En die mollen al zijn transformers en LEGOquote:Op zondag 8 mei 2016 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Logisch, veel te veel kans dat die al een kind hebben geworpen en/of gescheiden zijn.
"samen spelen, samen delen" zou het devies moeten zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:06 schreef UitStraling het volgende:
En die mollen al zijn transformers en LEGO
Welk type doet dat wel dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap het wel. Eierstokken en zo. Maar dat merk je dan toch snel genoeg en hij is niet echt het type om zijn pijlen te blijven richten op begin twintigers.
Frau al geneukt? Nee? Nep hosselaar.quote:
Zou geen uitdaging moeten zijn voor iemand die zo prat gaat op zijn hosselskills.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij heb je bij Frau een breekijzer nodig om die benen van elkaar te krijgen.
Al lang, maar dat zal ik hier nooit toegevenquote:
hoe harder ze roepen hoe minder er van waar is meestal...quote:Op zondag 8 mei 2016 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou geen uitdaging moeten zijn voor iemand die zo prat gaat op zijn hosselskills.
Gewoon een kek Duits snorretje laten staan tochquote:Op zondag 8 mei 2016 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij Frau een breekijzer nodig om die benen van elkaar te krijgen.
Ik denk nog eerder dat zij jou geneukt heeft.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al lang, maar dat zal ik hier nooit toegeven
Wil je daarmee zeggen dat al die verhalen van UitStraling verzonnen zijn?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:15 schreef Allures het volgende:
hoe harder ze roepen hoe minder er van waar is meestal...
quote:Op zondag 8 mei 2016 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk nog eerder dat zij jou geneukt heeft.
Dat kan haast niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat al die verhalen van UitStraling verzonnen zijn?
Ik neuk niet, ik word geneuktquote:Op zondag 8 mei 2016 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk nog eerder dat zij jou geneukt heeft.
Nee, zelden verhalen gezien die zo congruent en realistisch zijn.quote:
Je hebt me doorquote:Op zondag 8 mei 2016 10:15 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe harder ze roepen hoe minder er van waar is meestal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |