hebben op twitter
Hoe is het met vriendje Jamaiquote:
Nog steeds boos?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vriendje Jamai?is die tsjap nog niet dood?
Awhquote:
Die ja. Alleen dan +10 jaarquote:
in 140 tekens. Inderdaad. Ik pleit ervoor dat politici alleen nog maar 10 woorden per keer mogen zeggenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je kan best goede discussies hebben op twitter
Kwaliteitje hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 21:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Heb vandaag weer een telefoon kapot gemaaktLaten vallen, hele scherm gebarsten.
Ik lanceerde hem ook nog een soort van toen ik hem met mijn schoen probeerde op te vangenquote:
Met je schoen proberen te vangen?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik lanceerde hem ook nog een soort van toen ik hem met mijn schoen probeerde op te vangen
Ja liever dat ie op mijn schoen valt dan op de straat. Maar pakte niet helemaal goed uit.quote:
Hahaha, arm dingquote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja liever dat ie op mijn schoen valt dan op de straat. Maar pakte niet helemaal goed uit.
En wat gaat het worden?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ach nu mag ik van mezelf een nieuwe kopen
Weet ik ook nietquote:
Nee, mooi dingquote:Op maandag 9 mei 2016 21:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet ik ook nietHij ziet er wel mooi uit
Maar ga niet weer zoveel geld betalen als bij mijn vorige telefoons.
Frank Vissergodquote:
jij bent mehquote:
En dat werkt dan in de ITquote:Op maandag 9 mei 2016 21:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik lanceerde hem ook nog een soort van toen ik hem met mijn schoen probeerde op te vangen
het is geen vakkenvuller, die hebben opvangskilzquote:
Gewoon telefoonmishandeling ditquote:Op maandag 9 mei 2016 21:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het was het proberen waard tochHij was toch al aan het vallen
Hoezo nou weer overpriced?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bestelt overpriced voedsel boxen en werkt dan als accountant.
mehquote:Op maandag 9 mei 2016 21:24 schreef donald_dick het volgende:
Actrice Kaley Cuoco officieel gescheiden
Bohh, ik maak weer kans
jij bent mehquote:
moet je doekoes maken, dan lijkt het goedkoopquote:
Mehquote:Op maandag 9 mei 2016 21:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je doekoes maken, dan lijkt het goedkoop
Voor mij is het niet veel duurder, maar wel een stuk makkelijkerquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Ze hebben nu iets nieuws bij HelloFreshJe krijgt 5 kartonnen bakjes in de doos met de ingrediënten erin en recept erbij. Kan je zo dat ding in je koelkast mikken en hoef je niks meer te zoeken als je gaat koken
je neemt tenminste de moeite om het met een hoofdletter te typenquote:
Tata doet boodschappen bij de dure zaakjesquote:Op maandag 9 mei 2016 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor mij is het niet veel duurder, maar wel een stuk makkelijker
jellyquote:Op maandag 9 mei 2016 21:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Tata doet boodschappen bij de dure zaakjes
Zoveel heb ik voor je overquote:Op maandag 9 mei 2016 21:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je neemt tenminste de moeite om het met een hoofdletter te typen
boh, maatjes tot aan de cloaca gaatjesquote:
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
boh, maatjes tot aan de cloaca gaatjes
Jij bent arme sloeberquote:Op maandag 9 mei 2016 21:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Tata doet boodschappen bij de dure zaakjes
mehquote:
hij krijgt nog zijn prakkie van zijn moeder en anders brengt wcpot wel wat langsquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Voor nu wel ja
Maar binnenkort ook weer school
Moet je niet alles uitgeven aan je toyboyquote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
True![]()
Schrok me dood toen ik op m'n rekening keek na vorig weekend
Maar je bent bijna 30quote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Voor nu wel ja
Maar binnenkort ook weer school
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je niet alles uitgeven aan je toyboy
dus, mijn vrouw begon ook aan haar master toen ze 29 werdquote:
En dan nog arm zijn? Doe je iets foutquote:
quote:
Jouw vrouw is ouder dan 16?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus, mijn vrouw begon ook aan haar master toen ze 29 werd
klappenquote:
helaas welquote:
Vanwaar deze verrassende carrièreswitch?quote:
doekoes makenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanwaar deze verrassende carrièreswitch?
Had het gevoel dat ik niet op mijn plek zatquote:Op maandag 9 mei 2016 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanwaar deze verrassende carrièreswitch?
* Studiotje besloot vrijdag 's avonds om 10u om naar berlijn te gaanquote:
Ik vind jou wel zo'n 40-jarige die getrouwd is met een 16-jarige die zelfs gestopt is met het vmboquote:
Oh jochie tochquote:Op maandag 9 mei 2016 21:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Had het gevoel dat ik niet op mijn plek zat
Last minute is toch juist goedkoop?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
* Studiotje besloot vrijdag 's avonds om 10u om naar berlijn te gaan
Last minute hotel boeken voor 2 nachten, au
jammer joh, je kattenvrouwtjesinstinct laat je in de steekquote:Op maandag 9 mei 2016 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n 40-jarige die getrouwd is met een 16-jarige die zelfs gestopt is met het vmbo
Bij hotels nietquote:Op maandag 9 mei 2016 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Last minute is toch juist goedkoop?Ik zit juist te wachten op een last minute, zodat ik niet de hoofdprijs hoef te betalen
Ja, weet het. Mijn gaydar was bij Stu ook al niet afgegaanquote:Op maandag 9 mei 2016 21:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jammer joh, je kattenvrouwtjesinstinct laat je in de steek
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Last minute is toch juist goedkoop?Ik zit juist te wachten op een last minute, zodat ik niet de hoofdprijs hoef te betalen
Maar.. het hotel dat ik ga boeken heeft juist goedkopere prijzen als last minutequote:
Ja, true... maar ja, konden niks vinden, dus dan de volle mep betalenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
ik dacht dat stu een mannetje wasquote:Op maandag 9 mei 2016 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, weet het. Mijn gaydar was bij Stu ook al niet afgegaan
Niet eens?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, weet het. Mijn gaydar was bij Stu ook al niet afgegaan
Dat wil hij niet zeggenquote:
You did not askquote:Op maandag 9 mei 2016 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat wil hij niet zeggenwie nou het vrouwtje is en wie het mannetje
Lijkt maar zoquote:Op maandag 9 mei 2016 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. het hotel dat ik ga boeken heeft juist goedkopere prijzen als last minute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lijkt maar zoBreukelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer zeg ik niet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik studeer erquote:
vergaderenquote:
Dan zou mijn werk het betalenquote:
Dat uurtje rijden?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik studeer eren heb 2 dagen tentamen en heb geen zin om na 6 uur tentamen maken weer naar huis te rijden, de volgende dag weer in de file te staan en dan weer 3 uur tentamen maken. Dus ga ik overnachten
zondequote:Op maandag 9 mei 2016 21:40 schreef Studiotje het volgende:
Berlijn is 6 uur rijden janog geen 24uur in die stad geweest en meer dan 12 uur onderweg geweest
Het staat 's morgens helemaal vastquote:
Berlijnquote:Op maandag 9 mei 2016 21:40 schreef Studiotje het volgende:
Berlijn is 6 uur rijden janog geen 24uur in die stad geweest en meer dan 12 uur onderweg geweest
Ben geen arme sloeber zoals Stuquote:
Vroeger, toen Greenwheels nog gratis was tussen 00:00 en 07:00, huurde ik wel eens een auto als ik in een vreemde stad was om een uurtje of 1-2 te pitten totdat de eerste trein weer reedquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee dan doe je het toch lekker last minute
Godver wat sneuquote:Op maandag 9 mei 2016 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Vroeger, toen Greenwheels nog gratis was tussen 00:00 en 07:00, huurde ik wel eens een auto als ik in een vreemde stad was om een uurtje of 1-2 te pitten totdat de eerste trein weer reed![]()
was wel warmquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]Weet je, dat gene in september gaat mooi niet meer door
Nee, gezopenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:48 schreef donald_dick het volgende:
Ga je naar Berlijn, en dan ga je dat soort dingen doen
Dan ga ik wel met Pizzaquote:Op maandag 9 mei 2016 21:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja leuk dit... hele tijd lopen hameren er op, kan het bijna, doe je zo
Inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2016 21:48 schreef donald_dick het volgende:
Ga je naar Berlijn, en dan ga je dat soort dingen doen
koffie zuipen op Utrecht CSquote:Op maandag 9 mei 2016 21:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ach, het is met Mar, dus het zal wel leuk zijn
1e keer was bij pizzaquote:
quote:
Bij mij kan het niet meerquote:Op maandag 9 mei 2016 22:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
1e keer was bij pizza
2e keer was bij mar...
3e keer is bij... als...
[..]
Ik weet het nog zo goed
Stuur je ouders dan eens wegquote:Op maandag 9 mei 2016 22:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
1e keer was bij pizza
2e keer was bij mar...
3e keer is bij... als...
[..]
Ik weet het nog zo goed
Heb toch geen Playstation meerquote:Op maandag 9 mei 2016 22:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat is dit nou?
Bij mij zou het kunnen vanaf.. septemberongeveer
Hij heeft toch geen PS4 meerquote:Op maandag 9 mei 2016 22:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat is dit nou?
Bij mij zou het kunnen vanaf.. septemberongeveer
Kappen nou over mijn tuinlampjesquote:Op maandag 9 mei 2016 22:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen PS4 meerwel tuinlampjes
Moeten we dan naar Amerika?quote:
Waar ga je wonen?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, stu blijft na veel wikken en wegen in NL
Wellus. Vanmiddag nogquote:Op maandag 9 mei 2016 22:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook nooit meer over jouw vochtige spleten?
Ik stuur deze week shit op en dan is het wachten tot eind juni voor de uitslag en dan in september gewoon in hartje centrum in amersfoortquote:
Hartje centrumquote:Op maandag 9 mei 2016 22:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik stuur deze week shit op en dan is het wachten tot eind juni voor de uitslag en dan in september gewoon in hartje centrum in amersfoort
Waar haal jij de doekoe vandaan om hartje centrum te wonen?quote:
Daarom arme sloeber zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 22:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar haal jij de doekoe vandaan om hartje centrum te wonen?
Hij gaat samen wonenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar haal jij de doekoe vandaan om hartje centrum te wonen?
Ga je van mijn belastingcenten hartje centrum wonen, terwijl ik in de getto van Dordt woon waar van de week iemand is doodgeschoten?quote:
Ja maar anders kan je geen Hello Fresh betalenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga je van mijn belastingcenten hartje centrum wonen, terwijl ik in de getto van Dordt woon waar van de week iemand is doodgeschoten?
Jaquote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga je van mijn belastingcenten hartje centrum wonen, terwijl ik in de getto van Dordt woon waar van de week iemand is doodgeschoten?
HF is op afbetalingquote:Op maandag 9 mei 2016 22:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar anders kan je geen Hello Fresh betalen
Poezels gaat meequote:Op maandag 9 mei 2016 22:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja
Nee joh, is niet eens heel duur en heel grootmaar voor 1 persoon met een kat. No probs
Dat lijkt me vanzelfsprekendquote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Ben uitgenodigd voor een ESF zuipfeest
Kijk natuurlijk veel liever thuis terwijl ik FOK onderspam
Ja of jij gaat gewoon bij iemand met normale tv kijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Maraca het volgende:
Maar ik vind dat we allemaal via de stream moeten kijken
Welke stream?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Maraca het volgende:
Maar ik vind dat we allemaal via de stream moeten kijken
Ok, tot morgenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja of jij gaat gewoon bij iemand met normale tv kijken
Jij bent mijn snuggiequote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Er is ook een Youtube stream, misschien loopt die minder achter?
Dat mag jijquote:Op maandag 9 mei 2016 22:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Als ik maar wel naar ESF kan kijken en mee kan zingen met Douwe bob
Als de stream direct vanuit Stockholm is zou het nog wel eens mee kunnen vallenquote:
Zit ook meestal geen commentaar bij, dus zal wel direct doorgeprikt zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 22:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Als de stream direct vanuit Stockholm is zou het nog wel eens mee kunnen vallen
Dat is wel beter want daarom is die NPO stream zo ver achterquote:Op maandag 9 mei 2016 22:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zit ook meestal geen commentaar bij, dus zal wel direct doorgeprikt zijn
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zit ook meestal geen commentaar bij, dus zal wel direct doorgeprikt zijn
Ik heb hem ook nog niet geluisterdquote:Op maandag 9 mei 2016 22:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oh shit, even het liedje luisteren dan
Jaquote:
Schande voor de gemeenschapquote:Op maandag 9 mei 2016 22:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mag dan wel homo zijn. Kom niet verder dan Douwe Bob z'n nummer
Mijn gaydar is echt stukquote:
Heb het nagevraagd en het is een schandequote:
quote:
Daar kun je ook naartoe zonder gay te zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn gaydar is echt stuken dan is WcPot zeker hetero
Okequote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb het nagevraagd en het is een schande
Ik deed mee aan een popquiz en de ronde was toevallig in een gaybarquote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet ik, maar weet Pizza dat ookquote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Daar kun je ook naartoe zonder gay te zijn
Noemen ze het zo tegenwoordig?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik deed mee aan een popquiz en de ronde was toevallig in een gaybar
Eentje ging ons helpen maar toen hij Shazam erbij pakte ging het me toch wat te ver
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij en Pizza zijn stomquote:
Ik zal wel weer wat foto's moeten sturen om het goed te makenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Weet nu weer waarom je nooit terug appt
Heb jij gisteravond mijn aanwezigheid nog kunnen voelenquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb jij gisteravond mijn aanwezigheid nog kunnen voelen
Heb jij nog even over de geluidswal gekekenquote:
Ik heb wel langs de snelweg gewandeldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb jij nog even over de geluidswal gekeken
Dan had jij mij misschien wel kunnen aanrakenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik heb wel langs de snelweg gewandeld
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan had jij mij misschien wel kunnen aanraken
Als je vandaag weer gaat wandelen tussen 20:30 / 21:00 uur dan kan je mij weer zien föhnenquote:
Dat stelt helemaal niks voor. Keer op je tenen gaan staan en een simpel oogtestje zeggen dat je geen medicijnen gebruikt en je kan weer doorrrrrquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:32 schreef Tassendief het volgende:
Morgen medische keuring voor chauffeur goederenvervoer
Ik zal er op lettenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als je vandaag weer gaat wandelen tussen 20:30 / 21:00 uur dan kan je mij weer zien föhnen
Medicijnen gebruikt ik toch niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat stelt helemaal niks voor. Keer op je tenen gaan staan en een simpel oogtestje zeggen dat je geen medicijnen gebruikt en je kan weer doorrrrr
Heb jij nog iets herkenbaars vlaggetje of zoietsquote:
Anders kan je altijd nog in Polen een rijbewijs kopen voor een paar tientjesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:36 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Medicijnen gebruikt ik toch niet.
Bloeddruk moet ook
Vlaggetje jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb jij nog iets herkenbaars vlaggetje of zoiets![]()
Heb jij iets in een gastenboek gezet wat niet magquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:46 schreef Tassendief het volgende:
Kwam vandaag een man tegen die op Peter r de Vries leek
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb jij iets in een gastenboek gezet wat niet magDan krijg je Peter achter je aan
Moet je alleen niet gaan rennenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik heb liever Alberto die achter me aan zit
Slaapkopquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Oeps, gisteravond 20:30 in slaap gevallen.
Nu Mr. Visser terugkijken en vanavond ESF
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:18 schreef Stickertje het volgende:
Ik parkeer mijn laptop alvast in dit topic
ESFquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wil je nog wat lekkers voor vanavond? M&M ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |