Ik weet neit of dat sappig isquote:Op zondag 8 mei 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op nieuwe sappige verhalen over zijn bedprestaties. Helaas.
Het weer helpt in deze, merk ik.quote:
nee, uitstraling suggereerde dat hij vrouwen zou dmen ofzo. En dat moest natuurlijk even rechtgezet worden.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op nieuwe sappige verhalen over zijn bedprestaties. Helaas.
ik stel me nu voor dat t net zo rimpelt als je vingers als je drie uur in bad gezeten hebtquote:Op zondag 8 mei 2016 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sappig wordt het wel als er drie uur aan je schaamlippen geslobberd wordt.
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk zal zijn om de unheimlische sfeer van het boek over te brengen op scherm....quote:Op zondag 8 mei 2016 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
FrancoReynolds
![]()
Nu de kans om wat betere acteurs te vinden.
Boeken 1 op 1 vergelijken met de film gaat nooit goed natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk zal zijn om de unheimlische sfeer van het boek over te brengen op scherm....
Er zijn zeker goede boekverfilmingen. Maar niet ieder boek leent zich voor een film....quote:Op zondag 8 mei 2016 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Boeken 1 op 1 vergelijken met de film gaat nooit goed natuurlijk.
Liefhebbers van een boek zijn nooit tevreden. Soms zijn er best goeie films als je niet een die hard fan bent van een boek.
Zo zien de geslachtsdelen van een vrouw van 80+ er dus altijd uitquote:Op zondag 8 mei 2016 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik stel me nu voor dat t net zo rimpelt als je vingers als je drie uur in bad gezeten hebt
Jij zal het weten. Ik geloof je op je woord.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zien de geslachtsdelen van een vrouw van 80+ er dus altijd uit
Hij heeft een vriendin beste Tijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heeft net wat minder pandapunten dan Faxieof zou dat ook laster zijn?
Ach ja ik volg de avonturen van Yats nietquote:
Straks ook maar even de achtertuin in met mijn boek, drankje en muziekjequote:
Ik ben nu heel even een uurtje binnen gaan zitten want het werd zo warm. Rond 2/half 3 ga ik weer terugquote:Op zondag 8 mei 2016 13:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks ook maar even de achtertuin in met mijn boek, drankje en muziekje
Als het nou echt te warm is en er staat geen zuchtje wind, pak een verlengsnoer en zet een ventilator voor je neus als je in de zon zitquote:Op zondag 8 mei 2016 13:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben nu heel even een uurtje binnen gaan zitten want het werd zo warm. Rond 2/half 3 ga ik weer terug![]()
Als je een plantenspuit gebruikt om jezelf te verkoelen, dan verbrand je juist sneller toch? Tenminste, ze zeggen dat je in het water sneller verbrand toch
Ik ben ook bang dat ik verbrand omdat het ineens zoveel zon is. Mja op dit tijdstip de zon eventjes ontwijken kan nooit kwaad volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2016 13:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het nou echt te warm is en er staat geen zuchtje wind, pak een verlengsnoer en zet een ventilator voor je neus als je in de zon zit
Oh ja, met deze zon zie je heel snel verschil, of het nou bruin of rood isquote:Op zondag 8 mei 2016 13:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik verbrand omdat het ineens zoveel zon is. Mja op dit tijdstip de zon eventjes ontwijken kan nooit kwaad volgens mij![]()
En ik zag al verschil van net een uurtje dusbruin word ik wel.
Smooth latino jijquote:Op zondag 8 mei 2016 13:37 schreef Belsezar het volgende:
Aan het aantal whatsapp berichtjes te zien is het boeket een minuut of 10 geleden bij mijn moeder bezorgd
Haha, maar heb serieus geen idee. Ergens rond de 30 zou ik gokkenquote:
Ook prima tochquote:Op zondag 8 mei 2016 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, maar heb serieus geen idee. Ergens rond de 30 zou ik gokken
Wat bedoel je? Golfsurfen?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:00 schreef MissMSX het volgende:
Ze durft overigens alleen met board. Heeft dat nog een speciale naam?
Geen zeil of kite ofzo. Dacht ook aan golfsurfen, maar dacht toen: alle soorten surfen gaan toch op golven?quote:
Als ik haar nog eens zie zal ik vragen of ze wil leren kiten. En zo ja, dat ik dan nog wel een mannetje weetquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen zeil of kite ofzo. Dacht ook aan golfsurfen, maar dacht toen: alle soorten surfen gaan toch op golven?
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik haar nog eens zie zal ik vragen of ze wil leren kiten. En zo ja, dat ik dan nog wel een mannetje weet
Ja, dat is waar natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2016 14:05 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Kan ook op vlak water hoor![]()
Maar ze doet gulfsurfen dan
De rest mag je zelf doenquote:
Enjoyquote:Op zondag 8 mei 2016 14:11 schreef Californium het volgende:
Eff weer van top tot teen insmeren en dan lekker richting strand
Chillen op het strandje
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:23 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook maar eens naar het water![]()
Hopelijk niet teveel dagjesmensen....maar ik vrees het ergste....
Was het maar weer herfst
Daarom sla jij wel mensen aan de haak en hij niet. Hij ziet vooral die moeilijkheden.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Meer mensen. Meer vrouwen. Ik zie mogelijkheden.
Allemaal met hun opgepompte vriendje jaquote:Op zondag 8 mei 2016 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer mensen. Meer vrouwen. Ik zie mogelijkheden.
Duh! De Wet van CLquote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk, ik kan vast wel even buiten m'n broodje opeten zonder me meteen in te hoeven smeren. VAL IK IN SLAAP GVD.
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk, ik kan vast wel even buiten m'n broodje opeten zonder me meteen in te hoeven smeren. VAL IK IN SLAAP GVD.
Au! Koelen, minimaal 10 minuten onder de halflauwe douche, calendulazalf als het echt erg is.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef CherryLips het volgende:
RedCherryquote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |