SPoonfORkKnife?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 10:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was nooit het probleem. Ik ben alleen een beetje klaar met al die bullshit. Vreemd he?
Oh en allures, als mensen onzin over mij verspreiden mag je daar toch op reageren ongeacht de tijd?
Ah, daar is het kannetje oliequote:
ze noemen je miss. Volgens mij krijg je dan gewoon veel te veel hitsquote:Op zondag 8 mei 2016 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik Sherlock ook dagelijks, maar over mij wordt nooit gesporken
Ideaalquote:Op zondag 8 mei 2016 11:02 schreef Lokasenna het volgende:
De spork vond ik altijd zo'n afschuwelijk kampeerhulpmiddel.
Tijd voor een broodnodig middagje op de sofa want de wipjes leiden niet tot het gewenste resultaat, relax en adem in, adem uit, adem in, adem uitquote:Op zondag 8 mei 2016 10:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was nooit het probleem. Ik ben alleen een beetje klaar met al die bullshit. Vreemd he?
Oh en allures, als mensen onzin over mij verspreiden mag je daar toch op reageren ongeacht de tijd?
Ik kan wel prima filterenquote:Op zondag 8 mei 2016 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze noemen je miss. Volgens mij krijg je dan gewoon veel te veel hits
ik vind dat leuk jaquote:
Eigenlijk wel ja. Gewoon een wild met je blote handen doden en met je tanden tot op het bot afknagenquote:
Yats is een kloon van Uitstraling of andersomquote:Op zondag 8 mei 2016 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
Welke laster is er nu weer over yats verspreid?
Bekantquote:Op zondag 8 mei 2016 11:09 schreef MissMSX het volgende:
En eind van de week gaat het weer echt sneeuwen bekant
Soms gooi ik'em met opzet erdoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |