Dus in plaats van 1 x foei nu 2 x foei zeggen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:09 schreef Eufonie het volgende:
Er mag best strenger worden opgetreden tegen ongewenste uitingen door minderwaardigen.
Met een Pil van Drion ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:11 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dus in plaats van 1 x foei nu 2 x foei zeggen?
Met deze softe aanpak ga je het probleem niet oplossen. Misschien kunnen ze beter de ME inzetten en de wijk 's een keer goed schoonvegen.quote:Gisteren werd bekend dat de Marokkaanse consul-generaal wordt ingezet om de problemen op te lossen.
En de politie moet wat dreigender kijken als ze wegrijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:11 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dus in plaats van 1 x foei nu 2 x foei zeggen?
Dat is balen.quote:
ik zou als buurtbewoner met een knuppel in de bosjes gaan zitten wachten en die booslims even leren dat ze met hun fikken van andermans spullen moeten afblijven door diverse ledematen te breken.quote:
Dan ben je een racist omdat je hun standpunten niet begrijptquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:45 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik zou als buurtbewoner met een knuppel in de bosjes gaan zitten wachten en die booslims even leren dat ze met hun fikken van andermans spullen moeten afblijven door diverse ledematen te breken.
dat ging over jongeren die stenen gooien, dit is gewoon nieuw nieuws.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:48 schreef dingeman het volgende:
[..]
NWS / Rellen in Ede: de FOK! knokploeg staat paraat #2
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:49 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dan ben je een racist omdat je hun standpunten niet begrijpt
Wat is dit trouwens voor een soft gedoe van de politie? Ik ben echt diep teleurgesteld in ze
Zet des noods een paar weken veel undercover agenten in zodat je ze kan oppakken.
hun standpunt is: boehoe mijn theehuis is weg, dan steek ik een auto in de fik van iemand die er geen flikker mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:49 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dan ben je een racist omdat je hun standpunten niet begrijpt
Wat is dit trouwens voor een soft gedoe van de politie? Ik ben echt diep teleurgesteld in ze
Zet des noods een paar weken veel undercover agenten in zodat je ze kan oppakken.
Leuk als je auto WA verzekerd is en je er van afhankelijk bentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:50 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[..]
hun standpunt is: boehoe mijn theehuis is weg, dan steek ik een auto in de fik van iemand die er geen flikker mee te maken heeft.
Ja, een theehuis is gesloten en daar zijn ze het niet mee eens dus worden er met stenen gegooid naar cameraploegen en auto's in brand gestoken. De politie doet er geen fuck aan, waarschijnlijk om escalatie te voorkomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:50 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik snap iets niet...is al deze onzin begonnen na de sluiting van theehuis?
Het is gerelateerd aan dezelfde onrust in hetzelfde boerengat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:49 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
dat ging over jongeren die stenen gooien, dit is gewoon nieuw nieuws.
dus een nieuw topic
Kan je wel zien hoe goed dat verguisde 'theedrinken' eigenlijk helpt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:50 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik snap iets niet...is al deze onzin begonnen na de sluiting van theehuis?
ah, oke, ik snap het...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:52 schreef dingeman het volgende:
[..]
Het is gerelateerd aan dezelfde onrust in hetzelfde boerengat.
Slotje.
Standrechtelijke executie hoeft ook niet, als je ze oppakt bereik je ook al wat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:52 schreef Confetti het volgende:
De rechtsstaat kent ook zijn beperkingen blijkt maar weer. Hadden we maar een undercover elite team die slechteriken neutraliseren zonder tussenkomst van een lang rechterlijk proces. Wijze mannen zouden dan toezicht kunnen houden.
De politie moet zich diep schamen. De ratten.
Dan ga je gewoon naar die reeks.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:54 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ah, oke, ik snap het...
dan hoeven de online nieuwsschrijvers er ook niet meer over te schrijven maar gewoon het oude nieuws aanpassen met:
update 7-5-2016: vannacht zijn er weer 4 auto's in de fik gezet
dan weten mensen er toch geen ruk van? Dit is gewoon nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |