Kwartiertje Knokkels nog.... dan mag je slapenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:30 schreef Rafeiro het volgende:
Im off to bed.
Ga dus maar even slapen.
Althans dat hoop ik.
Dat is zo zwaar....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kwartiertje Knokkels nog.... dan mag je slapen
Slaap lekker, Rafquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:30 schreef Rafeiro het volgende:
Im off to bed.
Ga dus maar even slapen.
Althans dat hoop ik.
Had ik mahler al gehoord?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slaap lekker, Raf![]()
![]()
Bedankt voor de gezelligheid en verzoekjes
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kwartiertje Knokkels nog.... dan mag je slapen
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
Horen jullie de Smells Like Teen Spirit-invloed in Party Song, trouwens?
Neequote:
Dit is inderdaad echt mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit zo mooi gedaan. Zo mooi lichtvoetig en toch gevuld.
Guus met een staafquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:36 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is alvast benieuwd naar Mahler
ech waor?quote:
Gustav Mahler #5 is niet de makkelijkste om te vinden.quote:
Laten zweten enzoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels wilde je gewoon nog even op de proef stellen.
Mafzequote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:46 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik ga nu toch naar bed.
Tot de volgende keer
Bedankt voor het wakker blijvenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:46 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik ga nu toch naar bed.
Tot de volgende keer
Dat ook, slaap wel Raf (en jij ook natuurlijk Requestinat0rquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het wakker blijvenTrusten
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat ook, slaap wel Raf (en jij ook natuurlijk Requestinat0r
Kan mooi achter je ehhh "tuinhekje"quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 04:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga maar eens slapen en wens jou ook welterusten.
I'll be back.
dan moeten we daar maar van genietenquote:
Ik ga zo meteen genieten bij Schrobbelèr.quote:
quote:
je gaat aan de drankquote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen genieten bij Schrobbelèr.
Nog maar eens een rondleiding doen.
Heel zonnig.quote:
Echt? Daar wist ik helemaal niets van.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
je gaat aan de drank
Ontvangst (10 min): In het proeflokaal ‘Bij d`n Schrobbelèr’ word je geheel in Schrobbelèr stijl ontvangen met een kopje koffie of thee en een borrel Schrobbelèr.
hoeveelste keer ga je dit doen ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt? Daar wist ik helemaal niets van.
Het is nu de 3e keer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
hoeveelste keer ga je dit doen ?
het is rustig en zonnig in het westen
dan ga je het vast lekker vindenquote:
quote:
is dat ook lekker bij een bbq?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat moet je echt eens drinken hoor. Je weet niet wat je mist.
Het lest de dorst niet. Het is een kruidenbitter.quote:
het is overal lekker bijquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij had de smaak goed te pakken ja.
En terecht...
Goed bezig!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:58 schreef just me het volgende:
Zo, ingeschreven voor de golfwedstrijd morgen
en mocht mijn knie vandaag toch een reaktie geven na het spelen gisteren ben ik zo weer uitgeschrevenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Het is er lekker weer voor.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
en mocht mijn knie vandaag toch een reaktie geven na het spelen gisteren ben ik zo weer uitgeschreven
geen idee, even afwachtenquote:
Junior is morgen weg ivm familieverplichtingen, ik moet hem wel op de hoogte houden via appjesquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:10 schreef just me het volgende:
[..]
Junior is morgen weg ivm familieverplichtingen, ik moet hem wel op de hoogte houden via appjes
Dus je gaat niet naar de Arena als het zover is?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jawel hoewel ik minder fanatiek ben als vroeger
wedstrijd begint om 10.00 uur en is rond 14.00 afgelopenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus zelfs tijdens het golftoernooi, moet jij hem op de hoogte houden?
nee die huldigingen heb ik geen trek in, laatste keer dat ik geweest ben was toen ze na 7 jaar weer kampioen werden en dat was op het museumplein dat is hier dichtbijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je gaat niet naar de Arena als het zover is?
Ah....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:12 schreef just me het volgende:
[..]
wedstrijd begint om 10.00 uur en is rond 14.00 afgelopen
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee die huldigingen heb ik geen trek in, laatste keer dat ik geweest ben was toen ze na 7 jaar weer kampioen werden en dat was op het museumplein dat is hier dichtbij
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:16 schreef just me het volgende:
Merel is 'n keer bij de inhuldiging geweest, kreeg ik een berichtje, gaat goed mam, maak je geen zorgen, ik sta veilig op een bushokje![]()
Mijn dochterquote:
Staat ze hier tussen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:16 schreef just me het volgende:
Merel is 'n keer bij de inhuldiging geweest, kreeg ik een berichtje, gaat goed mam, maak je geen zorgen, ik sta veilig op een bushokje![]()
Hoi Spijkerbroek.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Staat ze hier tussen?
[ afbeelding ]
kan het hebben hoorquote:
Ohja, goeiemorgenquote:
Nope, zou wat geweest zijn!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Staat ze hier tussen?
[ afbeelding ]
quote:
je bent er trouwens ook weer vroeg bij HJquote:
Hertog Jan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
je bent er trouwens ook weer vroeg bij HJ
Meh, ik werd wakker door muggen, dus ik ga zometeen even op jacht en dan nog een uurtje plat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
je bent er trouwens ook weer vroeg bij HJ
Goede jacht alvast.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meh, ik werd wakker door muggen, dus ik ga zometeen even op jacht en dan nog een uurtje plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |