quote:Op maandag 9 mei 2016 21:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lijkt maar zoBreukelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer zeg ik niet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik studeer erquote:
vergaderenquote:
Dan zou mijn werk het betalenquote:
Dat uurtje rijden?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik studeer eren heb 2 dagen tentamen en heb geen zin om na 6 uur tentamen maken weer naar huis te rijden, de volgende dag weer in de file te staan en dan weer 3 uur tentamen maken. Dus ga ik overnachten
zondequote:Op maandag 9 mei 2016 21:40 schreef Studiotje het volgende:
Berlijn is 6 uur rijden janog geen 24uur in die stad geweest en meer dan 12 uur onderweg geweest
Het staat 's morgens helemaal vastquote:
Berlijnquote:Op maandag 9 mei 2016 21:40 schreef Studiotje het volgende:
Berlijn is 6 uur rijden janog geen 24uur in die stad geweest en meer dan 12 uur onderweg geweest
Ben geen arme sloeber zoals Stuquote:
Vroeger, toen Greenwheels nog gratis was tussen 00:00 en 07:00, huurde ik wel eens een auto als ik in een vreemde stad was om een uurtje of 1-2 te pitten totdat de eerste trein weer reedquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee dan doe je het toch lekker last minute
Godver wat sneuquote:Op maandag 9 mei 2016 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Vroeger, toen Greenwheels nog gratis was tussen 00:00 en 07:00, huurde ik wel eens een auto als ik in een vreemde stad was om een uurtje of 1-2 te pitten totdat de eerste trein weer reed![]()
was wel warmquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]Weet je, dat gene in september gaat mooi niet meer door
Nee, gezopenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:48 schreef donald_dick het volgende:
Ga je naar Berlijn, en dan ga je dat soort dingen doen
Dan ga ik wel met Pizzaquote:Op maandag 9 mei 2016 21:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja leuk dit... hele tijd lopen hameren er op, kan het bijna, doe je zo
Inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2016 21:48 schreef donald_dick het volgende:
Ga je naar Berlijn, en dan ga je dat soort dingen doen
koffie zuipen op Utrecht CSquote:Op maandag 9 mei 2016 21:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ach, het is met Mar, dus het zal wel leuk zijn
1e keer was bij pizzaquote:
quote:
Bij mij kan het niet meerquote:Op maandag 9 mei 2016 22:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
1e keer was bij pizza
2e keer was bij mar...
3e keer is bij... als...
[..]
Ik weet het nog zo goed
Stuur je ouders dan eens wegquote:Op maandag 9 mei 2016 22:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
1e keer was bij pizza
2e keer was bij mar...
3e keer is bij... als...
[..]
Ik weet het nog zo goed
Heb toch geen Playstation meerquote:Op maandag 9 mei 2016 22:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat is dit nou?
Bij mij zou het kunnen vanaf.. septemberongeveer
Hij heeft toch geen PS4 meerquote:Op maandag 9 mei 2016 22:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat is dit nou?
Bij mij zou het kunnen vanaf.. septemberongeveer
Kappen nou over mijn tuinlampjesquote:Op maandag 9 mei 2016 22:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen PS4 meerwel tuinlampjes
Moeten we dan naar Amerika?quote:
Waar ga je wonen?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, stu blijft na veel wikken en wegen in NL
Wellus. Vanmiddag nogquote:Op maandag 9 mei 2016 22:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook nooit meer over jouw vochtige spleten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |