Morgenavond toch, maar vanavond sowieso losquote:Op zondag 8 mei 2016 16:40 schreef MonkNL het volgende:
Dikke gratz aan jullie, zou de Graafschap zooooo heel erg dankbaar zijnhf vanavond!!
Ik niet. Zelf niet in de 85ste minuut.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef Lyrebird het volgende:
Zeg eens eerlijk, is er hier iemand die dit verwacht had?
Willemsquote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef Lyrebird het volgende:
Hoe ik iedereen om me hoorde praten over het kampioenschap van Ajax, had ik eigenlijk wel weer verwacht dat ze het niet zouden worden. Net als AZ in 2007.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef Lyrebird het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Er komt steun van ome Guus :
Bij de aanvang van dit seizoen voorspelde ik dat de titelstrijd zou gaan tussen Ajax en PSV. Ook wist ik dat Feyenoord, ondanks de komst van Dirk Kuyt, niet verder zou reiken dan een derde plaats.
Rond de winterstop zou de ploeg wel gewoontegetrouw ineen storten. Dat Cambuur degradeerde was ook geen geheim voor mij. Onderin voorzag ik problemen voor clubs als Willem II, Excelsior, De Graafschap en Roda JC. Ik had bij de juiste inzet schatrijk kunnen zijn. Ach, wat is geld, het slijk der aarde. Dat heeft me nooit geboeid.
Om te laten zien dat ik geen sprookjes vertel zal ik u de climax in de top vertellen. Iedereen denkt dat Ajax de klus tegen De Graafschap wel even zal klaren maar ze vergissen zich lelijk in Guus Hiddink. Wat die hier mee te maken heeft zal ik u vertellen. De superboeren hebben deze week een telefoontje gehad van de coach van Chelsea en de Vijverberg op scherp gezet.
Hiddink is heilig verklaard in de Achterhoek en Hiddink is PSV. De Graafschap is veilig, heeft niets te verliezen en kan frank en vrij spelen. Voor Ajax dodelijk. Ik wil geen doping suggereren, dat doen de Ajacieden na afloop wel, maar ze zullen daar het gras opvreten. Eindstand seizoen 2015-2016: 1 PSV, 2 Ajax, 3 Feyenoord. U kunt nu inzetten.
http://www.hardgras.nl/blogs/leo-verheul/voorspellingen-2/
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja en Heerenveen zou het gras wel even opvreten omdat de vrouw van Foppe voor PSV is. Ga weg joh met je gelul
Nope. Heb ook expres niet naar Ajax gekeken, omdat er dan nog wel eens doelpunten willen vallen.quote:
Natuurlijk nietquote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef Lyrebird het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef Lyrebird het volgende:
Verwacht is misschien niet het juiste woord, maar ik hield er zeker rekening mee dat het nog kon. Ik hou er niet zo van om jezelf van te voren kansloos te rekenen als alles nog mogelijk is, zoals we vandaag hebben gezienquote:
Zelfs wij Ajacieden hadden het al door in de 65e Minuit.quote:
Slaat natuurlijk nergens op. Evengoed durfde ik ook nietquote:Op zondag 8 mei 2016 16:43 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nope. Heb ook expres niet naar Ajax gekeken, omdat er dan nog wel eens doelpunten willen vallen.
alleen grrrrrr en hldog44quote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef Lyrebird het volgende:
John Troost.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef Lyrebird het volgende:
dit gewoonquote:Op zondag 8 mei 2016 16:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ongelofelijk..... ik heb jankend staan schreeuwen.
Wonderen bestaan mensen.
Wonderen...bestaan.
Wauw
Zelf in de thuisvakken springen zetwitter:j__nijhuis twitterde op zondag 08-05-2016 om 16:29:06De kampioen @PSV https://t.co/QjPu95zYOG reageer retweet
en2x bingo voor ons en 2x erbij zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 16:48 schreef BadderHaring het volgende:
De op één na mooiste ontknoping ooit, dit. Prachtig.
zelfs makkeliequote:Op zondag 8 mei 2016 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelf in de thuisvakken springen zetwitter:j__nijhuis twitterde op zondag 08-05-2016 om 16:29:06De kampioen @PSV https://t.co/QjPu95zYOG reageer retweet
Dat inderdaad ook niet vergeten. Spelen nergens meer voor en toch zo voetballenquote:
Brenet heeft het daar best aardig gedaan.quote:
quote:
dat zal ze een worst wezenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Gefeliciteerd kampioen van de armoede.
Haha madquote:Op zondag 8 mei 2016 17:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Hebben we helemaal niks aanquote:Op zondag 8 mei 2016 17:01 schreef Zorro het volgende:
Maar ajax heeft toch wel mooi een beter doelsaldo
Mwah valt mee, 84 punten. Leuke poging welquote:Op zondag 8 mei 2016 17:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Je hebt de uitslagen nog niet meegekregen? Het is ajax niet geworden hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Kampioen omdat Ajax niet wint bij een club die over 2 weken degradeert. Armoede wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah valt mee, 84 punten. Leuke poging wel
Beter kampioen van de armoede, dan helemaal niksquote:Op zondag 8 mei 2016 17:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Het zit nogal diep merk ik, opzich wel logisch ook. Laat het maar even bezinkenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kampioen omdat Ajax niet wint bij een club die over 2 weken degradeert. Armoede wel.
Ik kan t nog niet geloven.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef Lyrebird het volgende:
En een beter onderling resultaat. De helden.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:01 schreef Zorro het volgende:
Maar ajax heeft toch wel mooi een beter doelsaldo
Zonder Makkelie was het al eerder klaar inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2016 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kampioen omdat Ajax niet wint bij een club die over 2 weken degradeert. Armoede wel.
Koester je vieze geluk gast.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zonder Makkelie was het al eerder klaar inderdaadJammer, 8 miljoen verliezen door de Graafschap uit. Jammer man.
Yep. Misschien doen ze toch nog een feestje. Toch weer voorronde CL.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:09 schreef DuTank het volgende:
Ik woon in Amsterdam, dus straks even langs de ArenA. Ik neem aan dat daar het podium staat waar de huldiging zou zijn?
Tuurlijk, maar is het ook gewoon verdiend. Het was echt het meeste onverdiende kampioenschap ooit geweest als Ajax het was geworden. Hele jaar Europees er met de pet naar gegooid, beker meteen eruit en dan alles maar lafjes gokken op de competitie. Grootste karma ooit dat je dan nu het deksel op de neus krijgt.quote:
En daarna samen de stad kort en klein slaan.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord - PSV in Amsterdam voor de Johan Cruijff Schaal. Vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |