En die mollen al zijn transformers en LEGOquote:Op zondag 8 mei 2016 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Logisch, veel te veel kans dat die al een kind hebben geworpen en/of gescheiden zijn.
"samen spelen, samen delen" zou het devies moeten zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:06 schreef UitStraling het volgende:
En die mollen al zijn transformers en LEGO
Welk type doet dat wel dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap het wel. Eierstokken en zo. Maar dat merk je dan toch snel genoeg en hij is niet echt het type om zijn pijlen te blijven richten op begin twintigers.
Frau al geneukt? Nee? Nep hosselaar.quote:
Zou geen uitdaging moeten zijn voor iemand die zo prat gaat op zijn hosselskills.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij heb je bij Frau een breekijzer nodig om die benen van elkaar te krijgen.
Al lang, maar dat zal ik hier nooit toegevenquote:
hoe harder ze roepen hoe minder er van waar is meestal...quote:Op zondag 8 mei 2016 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou geen uitdaging moeten zijn voor iemand die zo prat gaat op zijn hosselskills.
Gewoon een kek Duits snorretje laten staan tochquote:Op zondag 8 mei 2016 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij Frau een breekijzer nodig om die benen van elkaar te krijgen.
Ik denk nog eerder dat zij jou geneukt heeft.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al lang, maar dat zal ik hier nooit toegeven
Wil je daarmee zeggen dat al die verhalen van UitStraling verzonnen zijn?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:15 schreef Allures het volgende:
hoe harder ze roepen hoe minder er van waar is meestal...
quote:Op zondag 8 mei 2016 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk nog eerder dat zij jou geneukt heeft.
Dat kan haast niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat al die verhalen van UitStraling verzonnen zijn?
Ik neuk niet, ik word geneuktquote:Op zondag 8 mei 2016 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk nog eerder dat zij jou geneukt heeft.
Nee, zelden verhalen gezien die zo congruent en realistisch zijn.quote:
Je hebt me doorquote:Op zondag 8 mei 2016 10:15 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe harder ze roepen hoe minder er van waar is meestal...
Muffintop?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Godver, vorig jaar in de sale nog wat korte broeken gekocht, zijn ze nu ineens te grootBen ik afgevallen? Nee, want de shirts zitten te strak. Voel me verdomme net humpty dumpty
Eva Braunquote:Op zondag 8 mei 2016 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Barb zoekt een chique welbespraakte en belezen dame van onbesproken gedrag in de leeftijd van 22 maar de laatste van dat soort is door mijn opa tot sletje geneukt in 1925
Laat hem lekker. Het is niet de eerste onzin die hij post.quote:Op zondag 8 mei 2016 03:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan?![]()
Ze zit nog eerder in mijn DM dan andersom
Zit je nu Faxie te white knighten?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:34 schreef yats het volgende:
[..]
Laat hem lekker. Het is niet de eerste onzin die hij post.
quote:Op zondag 8 mei 2016 10:34 schreef Allures het volgende:
Tijd voor een rigoureus fruitdieet. Sangriafruit
Feestvarkentje hapquote:Op zondag 8 mei 2016 10:34 schreef yats het volgende:
[..]
Laat hem lekker. Het is niet de eerste onzin die hij post.
Idem hier, nogal een contrast met morgen helaasquote:Op zondag 8 mei 2016 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Qua weer of andere activiteiten?
Deze hele week was
quote:Op zondag 8 mei 2016 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat al die verhalen van UitStraling verzonnen zijn?
Nee, ik sluit me bij hem aan in dit geval. Ik heb een goede reden nodig om net iemand te dm'en en die is er niet zo ver ik weet.quote:
My kind of womanquote:Op zondag 8 mei 2016 10:34 schreef Allures het volgende:
Nee, ben een beetje klaar met die opmerkingen, meer niet. Veel plezier verder gozer.quote:
Ik denk je zult nu wel wat losser en vlotter worden nu je eindelijk wat hebt om hem in uit te schudden maar het wordt alleen maar meer stoffige voorzitter van de curling clubquote:Op zondag 8 mei 2016 10:45 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ben een beetje klaar met die opmerkingen, meer niet. Veel plezier verder gozer.
graaf ze dan niet steeds op uit 6 uur oude slowchatquote:Op zondag 8 mei 2016 10:45 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ben een beetje klaar met die opmerkingen, meer niet. Veel plezier verder gozer.
De keren dat ik het voor elkaar kreeg om af te vallen, begon het idd bij m'n benen en kont terwijl die het probleem niet zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 10:34 schreef Allures het volgende:
Misschien is je onderkant afgevallen en de rest niet?
Ik deed gisteren een shirt aan van vorig jaar en dat was het toch ook niet helemaal
Dat was nooit het probleem. Ik ben alleen een beetje klaar met al die bullshit. Vreemd he?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk je zult nu wel wat losser en vlotter worden nu je eindelijk wat hebt om hem in uit te schudden maar het wordt alleen maar meer stoffige voorzitter van de curling club
quote:Op zondag 8 mei 2016 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De keren dat ik het voor elkaar kreeg om af te vallen, begon het idd bij m'n benen en kont terwijl die het probleem niet zijn
je ziet het dan toch niet eens?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was nooit het probleem. Ik ben alleen een beetje klaar met al die bullshit. Vreemd he?
Oh en allures, als mensen onzin over mij verspreiden mag je daar toch op reageren ongeacht de tijd?
Ik Sherlock ook dagelijks, maar over mij wordt nooit gesporkenquote:Op zondag 8 mei 2016 10:55 schreef Allures het volgende:
[..]
je ziet het dan toch niet eens?
Het steeds terugzoeken heeft wat ziekelijks
Lekker sporkenquote:Op zondag 8 mei 2016 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik Sherlock ook dagelijks, maar over mij wordt nooit gesporken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |