Is ook wel eens lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel in een hoekje alleen zitten...
Ik was er niet zo mee bezig, maar nu ik er zo over lees komt de spanning toch wel iets los.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was er niet zo mee bezig, maar nu ik er zo over lees komt de spanning toch wel iets los.
Ik neem mijn tablet wel mee om eventueel daarop te kijken. Weinig honkbal morgen, denk ik...
de tuinsproeier doet hier zijn best alweerquote:
De griekse kleinkinderen van de buren zijn er weer?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
de tuinsproeier doet hier zijn best alweer
ik ga nu zelf onder de sproeier
Gemalen water?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De griekse kleinkinderen van de buren zijn er weer?
Ik ga zo ook even lekker onder gemalen water staan
Goeiemorgen MadMasterquote:
die gedragen zich eigenlijk heel goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu moet ik aan een gehakt douche denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb ik (nog) nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
nu moet ik aan een gehakt douche denken![]()
[ afbeelding ]
Opzetstuk voor wat?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet nodig, alleen nog een opzetstuk.![]()
Goedemorgen allen!
Bosch keukenmachine.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Opzetstuk voor wat?
Goeie zonnige morgen Lucky
Lekker!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:06 schreef Karzai het volgende:
ja ik weet het al ik ga merquez worstjes halen bij de turk
Voor die ene keer per jaar dat ik echt zelf gehakt wil hebben, laat ik het wel door de slager draaienquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bosch keukenmachine.Jij bent mijn zonnetje al.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:06 schreef Karzai het volgende:
ja ik weet het al ik ga merquez worstjes halen bij de turk
Jummiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:08 schreef Karzai het volgende:
die zijn zeker lekker salade erbij beetje genieten
Is leuk om te doen. Zelf frikandellen maken, van een FOK! recept trouwens.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor die ene keer per jaar dat ik echt zelf gehakt wil hebben, laat ik het wel door de slager draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |