Nog steeds boos?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vriendje Jamai?is die tsjap nog niet dood?
Awhquote:
Die ja. Alleen dan +10 jaarquote:
in 140 tekens. Inderdaad. Ik pleit ervoor dat politici alleen nog maar 10 woorden per keer mogen zeggenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je kan best goede discussies hebben op twitter
Kwaliteitje hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 21:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Heb vandaag weer een telefoon kapot gemaaktLaten vallen, hele scherm gebarsten.
Ik lanceerde hem ook nog een soort van toen ik hem met mijn schoen probeerde op te vangenquote:
Met je schoen proberen te vangen?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik lanceerde hem ook nog een soort van toen ik hem met mijn schoen probeerde op te vangen
Ja liever dat ie op mijn schoen valt dan op de straat. Maar pakte niet helemaal goed uit.quote:
Hahaha, arm dingquote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja liever dat ie op mijn schoen valt dan op de straat. Maar pakte niet helemaal goed uit.
En wat gaat het worden?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ach nu mag ik van mezelf een nieuwe kopen
Weet ik ook nietquote:
Nee, mooi dingquote:Op maandag 9 mei 2016 21:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet ik ook nietHij ziet er wel mooi uit
Maar ga niet weer zoveel geld betalen als bij mijn vorige telefoons.
Frank Vissergodquote:
jij bent mehquote:
En dat werkt dan in de ITquote:Op maandag 9 mei 2016 21:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik lanceerde hem ook nog een soort van toen ik hem met mijn schoen probeerde op te vangen
het is geen vakkenvuller, die hebben opvangskilzquote:
Gewoon telefoonmishandeling ditquote:Op maandag 9 mei 2016 21:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het was het proberen waard tochHij was toch al aan het vallen
Hoezo nou weer overpriced?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bestelt overpriced voedsel boxen en werkt dan als accountant.
mehquote:Op maandag 9 mei 2016 21:24 schreef donald_dick het volgende:
Actrice Kaley Cuoco officieel gescheiden
Bohh, ik maak weer kans
jij bent mehquote:
moet je doekoes maken, dan lijkt het goedkoopquote:
Mehquote:Op maandag 9 mei 2016 21:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je doekoes maken, dan lijkt het goedkoop
Voor mij is het niet veel duurder, maar wel een stuk makkelijkerquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Ze hebben nu iets nieuws bij HelloFreshJe krijgt 5 kartonnen bakjes in de doos met de ingrediënten erin en recept erbij. Kan je zo dat ding in je koelkast mikken en hoef je niks meer te zoeken als je gaat koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |