SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Ajax-fans nemen voorschot op titel
Duizenden fans van Ajax vieren nu al feest op de pleinen van Amsterdam. Op het Leidseplein heerst een gezellige sfeer met veel muziek, liederen en vlaggen. De politie heeft verordend dat er geen alcohol gedronken mag worden.
Af en toe wordt midden in de supportersschare wel zwaar vuurwerk afgestoken.
Ajax speelt om 14.30 uur uit tegen De Graafschap. Bij winst zijn de Amsterdammers vrijwel zeker landskampioen. Alleen als PSV met bizar veel doelpunten van PEC wint, kunnen de Eindhovenaren de landstitel nog pakken.
Bij het landskampioenschap voor Ajax wordt de ploeg van trainer Frank de Boer vanavond om 19.30 uur op het Arena Park naast het stadion gehuldigd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)chot_op_titel__.htmlSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Een rotzorg minder, geen CL betekend geen HuntelaarI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
jullie zijn geplaatst als Zenith niet 3e wordt jongens
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:"De KNVB heeft de zomerstop afgelast. “Er komt een toernooi tussen de eredivisieploegen. De winnaar dáárvan mag zich écht kampioen van Nederland noemen. Dit was natuurlijk een voorbereiding daarop. Dat is wel zo eerlijk,” aldus de KNVB. Danny Makkelie mag naar verluidt alle wedstrijden van Ajax fluiten in dit toernooi."![]()
Verschrikkelijk dit. PSV is zoveel sterker geworden door deze faalhazen. Eraus met deze lui.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Benieuwd welke dronken club Frank de Boer zou willen hebben. Zijn tactiek berust puur op de individuele kwaliteiten van de spelers. Die gaat echt overal falen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Eindelijk, een reden om de Russische competitie te volgenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
jullie zijn geplaatst als Zenith niet 3e wordt jongensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mwa, die zijn dit jaar juist onvoldoende uitgelopen imoquote:Op zondag 8 mei 2016 17:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verschrikkelijk dit. PSV is zoveel sterker geworden door deze faalhazen. Eraus met deze lui.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax kan zelfs nog geheel naast Europees voetbal grijpen, wisten jullie dat?
Ik vond het wel een grappig feitje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wie zijn de tegenstanders als Ajax geplaatst zou zijn dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
jullie zijn geplaatst als Zenith niet 3e wordt jongens![]()
Feyenoord - PSV in Amsterdam om de JC-Schaal is ook een grappig feitje.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:23 schreef Caland het volgende:
Ik vond het wel een grappig feitje.![]()
Komende 4 jaar wordt je geen kampioen meer.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verschrikkelijk dit. PSV is zoveel sterker geworden door deze faalhazen. Eraus met deze lui.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ze kunnen ook de halve finale van de EL halen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:23 schreef Caland het volgende:
dat scheelde dit/vorig seizoen ook weinigquote:Op zondag 8 mei 2016 17:23 schreef Caland het volgende:
wordquote:Op zondag 8 mei 2016 17:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Komende 4 jaar wordt je geen kampioen meer.What can change the nature of a man?![]()
Kunnenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de halve finale van de EL halen.
Daar staan we al met 1,5 been in, dakhaasMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lekker aanvallen met 3 verdedigersquote:Op zondag 8 mei 2016 17:24 schreef tompsv18 het volgende:
Bosz wordt de nieuwe trainer van Ajax jongens, aldus FOX![]()
Ik weet dat Roma, Monaco, Gladbach en Rostov/Krasnodar tot de mogelijkheden behoren in de vierde voorrondequote:Op zondag 8 mei 2016 17:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie zijn de tegenstanders als Ajax geplaatst zou zijn dan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ajax mag trots zijn vind ik. Met hun materiaal hebben ze top gepresteerd. Een tweede plek is meer dan verdiend voor deze voetballers. Topprestatie!quote:Op zondag 8 mei 2016 17:23 schreef Caland het volgende:
Ik vond het wel een grappig feitje.
Echt buitengewoon. Die Frank de Boer die dan vergast wordt door de supporters, die snappen er toch niets van?![]()
Wie bracht dat?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:24 schreef tompsv18 het volgende:
Bosz wordt de nieuwe trainer van Ajax jongens, aldus FOXMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Goede woordspelingquote:Op zondag 8 mei 2016 17:24 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Ajax mag trots zijn vind ik. Met hun materiaal hebben ze top gepresteerd. Een tweede plek is meer dan verdiend voor deze voetballers. Topprestatie!
Echt buitengewoon. Die Frank de Boer die dan vergast wordt door de supporters, die snappen er toch niets van?.
![]()
Ah, makkie voor Ajaxquote:Op zondag 8 mei 2016 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat Roma, Monaco, Gladbach en Rostov/Krasnodar tot de mogelijkheden behoren in de vierde voorronde![]()
![]()
quote:quote:"De KNVB wil de proflicensie van FC Twente met terugwerkende kracht intrekken. Zodoende tellen de resultaten die alle clubs het afgelopen seizoen tegen FC Twente behaald hebben, niet meer mee. “Dat is wel zo eerlijk. Dat Ajax dan kampioen wordt in plaats van PSV, nemen we op de koop toe,” aldus de KNVB."![]()
Was dit jaar al bijna zo tegen Jablonecquote:Op zondag 8 mei 2016 17:23 schreef Caland het volgende:
Ik vond het wel een grappig feitje.
Oh.![]()
Cillessen,
Veltman,
vd Hoorn, WEG
Viergever, WEG
Dijks,
Serero, WEG
Klaassen,
Gudelj,
Cerny,
Milik,
Younes
Boer,
Tete,
Riedewald,
Bazoer,
Schone, WEG
El Ghazi, WEG
Fischer, WEG
Sinkgraven, WEG
Zivkovic,
Van Rhijn, WEG
Technische staf, WEG
En steek gvd nou eens wat miljoenen in die selectie, met alleen jeugd ga je het niet redden. Hoe lang moet dat nou geroepen worden, met die zogenaamde fluwelen revolutie. Had je vandaag wat dertigers gehad die hun sporen al hebben verdiend in het buitenland, dan was dit vandaag niet gebeurd.![]()
Vier jaar geleden riepen ajacieden tijdens een of andere revolutie dat ajax de CL nu ongeveer wel weer zou gaan winnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Komende 4 jaar wordt je geen kampioen meer.
Ai ai ai.
Goeie revolutie geweest wel.![]()
Ja hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 17:25 schreef Kopsterk het volgende:
Heb ik jullie toestemming om even teringhard te huilen?![]()
Ik heb een schouder vrij. Kom maarquote:Op zondag 8 mei 2016 17:25 schreef Kopsterk het volgende:
Heb ik jullie toestemming om even teringhard te huilen?
graag op anoniem![]()
Had iedereen hier ook zo op Frank gehaat als jullie de titel wel hadden gewonnen
En zo ja, waarom dan? Hij heeft jullie toch geleid tot landskampioen?'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Waarom zou je al die prima wisselspelers weg doen? Ze kosten ook amper geld. Vervangers halen kost tientallen miljoenenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:25 schreef Rnnz het volgende:
Cillessen,
Veltman,
vd Hoorn, WEG
Viergever, WEG
Dijks,
Serero, WEG
Klaassen,
Gudelj,
Cerny,
Milik,
Younes
Boer,
Tete,
Riedewald,
Bazoer,
Schone, WEG
El Ghazi, WEG
Fischer, WEG
Sinkgraven, WEG
Zivkovic,
Van Rhijn, WEG
Technische staf, WEG
En steek gvd nou eens wat miljoenen in die selectie, met alleen jeugd ga je het niet redden. Hoe lang moet dat nou geroepen worden, met die zogenaamde fluwelen revolutie. Had je vandaag wat dertigers gehad die hun sporen al hebben verdiend in het buitenland, dan was dit vandaag niet gebeurd."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Je mag ook schelden.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:25 schreef Kopsterk het volgende:
Heb ik jullie toestemming om even teringhard te huilen?![]()
Imo mag tenminste één van het koppel Sinkgraven/Serero wel blijven. Zelfde voor Fischer/El Ghaziquote:Op zondag 8 mei 2016 17:25 schreef Rnnz het volgende:
Cillessen,
Veltman,
vd Hoorn, WEG
Viergever, WEG
Dijks,
Serero, WEG
Klaassen,
Gudelj,
Cerny,
Milik,
Younes
Boer,
Tete,
Riedewald,
Bazoer,
Schone, WEG
El Ghazi, WEG
Fischer, WEG
Sinkgraven, WEG
Zivkovic,
Van Rhijn, WEG
Technische staf, WEG
En steek gvd nou eens wat miljoenen in die selectie, met alleen jeugd ga je het niet redden. Hoe lang moet dat nou geroepen worden, met die zogenaamde fluwelen revolutie. Had je vandaag wat dertigers gehad die hun sporen al hebben verdiend in het buitenland, dan was dit vandaag niet gebeurd.
Anders blijf je spelers halen voor de breedteMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Serero moet volgend seizoen op 6 in de punt naar achter.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Imo mag tenminste één van het koppel Sinkgraven/Serero wel blijven. Zelfde voor Fischer/El GhaziKampioen dit dat
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
PSVCL op zoek naar de mensen die hem voor PSVvCL uit hebben gemaakt. Succes!![]()
maar doe dit niet hier.graag op anoniem![]()
Die is beter dan Guardado.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Serero moet volgend seizoen op 6 in de punt naar achter.Kampioen dit dat
![]()
En wie daarvoor op het middenveld?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Best wel met je eens al hoeven v/d Hoorn en Viergever van mij niet weg, zijn goeie wissels, Schone is ook niet verkeerd om erbij te houden als wisselquote:Op zondag 8 mei 2016 17:25 schreef Rnnz het volgende:
Cillessen,
Veltman,
vd Hoorn, WEG
Viergever, WEG
Dijks,
Serero, WEG
Klaassen,
Gudelj,
Cerny,
Milik,
Younes
Boer,
Tete,
Riedewald,
Bazoer,
Schone, WEG
El Ghazi, WEG
Fischer, WEG
Sinkgraven, WEG
Zivkovic,
Van Rhijn, WEG
Technische staf, WEG
En steek gvd nou eens wat miljoenen in die selectie, met alleen jeugd ga je het niet redden. Hoe lang moet dat nou geroepen worden, met die zogenaamde fluwelen revolutie. Had je vandaag wat dertigers gehad die hun sporen al hebben verdiend in het buitenland, dan was dit vandaag niet gebeurd.![]()
Mijn suggestie is om gewoon eens leuk voetbal te spelen in plaats van mee te waaien met het schitterende nieuwe realisme.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik doe een suggestie voor de nieuwe Ajax trainer.![]()
Tevens was het PSvCL, verdommequote:Op zondag 8 mei 2016 17:27 schreef KingRoland het volgende:
PSVCL op zoek naar de mensen die hem voor PSVvCL uit hebben gemaakt. Succes!![]()
maar doe dit niet hier.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is je punt?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:25 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Vier jaar geleden riepen ajacieden tijdens een of andere revolutie dat ajax de CL nu ongeveer wel weer zou gaan winnen.
Ai ai ai.
Goeie revolutie geweest wel.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Serero moet volgend seizoen op het eerste vliegtuig terug naar Zuid-Afrikaquote:Op zondag 8 mei 2016 17:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Het was mijn grapje ja geloof ikquote:Op zondag 8 mei 2016 17:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
EN HOE WEET JIJ DIT?
PSVCL we hebben er 1 hier hoor.
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:28 schreef KingRoland het volgende:
Nee, maar alle grappen en grollen hebben we gehad. Nu weer even serieus over ajax.
Alleen Ghazi, rest op de brandstapelquote:Op zondag 8 mei 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Imo mag tenminste één van het koppel Sinkgraven/Serero wel blijven. Zelfde voor Fischer/El Ghazi
Anders blijf je spelers halen voor de breedteI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Is dit een suggestie of daadwerkelijk zo? Ik heb alleen van tompsv wat vernomen, maar jaquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Om dan weer bankzitters voor miljoenen gaan halen? Een Sinkgraven/Serero is prima om bij je selectie te hebben. Al is het maar omdat ik graag wat "voetbal" op het middenveld ziequote:Op zondag 8 mei 2016 17:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Alleen Ghazi, rest op de brandstapelMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daar baseer ik het op.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dit een suggestie of daadwerkelijk zo? Ik heb alleen van tompsv wat vernomen, maar ja
Als zijn broer het meldt...Oh.![]()
Feestje bij jou neem ik aan?quote:![]()
Wie moet volgens jou trainer worden van dit Ajax? ik wil geen Co Adriaanse, want die gaat genoemd worden.graag op anoniem![]()
"We hebben hard gewerkt, maar vandaag was het niet goed genoeg. We hebben wel ons best gedaan en dan kan ik niet boos worden."
Aldus Klaassenslappe hap, had die kneus lekker verkocht aan Napoli. Op de beslissende momenten is hij er niet.
''Dan kan ik niet boos worden''je hebt verdomme de titel verspeeld bij de Graafschap man
Niet Fokken met mij.![]()
Ja oke, er wordt nog wel eens wat verzonnen op FOK! vandaarquote:Op zondag 8 mei 2016 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar baseer ik het op.
Als zijn broer het meldt...
Maar dat heeft hij daadwerkelijk gezegd dus, bonus. Al moet hij dan nog steeds ergens naartoe
Boszquote:Op zondag 8 mei 2016 17:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feestje bij jou neem ik aan?![]()
Wie moet volgens jou trainer worden van dit Ajax? ik wil geen Co Adriaanse, want die gaat genoemd worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als we eindelijk eens dichter met de linies op elkaar gaan aanvallen denk ik dat Sinkgraven nog wel kan groeien maar daar is het aan het begin van het seizoen nog te vroeg voor. Dan maar Bazoerreke en Klaassen, de veiligste opties. Dan missen we wel een echt creatieve speler maar misschien kan Fischer wat betekenen op het middenveld, wat van origine zijn positie is. Of Andersenquote:![]()
![]()
Ronald versprak zich lees ik.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar baseer ik het op.
Als zijn broer het meldt...![]()
Man man "Door de warmte was het moeilijk de energie eruit te pompen"
"We hebben ons best gedaan"
3x raden van wie deze teksten zijn
Snelle Egel![]()
Wat mij betreft gaat hij naar een club uit Nigeriaquote:Op zondag 8 mei 2016 17:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke, er wordt nog wel eens wat verzonnen op FOK! vandaar
Maar dat heeft hij daadwerkelijk gezegd dus, bonus. Al moet hij dan nog steeds ergens naartoeOh.![]()
Mourinho is nog vrijquote:Op zondag 8 mei 2016 17:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie moet volgens jou trainer worden van dit Ajax? ik wil geen Co Adriaanse, want die gaat genoemd worden.![]()
Fischer op rechts inbrengen was ook weer briljant.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schone en Fischer weg doen en daar een vleugelspeler voor terug halenSnelle Egel![]()
Fischer op het middenveld zou ik niet aan beginnen. Andersen is ook wel erg licht, maar wie weetquote:Op zondag 8 mei 2016 17:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als we eindelijk eens dichter met de linies op elkaar gaan aanvallen denk ik dat Sinkgraven nog wel kan groeien maar daar is het aan het begin van het seizoen nog te vroeg voor. Dan maar Bazoerreke en Klaassen, de veiligste opties. Dan missen we wel een echt creatieve speler maar misschien kan Fischer wat betekenen op het middenveld, wat van origine zijn positie is. Of Andersen![]()
Ron Jansquote:Op zondag 8 mei 2016 17:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie moet volgens jou trainer worden van dit Ajax? ik wil geen Co Adriaanse, want die gaat genoemd worden.![]()
Speelde vandaag weer onthutsend zwakquote:Op zondag 8 mei 2016 17:31 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
"We hebben hard gewerkt, maar vandaag was het niet goed genoeg. We hebben wel ons best gedaan en dan kan ik niet boos worden."
Aldus Klaassenslappe hap, had die kneus lekker verkocht aan Napoli. Op de beslissende momenten is hij er niet.
''Dan kan ik niet boos worden''je hebt verdomme de titel verspeeld bij de Graafschap man
Oh.![]()
De Boer : W
Klaassen
Serero
Fischer
Allemaal eraus svpDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Frank kijk in die camera vieze laffe grafhond
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
JOEP
Zo, nu hebben we alle wanfiguren van de dag wel gehadMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Studio Voetbal nog vanavondquote:Op zondag 8 mei 2016 17:33 schreef Tagliano het volgende:
JOEP
Zo, nu hebben we alle wanfiguren van de dag wel gehad
What can change the nature of a man?![]()
Lekker verstoppertje spelen en daarna rond de 16 wachten om het harde werk van anderen af te maken.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde vandaag weer onthutsend zwak
Fischer heb je echt niks aanquote:Op zondag 8 mei 2016 17:32 schreef S0nic het volgende:
[..]
Fischer op rechts inbrengen was ook weer briljant.Oh.![]()
hij kijkt norsquote:Op zondag 8 mei 2016 17:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Frank kijk in die camera vieze laffe grafhond![]()
Mits er niet teveel getroll is ben ik wel van de partij denk ikquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik mis Piet de Visser nogquote:Op zondag 8 mei 2016 17:33 schreef Tagliano het volgende:
JOEP
Zo, nu hebben we alle wanfiguren van de dag wel gehad![]()
Sowieso mogen ze bij al die Ajacieden de mond dichtplakken. Het enige wat eruit komt zijn van die standaardteksten. Daar hebben voetballers sowieso wel een handje van, maar de Ajax-spelers al helemaal.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:31 schreef S0nic het volgende:
Man man "Door de warmte was het moeilijk de energie eruit te pompen"
"We hebben ons best gedaan"
3x raden van wie deze teksten zijn![]()
De Boer mag lekker oprotten naar Everton ofzo. Ga daar maar rest van zijn carierre falen.
Meteen bestuur ook eruit mieteren, met de scouting en technische staf, zodat er mensen met echt verstand neergezet kunnen worden.![]()
Moet gewoon als rechtshalf spelen en niet als 10.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lekker verstoppertje spelen en daarna rond de 16 wachten om het harde werk van anderen af te maken.
Dat is hij gewoon niet. Niet creatief genoeg voorOh.![]()
Ik vraag me af of hij wel naar Everton wilquote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef Dreassic het volgende:
De Boer mag lekker oprotten naar Everton ofzo. Ga daar maar rest van zijn carierre falen.
Meteen bestuur ook eruit mieteren, met de scouting en technische staf, zodat er mensen met echt verstand neergezet kunnen worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Frankie gaat weg dus. Anders had hij nu wel gezegd dat hij bleef
Denk ik danMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ik Everton was zou ik niet met die gek in zee gaanquote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij wel naar Everton wilRED ONS HENNIEGOD![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef Tagliano het volgende:
Denk ik danWhat can change the nature of a man?![]()
Klaassen: "we hebben wel alles gegeven"
NEE ZOU ER NOG EENS BIJ KOMEN DAT JE DAT NIET ZOU DOEN LUL.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dan blijf je zitten met alleen maar een grote kankerbendequote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
En aan het eind van het seizoen heb je resultaatvoetbal zonder resultaat.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
eerder andersom, als die hem nog willen is hij spekkoperquote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij wel naar Everton wil![]()
Hij mag zich eerder afvragen of Everton hem WEL wil hebben...quote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij wel naar Everton wil![]()
Dan gaat de vlag hier echt uitquote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef Tagliano het volgende:
Denk ik dan. 3 jaar op moeten wachten maar dan is het eindelijk zo ver
Middagje voetbal gekeken met een kamer vol ajacieden. Genot.
Die wissels van de Boer, lachwekkend.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is altijd zijn eerste zin bij een interview na puntverliesquote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEE ZOU ER NOG EENS BIJ KOMEN DAT JE DAT NIET ZOU DOEN LUL.
Nog gefeliciteerd mexicano.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEE ZOU ER NOG EENS BIJ KOMEN DAT JE DAT NIET ZOU DOEN LUL.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Bielsa zie ik eerder naar Everton gaan dan FdBquote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Hij mag zich eerder afvragen of Everton hem WEL wil hebben...![]()
daar vat je het seizoen wel mee samen jaquote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
En aan het eind van het seizoen heb je resultaatvoetbal zonder resultaat.![]()
Als dat alles geven is mag die knakker lekker Topklasse gaan spelen. De faalhaas.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEE ZOU ER NOG EENS BIJ KOMEN DAT JE DAT NIET ZOU DOEN LUL.![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
eerder andersom, als die hem nog willen is hij spekkoperDat ben ik met jullie eens, ik stelde gewoon even dat ze het wel zouden hebben, wat danquote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Hij mag zich eerder afvragen of Everton hem WEL wil hebben...
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is altijd zijn eerste zin bij een interview na puntverliesFijne kerel.
Dank jequote:
Ze hebben valse hoop op valide verklaringen van Frank.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat mensen nog tv gaan kijken nu.
Zit je toch helemaal niet op te wachtenWhat can change the nature of a man?![]()
of een type Pepequote:Op zondag 8 mei 2016 17:37 schreef superniger het volgende:
Ajax mist een type speler als Christian Poulsen.![]()
Ajax mist genoeg maar een antivoetballer als Poulsen niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:37 schreef superniger het volgende:
Ajax mist een type speler als Christian Poulsen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat maakt het nog triester.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEE ZOU ER NOG EENS BIJ KOMEN DAT JE DAT NIET ZOU DOEN LUL.
Alles geven tegen de Graafschap en nog niet verder komen dan een gelijkspel![]()
Oh.![]()
Ik ben niet een mad merk ikquote:Op zondag 8 mei 2016 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat mensen nog tv gaan kijken nu.
Zit je toch helemaal niet op te wachtenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moeten we ajax nog wel serieus nemen eigenlijk?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:28 schreef KingRoland het volgende:
Nee, maar alle grappen en grollen hebben we gehad. Nu weer even serieus over ajax.![]()
Ajax mist een type coach die niet De Boer heetquote:Op zondag 8 mei 2016 17:37 schreef superniger het volgende:
Ajax mist een type speler als Christian Poulsen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik kijk al een paar seizoenen niet naar zijn interviews.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ze hebben valse hoop op valide verklaringen van Frank.
Wat ik hier vaak mee krijg slaat hij toch alleen maar onzin uitOh.![]()
Dat is een hele goede vraag mijn beste Vasion.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moeten we ajax nog wel serieus nemen eigenlijk?graag op anoniem![]()
Europees niet in ieder gevalquote:Op zondag 8 mei 2016 17:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moeten we ajax nog wel serieus nemen eigenlijk?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sjaak Swart , maar die mag volgend jaar niet meer het spelershome inquote:Op zondag 8 mei 2016 17:38 schreef Evertjan het volgende:
Zeg het maar jongens wie moet Frank de Boer opvolgen??RED ONS HENNIEGOD![]()
Eens, ik keek dan ook alleen het interviewquote:Op zondag 8 mei 2016 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel gerelativeerd maar ik hoef niet PSV zien te feesten
Daarna weer gauw Spaans schakelgenotMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan resteert nu alleen nog maar de vraag: wie noemde PSVCL nou PSvCL?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag mijn beste Vasion.![]()
Alex Pastoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:38 schreef Evertjan het volgende:
Zeg het maar jongens wie moet Frank de Boer opvolgen??![]()
buiten de wissels van vandaag heeft De Boer het geweldig gedaan iddquote:Op zondag 8 mei 2016 17:24 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Ajax mag trots zijn vind ik. Met hun materiaal hebben ze top gepresteerd. Een tweede plek is meer dan verdiend voor deze voetballers. Topprestatie!
Echt buitengewoon. Die Frank de Boer die dan vergast wordt door de supporters, die snappen er toch niets van?Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
grappig dat alle Feyenoorders weer bezig zijn met jullie terwijl ze het zelf nog veel harder hebben verneukt dit jaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjaak Swart , maar die mag volgend jaar niet meer het spelershome in
Oh.![]()
Precies, je zou je moeten schamen na dit jaar, met of zonder titelquote:Op zondag 8 mei 2016 17:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit walgelijk slechte voetbal van de afgelopen verdient ook geen kampioenschap.
Al is een titel tuurlijk altijd leuker dan tweedeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig nog maar 1 college per weekquote:Op zondag 8 mei 2016 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
grappig dat alle Feyenoorders weer bezig zijn met jullie terwijl ze het zelf nog veel harder hebben verneukt dit jaar
al jaren niet meerquote:Op zondag 8 mei 2016 17:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moeten we ajax nog wel serieus nemen eigenlijk?Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Iedereen bij Ajax mag dan ook de conclusie trekken. Allemaal faalhazen, stuk voor stuk. Eruit, en anders helpen we een handje.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
En dan blijf je zitten met alleen maar een grote kankerbendeDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
hoezo?quote:
Reactie Gudelj bij VIquote:Nemanja Gudelj heeft verslagen gereageerd op het mislopen van de titel door Ajax. De middenvelder reageerde direct na afloop van het 1-1 gelijkspel bij De Graafschap, dat ervoor zorgde dat PSV aan een 3-1 zege bij PEC Zwolle genoeg had voor het kampioenschap.
'De 1-1 was een enorme dreun voor ons', doelde Gudelj in gesprek met Voetbal International op de goal van Bryan Smeets in de 55ste minuut. 'We hadden de schaal in handen, maar hebben het zelf verpest. In de kleedkamer zag ik veel boze en huilende gezichten…'
'Ik denk dat we mentaal wel degelijk goed zijn', zo wilde de middenvelder een mentale inzinking niet als oorzaak voor het falen aanwijzen. 'Tegen Utrecht kwamen we wél terug. Maar we hebben het eerder dan vandaag al laten liggen', doelde hij op de eerdere misstappen.
Dat De Graafschap vol overgave speelde terwijl er voor De Superboeren niets meer op het spel stond verbaasde Gudelj niet. 'Ik was niet verbaasd over de inzet van De Graafschap. Als ik één ding heb geleerd, is het dat alle ploegen tegen Ajax 110 procent geven, of ze nou ergens voor spelen of niet. Dat is anders dan bij andere clubs. Maar als je kampioen wil worden, moet je ook dit soort wedstrijden winnen. Dat hebben we niet gedaan.'
Verdediger Joël Veltman sprak woorden van gelijke strekking. 'Ik wist wel dat De Graafschap de sportieve plicht zou gaan doen: Je speelt maar één keer per seizoen thuis tegen Ajax. Dat zag je ook. Als het 0-2 wordt, laten zij het waarschijnlijk ook lopen, met het oog op de play-offs', besloot Veltman.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zolang de consequenties er maar zijn. Frank en overmars moeten eruit.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit walgelijk slechte voetbal van de afgelopen verdient ook geen kampioenschap.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Een pretvakje schrijven en aan de scriptie verderquote:
Of bedoel je waarom ik dat niet zo slecht uit vind komen?
Ja dat laatste. Zitten er alleen maar Feyenoorders?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een pretvakje schrijven en aan de scriptie verder
Of bedoel je waarom ik dat niet zo slecht uit vind komen?
Ik ben de enige Ajacied in mijn vriendengroepje daar (ja ik heb vrienden), de rest Feyenoordquote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat laatste. Zitten er alleen maar Feyenoorders?
TopshowMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heeft ie dit seizoen nou überhaupt een vrije trap gescoord? Hij heeft er in ieder geval tig genomen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat hebben we toch veel gehad aan het GIF en ENERGIE van Gudelj![]()
was ik, ik maakte van PSVCL PS.VCLquote:Op zondag 8 mei 2016 17:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dan resteert nu alleen nog maar de vraag: wie noemde PSVCL nou PSvCL?![]()
Kan er niet eens heel erg droevig om zijn. Over het hele jaar gezien heeft PSV het ook meer verdiend dan Ajax, al mag je het in zo'n laatste wedstrijd nooit meer weggeven natuurlijk.
Wel goed van Frank dat ie de topscoorder naar de kant haalt, ze moesten tenslotte de 1-1 verdedigen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, een of twee meen ikquote:Op zondag 8 mei 2016 17:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heeft ie dit seizoen nou überhaupt een vrije trap gescoord? Hij heeft er in ieder geval tig genomen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eentje volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2016 17:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heeft ie dit seizoen nou überhaupt een vrije trap gescoord? Hij heeft er in ieder geval tig genomen.
Toen we al 3-0 voor stonden ofzoOh.![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:47 schreef Pedroso het volgende:
Wel goed van Frank dat ie de topscoorder naar de kant haalt, ze moesten tenslotte de 1-1 verdedigen.
Gudelj scoorde in ieder geval uit een vrije trap tegen GroningenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja......... gewoon walgelijk wisselbeleid weer. Verder gewoon zelf weggegooid. Totaal aan zichzelf te danken![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:47 schreef Pedroso het volgende:
Wel goed van Frank dat ie de topscoorder naar de kant haalt, ze moesten tenslotte de 1-1 verdedigen.![]()
![]()
Dat dus. Jammer, maar hopen dat we volgend seizoen echt weer eens een beetje fris voetbal te zien krijgen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:47 schreef Pedroso het volgende:
Kan er niet eens heel erg droevig om zijn. Over het hele jaar gezien heeft PSV het ook meer verdiend dan Ajax, al mag je het in zo'n laatste wedstrijd nooit meer weggeven natuurlijk.
Wel goed van Frank dat ie de topscoorder naar de kant haalt, ze moesten tenslotte de 1-1 verdedigen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heb het verder niet meer afgekeken (nabeschouwing), maar wat zei botox Ronald over de dramatische wissels van z'n broer ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Begin met een spelmaker op je middenveld zou ik zeggen. Twee échte buitenspelers (dus geen types als Schöne) en kijk of je de aanvallende kwaliteiten van Tete nog wat uit kunt bouwen (waarbij uiteraard het verdedigende belangrijker blijft)quote:Op zondag 8 mei 2016 17:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat dus. Jammer, maar hopen dat we volgend seizoen echt weer eens een beetje fris voetbal te zien krijgen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een gezeik hier, Ajax heeft echt een geweldige ploeg. Ben eigenlijk zeer positief gestemd als Ajax deze selectie bij elkaar zou kunnen houden. Maar ook PSV had een goede selectie en dan kan het heel close worden in de titel strijd. Deze keer valt hij de kant van PSV op en volgende keer is hij weer van Ajax.![]()
Ik wilde net zeggen, is Sunrijst al gesignaleerd na maanden afwezigheid ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een gezeik hier, Ajax heeft echt een geweldige ploeg. Ben eigenlijk zeer positief gestemd als Ajax deze selectie bij elkaar zou kunnen houden. Maar ook PSV had een goede selectie en dan kan het heel close worden in de titel strijd. Deze kant valt hij de kant van PSV op en volgende keer is hij weer van Ajax.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Zit wel wat in, kwalitatief ontloopt het elkaar niet zoveel. PSV is wel een stuk volwassener maar dat wordt als het goed is bij Ajax ook wel beter de komende jaren.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een gezeik hier, Ajax heeft echt een geweldige ploeg. Ben eigenlijk zeer positief gestemd als Ajax deze selectie bij elkaar zou kunnen houden. Maar ook PSV had een goede selectie en dan kan het heel close worden in de titel strijd. Deze kant valt hij de kant van PSV op en volgende keer is hij weer van Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een gezeik hier, Ajax heeft echt een geweldige ploeg. Ben eigenlijk zeer positief gestemd als Ajax deze selectie bij elkaar zou kunnen houden. Maar ook PSV had een goede selectie en dan kan het heel close worden in de titel strijd. Deze keer valt hij de kant van PSV op en volgende keer is hij weer van Ajax.![]()
Noem mij vijf attractieve wedstrijden van Ajax dit seizoen (voor de Ajaxsupporter)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat het allemaal niet zo bijzonder is . En dan heb je nog een verwarde trainer die liever 1-0 heeft dan 6-3quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Wie zou jij willen zien als opvolger van De Boer ?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat het allemaal niet zo bijzonder is . En dan heb je nog een verwarde trainer die liever 1-0 heeft dan 6-3Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat heeft dat met elkaar te maken? Als je tegen je spelers zegt dat ze alleen maar lange ballen mogen geven kan je zelfs met de aanval van Barcelona niks klaarspelen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]![]()
Noem mij vijf attractieve wedstrijden van Ajax dit seizoen (voor de Ajaxsupporter)"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Je kan beter zeggen de complete leiding .quote:Op zondag 8 mei 2016 17:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie zou jij willen zien als opvolger van De Boer ?
Voor De Boer iemand als Olsen of BoszRED ONS HENNIEGOD![]()
Bosz zou ook mijn keuze zijn, ben alleen bang dat het vd Brom gaat worden. Daar ga je er niet mee op vooruit.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen de complete leiding .
Voor De Boer iemand als Olsen of BoszAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
82 punten is ook een goede prestatie. Teleurstelling heerst nu alleen hier omdat ze het verkloot hebben. Hele seizoen had ik weinig vertrouwen in kampioenschap tot vorige week en dan gaat het alsnog mis.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Dat zou ik zo niet kunnen zeggen, maar ik weet wel dat ik erg heb genoten van Ajax. Fysiek zijn ze een stuk sterker geworden, prachtige vechtlust. Mooie en zeer gevaarlijke speler Younes op de vleugel. Cerny er op het eind ook nog bij. Het is pech dat je net op de laatste speeldag punten laat liggen omdat die bal er niet in wilt, maar al met al heeft Ajax het echt heel erg goed gedaan dit seizoen. Alleen bij Ajax is het seizoen dan natuurlijk mislukt omdat je geen prijs hebtquote:Op zondag 8 mei 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
Ik kom tot:
Ajax-Roda
Ajax-Cambuur
Ajax-AZ
PSV-Ajax![]()
Suarez was op zijn best met alleen maar lange ballen naar hemquote:Op zondag 8 mei 2016 17:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken? Als je tegen je spelers zegt dat ze alleen maar lange ballen mogen geven kan je zelfs met de aanval van Barcelona niks klaarspelen.![]()
Maar goed, inderdaad is dat niet het enige. Maar om nou te zeggen dat ik enorm positief gestemd ben na dit seizoen, nee
Die hoort ook wel een beetje bij dat 95 kliekje . Helaas jaquote:Op zondag 8 mei 2016 17:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bosz zou ook mijn keuze zijn, ben alleen bang dat het vd Brom gaat worden. Daar ga je er niet mee op vooruit.RED ONS HENNIEGOD![]()
Rijkaardquote:Op zondag 8 mei 2016 17:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bosz zou ook mijn keuze zijn, ben alleen bang dat het vd Brom gaat worden. Daar ga je er niet mee op vooruit.
Vd Brom zou klote zijn![]()
De Boer: "Mijn keuze om weg te gaan stond al vast maar nu wil ik mijzelf revancheren volgend seizoen, ik blijf."
Alleen dit bericht kan deze dag nog zwarter maken.Snelle Egel![]()
Voor mij juist niet, zou het schitterend vinden als Frank gewoon nog een paar seizoenen blijft zitten. Echt een geweldenaarquote:Op zondag 8 mei 2016 18:01 schreef S0nic het volgende:
De Boer: "Mijn keuze om weg te gaan stond al vast maar nu wil ik mijzelf revancheren volgend seizoen, ik blijf."
Alleen dit bericht kan deze dag nog zwarter maken.![]()
Younes is een van de zeer weinige lichtpuntjes in een verschrikkelijk seizoen zonder combinatievoetbal en met meer verdedigende dan aanvallende intenties is mijn mening. Ook is het geen pech dat die bal er niet in wil, maar gewoon vanaf minuut 1 die bal naar voren keilen. Ja, dan kan het ook tegen De Graafschap lastig wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou ik zo niet kunnen zeggen, maar ik weet wel dat ik erg heb genoten van Ajax. Fysiek zijn ze een stuk sterker geworden, prachtige vechtlust. Mooie en zeer gevaarlijke speler Younes op de vleugel. Cerny er op het eind ook nog bij. Het is pech dat je net op de laatste speeldag punten laat liggen omdat die bal er niet in wilt, maar al met al heeft Ajax het echt heel erg goed gedaan dit seizoen. Alleen bij Ajax is het seizoen dan natuurlijk mislukt omdat je geen prijs hebtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Van mij mag Frank wel blijven. Hij is niet de ideale trainer, maar wel beter dan alle realistische alternatieven.![]()
als ik Veltman zo hoor, dan is die echt wel weg. Drie jaar te laat, maar dan toch eindelijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:01 schreef S0nic het volgende:
Alleen dit bericht kan deze dag nog zwarter maken.![]()
Hij gaat er voorlopig niks over zeggen, maar op basis van zijn interview bij de NOS verwacht ik dat hij blijftquote:Op zondag 8 mei 2016 18:01 schreef S0nic het volgende:
Alleen dit bericht kan deze dag nog zwarter maken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat zei Veltman erover?quote:Op zondag 8 mei 2016 18:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
als ik Veltman zo hoor, dan is die echt wel weg. Drie jaar te laat, maar dan toch eindelijk.
Het is natuurlijk wat overdreven maar Ajax heeft haar beste wedstrijden gespeeld met Ebecilio-De Jong-Sulejmani in de aanval. Toen speelde wat alles over de grond en door het centrum.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Suarez was op zijn best met alleen maar lange ballen naar hem![]()
Maar goed, inderdaad is dat niet het enige. Maar om nou te zeggen dat ik enorm positief gestemd ben na dit seizoen, nee
Toen zag je Ebecilio wel 10x per wedstrijd naast het doel schieten. Hoeveel echte schietkansen krijgen we nu"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dit dusquote:Op zondag 8 mei 2016 18:00 schreef BobW het volgende:
[..]
82 punten is ook een goede prestatie. Teleurstelling heerst nu alleen hier omdat ze het verkloot hebben. Hele seizoen had ik weinig vertrouwen in kampioenschap tot vorige week en dan gaat het alsnog mis.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Na die goal van de graafschap was het de bal naar voren keilen, daarvoor niet hoor. Heb meerdere mooi uitgespeelde kansen gezien.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Younes is een van de zeer weinige lichtpuntjes in een verschrikkelijk seizoen zonder combinatievoetbal en met meer verdedigende dan aanvallende intenties is mijn mening. Ook is het geen pech dat die bal er niet in wil, maar gewoon vanaf minuut 1 die bal naar voren keilen. Ja, dan kan het ook tegen De Graafschap lastig worden![]()
Er zijn (ik kan me vergissen) geloof ik wedstrijden geweest dat we tot de 60e minuut hebben moeten wachten op het eerste schot op doelquote:Op zondag 8 mei 2016 18:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wat overdreven maar Ajax heeft haar beste wedstrijden gespeeld met Ebecilio-De Jong-Sulejmani in de aanval. Toen speelde wat alles over de grond en door het centrum.
Toen zag je Ebecilio wel 10x per wedstrijd naast het doel schieten. Hoeveel echte schietkansen krijgen we nuMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als de hoge bal goed valt tikken ze hem nog even rond ja, dat was bij vlagen redelijk. Begin tweede helft bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 mei 2016 18:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Na die goal van de graafschap was het de bal naar voren keilen, daarvoor niet hoor. Heb meerdere mooi uitgespeelde kansen gezien.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat hij blijft.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef Tagliano het volgende:
Denk ik dan![]()
Toen stond Anita er wss niet in. Toen had Frankie al van die geniale ingevingen om bijv. Enoh op 6 te zetten.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn (ik kan me vergissen) geloof ik wedstrijden geweest dat we tot de 60e minuut hebben moeten wachten op het eerste schot op doel"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik doelde op dit jaarquote:Op zondag 8 mei 2016 18:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Toen stond Anita er wss niet in. Toen had Frankie al van die geniale ingevingen om bijv. Enoh op 6 te zetten.
quote:Op zondag 8 mei 2016 18:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/729337373142568961
Yes, verlost van mr Oogaids.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
"Hij is een goede trainer, maar hij heeft zijn beslissing gemaakt"
lijkt wel duidelijk he.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:06 schreef Tagliano het volgende:
"Hij is een goede trainer, maar hij heeft zijn beslissing gemaakt"![]()
![]()
Tja, dat is een hele vreemde uitspraak als hij wel zou blijven inderdaadquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gewoon in de voorronde CL clubs als FC Basel en Manchester City oprollen en we lullen nergens meer over.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Over wie gaat ditquote:Op zondag 8 mei 2016 18:06 schreef Tagliano het volgende:
"Hij is een goede trainer, maar hij heeft zijn beslissing gemaakt"
Frank een goede trainer . Dat moet wel een leugen zijn danquote:, die blijft dus
Ajax 3e voorronde CL trouwens geplaatst. En bij de huidige stand in Italië en Rusland ook in de 4e voorronde, mochten we die halen![]()
![]()
Pep gaat gewoon de groepsfase in, rechtstreeks.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon in de voorronde CL clubs als FC Basel en Manchester City oprollen en we lullen nergens meer over.![]()
Tja, goed puntquote:Op zondag 8 mei 2016 18:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Frank een goede trainer . Dat moet wel een leugen zijn dan, die blijft dus
Gastquote:Op zondag 8 mei 2016 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een gezeik hier, Ajax heeft echt een geweldige ploeg. Ben eigenlijk zeer positief gestemd als Ajax deze selectie bij elkaar zou kunnen houden. Maar ook PSV had een goede selectie en dan kan het heel close worden in de titel strijd. Deze keer valt hij de kant van PSV op en volgende keer is hij weer van Ajax.Ajax heeft een middelmatige ploeg waar Frank vakkundig alle creativiteit uitsloopt en spelers niet beter worden. Het spel is al jaren tergend slecht en heeft weinig tot geen progressie. Dat je dit seizoen 82 punten haalt heeft te maken met de matige weerstand buiten de top 3, niet omdat je dominant voetbal speelt.
Ajax is geen kut opgeschoten na 4 landskampioenschappen op rij, sterker nog, het is alleen maar slechter gegaan. Tel erbij op dat je door dit geblunder van de afgelopen twee jaar je PSV sterker hebt gemaakt qua financieel beleid en je kan wel concluderen dat we als Ajax zijnde alleen maar afgegleden en staan er slechter voor dan voor de revolutie.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hoezo? Wat moet een niet-supporter van Ajax in het Ajaxtopic?quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
26/27 juli en 2/3 augustus: derde voorronde CL
5/6/7 augustus: eerste competitiewedstrijd
16/17 en 23/24 augustus: vierde voorronde CL (of 18+25 EL)![]()
Die kans is niet heel grootquote:Op zondag 8 mei 2016 18:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax 3e voorronde CL trouwens geplaatst. En bij de huidige stand in Italië en Rusland ook in de 4e voorronde, mochten we die halenNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Middelmatige ploeg misschien, deste knapper dat dit team nog zo dichtbij het kampioenschap heeft gezeten.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
GastAjax heeft een middelmatige ploeg waar Frank vakkundig alle creativiteit uitsloopt en spelers niet beter worden. Het spel is al jaren tergend slecht en heeft weinig tot geen progressie. Dat je dit seizoen 82 punten haalt heeft te maken met de matige weerstand buiten de top 3, niet omdat je dominant voetbal speelt.
Ajax is geen kut opgeschoten na 4 landskampioenschappen op rij, sterker nog, het is alleen maar slechter gegaan. Tel erbij op dat je door dit geblunder van de afgelopen twee jaar je PSV sterker hebt gemaakt qua financieel beleid en je kan wel concluderen dat we als Ajax zijnde alleen maar afgegleden en staan er slechter voor dan voor de revolutie.![]()
Tja, gewoon de nadruk op de verdediging leggenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Middelmatige ploeg misschien, deste knapper dat dit team nog zo dichtbij het kampioenschap heeft gezeten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
![]()
taart voor de Graafschap spelers
busje komt nietSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Europa vergeten we maar expresquote:Op zondag 8 mei 2016 18:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Middelmatige ploeg misschien, deste knapper dat dit team nog zo dichtbij het kampioenschap heeft gezeten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Juist vandaag is daar alle reden toequote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoezo? Wat moet een niet-supporter van Ajax in het Ajaxtopic?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ja leuk net als dit seizoenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax 3e voorronde CL trouwens geplaatst. En bij de huidige stand in Italië en Rusland ook in de 4e voorronde, mochten we die halenOh.![]()
Mijn grapje valt een beetje in het water zo, bedanktquote:
Laten we nou eerst even de derde voorronde afwachten voor we naar de vierde kijken
Vorig seizoen, dit jaar de titelMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen. Maar Ajax heeft nu een wat fysieker team en daardoor oogt het misschien zo. Uiteindelijk is dit een zeer goede keuze van Frank geweest als je ziet hoeveel punten we hebben bepaald deze competitiequote:Op zondag 8 mei 2016 18:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, gewoon de nadruk op de verdediging leggen![]()
Volgens mij was dit voorlopig ook het laatste jaar dat de kampioen van Nederland zich rechtstreeks plaatst voor de CL.
Ajax en voorrondes CL kunnen we dat toernooi dus wel vergeten de komende jarenOh.![]()
Het feit dat Ajax een fysieker team heeft (als dat het tegenovergestelde is van combinatievoetbal) is al een fout op zichquote:Op zondag 8 mei 2016 18:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen. Maar Ajax heeft nu een wat fysieker team en daardoor oogt het misschien zo. Uiteindelijk is dit een zeer goede keuze van Frank geweest als je ziet hoeveel punten we hebben bepaald deze competitieMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach Europa was zo zwak nog niet. Heb toen heel erg genoten van die potten tegen Fenerbahce. Ajax kon eindelijk eens mee in de fysieke strijd maar helaas op het eind krijgen ze die goal om de oren. Uiteindelijk lig je er uit, dus heb je het niet goed gedaan. Maar ben allang blij dat Ajax met deze mannen fysiek mee kan en de meeste kunnen ook nog aardig voetballenquote:![]()
Dat valt wel mee denk ik. Je hebt altijd in oktober de wanhopige berichten dat zelfs Kazachstan beter is terwijl alle clubs uit dat land al uitgeschakeld zijn. Vervolgens zitten er nog Nederlandse teams in de toernooien die nog wat punten sprokkelen.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij was dit voorlopig ook het laatste jaar dat de kampioen van Nederland zich rechtstreeks plaatst voor de CL.
Ajax en voorrondes CL kunnen we dat toernooi dus wel vergeten de komende jaren
Exacte cijfers heb ik even niet, maar vaak gaat het ongeveer zoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Godver je zit gewoon te trollenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach Europa was zo zwak nog niet. Heb toen heel erg genoten van die potten tegen Fenerbahce. Ajax kon eindelijk eens mee in de fysieke strijd maar helaas op het eind krijgen ze die goal om de oren. Uiteindelijk lig je er uit, dus heb je het niet goed gedaan. Maar ben allang blij dat Ajax met deze mannen fysiek mee kan en de meeste kunnen ook nog aardig voetballen
Hoe kan een matige ploeg jaar op jaar (bijna) kampioen worden? We hebben ontzettend veel spelers met speciale kwaliteiten. Gudelj/El Ghazi/Bazoer/Milik/Schone met een geweldig afstandsschot. Schone die iedere vrije trap erin schiet. Younes die in de kleine ruimte een paar man kan passeren én hem in de verre hoek kan krullen. Klaassen wat een goede afmaker is. Dijks die totaal uit positie een bal geweldig voor kan leggen.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
GastAjax heeft een middelmatige ploeg waar Frank vakkundig alle creativiteit uitsloopt en spelers niet beter worden. Het spel is al jaren tergend slecht en heeft weinig tot geen progressie. Dat je dit seizoen 82 punten haalt heeft te maken met de matige weerstand buiten de top 3, niet omdat je dominant voetbal speelt.
Ajax is geen kut opgeschoten na 4 landskampioenschappen op rij, sterker nog, het is alleen maar slechter gegaan. Tel erbij op dat je door dit geblunder van de afgelopen twee jaar je PSV sterker hebt gemaakt qua financieel beleid en je kan wel concluderen dat we als Ajax zijnde alleen maar afgegleden en staan er slechter voor dan voor de revolutie.
Met een matige selectie sta je op ranglijst naast Feyenoord. Dat we met dit kut voetbal zo dichtbij waren spreekt juist vóór de kwaliteit van de selectie."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Daarom moet de hele top er uit.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Middelmatige ploeg misschien, deste knapper dat dit team nog zo dichtbij het kampioenschap heeft gezeten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Parodie op Hupperts ditquote:Op zondag 8 mei 2016 18:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach Europa was zo zwak nog niet. Heb toen heel erg genoten van die potten tegen Fenerbahce. Ajax kon eindelijk eens mee in de fysieke strijd maar helaas op het eind krijgen ze die goal om de oren. Uiteindelijk lig je er uit, dus heb je het niet goed gedaan. Maar ben allang blij dat Ajax met deze mannen fysiek mee kan en de meeste kunnen ook nog aardig voetballenRED ONS HENNIEGOD![]()
Volgens mij viel er weer een goed jaar weg, en dit jaar was knudde (alleen PSV deed het nog goed)quote:Op zondag 8 mei 2016 18:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Je hebt altijd in oktober de wanhopige berichten dat zelfs Kazachstan beter is terwijl alle clubs uit dat land al uitgeschakeld zijn. Vervolgens zitten er nog Nederlandse teams in de toernooien die nog wat punten sprokkelen.
Exacte cijfers heb ik even niet, maar vaak gaat het ongeveer zoOh.![]()
Nee totaal niet, we hebben al die jaren geroepen dat Ajax fysiek te kort komt. Misschien komen ze nu (zonder Eriksen) wat creativiteit tekort, dat is idd jammer. Maar toch denk ik dat de kans met deze fysieke ploeg in Europa nu een stuk groter is, en ook in Nederland.quote:![]()
Als hij op zijn werk net zo ambitieus is als op internet voor Ajax heb ik medelijden met zijn werkgever.quote:![]()
Ieder jaar is er wel een smoes dat Ajax niet presteert. Dan is het slechte aanval, te weinig fysiek, te veel basisspelers weg, te weinig mentaliteit. Ondertussen blijft er maar 1 constante factor in het team en dat is Frank de Boer.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee totaal niet, we hebben al die jaren geroepen dat Ajax fysiek te kort komt. Misschien komen ze nu (zonder Eriksen) wat creativiteit tekort, dat is idd jammer. Maar toch denk ik dat de kans met deze fysieke ploeg in Europa nu een stuk groter is, en ook in Nederland."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dan hoor ik niet bij "we", laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee totaal niet, we hebben al die jaren geroepen dat Ajax fysiek te kort komt. Misschien komen ze nu (zonder Eriksen) wat creativiteit tekort, dat is idd jammer. Maar toch denk ik dat de kans met deze fysieke ploeg in Europa nu een stuk groter is, en ook in Nederland.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Haha, gelukkig ben ik eigen baas. En die combinatie met mezelf werkt juist ontzettend goed ^^quote:Op zondag 8 mei 2016 18:21 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Als hij op zijn werk net zo ambitieus is als op internet voor Ajax heb ik medelijden met zijn werkgever.![]()
En Overmars niet te vergetenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ieder jaar is er wel een smoes dat Ajax niet presteert. Dan is het slechte aanval, te weinig fysiek, te veel basisspelers weg, te weinig mentaliteit. Ondertussen blijft er maar 1 constante factor in het team en dat is Frank de Boer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nederland staat, inclusief dit jaar, 10e. Pas bij plek 13 valt rechtstreekse plaatsing wegquote:Op zondag 8 mei 2016 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij viel er weer een goed jaar weg, en dit jaar was knudde (alleen PSV deed het nog goed)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Stel Ajax kan 2 spelers kopen van 10 miljoen, voor welke posities zou je dat dan willen zien?
Ik vind het lastig, want het team is niet top maar heeft geen hele zwakke plekken.![]()
Dat kan ik dan heel goed begrijpenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, gelukkig ben ik eigen baas. En die combinatie met mezelf werkt juist ontzettend goed ^^
Maar ik snap niet hoe je positieve punten kan zien na dit seizoen. Echt zoveel slechte wedstrijden en 0 resultaat.![]()
Kan me bijvoorbeeld die wedstrijd tegen Steaua herinneren, waarin Ajax toen puur op kracht het 2e duel nog verloor met 3-0. En zo waren er nog veel meer voorbeelden. Maar misschien hoor jij daar idd niet bijquote:Op zondag 8 mei 2016 18:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan hoor ik niet bij "we", laten we het daar maar op houden![]()
Mwah. Hij heeft erg veel fout gedaan, maar het laatste jaar zitten er wat lucky toevalstreffers bij zoals Dijks, Younes,Milik en in veel mindere mate Gudelj. Zie Sinkgraven met een andere speelstijl nog wel tot bloei komen.quote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Sinkgraven was iets 10 miljoenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:24 schreef BobW het volgende:
Stel Ajax kan 2 spelers kopen van 10 miljoen, voor welke posities zou je dat dan willen zien?
Ik vind het lastig, want het team is niet top maar heeft geen hele zwakke plekken..
Tja, ik kan weinig goede keuzes van hem noemen die op doordacht beleid gebaseerd zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 18:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mwah. Hij heeft erg veel fout gedaan, maar het laatste jaar zitten er wat lucky toevalstreffers bij zoals Dijks, Younes,Milik en in veel mindere mate Gudelj. Zie Sinkgraven met een andere speelstijl nog wel tot bloei komen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klaassen verkopen, Ziyech halen, Huntelaar/Jansen halen. En misschien nog een frivole buitenspeler ipv zoutzak Fischer.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:24 schreef BobW het volgende:
Ik vind het lastig, want het team is niet top maar heeft geen hele zwakke plekken.![]()
Hmm dan valt het pas het seizoen erna weg zeker.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nederland staat, inclusief dit jaar, 10e. Pas bij plek 13 valt rechtstreekse plaatsing weg
Of Ajax moet ineens echt de halve finale EL gaan halen
Oh.![]()
Waarom wil je er een spits bij? Voldoet Milik niet of meer voor de breedte?quote:Op zondag 8 mei 2016 18:25 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Klaassen verkopen, Ziyech halen, Huntelaar/Jansen halen. En misschien nog een frivole buitenspeler ipv zoutzak Fischer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
7 miljoen dacht ik.quote:
Aardig prijsje, maar ook echt wel een goede speler. Benieuwd of hij zn kansen nog gaat krijgen.![]()
Haha dat klopt zeker. Vooral hoe over hem geschreven werd in dat rapport was bedroevend.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, ik kan weinig goede keuzes van hem noemen die op doordacht beleid gebaseerd zijn"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Komend jaar valt er een goed jaar weg inderdaad. Mocht Nederland ongeveer hetzelfde presteren als de afgelopen 4 jaar, hebben we wel een probleemquote:Op zondag 8 mei 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dan valt het pas het seizoen erna weg zeker.
Of Ajax moet ineens echt de halve finale EL gaan halen
Maar dan nog geldt natuurlijk dat als Ajax volgend jaar kampioen wordt ze rechtstreeks de CL in gaanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er moet een tweede spits bij, voor de breedte, We hebben dit seizoen gezien dat alleen Milik niet genoeg is.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom wil je er een spits bij? Voldoet Milik niet of meer voor de breedte?![]()
Waarom maar 2 als je er minstens 10 nodig hebt?quote:Op zondag 8 mei 2016 18:24 schreef BobW het volgende:
Ik vind het lastig, want het team is niet top maar heeft geen hele zwakke plekken.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
dat vond ik de eerste helft nog wel meevallen, toen werd er nog wel gecombineerd, na die die 1-1 was het helemaal overquote:Op zondag 8 mei 2016 18:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Younes is een van de zeer weinige lichtpuntjes in een verschrikkelijk seizoen zonder combinatievoetbal en met meer verdedigende dan aanvallende intenties is mijn mening. Ook is het geen pech dat die bal er niet in wil, maar gewoon vanaf minuut 1 die bal naar voren keilen. Ja, dan kan het ook tegen De Graafschap lastig worden![]()
Een linksback. Al zou ik eerlijk gezegd niet weten wie. Vind Dijks maar heel beperkt en een verdedigende middenvelder. Tenminste als Bazoer als half blijft spelen.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:24 schreef BobW het volgende:
Ik denk dat Huntelaar en Janssen (los van of ze goed genoeg zijn) niet voor de bank komen en dat Milik de club ook de middelvinger gaat geven als hij weer gepasseerd wordtquote:Op zondag 8 mei 2016 18:27 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Er moet een tweede spits bij, voor de breedte, We hebben dit seizoen gezien dat alleen Milik niet genoeg is.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Na de 1-1 was het op zijn ergst ja. Begin tweede helft was acceptabel nog welquote:Op zondag 8 mei 2016 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vond ik de eerste helft nog wel meevallen, toen werd er nog wel gecombineerd, na die die 1-1 was het helemaal overMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zie ik niet gebeuren eigenlijk. PSV heeft nu weer meer te besteden en durven dat wel te investeren.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komend jaar valt er een goed jaar weg inderdaad. Mocht Nederland ongeveer hetzelfde presteren als de afgelopen 4 jaar, hebben we wel een probleem
Maar dan nog geldt natuurlijk dat als Ajax volgend jaar kampioen wordt ze rechtstreeks de CL in gaanOh.![]()
Dat zeiden we ook over dit jaar, waarin ze imo ook verzuimd hebben veel verder uit te lopenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren eigenlijk. PSV heeft nu weer meer te besteden en durven dat wel te investeren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toen hadden ze 0-2 moeten maken ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Na de 1-1 was het op zijn ergst ja. Begin tweede helft was acceptabel nog wel
Triest wel dat die 1-1 blijkbaar zo'n mentale tik gaf dat ze het niet meer konden opbrengenOh.![]()
Ajax geeft 6 en 7-9 miljoen uit voor Gudelj en Sinkgraven. Dat Ajax niets durft uit te geven is al lang verleden tijd.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren eigenlijk. PSV heeft nu weer meer te besteden en durven dat wel te investeren."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
dat weet je toch niet, PSV is de afgelopen 7 jaar favoriet voor de titel geweest en hebben er 2 gewonnen in die tijdquote:Op zondag 8 mei 2016 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren eigenlijk. PSV heeft nu weer meer te besteden en durven dat wel te investeren.![]()
Ik denk dat Ajax met een nieuwe trainer op het begin wel meer punten zal verspelen om te wennen aan een nieuwe speelstijl.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook over dit jaar, waarin ze imo ook verzuimd hebben veel verder uit te lopenOh.![]()
En dus de EL in gaan (althans dat is wel het minimum). Maar goed, met een jaartje presteren in de EL is ook niks misquote:Op zondag 8 mei 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax met een nieuwe trainer op het begin wel meer punten zal verspelen om te wennen aan een nieuwe speelstijl.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
PSV investeert het vooral in spelers die iets ouder zijn en daardoor constanter.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ajax geeft 6 en 7-9 miljoen uit voor Gudelj en Sinkgraven. Dat Ajax niets durft uit te geven is al lang verleden tijd.Oh.![]()
Als ze presteren is er niks mis mee.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dus de EL in gaan (althans dat is wel het minimum). Maar goed, met een jaartje presteren in de EL is ook niks mis
Dat is alleen al lastig genoeg.Oh.![]()
De hoop hier is over het algemeen gevestigd op Boszquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het verschil is zo klein dat je eigenlijk niet naar hun moet kijken, wat heeft er aan ontbroken dat je het zelf net niet redt?quote:Op zondag 8 mei 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV investeert het vooral in spelers die iets ouder zijn en daardoor constanter.![]()
Ik zie het liefst een buitenlandse trainer, maar Bosz is prima"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Preciesquote:Op zondag 8 mei 2016 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verschil is zo klein dat je eigenlijk niet naar hun moet kijken, wat heeft er aan ontbroken dat je het zelf net niet redt?
Dat we vandaag niet konden omgaan met de druk toen het 1-1 werdquote:Op zondag 8 mei 2016 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verschil is zo klein dat je eigenlijk niet naar hun moet kijken, wat heeft er aan ontbroken dat je het zelf net niet redt?Oh.![]()
Lijkt me een goede keuze, zeker als je het elftal weer aan het voetballen wil krijgen. En hij heeft bij Vitesse ook zeker laten zien dat betere teams verslagen kunnen worden met goed en leuk voetbal.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De hoop hier is over het algemeen gevestigd op Bosz![]()
Precies, lijkt mij niks mis mee. Dan maar een keer tegen een zeperd aanlopen en misschien geen kampioen worden, maar wel goed voetbalquote:Op zondag 8 mei 2016 18:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Lijkt me een goede keuze, zeker als je het elftal weer aan het voetballen wil krijgen. En hij heeft bij Vitesse ook zeker laten zien dat betere teams verslagen kunnen worden met goed en leuk voetbal.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt, al moet dat ook niet te vaak gebeuren want dat is ook niet leuk. Zoals het seizoen onder Jol ook zeer vermakelijk was, maar de kater ook heel groot.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, lijkt mij niks mis mee. Dan maar een keer tegen een zeperd aanlopen en misschien geen kampioen worden, maar wel goed voetbal
Dit in tegenstelling tot vandaag waar die kater wel meevalt.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: