helemaal niksquote:Op zondag 8 mei 2016 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
Welke laster is er nu weer over yats verspreid?
quote:
Sappig wordt het wel als er drie uur aan je schaamlippen geslobberd wordt.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik hoopte op nieuwe sappige verhalen over zijn bedprestaties. Helaas.
Die heeft net wat minder pandapunten dan Faxiequote:Op zondag 8 mei 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet neit of dat sappig isquote:Op zondag 8 mei 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het weer helpt in deze, merk ik.quote:
nee, uitstraling suggereerde dat hij vrouwen zou dmen ofzo. En dat moest natuurlijk even rechtgezet worden.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik stel me nu voor dat t net zo rimpelt als je vingers als je drie uur in bad gezeten hebtquote:Op zondag 8 mei 2016 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sappig wordt het wel als er drie uur aan je schaamlippen geslobberd wordt.
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk zal zijn om de unheimlische sfeer van het boek over te brengen op scherm....quote:Op zondag 8 mei 2016 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
FrancoReynolds
![]()
Nu de kans om wat betere acteurs te vinden.
Boeken 1 op 1 vergelijken met de film gaat nooit goed natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk zal zijn om de unheimlische sfeer van het boek over te brengen op scherm....
Er zijn zeker goede boekverfilmingen. Maar niet ieder boek leent zich voor een film....quote:Op zondag 8 mei 2016 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Boeken 1 op 1 vergelijken met de film gaat nooit goed natuurlijk.
Liefhebbers van een boek zijn nooit tevreden. Soms zijn er best goeie films als je niet een die hard fan bent van een boek.
Zo zien de geslachtsdelen van een vrouw van 80+ er dus altijd uitquote:Op zondag 8 mei 2016 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik stel me nu voor dat t net zo rimpelt als je vingers als je drie uur in bad gezeten hebt
Jij zal het weten. Ik geloof je op je woord.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zien de geslachtsdelen van een vrouw van 80+ er dus altijd uit
Hij heeft een vriendin beste Tijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heeft net wat minder pandapunten dan Faxieof zou dat ook laster zijn?
Ach ja ik volg de avonturen van Yats nietquote:
Straks ook maar even de achtertuin in met mijn boek, drankje en muziekjequote:
Ik ben nu heel even een uurtje binnen gaan zitten want het werd zo warm. Rond 2/half 3 ga ik weer terugquote:Op zondag 8 mei 2016 13:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks ook maar even de achtertuin in met mijn boek, drankje en muziekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |