Tata doet boodschappen bij de dure zaakjesquote:Op maandag 9 mei 2016 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor mij is het niet veel duurder, maar wel een stuk makkelijker
jellyquote:Op maandag 9 mei 2016 21:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Tata doet boodschappen bij de dure zaakjes
Zoveel heb ik voor je overquote:Op maandag 9 mei 2016 21:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je neemt tenminste de moeite om het met een hoofdletter te typen
boh, maatjes tot aan de cloaca gaatjesquote:
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
boh, maatjes tot aan de cloaca gaatjes
Jij bent arme sloeberquote:Op maandag 9 mei 2016 21:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Tata doet boodschappen bij de dure zaakjes
mehquote:
hij krijgt nog zijn prakkie van zijn moeder en anders brengt wcpot wel wat langsquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Voor nu wel ja
Maar binnenkort ook weer school
Moet je niet alles uitgeven aan je toyboyquote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
True![]()
Schrok me dood toen ik op m'n rekening keek na vorig weekend
Maar je bent bijna 30quote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Voor nu wel ja
Maar binnenkort ook weer school
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je niet alles uitgeven aan je toyboy
dus, mijn vrouw begon ook aan haar master toen ze 29 werdquote:
En dan nog arm zijn? Doe je iets foutquote:
quote:
Jouw vrouw is ouder dan 16?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus, mijn vrouw begon ook aan haar master toen ze 29 werd
klappenquote:
helaas welquote:
Vanwaar deze verrassende carrièreswitch?quote:
doekoes makenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanwaar deze verrassende carrièreswitch?
Had het gevoel dat ik niet op mijn plek zatquote:Op maandag 9 mei 2016 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanwaar deze verrassende carrièreswitch?
* Studiotje besloot vrijdag 's avonds om 10u om naar berlijn te gaanquote:
Ik vind jou wel zo'n 40-jarige die getrouwd is met een 16-jarige die zelfs gestopt is met het vmboquote:
Oh jochie tochquote:Op maandag 9 mei 2016 21:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Had het gevoel dat ik niet op mijn plek zat
Last minute is toch juist goedkoop?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
* Studiotje besloot vrijdag 's avonds om 10u om naar berlijn te gaan
Last minute hotel boeken voor 2 nachten, au
jammer joh, je kattenvrouwtjesinstinct laat je in de steekquote:Op maandag 9 mei 2016 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n 40-jarige die getrouwd is met een 16-jarige die zelfs gestopt is met het vmbo
Bij hotels nietquote:Op maandag 9 mei 2016 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Last minute is toch juist goedkoop?Ik zit juist te wachten op een last minute, zodat ik niet de hoofdprijs hoef te betalen
Ja, weet het. Mijn gaydar was bij Stu ook al niet afgegaanquote:Op maandag 9 mei 2016 21:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jammer joh, je kattenvrouwtjesinstinct laat je in de steek
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Last minute is toch juist goedkoop?Ik zit juist te wachten op een last minute, zodat ik niet de hoofdprijs hoef te betalen
Maar.. het hotel dat ik ga boeken heeft juist goedkopere prijzen als last minutequote:
Ja, true... maar ja, konden niks vinden, dus dan de volle mep betalenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
ik dacht dat stu een mannetje wasquote:Op maandag 9 mei 2016 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, weet het. Mijn gaydar was bij Stu ook al niet afgegaan
Niet eens?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, weet het. Mijn gaydar was bij Stu ook al niet afgegaan
Dat wil hij niet zeggenquote:
You did not askquote:Op maandag 9 mei 2016 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat wil hij niet zeggenwie nou het vrouwtje is en wie het mannetje
Lijkt maar zoquote:Op maandag 9 mei 2016 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. het hotel dat ik ga boeken heeft juist goedkopere prijzen als last minute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |