Ach welnee. Tenzij het tegenwoordig normaal is geworden in Nederland dat pubertjes volwassenen aanvallen door met stenen te gooien. Nee toch?quote:
In dat geval was het mijn blunder, want ik zag de delen voor een dubbeltopic aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Twee draden over hetzelfde onderwerp. Een met een zeer duidelijke titel (niet door mij bedacht of aangemaakt), een met een nogal kutpuberige insteek (FOK-knokploeg). Bovendien dateert de serieuze draad van 4 uur eerder: NWS / Jongeren van noord-afrikaanse komaf gooien stenen naar journaliste
Niets persoonlijks Sp3c, jij blunder hiermee nogal. Ik ga er vanuit dat het jou was ontgaan dat de draad die jij sloot het tweede deel was. Geen probleem, je kan het nog herstellen.
Nee je hebt gelijk, ik raakte in de war van de stelligheid van Bram.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:35 schreef sp3c het volgende:
twee keer teveel Ede, Remlof snapte hem wel
Koos had volgens mij de laatste post in dat volle topic, dan mag hij de volgende maken en daarbij heeft hij een beetje vrijheid wat de TT betreft net als iedereen en bovendien was zijn topic eerder dan jouw topic dus heb ik die gesloten, volgens mij is het prima zo?
of ik moet het fout zien want ik raak in de war van zoveel Ede
maar hij was idd nog niet gereekst, dat heb ik ff geregeld
Opdat zo min mogelijk mensen lezen dat er weer auto's in de fik gezet zijn door een bepaalde groep.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Weer autobranden in Ede
Dit kan ook wel in het centrale Ede circle-jerk topic.
Het is dubbelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Opdat zo min mogelijk mensen lezen dat er weer auto's in de fik gezet zijn door een bepaalde groep.
Alsof iedereen hier alleen kijkt naar het aantal Ede topics, deze niet openklikt, en verder geen nieuws site bezoekt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Opdat zo min mogelijk mensen lezen dat er weer auto's in de fik gezet zijn door een bepaalde groep.
We brengen met een aantal users verslag uit de lokale supermarkten verspreid in het ganse land om signalen van de revolutie te herkennen en proberen die in het perspectief te plaatsen van de voorspellingen van de heer Karskens.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
NWS / Arnold Karskens: "In mei breekt hier de revolutie uit". #8
Er is ook: NWS / [NWS-SC] Jullie allemaal :')))))))
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We brengen met een aantal users verslag uit de lokale supermarkten verspreid in het ganse land om signalen van de revolutie te herkennen en proberen die in het perspectief te plaatsen van de voorspellingen van de heer Karskens.
Omdat de behoefte aan voedsel en drank een primaire is, zijn supermarkten een prima spot om de eerste signalen te kunnen herkennen. Ik zie dus niet in wat er fout gaat.
Jij weet zelf donders goed dat dat onzin is en gewoon om het "zieken" gaat. Maar goed, ik laat het over aan jullie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:44 schreef sp3c het volgende:
ik vind het ook wel belangrijk dat fok!kers in het land verslag uit blijven brengen van de situatie in de supermarkten met een schuin oog op de nu toch echt op handen staande revolutie der lage landen
ik denk dat Fok! hiermee een belangrijke functie in kan vervullen voor volk en vaderland in deze toch mogelijk eventueel zeer bange dagen die er wellicht ooit eens aan zitten te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |