Ik stuur deze week shit op en dan is het wachten tot eind juni voor de uitslag en dan in september gewoon in hartje centrum in amersfoortquote:
Hartje centrumquote:Op maandag 9 mei 2016 22:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik stuur deze week shit op en dan is het wachten tot eind juni voor de uitslag en dan in september gewoon in hartje centrum in amersfoort
Waar haal jij de doekoe vandaan om hartje centrum te wonen?quote:
Daarom arme sloeber zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 22:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar haal jij de doekoe vandaan om hartje centrum te wonen?
Hij gaat samen wonenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar haal jij de doekoe vandaan om hartje centrum te wonen?
Ga je van mijn belastingcenten hartje centrum wonen, terwijl ik in de getto van Dordt woon waar van de week iemand is doodgeschoten?quote:
Ja maar anders kan je geen Hello Fresh betalenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga je van mijn belastingcenten hartje centrum wonen, terwijl ik in de getto van Dordt woon waar van de week iemand is doodgeschoten?
Jaquote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga je van mijn belastingcenten hartje centrum wonen, terwijl ik in de getto van Dordt woon waar van de week iemand is doodgeschoten?
HF is op afbetalingquote:Op maandag 9 mei 2016 22:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar anders kan je geen Hello Fresh betalen
Poezels gaat meequote:Op maandag 9 mei 2016 22:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja
Nee joh, is niet eens heel duur en heel grootmaar voor 1 persoon met een kat. No probs
Dat lijkt me vanzelfsprekendquote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Ben uitgenodigd voor een ESF zuipfeest
Kijk natuurlijk veel liever thuis terwijl ik FOK onderspam
Ja of jij gaat gewoon bij iemand met normale tv kijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Maraca het volgende:
Maar ik vind dat we allemaal via de stream moeten kijken
Welke stream?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Maraca het volgende:
Maar ik vind dat we allemaal via de stream moeten kijken
Ok, tot morgenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja of jij gaat gewoon bij iemand met normale tv kijken
Jij bent mijn snuggiequote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Er is ook een Youtube stream, misschien loopt die minder achter?
Dat mag jijquote:Op maandag 9 mei 2016 22:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Als ik maar wel naar ESF kan kijken en mee kan zingen met Douwe bob
Als de stream direct vanuit Stockholm is zou het nog wel eens mee kunnen vallenquote:
Zit ook meestal geen commentaar bij, dus zal wel direct doorgeprikt zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 22:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Als de stream direct vanuit Stockholm is zou het nog wel eens mee kunnen vallen
Dat is wel beter want daarom is die NPO stream zo ver achterquote:Op maandag 9 mei 2016 22:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zit ook meestal geen commentaar bij, dus zal wel direct doorgeprikt zijn
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zit ook meestal geen commentaar bij, dus zal wel direct doorgeprikt zijn
Ik heb hem ook nog niet geluisterdquote:Op maandag 9 mei 2016 22:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oh shit, even het liedje luisteren dan
Jaquote:
Schande voor de gemeenschapquote:Op maandag 9 mei 2016 22:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mag dan wel homo zijn. Kom niet verder dan Douwe Bob z'n nummer
Mijn gaydar is echt stukquote:
Heb het nagevraagd en het is een schandequote:
quote:
Daar kun je ook naartoe zonder gay te zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn gaydar is echt stuken dan is WcPot zeker hetero
Okequote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb het nagevraagd en het is een schande
Ik deed mee aan een popquiz en de ronde was toevallig in een gaybarquote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn gaydar is echt stuken dan is WcPot zeker hetero
Weet ik, maar weet Pizza dat ookquote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Daar kun je ook naartoe zonder gay te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |