Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Sta dan op zijn minst niet zo'n puberale kuttitel toe. Enige vrijheid om foutjes eruit te halen (spelfouten, taalfouten, onduidelijkheden, of een subtitel met duiding) is prima maar er zijn grenzen. Wat hij hier deed was het moedwillig verkrachten van de titel om de draak te steken met het feit dat er überhaupt over dit onderwerp wordt gesproken. Netjes is het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:35 schreef sp3c het volgende:
Koos had volgens mij de laatste post in dat volle topic, dan mag hij de volgende maken en daarbij heeft hij een beetje vrijheid wat de TT betreft net als iedereen en bovendien was zijn topic eerder dan jouw topic dus heb ik die gesloten, volgens mij is het prima zo?
Het is geen tweede deel als aan niets in de titel te merken is dat het een vervolg is. Vandaar mijn stelligheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, ik raakte in de war van de stelligheid van Bram.
En ik snapte hem ook
Puberale kuttitels mogen hier. Zie de topics van Tong of het topic over (hilarisch) de postcodekloterij..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Sta dan op zijn minst niet zo'n puberale kuttitel toe. Enige vrijheid om foutjes eruit te halen (spelfouten, taalfouten, onduidelijkheden, of een subtitel met duiding) is prima maar er zijn grenzen. Wat hij hier deed was het moedwillig verkrachten van de titel om de draak te steken met het feit dat er überhaupt over dit onderwerp wordt gesproken.
Lollig, maar er zijn meer revoluties dan enkel dat ene type wat jij voor ogen hebt (hooivorken, armoede, gebrek aan voedsel...). Eigenlijk is dat al een klein beetje begonnen met het referendum in Nederland, het referendum wat binnenkort in de UK wordt gehouden en de opkomst van populistische partijen en vleugelpartijen in heel Europa.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We brengen met een aantal users verslag uit de lokale supermarkten verspreid in het ganse land om signalen van de revolutie te herkennen en proberen die in het perspectief te plaatsen van de voorspellingen van de heer Karskens.
Omdat de behoefte aan voedsel en drank een primaire is, zijn supermarkten een prima spot om de eerste signalen te kunnen herkennen. Ik zie dus niet in wat er fout gaat.
top op zekere hoogte, ook tong80 heeft geen carte blanche natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Puberale kuttitels mogen hier. Zie de topics van Tong of het topic over (hilarisch) de postcodekloterij..
Het is hier vrij gewoon dat een titel wordt aangepast, ik zie het probleem niet. Bovendien was het topic van Koos eerder.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is geen tweede deel als aan niets in de titel te merken is dat het een vervolg is. Vandaar mijn stelligheid.
Waar maak je je in godsnaam druk om? Voor mijn part wordt mijn topic gesloten. Lekker interessant.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is geen tweede deel als aan niets in de titel te merken is dat het een vervolg is. Vandaar mijn stelligheid.
Ik concentreer me op de mijne, concentreer jij je op de jouwe. Moeten we elkaars teksten maar niet lezen als we die niet interessant vinden, en is dit probleem opgelost.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Lollig, maar er zijn meer revoluties dan enkel dat ene type wat jij voor ogen hebt (hooivorken, armoede, gebrek aan voedsel...). Eigenlijk is dat al een klein beetje begonnen met het referendum in Nederland, het referendum wat binnenkort in de UK wordt gehouden en de opkomst van populistische partijen en vleugelpartijen in heel Europa.
Terecht dat mijn TT werd aangepast. Was een beetje gekscherend. 98 % zijn ze serieus van mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
top op zekere hoogte, ook tong80 heeft geen carte blanche natuurlijk
die van koos was iig binnen de marge
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
top op zekere hoogte, ook tong80 heeft geen carte blanche natuurlijk
Leg dit eens uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het ergste is nog, dat jullie dat daadwerkelijk zelf geloven.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:44 schreef sp3c het volgende:
ik vind het ook wel belangrijk dat fok!kers in het land verslag uit blijven brengen van de situatie in de supermarkten met een schuin oog op de nu toch echt op handen staande revolutie der lage landen
ik denk dat Fok! hiermee een belangrijke functie in kan vervullen voor volk en vaderland in deze toch mogelijk eventueel zeer bange dagen die er wellicht ooit eens aan zitten te komen
Zucht.....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:56 schreef sp3c het volgende:
kijk ik later vandaag ff naar als niemand me voor is
meeste is weg als het goed is maar jij start die een/tweetjes zelf als je begint over Europa in de bek schijten en dat soort bullshitquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
NWS / Turkse journalist beschoten voor rechtbank Istanbul
NWS / Turkse journalist beschoten voor rechtbank Istanbul
NWS / Minister-president Davutoğlu van Turkije stapt op. #2
NWS / Vechtpartij in Turks parlement na opmerking over Koerden.
Matige user, inhoudelijk een 0
Europa in de bek schijten is hetzelfde als met 0 inhoud op users bashen? Oké. Beetje grappig als je in de OP zet dat je zoiets niet op prijs stelt maar hier je een beetje gaat draaien want iemand heeft iets over Europa gezegd hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
meeste is weg als het goed is maar jij start die een/tweetjes zelf als je begint over Europa in de bek schijten en dat soort bullshit
let daar zelf ook ff op aub want actie/reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |