SPoonfORkKnife?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 10:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was nooit het probleem. Ik ben alleen een beetje klaar met al die bullshit. Vreemd he?
Oh en allures, als mensen onzin over mij verspreiden mag je daar toch op reageren ongeacht de tijd?
Ah, daar is het kannetje oliequote:
ze noemen je miss. Volgens mij krijg je dan gewoon veel te veel hitsquote:Op zondag 8 mei 2016 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik Sherlock ook dagelijks, maar over mij wordt nooit gesporken
Ideaalquote:Op zondag 8 mei 2016 11:02 schreef Lokasenna het volgende:
De spork vond ik altijd zo'n afschuwelijk kampeerhulpmiddel.
Tijd voor een broodnodig middagje op de sofa want de wipjes leiden niet tot het gewenste resultaat, relax en adem in, adem uit, adem in, adem uitquote:Op zondag 8 mei 2016 10:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was nooit het probleem. Ik ben alleen een beetje klaar met al die bullshit. Vreemd he?
Oh en allures, als mensen onzin over mij verspreiden mag je daar toch op reageren ongeacht de tijd?
Ik kan wel prima filterenquote:Op zondag 8 mei 2016 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze noemen je miss. Volgens mij krijg je dan gewoon veel te veel hits
ik vind dat leuk jaquote:
Eigenlijk wel ja. Gewoon een wild met je blote handen doden en met je tanden tot op het bot afknagenquote:
Yats is een kloon van Uitstraling of andersomquote:Op zondag 8 mei 2016 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
Welke laster is er nu weer over yats verspreid?
Bekantquote:Op zondag 8 mei 2016 11:09 schreef MissMSX het volgende:
En eind van de week gaat het weer echt sneeuwen bekant
Soms gooi ik'em met opzet erdoorquote:
Gelukkig zijn de blauwe bessen in de bonus bij de Appie deze week.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ontbijten met magere yoghurt en havermout. Snacken met blauwe bessen.
Drinken is ijswater met citroen en komkommer.
Moeten afvallen is geen pretje.
Water met eiwitten er inquote:
... Ik meen ooit begrepen te hebben dat zij wel slikte.quote:
Dat staat los van het feit of ze het vies vindt of niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Ik meen ooit begrepen te hebben dat zij wel slikte.
Om de drie zinnen het over sangria hebben, deze vrouw weetquote:Op zondag 8 mei 2016 11:14 schreef Allures het volgende:
Ik heb blauwe bessen in mijn sangria
En die kleine rode, aardbeien, ananas en framboos
Het is ook wel smakelijk.quote:
Ik had er sowieso wel trek in, en toen zag ik dat ze in de bonus waren.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de blauwe bessen in de bonus bij de Appie deze week.
Geen man wordt er blij van als ze haar gezicht in een grimas trekt tijdens het slikken. Dan moet ze wel een heel goede actrice zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Dat staat los van het feit of ze het vies vindt of niet.
quote:Op zondag 8 mei 2016 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Ik meen ooit begrepen te hebben dat zij wel slikte.
Toen je reageerde met 'ja, graag' tijdens onze laatste seksdate.quote:
straks denken ze hier nog dat dat waar isquote:Op zondag 8 mei 2016 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen je reageerde met 'ja, graag' tijdens onze laatste seksdate.
Het is geen schande hoor dat je slikken lekker vindt.quote:
Jij liever dan ikquote:Op zondag 8 mei 2016 11:22 schreef Allures het volgende:
[..]
straks denken ze hier nog dat dat waar is
Geen zorgen, dat deden we al.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:22 schreef Allures het volgende:
[..]
straks denken ze hier nog dat dat waar is
ik doelde op de seksdate met jouquote:Op zondag 8 mei 2016 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen schande hoor dat je slikken lekker vindt.
Ik weet het lieverd, waarom denk je dat ik zo reageerde?quote:
wat is dit?quote:Op zondag 8 mei 2016 11:26 schreef Barbusse het volgende:
We're absolute beginners. And I absolutely love you
Gewoon, yoghurt en brood. :$quote:
helemaal niksquote:Op zondag 8 mei 2016 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
Welke laster is er nu weer over yats verspreid?
quote:
Sappig wordt het wel als er drie uur aan je schaamlippen geslobberd wordt.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik hoopte op nieuwe sappige verhalen over zijn bedprestaties. Helaas.
Die heeft net wat minder pandapunten dan Faxiequote:Op zondag 8 mei 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet neit of dat sappig isquote:Op zondag 8 mei 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het weer helpt in deze, merk ik.quote:
nee, uitstraling suggereerde dat hij vrouwen zou dmen ofzo. En dat moest natuurlijk even rechtgezet worden.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik stel me nu voor dat t net zo rimpelt als je vingers als je drie uur in bad gezeten hebtquote:Op zondag 8 mei 2016 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sappig wordt het wel als er drie uur aan je schaamlippen geslobberd wordt.
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk zal zijn om de unheimlische sfeer van het boek over te brengen op scherm....quote:Op zondag 8 mei 2016 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
FrancoReynolds
![]()
Nu de kans om wat betere acteurs te vinden.
Boeken 1 op 1 vergelijken met de film gaat nooit goed natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk zal zijn om de unheimlische sfeer van het boek over te brengen op scherm....
Er zijn zeker goede boekverfilmingen. Maar niet ieder boek leent zich voor een film....quote:Op zondag 8 mei 2016 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Boeken 1 op 1 vergelijken met de film gaat nooit goed natuurlijk.
Liefhebbers van een boek zijn nooit tevreden. Soms zijn er best goeie films als je niet een die hard fan bent van een boek.
Zo zien de geslachtsdelen van een vrouw van 80+ er dus altijd uitquote:Op zondag 8 mei 2016 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik stel me nu voor dat t net zo rimpelt als je vingers als je drie uur in bad gezeten hebt
Jij zal het weten. Ik geloof je op je woord.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zien de geslachtsdelen van een vrouw van 80+ er dus altijd uit
Hij heeft een vriendin beste Tijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heeft net wat minder pandapunten dan Faxieof zou dat ook laster zijn?
Ach ja ik volg de avonturen van Yats nietquote:
Straks ook maar even de achtertuin in met mijn boek, drankje en muziekjequote:
Ik ben nu heel even een uurtje binnen gaan zitten want het werd zo warm. Rond 2/half 3 ga ik weer terugquote:Op zondag 8 mei 2016 13:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks ook maar even de achtertuin in met mijn boek, drankje en muziekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |