5/7quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
1/10 maar verder prima, spelen jullie maar voor de eer
Precies en daarom kan ik er mee leven als we CL halen volgend jaar zonder kampioenschapquote:
Gelukkig is het hele land het unaniem eens met elkaar. PSV BESTE CLUB VAN NEDERLAND DIT JAARquote:
Wat een prachtige pleister voor op de wonden is dit toch. Over 30 jaar heeft men het nog over het grootse PSV dat op slinkse wijze in het laatste memorabele Philips-jaar van de titel is afgehouden door die afschuwelijke Ajaciedenquote:Ajax is nog één overwinning verwijderd van de landstitel, tenzij PSV er komende zondag in slaagt om een waanzinnige score neer te zetten bij PEC Zwolle. Die kans lijkt echter bijzonder klein en dus mag Amsterdam zich opmaken voor een nieuw titelfeest. Kees Rijvers, voormalig coach van PSV, vindt dat jammer.
“Het gaat erom wie de betere ploeg heeft. En dan denk ik: PSV”, stelt Rijvers in de Volkskrant. De oud-coach noemt Riechedly Bazoer de enige speler van Ajax die hem dit seizoen kon bekoren. “Maar niet in de laatste wedstrijden. Hij moet als leunende middenvelder spelen, als controleur zoals ze dat nu zeggen. Simpel spelen, duels winnen en anders niet.”
Voor Rijvers is het nu uitgesloten dat PSV de landstitel alsnog prolongeert. Het elftal van Phillip Cocu moet een verschil in doelsaldo van zes goals zien weg te werken. “Welnee. Maar ik hoop het toch wel. Omdat ze beter zijn. Dat ziet iedereen”, besluit Rijvers in het ochtendblad.
Ik wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig is het hele land het unaniem eens met elkaar. PSV BESTE CLUB VAN NEDERLAND DIT JAAR![]()
![]()
[..]
Wat een prachtige pleister voor op de wonden is dit toch. Over 30 jaar heeft men het nog over het grootse PSV dat op slinkse wijze in het laatste memorabele Philips-jaar van de titel is afgehouden door die afschuwelijke Ajacieden
Natuurlijk. Ik ben ook oprecht gelukkig voor je. Zo zullen Ajacieden 2009/2010 ook blijven herinneren.quote:
In 2006-2007 waren we ook de bestequote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben ook oprecht gelukkig voor je. Zo zullen Ajacieden 2009/2010 ook blijven herinneren.
Ajacieden : "Wij waren de beste!"
- Twentenaren : "Uh, oke."
Het leven van een Ajacied gaat niet altijd over rozenquote:
Ho ho jullie zijn het nog niet héquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig is het hele land het unaniem eens met elkaar. PSV BESTE CLUB VAN NEDERLAND DIT JAAR![]()
![]()
[..]
Wat een prachtige pleister voor op de wonden is dit toch. Over 30 jaar heeft men het nog over het grootse PSV dat op slinkse wijze in het laatste memorabele Philips-jaar van de titel is afgehouden door die afschuwelijke Ajacieden
Dat is inderdaad een feit. Ik zie het oprecht ook zomaar gebeuren dat jullie maandag op de platte kar staan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ho ho jullie zijn het nog niet hé
De Geaafschapgod
En dat zonder prijs!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
Johan Cruyff-schaal. Zeker dit jaar memorabel. De laatste die hij levend meemaakte.quote:
Ik zou niet weten hoe Ajax punten moet gaan verspelen tegen De Graafschap. Als ze zo gedecideerd spelen als tegen Twente, wordt het gewoon 0-3. Er lijkt niet veel kampioensstress te zitten in de ploeg. Het gewonnen punt tegen Utrecht heeft ze het momentum gegeven waardoor ze het kampioenschap niet meer weg gaan geven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een feit. Ik zie het oprecht ook zomaar gebeuren dat jullie maandag op de platte kar staan.
Vooral memorabel toen de 0-2 viel, stadion was zo goed als leeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe Ajax punten moet gaan verspelen tegen De Graafschap. Als ze zo gedecideerd spelen als tegen Twente, wordt het gewoon 0-3. Er lijkt niet veel kampioensstress te zitten in de ploeg. Het gewonnen punt tegen Utrecht heeft ze het momentum gegeven waardoor ze het kampioenschap niet meer weg gaan geven.
Daarom moet ik wel lachen dat mensen hopen dat De Graafschap hun sportieve plicht doet maar net als Cambuur dat overigens ook niet verzaakte zal het niet veel uitmaken of ze dat nu wel of niet doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe Ajax punten moet gaan verspelen tegen De Graafschap. Als ze zo gedecideerd spelen als tegen Twente, wordt het gewoon 0-3. Er lijkt niet veel kampioensstress te zitten in de ploeg. Het gewonnen punt tegen Utrecht heeft ze het momentum gegeven waardoor ze het kampioenschap niet meer weg gaan geven.
Er komt steun van ome Guus :quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom moet ik wel lachen dat mensen hopen dat De Graafschap hun sportieve plicht doet maar net als Cambuur dat overigens ook niet verzaakte zal het niet veel uitmaken of ze dat nu wel of niet doen.
Lekker makkelijk om achteraf een voorspelling te doen, die juist is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Er komt steun van ome Guus :
Bij de aanvang van dit seizoen voorspelde ik dat de titelstrijd zou gaan tussen Ajax en PSV. Ook wist ik dat Feyenoord, ondanks de komst van Dirk Kuyt, niet verder zou reiken dan een derde plaats.
Rond de winterstop zou de ploeg wel gewoontegetrouw ineen storten. Dat Cambuur degradeerde was ook geen geheim voor mij. Onderin voorzag ik problemen voor clubs als Willem II, Excelsior, De Graafschap en Roda JC. Ik had bij de juiste inzet schatrijk kunnen zijn. Ach, wat is geld, het slijk der aarde. Dat heeft me nooit geboeid.
Om te laten zien dat ik geen sprookjes vertel zal ik u de climax in de top vertellen. Iedereen denkt dat Ajax de klus tegen De Graafschap wel even zal klaren maar ze vergissen zich lelijk in Guus Hiddink. Wat die hier mee te maken heeft zal ik u vertellen. De superboeren hebben deze week een telefoontje gehad van de coach van Chelsea en de Vijverberg op scherp gezet.
Hiddink is heilig verklaard in de Achterhoek en Hiddink is PSV. De Graafschap is veilig, heeft niets te verliezen en kan frank en vrij spelen. Voor Ajax dodelijk. Ik wil geen doping suggereren, dat doen de Ajacieden na afloop wel, maar ze zullen daar het gras opvreten. Eindstand seizoen 2015-2016: 1 PSV, 2 Ajax, 3 Feyenoord. U kunt nu inzetten.
http://www.hardgras.nl/blogs/leo-verheul/voorspellingen-2/
De nummer 3 heeft die i.i.g wel goedquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om achteraf een voorspelling te doen, die juist is.
Ja, dat wel. Dat lukt mij ook wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De nummer 3 heeft die i.i.g wel goed
KAMPIOENENNNNN!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ben blij als het een week later is, hebben we dat gelul van ALS de Graafschap dit dat, doelsaldo dit dat en die feestneuzen ook weer gehad.
Op naar 2016/2017!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |