Dankquote:
Hendrik Jan of .....quote:
quote:
Naar vore!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:57 schreef Karzai het volgende:
geen raggende manne in guppie nou nog even als aanmoediging voor ajax morgen
Oordoppen in gedaan en kennelijk vinden de katten het te warm om heel veel stampij te maken...quote:
Vaker doen dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oordoppen in gedaan en kennelijk vinden de katten het te warm om heel veel stampij te maken...
lekker ik ging er gister om 1 uur in maar toch weer om half zeven wakkerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oordoppen in gedaan en kennelijk vinden de katten het te warm om heel veel stampij te maken...
Doe ik wel, maar het werkt niet altijd.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Las net wat over het kampioenschap morgen.
Ik ga dus ook weer niet naar Doetinchem of de Arena, maar ga naar het honkbal in Amsterdam waar de wedstrijd wel op scherm te zien zal zijn.
Naast me zitten dan een psv'er en een feyenoorder. Ben benieuwd...
Daar ga ik wel van uit.quote:
de tijd zal het leren...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit.
We hebben het onderling nooit over voetbal, we kennen elkaar al jaren en hebben een stilzwijgende afspraak daarover gemaakt. Maar ik denk dat het morgen niet gaat lukken om stil te zijn...
Zuip ze!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:26 schreef Melting het volgende:
Goed... ik ben er weg van.
Maat is elk moment hier.
Tot later.
cheersquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:26 schreef Melting het volgende:
Maat is elk moment hier.
Tot later.
veel plezier latersquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:26 schreef Melting het volgende:
Maat is elk moment hier.
Tot later.
Is ook wel eens lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel in een hoekje alleen zitten...
Ik was er niet zo mee bezig, maar nu ik er zo over lees komt de spanning toch wel iets los.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was er niet zo mee bezig, maar nu ik er zo over lees komt de spanning toch wel iets los.
Ik neem mijn tablet wel mee om eventueel daarop te kijken. Weinig honkbal morgen, denk ik...
de tuinsproeier doet hier zijn best alweerquote:
De griekse kleinkinderen van de buren zijn er weer?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
de tuinsproeier doet hier zijn best alweer
ik ga nu zelf onder de sproeier
Gemalen water?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De griekse kleinkinderen van de buren zijn er weer?
Ik ga zo ook even lekker onder gemalen water staan
Goeiemorgen MadMasterquote:
die gedragen zich eigenlijk heel goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu moet ik aan een gehakt douche denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb ik (nog) nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
nu moet ik aan een gehakt douche denken![]()
[ afbeelding ]
Opzetstuk voor wat?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet nodig, alleen nog een opzetstuk.![]()
Goedemorgen allen!
Bosch keukenmachine.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Opzetstuk voor wat?
Goeie zonnige morgen Lucky
Lekker!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:06 schreef Karzai het volgende:
ja ik weet het al ik ga merquez worstjes halen bij de turk
Voor die ene keer per jaar dat ik echt zelf gehakt wil hebben, laat ik het wel door de slager draaienquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bosch keukenmachine.Jij bent mijn zonnetje al.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:06 schreef Karzai het volgende:
ja ik weet het al ik ga merquez worstjes halen bij de turk
Jummiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:08 schreef Karzai het volgende:
die zijn zeker lekker salade erbij beetje genieten
Is leuk om te doen. Zelf frikandellen maken, van een FOK! recept trouwens.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor die ene keer per jaar dat ik echt zelf gehakt wil hebben, laat ik het wel door de slager draaien
Ik moet eerst maar even herstellen zodat ik weer zelf echt lekker kan gaan kokerellenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is leuk om te doen. Zelf frikandellen maken, van een FOK! recept trouwens.
Dank U. TV aangezet, nu snel douchen ben ik net op tijd van Marlenequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:11 schreef just me het volgende:
Muis, 10.30 uur NPO 1, close up over Marlène 😊
Geen probleem.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar even herstellen zodat ik weer zelf echt lekker kan gaan kokerellen
Of jij kan de frikandellen natuurlijk een keer maken .
In de herkansing dan maar...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:35 schreef Karzai het volgende:
ik vraag sun is shining aan en krijg natural mystic
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist dat je wakker zou worden rond dit tijdstip...
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Frikandellen:
175 gram varkensgehakt
75 gram kippengehakt
1 ei
1,5 eetlepel ketjap manis
1 grote theelepel zout
2 eetlepels paneermeel
1 ui aan stukken snijden
1 theelepel zwarte peper
0,5 theelepel komijn
0,25 theelepel koriander (ketoembar)
Mespunt kruidnagelpoeder
Mespunt nootmuskaat
Mespunt cayennepeper
1 theelepel mosterd
Meng alle ingrediënten met een blender tot pulp. Buisjes ter grootte van een frikandel vullen met het mengsel (daar gebruikte ik buisjes van vitamine c tabletten voor), 8 minuten in kokend water leggen, daarna af laten koelen. Duw de frikandellen uit het buisje. Invriezen, of direct frituren.
Smakelijk.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:12 schreef Karzai het volgende:
morning tot, gedouched richting markt laters
Zo simpel?quote:
Kruidenbitters zijn dan ook goed te drinkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij had de smaak goed te pakken ja.
En terecht...
Ben je morgen tussen 9-11 aanwezig?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
en mocht mijn knie vandaag toch een reaktie geven na het spelen gisteren ben ik zo weer uitgeschreven
Poets ze.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:30 schreef MaryMouse het volgende:
Dat was best bijzonder om te zien, de docu over Marlene
Mogguh ToT
Ik ga nu aan de huis poets, laterz
Ja, zo simpel is het en erg smakelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo simpel?
Binnenkort maar eens een overdosis vitaminetabletten naar binnen werken dan
Ga natuurlijk niet 1 maken
gnah..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:40 schreef Rafeiro het volgende:
* Rafeiro gaat even op zijn handen zitten. 3TB externe HDD voor 90 euro
Gelukkigste Bastaard van Drente en Amsterdamquote:
Hmmz, dat is geen geld nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:40 schreef Rafeiro het volgende:
* Rafeiro gaat even op zijn handen zitten. 3TB externe HDD voor 90 euro
Ik denk dat ik met 5 iets ruim zit, maar hoeveel maak je ongeveer met die hoeveelheden?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, zo simpel is het en erg smakelijk.
Ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelukkigste Bastaard van Drente en Amsterdam
quote:
Weet ik niet meer, even een gekochte frikandel wegen en omrekenen als je dat in huis hebt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met 5 iets ruim zit, maar hoeveel maak je ongeveer met die hoeveelheden?
quote:Programma van zondag 8 mei
09:00 - 11:00 DJ Knokkels - Moederdag Concert
Wel relatief duur, maar lijkt me gewoon leuk om een keer te doen. Alleen die buisjes verzamelenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, even een gekochte frikandel wegen en omrekenen als je dat in huis hebt.Veel meer dan 5 a 6 zullen het er niet zijn.
Oh, goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:47 schreef knokkels het volgende:
* knokkels plugt zijn show van morgen voorzichtig
[..]
Ik was het ook bijna vergeten hoorquote:
Ach, wat kost kip en gehakt nu helemaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel relatief duur, maar lijkt me gewoon leuk om een keer te doen. Alleen die buisjes verzamelen
Maar dat x4 zou dus ongeveer 20 stuks zijn.
Wat kosten van die goedkope diepvries krengen nou helemaalquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, wat kost kip en gehakt nu helemaal.Gewoon een paar van die kokertje leeggieten bij één of andere drogisterij joh.
Zekers, ook wel beetje zielig eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:30 schreef MaryMouse het volgende:
Dat was best bijzonder om te zien, de docu over Marlene
Kippendijtjes fijn snijden, en de rest door de blenderquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wat kosten van die goedkope diepvries krengen nou helemaal
En ik vond vroeger die hele goedkope van Golden altijd het lekkerst. 2 euro voor 20 ofzo
Kipgehakt moet ik denk ik wel voor naar de poelier dan.
Kippendijen barbecue je met dit weer (al dan niet gemarineerd)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kippendijtjes fijn snijden, en de rest door de blender
Alleen heeft mijn moeder morgen rond die tijd helemaal geen tijdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Totaal ontschoten.Damn, wéér haast maken.
Ik ga vandaag maar weer eens bbq'en, denk ik zomaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kippendijen barbecue je met dit weer (al dan niet gemarineerd)
YUMYUM
Tegeltjeswijsheid 1.0:quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen heeft mijn moeder morgen rond die tijd helemaal geen tijd![]()
Die is morgen omgeven door bijenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheid 1.0:
"Haast u wanneer u de tijd heeft. Dan heeft u de tijd wanneer u haast heeft"
Yo!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
deze nummer is zo tof ge sampled door ras kass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |